hcg gewoon vanaf week 1 gebruiken! het is niet geschikt als nakuur! weet de preciesen reden niet meer
zo blijven je ballen test produceren ondanks de AAS die je injecteert, en dan zijn je ballen sneller klaar om zelf weer test te produceren
2x pw 250IU kan je met een insuline naaldje in je vet prikken (als je dat nog hebt haha)
je moet die rommel met BA water mengen. en dan is het nog 30 dagen houdbaar in de ijskast
ook als je ballen niet krimpen worden ze inactief/onderdrukt
hcg tijdens de kuur zorgt dat de cellen van leydig gevoelig blijven voor lh.
Hoe langer deze niet geprikkeld worden hoe meer ze gedesensitived (weet ff geen beter woord) worden, en uiteindelijk reageren ze helemaal niet meer.
Doordat HCG zich als LH gedraagt blijven ze het signaal ontvangen en blijven ze dus wakker.
Zodra de hypofyse door middel van nolvadex weer LH gaat produceren zijn je ballen dus klaar voor ontvangst.
als ik het goed begrijp zullen je bloedwaarde ook beter zijn na de kuur dan wanneer je het niet gebruikt
Hcg herstel ik sneller van eerste kuurtje herstelde ik kut. 2de kuurtje was deca test 12 weken hcg gebruikt ik had bijna geen dip.
Ik zet altijd hcg zelfs bij kuurtjes van test 500 van 10 weken.
Ik maak ze altijd allemaal al en vries ze dan in, geen probleem.
10 minuten op voorhand uitleggen en je kan injecteren.
Hcg kost zo weinig, waarom zou je het laten.
Nakuur is belangrijker dan kuur zelf (voor herstel)
als je wil kan ik nog meer dingen vragen.
een kennis van mij(IRL) doet een master biologie met als "hobby" AAS hij weet al die wetenschappelijke troep

vraag ook altijd alles aan heb over aas
hij is z'n beetje de AAS guru van dbb