| Betreft: | evenement: X-Plosion, zaterdag 16 december 2006 om 22:00 |
Het is verschillende stijlen, het is misschien onder noemer van jump, maar kijk maar eens bij de agenda van ZalinaZ en dan staan er alle stijlen van de muziek ook bij...
Leuk intitiatief alleen jammer dat het tegelijk met Pat B's bday is
Zeker wel bij Hopelijk is het net als vorige keer boven weer lekker hard
Omdat dit op een zaterdagavond is en de zaterdag avonden zijn eigenlijk alleen maar feesten voor 18+. Het uitgangspunt is om een keer in de maand iets te doen voor 16+ en dat is dus op de eerste van iedere maand.
dus:
1 december, 5 januarie (2007) en 2 februarie (2007). voor deze datums is het al bekend
Uitspraak van Harder&Harder op donderdag 16 november 2006 om 21:09:
Leuk intitiatief alleen jammer dat het tegelijk met Pat B's bday is
Tja.. Ik kies zelf die avond wel voor Pat B
Juist, 16+ is tog altijd succes geweest waarom dan 18+?
Das net de garderobe vol dan. Nu zijn er goeie dj'S en dan ist nie vol drek
explain
ben benieuwd wat het wordt dan.
waarom de ''slappe'' line-ups voor de kiddies
en de knallers voor 18+?
Denk wel dat dit feest veel volk zal trekken van boven de 18...
Reken maar dat het gewoon volle bak is hoor!
iedereen gaat natuurlijk
Dat doet er allemaal niet toe, een prima line-up en het wordt weer gewoon een van de betere avonden in ZalinaZ!
Alleen jump is natuurlijk ook niet leuk, maar er zijn genoeg andere avonden in ZalinaZ, dus voor ieder wat wils toch...
Club-Discotheque ZalinaZ, de meest veelzijdige uitgaansgelegenheid in Etten-Leur en omgeving!
vind ik dat Qnation het beter doet met darkraver en DJ Coone
geen belachelijke prijs 10 euro en leeftijd is 16 jaar
wat is nou de leeftijd ?
Zo zie je... in Zalinaz komen alle namen voorbij, want vrijdag komen bij jumpmasters ook dj coone en vele andere goede dj's. En darkraver is ook al geweest in Zalinaz en die keert zeker nog eens terug.
Uitspraak van burrnout op maandag 27 november 2006 om 21:25:
Showtek en The Prophet vergelijken met darkraver en coone...! Showtek en The Prophet zijn toch 1 van de grootste namen in de Hardstyle!laatste aanpassing 28 november 2006 18:14
Wie gaat er eigenlijk over de leeftijden?
K snap niet dat t 16+ is, je hebt tog geen last van deze mensen? Ze gaan iig sneller los dan de ouwtjes
Jaa ik vind eigenlijk wel da je gelijk hebb,,
als je een vragenlijst zou maken denk ik da er 16 jarige eerder los gaan dan wa oudere menseee..
Majaaaa zalinaz wil gewoon kijken joh of er met 16 jaar meer bezoekers komen dan vanaaf 18 jaar..!!
Kweet nu toch al wie er ga winne dan..!!
[((Gideon))]
Uitspraak van Vermaesen op vrijdag 8 december 2006 om 15:58:
pedo
Uitspraak van Hofland-jump op vrijdag 8 december 2006 om 16:09:
Doe normaal negerkind
Snap je nou waarom 18+
En zalinaz is met oud&nieuw open van 01.00 t/m 07.00 uur! 3 area's :
- feestcafé
- club area
- r&b, hip/hop, latin area (lounge area)
Voor iedere bezoeker een leuke give-away!
Kaarten alleen in de voorverkoop verkrijgbaar bij:
Pertissimo / zalinaz
trivium sport etten-leur
music store etten-leur
wa een sukkelears gek in ette.
ik snap nie wrom da besta ze wete nix kunne nix schiet nie op daar. altij grote bakkes tege theike mar je zie ze nooit. mar goed stik de moord mar mej da gekke zalinaz vermaak mijn eige ergens anders wel
sjanzeker sjanzeker.. de nacht apotheker
Kaarten alleen in de voorverkoop verkrijgbaar bij:
pff 2de kerst dag lekker na ZINO
beter als zalinaz
ook zeker alleen maar omdat je niet naar binnen mag
18+, haha maar reken maar dat Zalinaz zo veel minder mensen zal aantrekke dus ze zulle minder geld verdiene.. et meeste volk daarbinne is meestal toch rond de 16 jaar dusjah..
18+, haha maar reken maar dat Zalinaz zo veel minder mensen zal aantrekke dus ze zulle minder geld verdiene.. et meeste volk daarbinne is meestal toch rond de 16 jaar dusjah..
Iedereen toch blij!... Hopelijk houden ze house legends wel 18+
die jongere mensen kennen die muziek dan toch niet he dus
Hadden ze beter wat eerder kunnen regelen nu gaat iedereen al ergens anders naartoe waarschijnlijk..
Over 3 dagen is het zo ver....
X-PLOSION @ ZALINAZ!
line-up:
area 1;
C-rius
Franky Dux
Showtek
The Prophet
area 2;
Ghost
K-One
Q-ic
entree 10 euro, minimum leeftijd 16+
Vooral de set van Tatanka & Technoboy samen
Wees er optijd bij... het wordt druk!
Als ik daar aankom om een uur of 12 en het is stervens druk voor de deur door die kleine jong, dan is het meteen de laatste keer geweest dat ik bij Zalinaz ben geweest! Dan rijden we fijn door naar wat anders.. En ik ben vast niet de enige die er zo over denkt!
Zo dat was pas Hardstyle zoals Hardstyle behoort te zijn!! Lekker hard en echt genieten geblazen. Enige tegenvaller vorige week vond ik toch The Prophet & Dana. Hoop dat we vanavond dus wel krijgen wat we gewend zijn van The Prophet.
Toch maar The-Switch of The-Return denk..
Je gelooft toch zeker niet dat de mensen vanaf 20 al om 9 uur in de rij gaan staan he Joost omdat toevallig die 16 jarigen rond die tijd er al staan vanwege het feit dat ze dan al door papa zijn afgezet
de sexy danseressen