Inholland Rotterdam is op dit moment ook aanwezig
ik ben blij dat ik al zo'n 2,5 jaar weg ben uit dat hol
Als ik de verhalen mag geloven
INHolland heeft negatief in het nieuws gestaan en er is ook wel een hoop wat verbeterd kan worden, maar tis zeker niet zo dat de andere hogescholen nu zo perfect zijn...
Vaak is het wel hetzelfde, alleen heeft INHolland net de pech gehad dat zij uitgelicht zijn.
nooit computers vrij
kooi is kut
Daar hoor ik heel veel mensen over, maar snap er niets van.. ik heb altijd een computer tot mijn beschikking. Ligt misschien ook aan je afdeling?
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ben er 1 x geweest, maar ben er direct achter gekomen dat dat niet mijn ding is.
Daar hoor ik heel veel mensen over, maar snap er niets van.. ik heb altijd een computer tot mijn beschikking. Ligt misschien ook aan je afdeling?
De kooi zuigt
Zelfs ik -als niet InHolland student maar wel met een vriendinnetje die daar 'les volgde', had altijd een computer tot m'n beschikking!
Vraag me niet wat ik daar deed. Wachten op je vriendinnetje is toevallig heus wél romantisch hoor!
ben 1 x op schoolfeest geweest, en ehm dat liep btje uit de hand
welke afdeling zit jij? kaap ik er daar een paar
Misschien leuk als we een meeting organiseren op Inholland onder de pfers
was ook niet serieus...
en waar in de school zit dat?
Net als laatst na rockit meets rotzooi?
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je de boel niet binnen hield...
Net als laatst na rockit meets rotzooi?
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je de boel niet binnen hield...
ben 1 x op schoolfeest geweest, en ehm dat liep btje uit de hand
liep btje uit de hand
Maar ME bussen niet gezien (volges mij), wel over gehoord
Hogeschool van Amsterdam is 1000 x beter
Op hbo nederland wel.
Dat is ook in Diemen.
Maar dat schijnt ook niet fantastisch te zijn.
Tim.. heb je Tes al ontdekt in dit topic?
HELL NO" staat ?
Klopt...
Hoe ging het?
Je mag niet! Fcuk house!!! Je mag zowiezo alleen met mij uit!
Is er toevallig iemand die weet wanneer de volgende termijn van het collegegeld wordt afgeschreven?
house
minimal
AIII!!!! Volgens mij de 23e?
Neej sorry very very bad joke! Ik zou je het niet kunnen vertellen! Ik hoop voor je NA awake..
Volgens mijn moeder was het er gister afgeschreven.
Zie jezelf nou boven op een heuveltje staan.. biertje in je hand..
Vond het best leuk... ik had je even op de speaker gezet...!
Heb je dat horloge nog gehaald?
dat heb ik nou ook altijd...
500 euro
En wat was jij op een onkristelijk tijdstip wakker zeg. DOE ES NORMAAL!
No suga daddy?
Mevrouw was om kwart voor 6 der bed uit om TE WERKEN!!! Zou jij nog es wat van kunnen leren jij L.N. (stands for Luie Ngr)
Werkse morgen!! Ik hoop dat je goed betaald krijgt want ik wil een heerlijke FROZEN strawberry margarita van je donderdag!
10 euro per uur
Of we delen gewoon.
Kusje en spreek je vandaag nog wel even.
Dus jij gaat MIJ uit drinken nemen, jij rijke mevrouw!! (vind het helemaal niet erg dat vrouwen meer verdienen van mannen )
Is goed, want als je donderdag om 17:00 klaar bent met werken.. wil ik misschien nog even naar de stad komen om even die vans te halen (als ze er nog zijn)
Haha nee van november is al afgeschreven maar ik moet de volgende weten..
Doe gezellig mee!
btw krijgen julllie ook zoon verlpichte instap toets nederlands en als je niet haalt moet je verplicht bijles volgen anders wordt je van je opleiding afgetrapt
of is dat alleen maar voor de opleiding media en entertainment management of onze school communication, media and music ?
Voor zo ver ik weet krijgen wij die niet. Ik krijg trouwens geen 1 taal
morgen weer beginnen aan het nieuwe blok
wordt hard werken *bah*
welke opleiding doe jij eigenlijk?
Wat een rotschool! Ik krijg Nederlands(communicatie) Engels en Spaans!
Je weet toch! Luie neger!
btw krijgen julllie ook zoon verlpichte instap toets nederlands en als je niet haalt moet je verplicht bijles volgen anders wordt je van je opleiding afgetrapt
of is dat alleen maar voor de opleiding media en entertainment management of onze school communication, media and music ?
En welke opleiding doe jij?
ook gehad, en 2 weken geleden de toets opnieuw moeten maken en nu een 7 Misschien toch iets aan die bijlessen gehad Alleen over dat van de opleiding getrapt worden is ons niet verteld
Tim kan jij trouwens eerder? Of moet je gewoon werken?
wil jordi je hond (lees bitch) spelen
Ja Jor.. jij zin om eerder te daten?
(lees reddende engel...)
zn eigen portemonnee
wie is je tutor?
Ik ben vrijdag niet bij Awakenings. Mochten jullie me zoeken.. ik ga met m'n Ipod muziek luisteren en dansen voor het vertrektijdenbord in de hal van A'dam Centraal. Ik denk trouwens dat ik oud en nieuw daar ook door breng!
Ik ben vrijdag niet bij Awakenings. Mochten jullie me zoeken.. ik ga met m'n Ipod muziek luisteren en dansen voor het vertrektijdenbord in de hal van A'dam Centraal. Ik denk trouwens dat ik oud en nieuw daar ook door breng!
Als ik in de mediatheek rond loop of langs computer lokalen dan zie ik flock idd vaak op het scherm en dat aan de HES
Ik heb zooooo´n zin in het hele weekend!!
* Vrijdag etentje (wat waarschijnlijk niet meer doorgaat.)
* Vrijdag naar Tess dr broer op de Ferdinand Bol.. daar me slaapspullen installeren
* Vrijdag Awake (boefje spelen)
* Zaterdag ochtend afterparty Ferdinand Bol/of ergens anders in A'dam waar het gezellig is
* Zaterdag middag bijkomen
* Zaterdag avond moet Tim werken
* Zaterdag nacht Static
* Zondag afterparty met de mensen van Awake zaterdag
* Zondag middag waterfietsen door de grachten van A'dam
* Zondag avond slapen
* Maandag vrij
Ik heb zooooo´n zin in het hele weekend!!
* Vrijdag etentje (wat waarschijnlijk niet meer doorgaat.)
* Vrijdag naar Tess dr broer op de Ferdinand Bol.. daar me slaapspullen installeren
* Vrijdag Awake (boefje spelen)
* Zaterdag ochtend afterparty Ferdinand Bol/of ergens anders in A'dam waar het gezellig is
* Zaterdag middag bijkomen
* Zaterdag avond moet Tim werken
* Zaterdag nacht Static
* Zondag afterparty met de mensen van Awake zaterdag
* Zondag middag waterfietsen door de grachten van A'dam
* Zondag avond slapen
* Maandag vrij
99 van de 100x heb ik een eigen laptop bij me dat is echt relaxt. Computers op school zijn traag en je kan er geen muziek op afspelen
nieuwe updates en avonturen
Ik dacht al dat ik jou wel es een biertje heb zien drinken in het hes cafe!
Uitspraak van Nyva op woensdag 22 november 2006 om 16:58:
nieuwe updates en avonturen
Oeh want die gaan gebeuren!!
Daar zitten ze toch alleen aan de helium?
Daar zijn wij boefjes voor.
Ik was gisternacht trouwens niet helemaal bij het smsen haha.
maar daar heb je mijn maat niet voor nodig.
Tess en ik!!!
Maakt niet uit.. de uitnodiging staat nog steeds hahaha
Ik zei toch dat ik je maat nodig had voor iemand anders (misschien hint, misschien ook niet)? Hmmm probeer ik je op een zijspoor te zetten of niet? We moeten maar afwachten...
Lieve mensen.. ik heb wederom mijn tentamen gehaald.......
Die is van de HES toch opzouten geen Inholland lui daaro aanwezig
6 dec.
Stelletje losers
Eerlijk?
Het klinkt nergens naar... sorry.
Uitspraak van SLD op donderdag 23 november 2006 om 18:21:
mensen wil je weten waar je schoolgeld heen gaat???
bezoek van maxima kostte meer dan een ton!!!
Was het tapijt zo duur dat ze in de gangen van de 1e verdieping hadden gelegd?
after
een kleuter!
Tessa!! Party animal () was ook leuk met je! Ik ga je inhuren voor lachen en losgaan!
Ik ben de kleuter.. of hoe Tessa het zegt.. een groot kind
Waar gaat ie heen dan eigenlijk?
Sarah.
Waar gaat ie heen dan eigenlijk?
Wanneer vertrek jij naar Miami broer (want ik weet wel waar jij naartoe gaat)?
O o o o.. broeders toch!
Als ik Tim te pakken wil krijgen, moet ik op PF komen...
Tam!! Wow! Ja ik zit er idd nog 3,5 jaar.. het zou echt super zijn zeg als je bij mij komt. Dan gaan we in de tussen uren lekker lunchen @ your place.. dat is maar 7 min. met de metro!
Ik ben happy. Je zorgt er nu ook maar voor dat het door gaat.
En anders mag je gewoon nog als ik vrij ben in je tussenuren komen hoor..of na school..of 's avonds You're always welcome @ my crib
Pas op wat je zegt he.. ik ben er straks niet meer weg te slaan. Heb nu al zin in de zomer lekker op de fiets met Tam naar het vondelpark met een kleedje, rose en heel veel lekkers!
Pffff Jor heb je het te druk met daten ofzo??
Dus geen kerst en oud en nieuw dit jaar.
Oh ik ga naar spanje en je vraagt meteen alweer naar jordi! Lekker ben jij zeg!
Zozo...hou je zo je topic in leven,Lee?
Ooh oke, geen idee.. ik ga niet naar dat feest in de Patronaat moet werken
wij zouden eerst ook naar het vervolg gaan, maarja het worden een beetje veel feestjes achter elkaar voor sommige dus hebben we het geschrapt.
Ze is vermoord door haar ex van 34.
ik was net te laat
Nounou niet zo negatief leetje.. We hebben een TOP avond gehad.. hahah!! En ik heb wel lekker kunnen dansen voor zover ik dat nog kon! Wat een heerlijke avondd..
1,2,3,4...1,2,3,4...
Veel plezier voor degene die vandaag naar het schoolfeest gaan! Het schoolfeest van gister in de Escape was trouwens geen moer aan.
kan iemand me vertellen hoe laat het begint vanavond en tot hoelaat en hoeveel de entree is?
Zo dat doe je goed! Heb je daar ook nog prijzen mee gewonnen?
nog gefeli he Caba
wahahah was zoooo mooi bij de jeugd van tegenwoordig springt die gast het publiek in ving niemand hem op
je hoorde echt *plof*
Uitspraak van - Lee.. op vrijdag 8 december 2006 om 10:28:
das boefje
ben ik dat?
ik mag draaien op een schoolfeest?? in Panama 18 januari 2007
Ben benieuwt wat dat precies inhoudt..
Ik ga Tims verjaardag vieren @ Loops.
Ik werd trouwens wel wakker van je sms, maar kon het niet opbrengen om meteen wat terug te sturen haha.laatste aanpassing 11 december 2006 11:56
Vieze vuile luilak.. en je kan morgen wel om 05:00 opstaan om naar de DIERNTUIN TE GAAN?? IN EMMEN? Is dat nou leuker dan IK?(in 1 keer zie je zie je zie je)???
Ik moet even kijken voor vrijdag!
Ik baal van die tas joh!
Maar ben wel trots en al mijn stoute dingen van het weekend alweer vergeten na deze actie
neem ik de hoofdrol aan en ga ik jou ook slaan Jort.
Emmen in Emmen
Ga toch lekker Emmen in Emmen
Jij bent de director Lee..! Wellicht dat jort en ik jou een hoofdrol willen geven (JE WEET WEL JORT
ik doe niks man.... en Lee ook niet heur...denk ik
gaan jullie samen spannen
nergens van weten??
Eehm je weet toch? DUO! In de meeste (niet alle) gevallen moet je ons samen nemen.. ik herhaal NIET IN ALLE gevallen
we hebben 6 uur in de trein gezeten om 2 uur in de dierentuin door te brengen.
Eehm je weet toch? DUO! In de meeste (niet alle) gevallen moet je ons samen nemen
Jor de tickets zijn in the pocket!
...sommige gevallen doen we toch wel solo...
Neem mij vooral niet serieus.
Je bent een schat!!!
Bill belde me gisteravond nog even snel om te vragen of ik over 5 jaar zijn computerbedrijfje wilde overnemen...
DAt vond ik wel best zei ik...
ik heb het idee dat ik echt totaal geen overzicht meer heb
Jij en geen overzicht? Jij lopende agenda, hoe kan dat?
hopelijk werpt het zijn vruchten af!
Meest geweldige foto van de dag!!
We mogen weeeeeeer!!!
Twas gezellig.. moet zeggen dat ik er weer niet helemaal inkwam.. nu de 2e keer op rij dat ik niet helemaal mijn draai kan vinden...
Op oud en nieuw gaat dat helemaal goedkomen...
Ik ga weer een keertje flink aan de zuip...
. Al dat feesten wordt nu een beetje standaard.
Ik heb ook al mijn krachten daar voor gespaard.
Oh shit.. wat doen we dan op de DONDERDAG?
Ben je daar al klaar mee of ben je bezig met sparen?
Wedden dat ik jou nog kan uitputten...?
Mensen VOTE 4 ME on
www.inholland.nl/popprijs
Nyva - Breath Easy
Ik ben door naar de voorronde op 12 december in Rotterdam, Waterfront. Maar ik kan alle support gebruiken..
SO VOTE 4 ME!!!!!
Thanks
ik mag draaien op een schoolfeest?? in Panama 18 januari 2007
Ben benieuwt wat dat precies inhoudt..
Klinkt goed! Ben benieuwd wel schoolfeest dat is.
Afgelopen zaterdagavond 20 januari 2007 omstreeks half zes Nederlandse tijd, een jongen gespot op Hilversum Centraal die wel verdacht veel op FcukMe leek
Over een weekie alweer tentamens ! Twee zaterdagen niks doen en dan gelijk na de tentamens knallen @ de moby king ... Wie gaat er mee ?
Dat studeer ik ook. Ik ga nu naar de 2e.
Als je iets wil weten hoor ik het wel.
Doe je mee met de introductieweek?
in Haarlem heb ik nog geen openstaande PF schermen gespot.. vreemde saeck!
Beter uit uw doppen kijken dan
Daar zit ik nou nooit, computers zijn áltijd bezet daar
Bij A1 zit ik ook nog wel eens, daar kan ik in noodgevallen meestal ook nog wel een computert vinden
al rondgesnuffeld daar?
resetten die zooi!
maar welk lokaal bedoel je ?
Kwam wel een lokaal tegen met pc's maar dat herinnerde mij heel erg aan het computerlokaal van mn middelbare school
maar denk dat je die al gevonden hebt
Die "dood" lucht is mij nooit opgevallen daar..
Ga je snel mee naar Starbucks??
Jou heb ik wel eens vaker gezien he
maar niet op inholland
het feit dat jij een sociale opleiding doet hoeft nog niet te betekenen dat je geen "asociaal" gedrag kan tonen op InHolland
Helemaal een ramp als je met zn 3e naast elkaar achter de pc wil, onbegonnen werk, of je moet smorgens om 8 uur voor de deur staan.
Waar zit die tegenwoordig? Hij zat vroeger daar langs het water bij Diemen station, maar daar worden nu van die containers gebouwd. Ik krijg zo vaak de vraag waar de Inholland is, misschien moeten ze betere route vanaf het station op hun site zetten
Juistem, je computer 4 uur locken is immers niet asociaal.
Liep bijna een geraamte omver