4787x bekeken
Daar zit ik nou nooit, computers zijn áltijd bezet daar
Door mij dan denk ik
Bij A1 zit ik ook nog wel eens, daar kan ik in noodgevallen meestal ook nog wel een computert vinden
Is dat niet t deel van de pabo ? Ik word daar iedere keer onvriendelijk verzocht op te donderstralen
al rondgesnuffeld daar?
Nee
resetten die zooi!
Ok ok
Ik ben trouwens op A gaan kijken, maar welk lokaal bedoel je ? Kwam wel een lokaal tegen met pc's maar dat herinnerde mij heel erg aan het computerlokaal van mn middelbare school
maar welk lokaal bedoel je ?
ergens in de b1-toren zie je aan je linkerhand een gang, loop daar heen.. in die gang ga je weer links en dan zie je dus ergens aan je linkerhand een computerlokaar.. maar denk dat je die al gevonden hebt
Kwam wel een lokaal tegen met pc's maar dat herinnerde mij heel erg aan het computerlokaal van mn middelbare school
Die "dood" lucht is mij nooit opgevallen daar..
Hahaha grappig een Inholland topic 
Heb er vier jaar op school gezeten, blij dat ik mijn diploma heb... altijd een zootje daar

Heb er vier jaar op school gezeten, blij dat ik mijn diploma heb... altijd een zootje daar
maar denk dat je die al gevonden hebt
Ja inderdaad
Die "dood" lucht is mij nooit opgevallen daar..
laatste aanpassing
Woowww sorry was ff verdwenen whahaha!
Jazeker!!!!! Net als toen in Birmingham! Had je die huge mok toen nog ontvreemd voor Timmeeey of had je 'm al? Whahaha! Wat grappig btw die pic hebben we toen ook voor onze presentatie over B'ham gebruikt!!
Wie ikke?? Waar dan?
Juistem, je computer 4 uur locken is immers niet asociaal. Gwoon resettn die händel
Laptopjes huren is een uitkomst. Ben je teglijk niet meer plaatsgebonden en niet genoodzaakt te lijden aan 'dood'lucht (hoe kom je erop, werkelijk?
)
Ga je snel mee naar Starbucks??
Jazeker!!!!! Net als toen in Birmingham! Had je die huge mok toen nog ontvreemd voor Timmeeey of had je 'm al? Whahaha! Wat grappig btw die pic hebben we toen ook voor onze presentatie over B'ham gebruikt!!
Jou heb ik wel eens vaker gezien he
maar niet op inholland
Wie ikke?? Waar dan?
het feit dat jij een sociale opleiding doet hoeft nog niet te betekenen dat je geen "asociaal" gedrag kan tonen op InHolland
Juistem, je computer 4 uur locken is immers niet asociaal. Gwoon resettn die händel
Helemaal een ramp als je met zn 3e naast elkaar achter de pc wil, onbegonnen werk, of je moet smorgens om 8 uur voor de deur staan.
Laptopjes huren is een uitkomst. Ben je teglijk niet meer plaatsgebonden en niet genoodzaakt te lijden aan 'dood'lucht (hoe kom je erop, werkelijk?
laatste aanpassing
Waar zit die tegenwoordig? Hij zat vroeger daar langs het water bij Diemen station, maar daar worden nu van die containers gebouwd. Ik krijg zo vaak de vraag waar de Inholland is, misschien moeten ze betere route vanaf het station op hun site zetten
Aan de overkant van de weg waar ze die containers aan het bouwen zijn
Juistem, je computer 4 uur locken is immers niet asociaal.
volgens mij is dat niet eens mogelijk in Haarlem!
Liep bijna een geraamte omver
misschien is de "doodlucht" verklaard nu