21539x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
liever niet teveel minimal, ik wil het nieuwe jaar in KNALLEN en niet het nieuwe jaar in pruttelen
Precies.
de laatste artiest mag wel wat steviger..Ben Sims
Nou, die is me tegenwoordig stevig zeg.
Ik zeg: na twaalven gas erop.
En het liefst om 00:00 net zo'n uitzinnig en memorabel kippenvelmoment als met Awakenings O&N 2004/2005.
ah....als O&N editie zou ik ook niet tot 4 hoeven minimalen hoor 
komop..zo'n westergas leent zich meer voor wat steviger werk.
begrijp me niet verkeerd.....ik vind al snel iets stevig
maar magda taferelen tot 4 uur
alsjeblieft niet!
openen met een magda vorm.
om half 12 beginnen met wat stevige minimale klappers.
een gruwelijk uptempo spacenummer. bijv. een out of control van chemical boys!...daar wil ik 2007 wel mee in hoor!
daarna beetje relaxend....half uurtje iedereen de tijd gunnen met zn foute hoofd zn vrienden en partymaten gelukkig nieuwjaar wensen...en dan langzaam opbouwen totdat tussen 4 en 7 (of 12!...O&N...eenmalig andere tijden dan!)
de rollende funky techno kan losbarsten, met VEEL highats...vette breaks....en stevige beats!
dan zou ik een geslaagd O&N feest hebben....als ik naar awake zou gaan

edit:. en dan een half uurtje wachtten...alle vermoeide mensen en degrelijke laten vertrekken. en dan 4 uur lang afbouwen met nog 1500 freaks bijvoorbeeld
komop..zo'n westergas leent zich meer voor wat steviger werk.
begrijp me niet verkeerd.....ik vind al snel iets stevig
maar magda taferelen tot 4 uur
alsjeblieft niet!
openen met een magda vorm.
om half 12 beginnen met wat stevige minimale klappers.
een gruwelijk uptempo spacenummer. bijv. een out of control van chemical boys!...daar wil ik 2007 wel mee in hoor!
daarna beetje relaxend....half uurtje iedereen de tijd gunnen met zn foute hoofd zn vrienden en partymaten gelukkig nieuwjaar wensen...en dan langzaam opbouwen totdat tussen 4 en 7 (of 12!...O&N...eenmalig andere tijden dan!)
de rollende funky techno kan losbarsten, met VEEL highats...vette breaks....en stevige beats!
dan zou ik een geslaagd O&N feest hebben....als ik naar awake zou gaan
edit:. en dan een half uurtje wachtten...alle vermoeide mensen en degrelijke laten vertrekken. en dan 4 uur lang afbouwen met nog 1500 freaks bijvoorbeeld
laatste aanpassing
bijv. een out of control van chemical boys!...daar wil ik 2007 wel mee in hoor!
pfoeh.. te gruwelijk
om 24 uur wil je inderdaad zo'n herkenbare knallende klassieker horen
2? jaar geleden Born Slippy tijdens jaarwisseling was echt magisch
prodigy plaatje zou ook niet mistaan.. of johannes heil - future primitive, raven maize - real life (fatboy slim rmx), kowalski - speaker attack ...
maar goed, bij iemand thuis kan je zelf bepalen wat je opzet
jaar geleden Born Slippy tijdens jaarwisseling was echt ma
dat wa sidd niet verkeerd
prodigy plaatje zou ook niet mistaan.. of johannes heil - future primitive, raven maize - real life (fatboy slim rmx), kowalski - speaker attack ...
dan liever nog the world van johannes heil
bij iemand thuis kan je zelf bepalen wat je opz
nog beter, want je kan ALEEN MAAR dat soort platen draaien
maar thuis is ook zoiets...beter een flinke schuur of loods ergens afhuren/regelen.
kowalski - speaker attack
zou huilen van geluk,helaas al te lang niet meer gehoord,maar bij t horen van deze plaat verschijnt de smile al weer op mijn gezicht
en flashback naar zijn set van ILT outdoor 2003
wat een helden set
laatste aanpassing
net zo'n uitzinnig en memorabel kippenvelmoment als met Awakenings O&N 2004/2005.
Born Slippy
Zulks bedoelde ik.
Doe mij maar Eric Sneo & Udo Niebergall - Omnipotent Nights, Speedy J - Pannik of nee, nog mooier:
Albita - Ta' bueno ya ...En dan Ben Sims - Manipulated erdoorheen gemixed.
en Bart Skils natuurlijklaatste aanpassing 14 november 2006 18:18
Bart zegt dat ie gaat knallen
Hoop dat het indezelfde lijn is als Awake 7-10 en Traffic
de laatste artiest mag wel wat steviger..Ben Sims
Die staat al op 2 andere NYE feesten..
Loveland pakt uit deze jaarwisseling. De geruchten over de Amsterdamse Gashouder en Roger Sanchez waren al hardnekkig, nu wordt bekend dat ook Joey Negro te gast is.
Niet Rocco met zijn befaamde Awakenings is in de Gashouder te vinden, maar Marnix met zijn Loveland’s Brand New Year. Deze keer geen techno en minimal, maar funky disco house met Engelse grootheid Joey Negro, en pompende zomerse tunes met de populaire Amerikaan Roger Sanchez. Ook Roog is erbij, en Marnix zelf maakt de line up compleet. Rocco verhuist voor deze keer met zijn techno circus naar de NDSM loods in Amsterdam Noord. Zijn line up wordt vandaag bekend.
Tickets gaan 60,- kosten, en hiervoor kan je van 21.00 tot 07.00 los in de monumentale Gashouder. Meer informatie binnenkort op
Vandaag dus de line-up!
Niet Rocco met zijn befaamde Awakenings is in de Gashouder te vinden, maar Marnix met zijn Loveland’s Brand New Year. Deze keer geen techno en minimal, maar funky disco house met Engelse grootheid Joey Negro, en pompende zomerse tunes met de populaire Amerikaan Roger Sanchez. Ook Roog is erbij, en Marnix zelf maakt de line up compleet. Rocco verhuist voor deze keer met zijn techno circus naar de NDSM loods in Amsterdam Noord. Zijn line up wordt vandaag bekend.
Tickets gaan 60,- kosten, en hiervoor kan je van 21.00 tot 07.00 los in de monumentale Gashouder. Meer informatie binnenkort op
Vandaag dus de line-up!
net zo'n uitzinnig en memorabel kippenvelmoment als met Awakenings O&N 2004/2005.
was was dat toen?
Doe mij maar Eric Sneo & Udo Niebergall - Omnipotent Nights, Speedy J - Pannik of nee, nog mooier:
Albita - Ta' bueno ya ...En dan Ben Sims - Manipulated erdoorheen gemixed.
Held!
om 24 uur wil je inderdaad zo'n herkenbare knallende klassieker horen
of echte losgaantechno
*edit* hm dat beter later op de avond
laatste aanpassing
Ik word hier niet heel warm van om eerlijk te zijn.
Met Josh Wink het nieuwe jaar in lijkt me PRIMA!
en dan oakish of freak draaien
verder weer een vrij standaard lijn omhoog
zou toch al niet gaan feesten met o&n maar mocht ik zijn gegaan had ik toch eerder voor de Poema gekozen
dat Echoplex er staat is wel
Oud & Nieuw
Vorig jaar waren heel veel mensen teleurgesteld dat er geen Awakenings was op oud en nieuw. Feit is dat we de Gashouder niet rendabel kunnen opbouwen voor 1 dag. De entree zou dan rond de 60 euro worden en dat willen we niet. Op veler verzoek vieren we dit jaar echter toch oud en nieuw en hiervoor keren we terug naar de NDSM. In 2002, 2003 en 2004 hebben we daar heerlijke vieringen meegemaakt en nu dus weer! Met de line-up hebben we natuurlijk flink uitgepakt voor deze speciale gelegenheid, bij deze:
21:00 – 23:00 Anja Schneider
23:00 – 01:00 Josh Wink
01:00 – 02:30 Adam Beyer
02:30 – 03:15 Echoplex & Damon Wild (live)
03:15 – 04:45 Bart Skils
04:45 – 05:30 Hertz (live)
05:30 – 07:00 Gayle San
Zorg dus dat je op tijd binnen bent zodat we om 00:00 met zijn allen knallend (uiteraard met veel indoor-vuurwerk) het nieuwe jaar in kunnen dansen!
De voorverkoop start op 24-11 en kaarten kosten 37,50. Als je volgende week naar de Gashouder komt kun je echter voor 35 euro alvast een kaartje bemachtigen!
Happy Newyear van de Awakenings crew!
Uit de nieuwsbrief. 37, 50 Vind ik een vrij schappelijke prijs. Zoveel kost Awake normaal ook.
Vorig jaar waren heel veel mensen teleurgesteld dat er geen Awakenings was op oud en nieuw. Feit is dat we de Gashouder niet rendabel kunnen opbouwen voor 1 dag. De entree zou dan rond de 60 euro worden en dat willen we niet. Op veler verzoek vieren we dit jaar echter toch oud en nieuw en hiervoor keren we terug naar de NDSM. In 2002, 2003 en 2004 hebben we daar heerlijke vieringen meegemaakt en nu dus weer! Met de line-up hebben we natuurlijk flink uitgepakt voor deze speciale gelegenheid, bij deze:
21:00 – 23:00 Anja Schneider
23:00 – 01:00 Josh Wink
01:00 – 02:30 Adam Beyer
02:30 – 03:15 Echoplex & Damon Wild (live)
03:15 – 04:45 Bart Skils
04:45 – 05:30 Hertz (live)
05:30 – 07:00 Gayle San
Zorg dus dat je op tijd binnen bent zodat we om 00:00 met zijn allen knallend (uiteraard met veel indoor-vuurwerk) het nieuwe jaar in kunnen dansen!
De voorverkoop start op 24-11 en kaarten kosten 37,50. Als je volgende week naar de Gashouder komt kun je echter voor 35 euro alvast een kaartje bemachtigen!
Happy Newyear van de Awakenings crew!
Uit de nieuwsbrief. 37, 50 Vind ik een vrij schappelijke prijs. Zoveel kost Awake normaal ook.
laatste aanpassing
volgens mij Skils ipv Rachmad en echoplex niet alleen.
en dan nog 2 wereldtoppers erbij en ik ben 200% content
En dat hebben ze gedaan met Hertz en Adam Beyer erbij!! Helemaal super, Hertz staat al eeuwen op nr 1 in mn Wishlist.
Jammer maar 45 minuten maarja, je kan niet alles hebben.
Voor een nieuwe 4 uur lange op 3 decks Adam Beyer set check:
http://www.megaupload.com/?d=5H6FU3BI
:worship:
04:45 - 05:30 Hertz (live)
rustigere techneu
http://hertz.promodj.ru/lives/21498/listen/
05:30 - 07:00 Gayle San
snellere techneu
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/28994784
laatste aanpassing
gewoon zoeken op Hertz op www.djshop.de
Woohooo !!
Hertz live !!
EINDELIJK!

onze gebeden zijn verhoord !
Gayle San
Damon Wild ook nog live
en als Beyer soortgelijke set neerzet als 2 jaar terug kan het echt helemaal niet meer stuk !
ow wat wordt deze jaarwisseling vet!

en die prijs

Hertz live !!
onze gebeden zijn verhoord !
Gayle San
Damon Wild ook nog live
en als Beyer soortgelijke set neerzet als 2 jaar terug kan het echt helemaal niet meer stuk !
ow wat wordt deze jaarwisseling vet!
en die prijs
Als je volgende week naar de Gashouder komt kun je echter voor 35 euro alvast een kaartje bemachtigen!
laatste aanpassing
Hertz-When Everything Is RED - Hertz DJ Mix
http://www.megaupload.com/?d=FKDK8E2Q
uitgezonden op Audio Link (Livesets.com radio) 31-08-2006
Hertz-promo-dj-mix-(jan-2005)
http://www.megaupload.com/?d=T38R0TUO
Tracklist
http://hertz.promodj.ru/lives/21498/listen/
die ken ik helemaal niet thnx
maar deze boeking is Live dus verwacht iets specialers
toch Luke?