Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wat een saaie wedstrijd zeg daarzo in haarlem
jammer dat het geen uitwedstrijd is, dan konden we op de fiets
Meteen toen gister die shit bekend werd in het stadion fingers crossed voor Haarlem uit. Haarlem thuis wordt echt zaad. Maar ja, jij was echt niet op de fiets gegaan, ouwe. 25 januari op de fiets naar Haarlem. Jij bent gek
bouwval als onderkomen
Eindelijk voor het echie tegen de club met het lelijkste stadion van Nederland en de meeste successupporters van Europa....Wacht nou maar af,we gaan gewoon winnen in de magnetron.Haarlem is een reuzenkiller!
is dat nieuw?
ok, de arena is zeker niet je van het, maar ga jij nou helemaal niks zeggen over lelijk stadion gast
jammer dat het geen uitwedstrijd is, dan konden we op de fiets
Het was echt TE koud toen, kutwedstrijd, zeiken in een container, alleen koffie, geen bier, maar wel de eerste wedstrijd van KJH in het AJAX shirt
wat een wedstrijd he pfffff
barry vertelde toen met die wedstrijd daar dat verhaal dat ze vroeger een keer op de fiets geweest waren dat bedoelde ik, wist niet eens dat jij er bij was
denk dat het tegen haarlem drukker zal zijn dan tegen ado.
2x - Ajax -ado in zo'n korte tijd kijken is geen ruk aan.. en al helemaal niet als t om de voorrondes van de knvb beker gaat
t vitesseuitvak zat gister helemaal vol zeker ???
Of met bevrijdingspop
Gelukkig vullen jullie het hele uitvak
Gelukkig vullen jullie het hele uitvak
Zeg je zeker ook tegen alle joden die in Haarlem wonen he, o nee dat doe je niet
niet overdrijven natuurlijk....5! Verder doen wij alleen laffe acties en alleen was we zwaar in de meerderheid zijn....We lijken net joden
We hebben een jaar of 2 terug idd een beetje voor lul gestaan ja. Dat is het enige wat ik me kan bedenken van de afgelopen 8 jaar. En dat is vorige maand netjes rechtgezet...
Hij zegt dat ie jullie zo vaak met een minderheid heb weggeslagen
ons aanvallen en dan bijna een hartverzakking krijgen omdat het geen telstar maar AJAX is
En het dan over een meerderheid en jodenacties hebben
ons aanvallen en dan bijna een hartverzakking krijgen omdat het geen telstar maar AJAX is
en hoezo jodenactie, gewoon strakke actie, best lastig iets toegeven he?
Uit mijn oogpunt was het een goede actie
haha gast. Anders gaan we ff serieus doen op dit forum
Is net als met zelf voetballen, heb iemand zon grote kk bek tegen je en wil ie je schoppen 90 min lang maar moet je het niet serieus nemen en hem een handje geven na de wedstrijd
We hoeven niet te vechten, laat mij Sanja maar ff neuken
wellicht omdat het onderdeel van het spel is, dat gebonden is aan bepaalde regels en buiten de lijnen weer ophoudt...
ruilen voor miss AFS?
Of met bevrijdingspop
bevrijdingspop
ik zeg: ik ben ook maar een sjappie
word een dikke overwinning voor ajax
7-0
8-0
9-0
Maak niet uit joh
iemand die uit eimuiden komt, voor ajax is en naar feestjes in haarlem gaat vind ik veel viezer.....
iemand die uit eimuiden komt, voor ajax is en naar feestjes in haarlem gaat vind ik veel viezer.....
Sowieso mensen met 2 clubs
Was er nog maar zag je niet
vrouwen (voor zover jij dat bent) en voetbal.....
Sowieso mensen met 2 clubs
sluit ik me bij aan. gaat over ajax-haarlem voor de beker en volgens mij is jouw clubje al uitgeschakeld.
kindertjes die voor 2 clubs zijn
je maakt je dr wel erg druk om he gap....laten we 1 ding duidelijk maken dr is 1 club en die heet geen telstar geen hoerlem maar AFC AJAX....maarja vrijdagavond wil je ook wel s voetbal kijken met je maatjes he....
Pikkie zegt zij
Ik was aan het dwalen
Uitspraak van The Prince op donderdag 4 januari 2007 om 17:33:
dat zijn jullie toch ook wel een beetje?
Nee Haarlem niet
Ja dat zeg ik idd
Waar in Damsco dan?
Huh
Maar ik ben ff opruimen
Uitspraak van The Prince op donderdag 4 januari 2007 om 19:37:
ga ik weer weg sanja
tja belooft niet veel goeds hehe.
obl vanaaf nog blikken drinken op de grote M??
Nee helemaal niet bij jou clubje
Ach ja wanneer speelt Haarlem nou tegen Ajax om het echie
wankers
Beetje net zoiets als Veendam en Groningen.
Maar die wankers hebben dit seizoen wel al meer acties gemaakt dan Ajax en Groningen bij elkaar...
misschien in de toto ok...maar ajaks en grunn paar klasses te hoog voor jullie..dream on
En schuren met jou
Jwt, dat doen die negers lekke tegen kontje oprijden
Jwt, dat doen die negers lekke tegen kontje oprijden
Mij vindt ze gewoon lief
Ja daarom kan ik me bijna nergens meer vertonen he
gaat sneller dus sneller pik hard, jwt
Uitspraak van noorman op zaterdag 20 januari 2007 om 23:56:
ajacieduh
gast
De Arena kleurt roodblauw!
www.eerstedivisie.info Donderdag 18 Januari 2007 17:02 uur
Aanstaande woensdag, 24 januari, speelt HFC Haarlem een bekerwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam Arena. De belangstelling vanuit voetbalminnend Haarlem is enorm! Voor de aparte Haarlem-vakken zijn inmiddels al 3.000 kaarten verkocht en nog iedere dag worden er vele kaarten verkocht op de administratie van Haarlem en op de overige voorverkoopadressen. Jeugdspelers, KidsClub-leden en vele andere supporters trekken richting Amsterdam, de supportersvereniging zal met niet minder dan 7 bussen vertrekken vanaf het Haarlem-stadion.
Ook onder businessclubleden is grote vraag naar deze wedstrijd, met al 600 verkochte kaarten. Zelfs Ajax laat weten, dat er nog nooit zoveel sponsoren zijn ontvangen rondom een thuiswedstrijd en noemt de totale kaartverkoop ‘boven verwachting hoog’. Door de grote belangstelling moest zelfs een grotere sponsorruimte worden ingehuurd. De vorige bekerwedstrijd van Ajax, eveneens in de Arena maar toen tegen Den Haag, trok in totaal slechts 7.000 bezoekers!
Dino Rasmijn, algemeen manager van HFC Haarlem, spreekt van een onverwacht groot succes: “het is goed om te zien dat HFC Haarlem wel degelijk leeft bij de voetballiefhebbers en het bedrijfsleven in de regio. We hopen deze mensen ook vaker bij thuiswedstrijden te mogen begroeten!”
nou maar kijken hoeveel echte ajacieduh er aanwezig zullen zijn
net zoals jij bij elke club van nederland zit te posten
jullie kregen toch een nieuw stadion?
van de zelfde ontwerper als die van ons...
Zal vast wel goed komen als ik de Euroborg zo zie
we komen niet voor het voetbal
Zelfde ontwerper, maar is niet echt duidelijk hoe het er nou daadwerkelijk komt uit te zien. Zal vast wel goed komen als ik de Euroborg zo zie
Dan mag je me best ff bellen die dag !!!
Je ken beter je vingers voor je oogjes houden
van 14 zeker
neej wij gaan niet naar haarlem kijken alleen naar Telstar hun hebben geen zin om zoveel gelduit te geven aan ajax entree kaartje dus je kan tog maar aleen kijken by Telstar
sesamstraat welkom in sesamstraat kef vriendje van je
tim.. aanwezig he morgen?
word gezellig
geen zin om zoveel gelduit te geven aan ajax entree kaartje
ga maar vroeg dan, ze verwachten lange rijen
we belle wel effe
enne vinc al gesproken voor je karretje?
Oh ja
komt helemaal goed
als alles ff meezit gaat het zekerz leuk bakkie worden binnen 2 maanden hoop ik
ik ga ook maar ff kijken
net douche gedaan nu vrete en ervandoorr
zo vrete en ervandoorr
zo douche vrete en ervandoorr
Mij benieuwe of Sanja wat Belgisch kan na vandaag
Uitspraak van gijsdevries op woensdag 24 januari 2007 om 19:57:
dhr. Menting,
bij de hoofdingang
Lul jij dan mongool, heb het over 8 jaar terug dat is toch vroeger
Gaat los gvd bij de hoofdingang
Hij scoort wel sneller dan Harry
op een site waar jij toch niet op komt...
slotje!!!
slotje?
slotje?
slotje?
hahahahaha bij de 2de x liepen achteraan naast politie en nog weggeslagen voorbij de brug
knappe
Stoere
jongen
zeker niet onderschatten
.....
niet lullen over pet en sjaals. alle pet en sjaals konden rustig doorlopen toen jullie stoere casuals boiis langs ons liepen hebben jullie ze gekregen.
Nog nooit zulke lafbekken gezien. Meisjes slaan, doekkies jatten en dingen gooien. Shame on you!
Beetje wederzijds respect kan nooit kwaad snappie
En dat er een wijf een paar petsen krijgt tja moet ze er maar niet tussen gaan staan he.
bink
En dat er een wijf een paar petsen krijgt tja moet ze er maar niet tussen gaan staan he.
omdat er hamas hamas wordt gezongen
hoerlem is n lachertje lachertje lachertje
De ongeregeldheden begonnen een half uur voor de wedstrijd toen ongeveer vierhonderd supporters van Haarlem in een lange stoet naar het stadion in Zuidoost liepen. In plaats van in het officiële tribunevak voor bezoekende supporters, dat een afgeschermde ingang heeft, hadden de Haarlemmers plaatsen op de tweede ring aan de lange zijde tegenover de hoofdtribune.
Klinkt toch niet echt als een lachtertje....
Sanja ?????
Pfffff mag dat ook al niet meer??
Klinkt toch niet echt als een lachtertje....
400 kneuzen waarvan dr misschien honderd n btje wild werden toen ze n telstar shirtje zagen....ze hebben ze gehad....daar gaat t om
Malle was je er ook?
voor de verandering
Tja wil net zeggen
Ach ja ken daar slecht tegen, ben je in Haarlem doen ze lief leuk en aardig en nu in 1 keer de held uit gaan hangen.
ze hebben ze gehad....daar gaat t om
Gast gaan we zo beginnen, paar jaar terug met bevrijdingspop hebben we jullie het hele terrein over geslagen en daarna zijn jullie bij ons komen slijmen en is er niks meer gebeurd enz. En nu moeten we jullie respect geven, omdat er hamas hamas wordt gezongen van jullie kant ga toch heen man. En dat er een wijf een paar petsen krijgt tja moet ze er maar niet tussen gaan staan he.
En jullie doen weer lekker minderwaardig allemaal, wees blij dat een club uit de Jupiler League leuk heeft kunnen maken..
What's next.. met 80 man een home bestormen waar 2 stewards en 3 brugsklassers zitten?
maar ga jij maar meteen dit soort opmerkingen maken:
Nee ging per ongeluk, ze leek had een snor, was net een gozer!
Zijn we opeens bloedserieus geworden dan?
jij weet precies in zo n chaos wie je moet rossen toch?
Hierover wel ja
Alleen Pilsgast heeft een mat.. voor de rest zijn het alleen de vrouwtjes met lang haar.. die herken je wel toch?
Laten we er dan een punt achter zetten.. maar je bent toch verantwoordelijk voor je eigen daden ?
Gast gaan we zo beginnen, paar jaar terug met bevrijdingspop hebben we jullie het hele terrein over geslagen en daarna zijn jullie bij ons komen slijmen en is er niks meer gebeurd enz. En nu moeten we jullie respect geven, omdat er hamas hamas wordt gezongen van jullie kant ga toch heen man. En dat er een wijf een paar petsen krijgt tja moet ze er maar niet tussen gaan staan he.
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren
is er een weer een keer wat gebeurt. valt heel nederland over het feit dat er 1!!!!! wijf is geslagen. gevalletje van verkeerde tijd, verkeerde plaats.
hoolie nederland tegenwoordig zeiken allemaal als wijven
tof gedoe
iedereen op zen kop
heel nederland
bwuwuwuwuwuwuw
bevrijdingspop
dat we in Haarlem gewoon waren wezen stappe
Moet ook gewoon kunnen toch?
Daar had je het net ook al over, waarom haal dat er bij? Ik heb het over gister..
Daar had je het net ook al over, waarom haal dat er bij?
ach laat ook maar. de tering voor iedereen
no one like us we don't care
Meisjes slaan
dingen gooien
Nog nooit zulke lafbekken gezien
ach laat ook maar. de tering voor iedereen
no one like us we don't care
Goed man en daar?
dingen gooien? toen jullie achter die linie ME stonden gingen jullie pas schreeuwen, blerren en dingen gooien. had je jezelf moeten zien toen jullie op die brug stonden te gooien met echt vanalles.
het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!
het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren
het enige waar men echt over valt en waar ze gelijk in hebben is dat enkele individuen het nodig vonden om een meisje te trappen en te slaan. dat zijn gewoon smerige streken.
wat ik hoorde van meerdere gappies die erbij waren was dat je op een gegeven moment niet meer wist wie of wat, dus dan moeten diegene ook niet janken als ze een tik krijgen
Moet ze er maar niet bij zijn of zoals mijn meisie gewoon bier tappen in het honk en voor de rest naar de wedstrijd
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 25 januari 2007 om 16:51:
En van jullie was gewoon terecht
gelukkig ben ik lekker verhuist uit dat kkhaarlem
balbezit was toch in Haarlems voordeel
Hahahahahaha handen vol aan petten en sjaals van Haarlem hahahahahahahaha.
En nog op Inet de "overwinning" claimen hahahahahahaha
Toont wel weer jullie status momenteel, dat zelfs fucking Haarlem mans komt doen bij jullie hahahahahahahahahaha
Uitspraak van Master10 op dinsdag 23 januari 2007 om 16:00:
word er nog een beetje gereld morgen
wat denk je zelf?
Whahahaha eerst de flikkers van Roda.Tja gelukkig zijn wij niet het stadion ingerend!!!
Whahahaha eerst de flikkers van Roda.Tja gelukkig zijn wij niet het stadion ingerend!!!
tsja haarlem ook niet maar het is er niet veel gegeven om objectief verslag te doen...Als je een verslag van zo'n bedroevend niveau op je site zet, zegt dat al genoeg. snap ook niet dat ze zich druk om haarlem maken...beter houden ze zich bezig met feyenoord ado en utrecht.
Was erg gezellig toen
Meteen duidelijk wat voor niveau de f-side heeft... Hier in Utreg zijn ze niet zostoer, de ajaxhoolies, blijven ze braaf zitten op hun stoeltje en kijken ze de andere kant uit, alsof zij niet zien dat de bunnikside leegstroomt om een confrontatie aan te gaan.
een paar jaar geleden toen er wat gasten van jullie in dat partyhome zaten. toen zijn er echt wel gasten van roda het uitvak ingeslagen, zijn gasten van ons achter jullie aangegaan tot op de trappen van het uitvak
Meteen duidelijk wat voor niveau de f-side heeft... Hier in Utreg zijn ze niet zostoer, de ajaxhoolies, blijven ze braaf zitten op hun stoeltje en kijken ze de andere kant uit, alsof zij niet zien dat de bunnikside leegstroomt om een confrontatie aan te gaan.
Die nazi s die die groet brachten
Spetterpoep
in die rare paki tent ....
www.afca.nl
maar ik snap echt niet wat haarlem nou tegen Ajax heeft...
Blijf nou niet zo doen ouwe was voor degene die er waren leuk, en hun weten donders goed dat dit nog geeneens de helft was van ons beide leuk avondje
Klaar!!!
een paar jaar geleden toen er wat gasten van jullie in dat partyhome zaten. toen zijn er echt wel gasten van roda het uitvak ingeslagen, zijn gasten van ons achter jullie aangegaan tot op de trappen van het uitvak
Laters ouwe, snel ff bierie doen
Maakt het wat uit? Als die nazi s maar rennen