Partyflock

Forumonderwerp · 912225

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
7-0

Waarschuw beheerder
weet ik ..hoe is het daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsgast op donderdag 25 januari 2007 om 10:34:
Meisjes slaan

flapdrol. Er werd een beetje aan dr vlag getrokken jij maakt echt van een mug een olifant.

dingen gooien

dingen gooien? toen jullie achter die linie ME stonden gingen jullie pas schreeuwen, blerren en dingen gooien. had je jezelf moeten zien toen jullie op die brug stonden te gooien met echt vanalles.

Nog nooit zulke lafbekken gezien

nee maar met 10 man 1 van ajax op de grond trekken en nog ff flink trappen is wel heel stoer inderdaad! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 17:11:
ach laat ook maar. de tering voor iedereen

no one like us we don't care

inderdaad. leuk avondje :beer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 17:36:
Goed man en daar?

beetje.. tja wat zulle we ervan maken kort nachie gehad enzo verder prima
Waarschuw beheerder
Was je met die Rus mee want dan weet ik het al :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van schooier op donderdag 25 januari 2007 om 17:35:
dingen gooien? toen jullie achter die linie ME stonden gingen jullie pas schreeuwen, blerren en dingen gooien. had je jezelf moeten zien toen jullie op die brug stonden te gooien met echt vanalles.

het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:52:
it was fun voor degene die aanwezig waren!

Waarschuw beheerder
Ga lekker janken Haarlemmertjes, altijd en overal(vooral op i-net) een grote bek over Joden...

En dan is het zover en dan gaan piepen..

Pilsgast :looser:

Bertje V. :cry:

Waarschuw beheerder
het was toen inmiddels al 2 minuten losgegaan pikkie voor de politie kwam. ik vind gooi en smijtwerk niet nodig, zeker voor de wedstrijd was het niet nodig aangezien er geen politie was. Verder niet moeilijk over doen want het gebeurt bijna altijd en verder was het 'nette' rel waarbij bijna iedereen alleen de vuisten gebruikte. niet elkaar zo hateng bois! it was fun voor degene die aanwezig waren!

(y)
Waarschuw beheerder

:) (Y)

Waarschuw beheerder
het enige waar men echt over valt en waar ze gelijk in hebben is dat enkele individuen het nodig vonden om een meisje te trappen en te slaan. dat zijn gewoon smerige streken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 25 januari 2007 om 16:51:
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:57:
het enige waar men echt over valt en waar ze gelijk in hebben is dat enkele individuen het nodig vonden om een meisje te trappen en te slaan. dat zijn gewoon smerige streken.

Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 16:32:
wat ik hoorde van meerdere gappies die erbij waren was dat je op een gegeven moment niet meer wist wie of wat, dus dan moeten diegene ook niet janken als ze een tik krijgen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 18:02:
Tja en die wijven ook als ze ertussen lopen, simpel als wat je weet van tevoren dat het ken gebeuren

Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 16:55:
Moet ze er maar niet bij zijn of zoals mijn meisie gewoon bier tappen in het honk en voor de rest naar de wedstrijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 16:49:

Waarschuw beheerder
quoten de gekste.. maar wel wat feitjes op een rij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgende keer neem ik mn hoela hoep wel mee..

Beetje jammer dat je alles zo zwart wit ziet Middenweg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op donderdag 25 januari 2007 om 16:51:

gelul! niet van toepassing in deze situatie! haarlem was met de combi en ging er dan ook vanuit dat dit niet zou gebeuren! politie bleek ongelooflijk dom te zijn om haarlem los te laten lopen. Daarom blijft dit gewoon een zielige actie. maja we zullen het wel nooit eens worden..
cheers en tot de volgende keer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik zie niemand een grote bek op internet hebben hoor.. gewone discussie met een dolletje hier en daar toch?

Jammer dat je graag wil laten zien dat je de topboy bent
Waarschuw beheerder

een wijf bij een voetbalrel ...
vrijbrief om de tanden uit de kop slaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 januari 2007 om 18:08:
wil laten zien dat je de topboy bent

:gaap:
Waarschuw beheerder
Ze was best lekker trouwens O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:05:
no one like us we don't care

Waarschuw beheerder
biertje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 19:00:
biertje?

lekker

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
ok 2 bier en een bacotje aub.. ok bedankt en de masjol

Waarschuw beheerder
Neem aan dat je hem wel eff komt langs brengen toch ?
Waarschuw beheerder
Ik ben nu bier drinken

mzzl

Waarschuw beheerder
cheers

:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 19:08:
Neem aan dat je hem wel eff komt langs brengen toch ?

nee dat dan weer niet.. ik fax hem wel ff ook goed?

Waarschuw beheerder
joewwww :Woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 19:12:
joewwww

neverrrrrr walk aloonnee

Waarschuw beheerder
Lekker on topic bezig..

Waarschuw beheerder
oke.. 3-0 joehoeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer van die countergoaltjes van jullie.. balbezit was toch in Haarlems voordeel
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
hmm ik wil zoveel zeggen he :o

gelukkig ben ik lekker verhuist uit dat kkhaarlem :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 januari 2007 om 19:27:
Jammer van die countergoaltjes van jullie.. balbezit was toch in Haarlems voordeel

:aai::roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 25 januari 2007 om 16:58:
En van jullie was gewoon terecht :lol:

Waarom dat dan??
Oja weet het al,toen wij aan kwamen waren er nog niet zoveel van jullie en ging een enkeling tegen de vlakte,daarom zijn we dus opgepakt.hahaha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 18:07:
dom te zijn om haarlem los te laten lopen

die fouten maken ze wel vaker,behalve bij psv,utreg,den haag en feyenoord......
Waarschuw beheerder

Naja dat vond ik dus ook. alleen jullie gemekker over dat wijf en dat gooien was dus onzin. maar verder heb je gelijk (Y)