| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Kisten met witte veters en bretels
Gewoon STRAK in het Pak
Altijd Succes hehehe
Uitspraak van StuiterSidnO op vrijdag 3 november 2006 om 10:28:
Gewoon STRAK in het Pak
Altijd Succes hehehe
Haha
Dat gaat helemaal goed komen Sidney! Word een dik feestje!
Wat was het vorig jaar ook alweer dan? Was het toen niet zo ongeveer hetzelfde? ben er zelf geweest maar weet het niet eens meer
echte gangsters
so ga ik dus ook dubbel fris ketting om
mag je een trainingsbroek aan
Denk het wel
Edit: Zolang ie maar strak is
Hey miss meissy, maybe een voorbeeld van een corset/ butier achtig; had zelf ook zoiets in gedeachte;anders kun je misschien wat ideeen opdoen op www.sexykostuums.nllaatste aanpassing 7 november 2006 16:58
maybe een voorbeeld van een corset/ butier achtig; had zelf ook zoiets in gedeachte;anders kun je misschien wat ideeen opdoen op www.sexykostuums.nl
oiets, vind het idd ook niet een al te originele dresscode, beetje jammer...laatste aanpassing 19 november 2006 13:31
maar verwacht dat er meerdere mee zullen lopen.
hakken zijn het mooist, maar dat hou ik niet de hele avond vol!
ja naja zullen heus wel m ensen bij zijn die gewoon in sprijkrbroek komen
![[img width=355 height=279]http://www.bmigaming.com/Images/sopranos2.jpg[/img]](http://www.bmigaming.com/Images/sopranos2.jpg)
krijten gestreept pak met witte punt schoenen
emand leuk idee voor de mannen en een goeie shop voor dat soort kleren?
ok misschien ook ff daar kijken...maarre wat vind jij betaalbaar?
ben nog aan het orienteren maar ga sowieso in style
iemand nog leuke URL's waar wat te vinden is?
Uitspraak van Whit-ney op maandag 20 november 2006 om 13:49:
ik zoek nu een extreem lage krijtstreepbroek
Kijk eens bij cool cat
In eindhoven had ik er een aan!
Uitspraak van MISS-TECHNO is inop zondag 19 november 2006 om 13:36:
hakken zijn het mooist, maar dat hou ik niet de hele avond vol!
Precies dat is ook altijd mijn grootse probleem
Liefst heb ik mijn aerobicschoenen aan .. zitten zooo lekker!!
pantalon ..kzit alleen te twijfele over me schoene want nette schoene gaat niet echt en maxxie's eronder staat volgens mij niet echt
haha we gaan wel strip pokeren erom
Hehe volgens mij gaat iedereen in de korsetten van de H&M
Haha daar had ik er ook eentje gepast. Zo'n zwarte met witte krijtstrepen.. Alleen hij was te groot en ze hadden geen kleinere
Dus best balen!
Uitspraak van wesleyop donderdag 14 december 2006 om 14:11:
als 50cent
Omdat ie zuigt
Misschien ff in een ander filiaal kijken?
Ik had afgelopen week in een boekje iets gelezen daarover. Het blijkt dat je bij de schoenmaker en in sommige winkels een soort 'gel kussentjes' voor in je schoenen kan kopen ofzo.. Waardoor je het wel langer kan volhouden..
Ik ga van de week maar even daarvoor kijken, aangezien ik eigelijk wel mijn pumps wil gaan aantrekken. Dan heb ik nog even de tijd om het uit te proberen..
waarom gaat nie iedereen als 50cent
ipv maffia
Omdat ie zuigt
'gel kussentjes' voor in je schoenen kan kopen ofzo.. Waardoor je het wel langer kan volhouden..
Ben 3 filialen in Utrecht afgeweest..
Heb het sowieso maar bij 1 filiaal kunnen vinden. (het zwarte corset dan).
Bij een andere hadden ze alleen rode..
Outfit = compleet
Enne partyfeets zijn kut! Helpt echt voor geen meter. Er zijn tegenwoordig ook andere partyfeets die zijn al beter kan je kopen bij een goede schoenmaker, ben ff de naam kwijt.
Maar er is 1 ding dat ik niet snap, je gaat naar een feest om te dansen, dat je er mooi uit wil zien begrijp ik ook maar waarom sommige meiden op hakken gaan waarvan ze weten dat ze het er niet op volhouden Daar begrijp ik echt niets van. Er zijn genoeg laarzen/schoenen die en leuk en dansbaar zijn.
Ik heb het zelf 1 keer gedaan en om 2 uur ben ik gaan zitten en vond ik er geen reet aan en dan moet je nog tot een uurtje of 6/7....
Uitspraak van Victorine op donderdag 21 december 2006 om 14:48:
Outfit = compleet
Enne partyfeets zijn kut! Helpt echt voor geen meter. Er zijn tegenwoordig ook andere partyfeets die zijn al beter kan je kopen bij een goede schoenmaker, ben ff de naam kwijt.
Maar er is 1 ding dat ik niet snap, je gaat naar een feest om te dansen, dat je er mooi uit wil zien begrijp ik ook maar waarom sommige meiden op hakken gaan waarvan ze weten dat ze het er niet op volhouden Daar begrijp ik echt niets van. Er zijn genoeg laarzen/schoenen die en leuk en dansbaar zijn.
Ik heb het zelf 1 keer gedaan en om 2 uur ben ik gaan zitten en vond ik er geen reet aan en dan moet je nog tot een uurtje of 6/7....
dat zeg ik, laarzen!
pumps staan leuk, maar geheid je krijgt r spijt van!
Ffies vraagie over die pumps gedoe enzo ik zie dat ook niet echt zitten.... Maar ik twijfel nu tussen een krijgtstreep priraten broek of een lange met gympen eronder....stja wat staat beter gympen en lange broek of korte en gympen......
de NewYorker
d vind heel dat gangster thema niet echt boeiend eigenlijk
ik ga gewoon feestelijk boeiend of het gangster is
kga niet net als alle anderen met hetzelfde hoedje lopen
en voor de Charleston/Jaren '20 stijl gegaan.
Heb een zwart strokenjurkje (met kousenband), lange zwarte handschoenen, een haarband met veren (rood en zwart), een knalrode boa en dan van die kralenkettingen met rood, goud en zwart.
Enige probleem waren de schoenen. ja ik kan zoals het hoort bokhakjes aantrekken maar het is EN spekglad in de HMH EN ik wil wel lekker kunnen knallen. Ik heb nog een paar knalrode laarzen staan hier dus denk dat ik die lekker aantrek.
Oja, en rode lippenstift om 't af te maken, net nog bij de Appie moeten halen want had zoiets dus echt niet in huisMoet er ook wel effe aan wennen zeg. En zwarte nepwimers hehe.
Het enige dat ontbreekt is zo'n sigarettenhouder maar ik rook niet
heeeerlijk om me weer een keertje te verkleden.
hee jackie dat klinkt erg gaaf!!! maar van een boa word je gek..ik heb dat 5 jaar geleden ooit eens gedaan...het eerste uur gaat het wel..maar daarna denk je waar moet ik dat klote ding laten.. dans voor geen meter. maar misschien weet jij er beter raad mee.
Uitspraak van ..::*Nadja*::.. op zondag 31 december 2006 om 00:11:
De PABO is zeven weken te laat met leveren,
Ik heb dat altijd binnen 2 weken in huis als ik daar iets bestel...
ik heb in augustus ooit wat dingen besteld en nog steeds niet binnen
niet dat ik verwacht dat het nog gaat komen ofzo,
maar daar bestel ik dus niets meer