21533x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Even nummers misschien?
blijkbaar
Dus 2006 wordt weer een knaller
als er een Awake komt
dan ga ik bij de ticketbox voor de deur slapen
als er een Awake komt
Ja, begint een slaapverwekkende speculatie te worden onderhand.
dan ga ik bij de ticketbox voor de deur slapen
Dat doe ik voor niets of niemand...nou ja, voor sommige mensen wel misschien.
't lijkt me anders toch vrij duidelijk hoor

doe 't ook niet voor iemand anders
voor me eigen
Haha, nee ik ook niet...maar er moet wel iets heeeeeeeel speciaals moeten zijn eer ik daar ga liggen, in de vrieskou.
't lijkt me anders toch vrij duidelijk hoor![]()
Ja?
HOE kan je iedereen een fuckfeest bezorgen?
door urenlang op lage afstand 32872092 strobo's aan te zetten zodat de helft bij binnekomst al van zn stokje gaat
whehe tering, was wel extreem ja, maar ik vond dat juist echt heerlijk.. ultiem spacen
van mij mogen ze vaker dikke strobo's neerzetten.. maar goed, zijn idd te veel mensen die het niet trekken
laatste aanpassing
er stond nieuwe locatie...NDSM is niet nieuw
dan heb jij volgens mij een andere nieuwsbrief gehad
uit de nieuwsbrief van 10 mei:
We hebben namelijk besloten om in het laatste weekend van november weer een Awakeningsweekend in de Gashouder te doen. Ook voor oud en nieuw zijn al zeer vergevorderde plannen voor een viering op een andere locatie dus onze party-agenda zit vol!
ik trok die strobos toen ook bijzonder slecht
Dat was idd errug eng!! Af en toe zag je een meute van die gele mannutjes door het publiek heen sjesen om weer een epileptische randebiel naar buiten te dragen....en ik maar staren naar het plafond met die drie discoballen...
In dit onderstaande stukje staat ook dat er een Awakeningsfeest komt met NYE.
Bron: www.partyscene.nl
Waar ga jij heen met oudjaar?03-11-2006
Mensen in je omgeving beginnen nu al aan je kop te zeuren over oudjaar, de avond welke bijna verplicht ‘het feest van het jaar’ moet zijn. De druk ligt dan ook hoog om de juiste keuze te maken, helemaal aangezien de entreeprijzen altijd een stuk hoger liggen dan normaal.
De komende tijd worden alle line ups en feesten bekend gemaakt. Partyscene scoorde al twee scoops omtrent 31 december. Zo zal Extrema haar line up volgende week bekend maken, maar zeker is dat Housequake en Josh Wink het Klokgebouw in Eindhoven zullen rocken in respectievelijk de Industry en Sneakerz zaal. De twee andere zalen zijn minimal/techhouse (Extrema Music) en disco in de 100& Disco Shit area.
Ook Monumental zal een oudejaarseditie van Awakenings organiseren, en wel op een andere locatie dan normaal. Dus niet in de Gashouder in Amsterdam of de Maassilo in Rotterdam. Rocco Veenboer wil verder helaas nog niets verklappen, dus we moeten helaas nog even wachten. Verder meldt Marnix van Loveland ons vandaag dat ze met grootse plannen bezig zijn, welke Partyscene volgende week als eerste zal onthullen.
Bron: www.partyscene.nl
Waar ga jij heen met oudjaar?03-11-2006
Mensen in je omgeving beginnen nu al aan je kop te zeuren over oudjaar, de avond welke bijna verplicht ‘het feest van het jaar’ moet zijn. De druk ligt dan ook hoog om de juiste keuze te maken, helemaal aangezien de entreeprijzen altijd een stuk hoger liggen dan normaal.
De komende tijd worden alle line ups en feesten bekend gemaakt. Partyscene scoorde al twee scoops omtrent 31 december. Zo zal Extrema haar line up volgende week bekend maken, maar zeker is dat Housequake en Josh Wink het Klokgebouw in Eindhoven zullen rocken in respectievelijk de Industry en Sneakerz zaal. De twee andere zalen zijn minimal/techhouse (Extrema Music) en disco in de 100& Disco Shit area.
Ook Monumental zal een oudejaarseditie van Awakenings organiseren, en wel op een andere locatie dan normaal. Dus niet in de Gashouder in Amsterdam of de Maassilo in Rotterdam. Rocco Veenboer wil verder helaas nog niets verklappen, dus we moeten helaas nog even wachten. Verder meldt Marnix van Loveland ons vandaag dat ze met grootse plannen bezig zijn, welke Partyscene volgende week als eerste zal onthullen.
en wel op een andere locatie dan normaal.
Dus niet in de Gashouder in Amsterdam of de Maassilo in Rotterdam.
Wat klopt hier niet?
Daar is het nooit gehouden met O&N...Het wordt steeds mooier.
Af en toe zag je een meute van die gele mannutjes door het publiek heen sjesen om weer een epileptische randebiel naar buiten te drage
het vaagste is dat je dr dus niet eens drugs voor naar binnengewerkt hoeft te hebben...ik heb het ook bloedjenuchter namelijk, en kken dr een helehoop die dat ook hebben.
tverpest mijn avond helemaal iig, want voorraan staan of iig met mn gezicht naar de dj is wel een vereistte.......aar de grond of achterom kijken of met zonnebril werkt ook niet bij, gelukkig had awake er van geleerd en was het in 2004 stukken beter geregeld.
HOE kan je iedereen een fuckfeest bezorgen?
door urenlang op lage afstand 32872092 strobo's aan te zetten zodat de helft bij binnekomst al van zn stokje gaat
wat heb ik me daar ROTgeergert zeg...allejezus.....hele O&N vanaf de zijkant mogen aanschouwen.
daar kan ik me wel in vinden vanuit jouw perspectief als je strobo's slecht trekt dan is je feest goed verpest want ze stonden erg vaak aan
ze waren zo fel dat ze zelf dikke impact hadden als je je ogen dicht had
die mannen van hungaroflash hadden ook wel een strobo met iets minder watt kunnen meenemen en dan hadden ze er ook nog eens 2 van deze
Heeey wat ik hier lees is niemand egt enthousiast over een Awake O&N, hoe dan???t tig een van de beste technofeest vind ik en als het komt ben ik er zeker bij maar wat was er kut dan in de voorgaande jaren???
iedereen is juist enthousiast over een O&N editie van Awake, alleen de meningen verschillen over de NDSM. Wel/niet vette locatie qua gluid, pand etc. etc.
En de meningen verschillen tuluk ook over de DJ's die komen.
maar wat was er kut dan in de voorgaande jaren???
Persoonlijk vind ik dus dat het geluid nooit tot zijn recht kwam in de NDSM in de voorgaande edities, maar ik ben dan ook iemand die echt van snoei hard geluid hou a la Now&Wow!
iedereen is juist enthousiast over een O&N editie van Awake, alleen de meningen verschillen over de NDSM. Wel/niet vette locatie qua gluid, pand etc. etc.
En de meningen verschillen tuluk ook over de DJ's die komen.
Line up is nog geen eens bevestigd en geluid NDSM kan echt wel goed zijn. Op NYE & K-Nacht mag iedereen een stuk harder, dus maak je daar geen zorgen over denk! Anders zo Monumental daar niet NYE doen...als ze het daar doen. Nog niks bevestigd natuurlijk!
NDSM is gewoon heftige lokatie en het geluid kan wel goed zijn (zweedse editie bijv), als er maar niet van die gemeente-nichten rondlopen met hun hinderlijke geluidsmeters
maar ja.. 2 keer oud & nieuw op Awakenings meegemaakt, hoeft van mij niet meer.. lekker met maten een huisfeestje geven en helemaal de tering in zuipen
maar ja.. 2 keer oud & nieuw op Awakenings meegemaakt, hoeft van mij niet meer.. lekker met maten een huisfeestje geven en helemaal de tering in zuipen
word prolly met komende awake bekend gemaakt ofzo?
bietje laat wel
bietje laat wel
Hmm jammer... dat is dus een reden om niet te gaan óf er moeten meerdere zalen zijn
op afgelopen Awake vond ik hem verrassend goed hoor...omdat hij GEEN minimal draaide, maar lekker pompende techno
Dus laten we hopen dat geen mnml DJ's uitgenodigd worden...misschien 1 om de boel op te warmen
Dus laten we hopen dat geen mnml DJ's uitgenodigd worden
ze kunnen beter jou maar niet uitnodigen
Gelukkig maar! iig 1 minimal DJ!!
Goed bezig lennart verdedig de minmal!
Josh Wink niet vergeten, dat is 2
en Bart Skils natuurlijk
laatste aanpassing
verdedig de minmal!
Ik neem wel een kussentje mee...lekker tukken op de tribune met de minimale klanken
liever wel te veel minimal.. gewoon een goeie opbouw
de smaken verschillen, maar ik heb vertrouwen in een wat stevigere line up door Rocco
laatste aanpassing