Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Meisjes slaan
dingen gooien
Nog nooit zulke lafbekken gezien
ach laat ook maar. de tering voor iedereen
no one like us we don't care
Goed man en daar?
dingen gooien? toen jullie achter die linie ME stonden gingen jullie pas schreeuwen, blerren en dingen gooien. had je jezelf moeten zien toen jullie op die brug stonden te gooien met echt vanalles.
het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!
het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren
het enige waar men echt over valt en waar ze gelijk in hebben is dat enkele individuen het nodig vonden om een meisje te trappen en te slaan. dat zijn gewoon smerige streken.
wat ik hoorde van meerdere gappies die erbij waren was dat je op een gegeven moment niet meer wist wie of wat, dus dan moeten diegene ook niet janken als ze een tik krijgen
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren
Moet ze er maar niet bij zijn of zoals mijn meisie gewoon bier tappen in het honk en voor de rest naar de wedstrijd
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 25 januari 2007 om 16:51:
En van jullie was gewoon terecht