6 volgers · 232582x bekeken
Denk 20mgr per dag
Hoezo denk?!
Dat soort dingen moet je WETEN.
Is test + Trenbolon Enanthate een goeie comboo
Ja joh!
Spuit ering en gaang
Serieus man, ga eerst eens trainen en je in voeding verdiepen.
Moet ik ook doen
Denk 20mgr per dag , voor zo 2 weken...
Is dat niet een beetje weinig/kort?
Naar mijn weteng , zou da wel genoeg moeten zijn..
Hooguit 30mgr, voor 2 weke = lang zat!
dan weet je niet genoeg
20mg 4weken goed
tegewoordig niet sommige denken dat het allerjezus wonderspul uit obelix zijn vuur ketel is, injecteren en de rest gaat vanzelf. beetje trainen beetje eten iets meer eiwitten, en dan lekker zuipen pilletje erbij want je voelt je toch lekker .?
Inwendige schade voel je niet zo snel, maar je zou maar eens moeten kijken wat je allemaal op gang zet met een kuur.
Door verkeerd gebruik krijg je alle verhalen met alle bijwerkingen.
slappe penis-moe depressie- bitch tits enz.
Inwendige schade voel je niet zo snel, maar je zou maar eens moeten kijken wat je allemaal op gang zet met een kuur.
Door verkeerd gebruik krijg je alle verhalen met alle bijwerkingen.
slappe penis-moe depressie- bitch tits enz.
Zuip nooit tijdens mijn kuur!
maar wel drugs...that's a no no
wil je serieus kuren en trainen dan moet je dr echt een life-style van maken...7-8 keer per dacht eten, 4-5dagen per week trainenn, 9uur slaap per nacht, en buiten de kuur OOK goed trainen, eten en slapen, want veel chappies doen dat alleen maar tijdens de kuur
ik doe bijna nooit drugs of zuipen ...verjaardag of oud en nieuw daar gelaten, mahja...tis de vraag of je dat er voor over heb
BLA BLA, ik blow alleen jonge
hmmm? als ik terug kijk naar je topics waar ik je dr op aansprak...zei je nog dat een half grammetje sos geen kwaad kan volgens jou?
en deze opmerking?
"Pfoee , toch maar es tijdje stoppeng met G
Begint ook beetje te vervele..
Gister normale dosering, zwaar out gegaan"
"Iemand tip voor verkrijge vloeibare variant , en wat voor prijs moet ik denke..?
PB"
ga zo door, ik zeg DOEN
NIET dat dat goed is , mja beter as zuipe ; dan sloop je je lever 2x
sja...das ook wel weer zo
laatste aanpassing
Whahah zo kansloos lekker alles citeren
whahaha...jij bent degene die elke keer hapt knul
Jij hebt ook nix anders te doen ofwel
vandaag niet echt nee...vrije dag
Maargoed, heb EEN KEER half gr sossa gehad BOEIE
niet jokken dan knul
Zelf weten als die 30 is en lever kanker heeft en zn nieren het begeven .
`hehe valt ook wel mee, mijn oom is 42 geworden met pakje shag en 2 kratjes bier per dag... met zon levens stijl bereik je nog wel de 30
hij heeft toen toch lever kanker gekregen puur omdat zn lever nooit kon herstellen.
Een mensen lever is zeer sterk bij een gezond persoon, een halve lever (byv donor) kan weer helemaal herstellen tot 1 lever als ik me niet vergis, zo sterk is dat dus.
laatste aanpassing
ik ga vanavond weer een feesie pakken
ken ook clean
niet iedereen is zo die hard als jouw Ro
ik zeg toch ook nie dat dat hoeft?
maar je hebt gelijk...
toch wel?
RO laat hem lekker ...
Zelf weten als die 30 is en lever kanker heeft en zn nieren het begeven ... Ons probleem niet Bro
nee, maar tis wel zonde
je had het kunnen voorkomen
`hehe valt ook wel mee, mijn oom is 42 geworden met pakje shag en 2 kratjes bier per dag... met zon levens stijl bereik je nog wel de 30 dus maar ik keur het af en doe het zelf niet tijdens medicijnen alcohol gebruiken
hij heeft toen toch lever kanker gekregen puur omdat zn lever nooit kon herstellen.
Een mensen lever is zeer sterk bij een gezond persoon, een halve lever (byv donor) kan weer helemaal herstellen tot 1 lever als ik me niet vergis, zo sterk is dat dus.
lekker allemaal aan de de oxy's dus
ja snap wel dat het raar klinkt, maar goed met z'n kuur verleden heeft zijn lichaam natuurlijk ook wel genoeg optaters gehad. Dan zou het best wijs zijn om om met je 70+ niet meer te kuren, maarja dan zakt die weer beetje in
vergeet nie dat deze gast wel supergenen heeft...en dat dat er ook wel mee te maken heeft en dat ie blijft trainen en goed blijft vreten, alleen met minder gewicht en mindere hoeveelheden voeding...met meso-genen kom je dan een heeeel eind
vroeger heb ik bijna een keer op het punt gestaan anabolen te nemen, toch maar niet gedaan.
nog nie klaar voor toen?
Jawel, ik was er juist helemaal klaar voor, maar iets hield me tegen.
2 jaar later werd er kanker bij me gevonden, dus ik ben blij dat ik het nooit gedaan hebt.
goede keus
anabolica veroorzaakt geen kanker, maar laat de cellen wel potentieel sneller groeien...weinig mensen doen maar research
goede keus
anabolica veroorzaakt geen kanker, maar laat de cellen wel potentieel sneller groeien...weinig mensen doen maar research
Is met alles zo, mensen willen wel de lusten, en niet de lasten.
Zelfde als al die mensen die denken, oooh ik douw een spuit in me reet en ik krijg 20 kilo spier erbij zonder er wat voor te hoeven doen.
Is met alles zo, mensen willen wel de lusten, en niet de lasten.
Zelfde als al die mensen die denken, oooh ik douw een spuit in me reet en ik krijg 20 kilo spier erbij zonder er wat voor te hoeven doen.
dr moet wel gevreten, getraind en veel geslapen worden...dat vergeten ze idd