4774x bekeken
Voor zo ver ik weet krijgen wij die niet. Ik krijg trouwens geen 1 taal
okee, ja ik heb net al mijn engels achter de rug afgerind met een 7,5 dus ik was blij
maja kreeg ik zoon mailtjuh
morgen weer beginnen aan het nieuwe blok
wordt hard werken *bah*
welke opleiding doe jij eigenlijk?
morgen weer beginnen aan het nieuwe blok
wordt hard werken *bah*
Ik ben lekker vrij (iedere maandag en donderdag). :cheer
Heb geen zin in het harde werken, maar wel in de gezelligheid van de mensen op school.
welke opleiding doe jij eigenlijk?
Vrijetijdsmanagement.
Wat een rotschool! Ik krijg Nederlands(communicatie) Engels en Spaans!
Kom je toch gezellig bij mij op school?! Net als mijn a.s. klasgenootje Jordi.
Je weet toch! Luie neger!
Zal het onthouden.
btw krijgen julllie ook zoon verlpichte instap toets nederlands en als je niet haalt moet je verplicht bijles volgen anders wordt je van je opleiding afgetrapt
of is dat alleen maar voor de opleiding media en entertainment management of onze school communication, media and music ?
Wij kregen wel een instaptoets Nederlands ja, ik had m gehaald
Alleen wordt je hier niet voor van de opleiding getrapt
btw krijgen julllie ook zoon verlpichte instap toets nederlands en als je niet haalt moet je verplicht bijles volgen anders wordt je van je opleiding afgetrapt
En welke opleiding doe jij?
Accountancy
ook gehad, en 2 weken geleden de toets opnieuw moeten maken en nu een 7 Misschien toch iets aan die bijlessen gehad Alleen over dat van de opleiding getrapt worden is ons niet verteld
Goed bezig! Nee ons ook niet verteld, alleen dat je 5 studiepunten kon mislopen.. Maargoed hebbik geen last van
Tim kan jij trouwens eerder? Of moet je gewoon werken?
Ik werk tot half 8 denk ik mop! Ik kan op z'n vroegst de trein van kwart voor 8 nemen richting amsterdammertje!!
Eeehm... Ik heb je vet lang niet gesproken (althans, zo voelt het
Oeww.. dat is jammer! Ja Jor.. jij zin om eerder te daten? Nee dit klinkt niet als 2e keus.
En anders ga ik wel in m'n upsie ergens wat eten hoor.
Heb je toch ook al 2 dagen niet gesproken.. veel te lang alweer haha.
How about donderdag?? 18.00 uur daten?
Ben voortaan iedere maandag en donderdag vrij
en ik heb een heerlijk projectgroepje!
En ik heb zooooooooooooooooooo'n puik plan.. en Tessa mag meedoen, maar ik kan nog niets publiekelijk maken.. sorry guys!
En anders ga ik wel in m'n upsie ergens wat eten hoor.
Heb je toch ook al 2 dagen niet gesproken.. veel te lang alweer haha.
How about donderdag?? 18.00 uur daten?
Ben voortaan iedere maandag en donderdag vrij
En ik heb zooooooooooooooooooo'n puik plan.. en Tessa mag meedoen, maar ik kan nog niets publiekelijk maken.. sorry guys!
wil jordi je hond (lees bitch) spelen
(lees reddende engel...) wie is er nou zo lullig om zn date te laten wachten om zn eigen portemonnee voor te laten gaan...
Ja Jor.. jij zin om eerder te daten?
Moek wel overnadenken hoor...maare..you're buying
Joke! Ik moet ff kijken of ik kan..maar pb je dan wel
(lees reddende engel...)
zn eigen portemonnee
jochie! Het is mijn vakantie naar spanje die voor mijn date gaat in dit geval! Reden genoeg om even die 3 uurtjes te pakken! (Ik moet nog powershoppen in Barca)
wie is je tutor?
De Jager
Ik vertelde hem dat ik niet naar school kon komen ivm de staking, en dat de bussen en metro's niet reden.. Zei ie tegen me dat de treinen wel reden en dat Diemen-Zuid naast de deur lag
Nog meer BN'rs gespot op InHolland,Diemen:
- Blond meisje
- Werkt voor de rabobank
- Doet m vaag denken aan de AH hamsterweek-reclame
Misschien hebben jullie haar ook wel gezien..
Dit is haar moment of fame...
http://rabobankdam.bitmove.tv/bitmove/cgi/receive_rabo.jsp?uid=854AC93F493F5B9021A1F90EE87BB751&format=wmv
Doeidoei doeidoei
- Blond meisje
- Werkt voor de rabobank
- Doet m vaag denken aan de AH hamsterweek-reclame
Misschien hebben jullie haar ook wel gezien..
Dit is haar moment of fame...
http://rabobankdam.bitmove.tv/bitmove/cgi/receive_rabo.jsp?uid=854AC93F493F5B9021A1F90EE87BB751&format=wmv
Doeidoei doeidoei
Ik ben vrijdag niet bij Awakenings. Mochten jullie me zoeken.. ik ga met m'n Ipod muziek luisteren en dansen voor het vertrektijdenbord in de hal van A'dam Centraal. Ik denk trouwens dat ik oud en nieuw daar ook door breng!
Vies vuil kreng dat je bent... Ik schrok me helemaal verrot!!
Volgende keer gaan we gewoon de 'trend' zetten en kijken hoe andere op ons reageren...! Oh wat was het grappig gisteren zeg!
D-doei d-doei!
Ik ben vrijdag niet bij Awakenings. Mochten jullie me zoeken.. ik ga met m'n Ipod muziek luisteren en dansen voor het vertrektijdenbord in de hal van A'dam Centraal. Ik denk trouwens dat ik oud en nieuw daar ook door breng!
Ach eigenlijk maakt het ook nit uit...je had er bij moeten zijn...gelukkig dat wij 3 dat wel waren