Partyflock

Forumonderwerp · 909881
32533x bekeken
Betreft: locatie: Bozzini

Waarschuw beheerder
Omdat het topic "Grand opening Bozzini" nogal levendig is maar veel mensen het misschien niet weten te vinden heb ik dit "algemene" topic aangemaakt.

Wat kun je hier kwijt?
* Verwachtingen
* Reacties
* Discussies
* etc.

Agenda

4 november 2006
SaturdayZ · Deluxe clubbing

6 november 2006
MondayZ

11 november 2006
SaturdayZ

1 december 2006
Buzzin' · 100% jump

8 december 2006
80's & Danceclassics

16 december 2006
Deluxe night
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 14:04:
16 december zal de entree inderdaad € 15,- zijn,

Maar dan heb je ook meerdere topdj's :yes:
Meestal kan zoiets dan eenmalig zijn ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
je bent er weer vroeg bij karin!!! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:20:
schat een man of 600. mixje van house en r&B werd er gedraaid. muziek was goed1

Las net je reactie al op het "Grand Opening Topic". Jammer dat ik elke dinsdag om 5:55 m'n bed uit moet :s. Ik ga wel 1 december eens kijken hoe druk het op vrijdag is :D
Waarschuw beheerder
neej die pass ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:30:
je bent er weer vroeg bij karin!!! :P

:yes:
Ik heb net m'n scooter ter reparatie moeten wegbrengen en aangzien ik vandaag 'n vrij dagje heb, kan ik wat vaker achter de pc kruipen ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:39:
neej die pass ik

En Leroy niet zo Jumpachtig:P?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DonRiscos op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:49:
neej die pass ik

En Leroy niet zo Jumpachtig:P?

Jumpgedeuns is ook niet iets voor elke week maar een keer in de zoveel tijd moet er gas gegeven worden ;). Vibrationz in de Vizion zal ik nooit meer vergeten, was een van de mafste feesten waar ik heen ben geweest. De vizion werd gewoon letterlijk en figuurlijk "afgebroken".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:20:
mixje van house en r&B werd er gedraaid

In 1 dezelfde zaal? of in 2 zalen apart???
Werkzaam bij E-Fraga
Waarschuw beheerder
(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blehhhhhhhhhhhhhh wat een kuttent die bozzini, muziek was kut, geluid slecht.Schwatte, een forum kan je beter achterwege laten! Ik kom er nooit meer daar....Alleen als ze dj chuckie boeken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mentalmc op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:02:
Schwatte, een forum kan je beter achterwege laten!

Of nog beter: Blijf lekker weg :bye:

wat een kuttent die bozzini, muziek was kut, geluid slecht. Ik kom er nooit meer daar

Gelukkig, want ik denk niet, dat ze op mensen zoals jij zitten te wachten ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
ga jij anders ff lekker naar die turkenclub in Heerlen centrum bij het station :S

GELUID SLECHT.. grappig ik had gisteren nog bijna me oren op ontploffen staan :S en de lichtshow was zeker ook zwaar klote he ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:39:
1 zaal

Vind ik persoonlijk jammer! Off eerlijk gezegd verschrikkelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blehhhhhhhhhhhhhh wat een kuttent die bozzini, muziek was kut, geluid slecht.Schwatte, een forum kan je beter achterwege laten! Ik kom er nooit meer daar....Alleen als ze dj chuckie boeken!

Onze Pizlo is ook weer eens op PF, meteen weer mensen op de kast aan het jagen :P Als je zaterdag was meegegaan had je recht van spreken PUSSY.

Uitspraak van P-leej op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:06:
ga jij anders ff lekker naar die turkenclub in Heerlen centrum bij het station :S

GELUID SLECHT.. grappig ik had gisteren nog bijna me oren op ontploffen staan :S en de lichtshow was zeker ook zwaar klote he ?

Leroy laat hem maar ijlen, hij was de eerste die belde zondagmorgen om te vragen hoe het was :D
Waarschuw beheerder
hahahahaha, stelletje dwazen. FF die schwatte dissen. Maar ouwe ik ga zo snel mogelijk mee, wil die tent wel eens van binnen zien! 1 december weet ik niet ivm andere feestjes, maar anders gaan we gewoon een maandag een keer.....Werk ze he slet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:13:
hij was de eerste die belde zondagmorgen om te vragen hoe het was :D

hahahaha, wat 'n :looser:

8)

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mentalmc op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:18:
hahahahaha, stelletje dwazen. FF die schwatte dissen. Maar ouwe ik ga zo snel mogelijk mee, wil die tent wel eens van binnen zien! 1 december weet ik niet ivm andere feestjes, maar anders gaan we gewoon een maandag een keer.....Werk ze he slet

Jot jong, we spreken elkaar (als je de 1e niet kunt hou je de 16e maar vrij).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mentalmc op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:18:
hahahahaha, stelletje dwazen. FF die schwatte dissen

t33f! :P
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
-foto's staan in de loop van de dag op www.bozzini.nl

-entree op de Deluxe avond is 10 !!! euro...als je membershipcard hebt 8 euro... dus voor een leuke prijs paar leuke dj's.

-munten kosten 2 euro per stuk, garderobe 1 euro, wc's gratis.

Maandagnacht was erggg gezellig...waren een kleine 1000 man aanwezig die voor een heerlijke start van de maandag hebben gezorgd.
Ben zelf helemaal into house...maar heb ook flink staan dansen op de r&b gister...vond de muziek uitermate rlxddd. Vond ook dat er een erg gezellig party publiek was.

c ya all saturday !!!

Waarschuw beheerder
donateur
filmpjes net gezien, ondanks de GSM kwaliteit, bevalt me de muziek hendig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 22:57:
filmpjes net gezien, ondanks de GSM kwaliteit, bevalt me de muziek hendig.

Filmpjes geven inderdaad een goede indruk.

Om nog even terug te komen op het GSM-bereik probleem, ik heb hier de hele avond geen last van gehad :S Ik heb T-mobile als provider en kon gewoon smsen en bellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 22:57:
ondanks de GSM kwaliteit

Met Hi had je totaal geen bereik althans ik dan:@

Waarschuw beheerder
Ik had met Telfort ook vol bereik...
Waarschuw beheerder
bij mij werkte die op sommige plaatsen wel en sommige niet dus ik denk dat het een tussenweg zal zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op woensdag 1 november 2006 om 18:41:
bij mij werkte die op sommige plaatsen wel en sommige niet dus ik denk dat het een tussenweg zal zijn

Dion gewoon volgende keer wel die special GSM member card (kost maar €10,- ;)) kopen zodat je net als mij WEL overal dekking hebt :P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:26:
Dion gewoon volgende keer wel die special GSM member card (kost maar €10,- ;)) kopen zodat je net als mij WEL overal dekking hebt :P.

oke oke voor dat alleen laat ik die vip links liggen de volgende keer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op woensdag 1 november 2006 om 19:56:
oke oke voor dat alleen laat ik die vip links liggen de volgende keer ;)

:P
Waarschuw beheerder
Iemand die morgen ook gaat? ik ben weer van de partij!
16/12 ben ik er ook! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op vrijdag 3 november 2006 om 09:30:
16/12 ben ik er ook! ;)

Ik skip morgen, misschien dat ik volgende week weer ga. 1-12 en 16-12 ben ik er sowieso. Ik ben benieuwd of ze oudejaarsavond ook nog iets speciaals hebben. Ben ook benieuwd wie op 1 december tijdens Buzzin' komen draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:11:
Ik ben benieuwd of ze oudejaarsavond ook nog iets speciaals hebben.

dat zal zeker daar hoef je niet lang over na te denken alles heeft dna open.. maarja NXP heeft dan een leuk feestje en in t mecc is ook al wat vets dus t word moeilijk kiezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op vrijdag 3 november 2006 om 15:22:
dat zal zeker daar hoef je niet lang over na te denken alles heeft dna open.. maarja NXP heeft dan een leuk feestje en in t mecc is ook al wat vets dus t word moeilijk kiezen

ikke ga in ieder geval voor t mecc .. bozzini is er altijd nog .. mecc is maar 1 keer !!!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diontjuh op vrijdag 3 november 2006 om 09:30:

:no:
Dan zitten we in 't Mecc ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op vrijdag 3 november 2006 om 18:25:
ikke ga in ieder geval voor t mecc .. bozzini is er altijd nog .. mecc is maar 1 keer !!!!

Seven Sins is natuurlijk ook zeer lijp :D maar dan moet altijd weer iemand gaan rijden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 14:38:
maar dan moet altijd weer iemand gaan rijden :S

ze hebben tegenwoordig ook taxibusjes uitgevonden die jou en je vrienden voor niet veel geld transporteren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op zaterdag 4 november 2006 om 15:41:
ze hebben tegenwoordig ook taxibusjes uitgevonden die jou en je vrienden voor niet veel geld transporteren

Meen je niet :P, waarom zou ik naar het MECC gaan als ik hier een vette discotheek op rolafstand heb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 16:36:
waarom zou ik naar het MECC gaan als ik hier een vette discotheek op rolafstand heb

Nou ze mogen met wel hele goeie dj's komen willen ze t mecc overtreffen op de 31e hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diontjuh op zaterdag 4 november 2006 om 17:02:
Nou ze mogen met wel hele goeie dj's komen willen ze t mecc overtreffen op de 31e hoor :)

Die hebben idd 'n waanzinnige line-up :9

8)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op zaterdag 4 november 2006 om 20:38:

Klopt
maar om even terug naar het topic te gaan.. Ik ga me even klaarmaken voor Bozzini vanavond.. ik ga cyrio nog een hand schudden heb ik hem beloofd ;) Ik sta open voor anderen die dit nog lezen en vanavond komen voor een geschudde hand en een partyflock gesprekje :p ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diontjuh op zaterdag 4 november 2006 om 21:29:
Klopt
maar om even terug naar het topic te gaan.. Ik ga me even klaarmaken voor Bozzini vanavond.. ik ga cyrio nog een hand schudden heb ik hem beloofd Ik sta open voor anderen die dit nog lezen en vanavond komen voor een geschudde hand en een partyflock gesprekje laatste aanpassing 4 november 2006 21:30

Ik hoor morgen wel hoe het was :D en of je de gewilde membercard in je bezit hebt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op zaterdag 4 november 2006 om 20:38:

ja vondik ook al, damn hey Dikke shit, hot sunday's
Waarschuw beheerder
Iemand behoefte om te vermelden hoe het afgelopen nacht in Bozzini was?
Waarschuw beheerder
Bozzini was geweldig!

Ze hebben daar zeker de forums op internet gevolgd.

Acceptabele wachtrij (15 minuten), tenten buiten, gratis membershipcard, aan bars werd je meteen geholpen, voldoende glazenophalers, wederom heerlijke muziek, mooie lasershows, betere acts dan vorige week, etc.

Kortom: we hebben een geweldige avond gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op zondag 5 november 2006 om 08:17:
emand behoefte om te vermelden hoe het afgelopen nacht in Bozzini was?

Dik! alles netjes in orde, geen wachtrij om half 1, meteen membercard gekregen.. wederom een vipbandje gekregen (wat een goeie service) acceptabel druk binnen dus niet té druk (jammer dat we een van de enige in de diamond vip waren dat wel) en wát een heerlijke bitterballen en die zoete saus ik heb echt nog nooit zo een superlekkere bitterballen gehad.. al ga ik een avond niet naar bozzini dan ga ik daar wel even bitterballen eten :p
en bediening natuurlijk ook erg lekker, als je een fles champagne besteld en cash wilt betalen kan dat eigenlijk gewoon de rest keren ze in penningen uit.. ze serveren het in een bak ijs met zo een stukkie vuurwerk erbij! supersnel en supergoed geregeld daar.
Het minpunt vind ik echt dat ik geen wc's vind in dat ding ik ben maar aant zoeken en aant zoeken maar ik zie er echt geen liggen.. ik weet er 1tje aant begin maar daar loop ik dan ook de hele tijd heen :S beetje duidelijker aangeven :p
verder echt dik, volgens mij word dit wel iets wat het gaat maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Master Marc op zondag 5 november 2006 om 10:58:
Ze hebben daar zeker de forums op internet gevolgd.

Je gelooft toch niet echt dat zo'n grootse zaak een foum nodig heeft om te weten waar de schoen drukt ?

Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd volgnde weekend hoop dat niet druk is..

Waarschuw beheerder
ik begrijp dat de mensen dat te duur vinden omdat ze zijn ook niet rijk... ik weet dat veel mensen doet zuinig met geld.
Waarschuw beheerder
kan iemand me btw vertellen watvoor saus die zoete saus is die je bij kipnuggets enzo krijgt? echt serieus ik heb nog nooit zo een lekkere saus in mn leven geproefd die moet ik gewoon ook hebben! geen liters maar vaten :p !