Partyflock
 
Forumonderwerp · 908333
­ Nederland
 
Ik vond de muziek wat zacht, de temparatuur te hoog en de rijen voor de zalen te lang. Ook het optreden van Rush viel mij enigzins tegen.
 
Ben er dit jaar niet geweest, maar...

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
Ik vond de muziek wat zacht

Dat vond ik elke editie dat ik er geweest ben, vergeleken met andere technofeesten in het buitenland.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
de rijen voor de zalen te lang

Ook elke keer dat ik er geweest ben, maar dan wel de zalen waar de grote optredens waren, zoals Underworld een paar jaar terug.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
Ook het optreden van Rush viel mij enigzins tegen.

Rush valt mij persoonlijk al-tijd tegen. Kan je geen hardtechno noemen vind ik, is gewoon tever opgepitchte techno, die niet gemaakt is om zo snel te draaien, waardoor de kracht in de kick teveel verzwakt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
de temparatuur te hoog

Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt. Het is er zo groot dat het eigenlijk altijd te koud en een kille uitstraling heeft, Flanders Expo.
heb wel alles opgenomen via de site van ILT!

:respect: vette shit!
Het water gutste af en toe van mijn lijf..het kon echt heel warm zijn. Maar dat mocht de pret niet drukken...het was de moeite waard. Vind het wel mooi dat de belgische en franse regering geen hoge pet op hebben van het nederlandse drugsbeleid maar bij die belgen werd de een na de ander afgevoerd..amai wat gingen er een hoop hard..maar goed..als je het maar naar je zin hebt:D
Het wachten voor de zalen ging me iets te ver...in de grote hal liep alles door elkaar maar de zalen kwam je niet gelijk in omdat je via een hekkensysteem naar binnen werd geloosd. Het zal wel ergens goed voor zijn geweest maar werd een beetje saggo van dat gedrang..wilde gewoon naar binnen:D
Er werd lekker gedraaid en het was heerlijk om te zien hoe iedereen uit zijn dak ging..moet voor de dj een machtig gevoel zijn..volgend jaar weer!
ik heb er foto's gemaakt en komen dinsdag of woensdag online eff op mijn ID klikken en daar staat adres waar ze staan. vond het zoals altijd een belevenis alles is er zo anders geregeld. veel zalen met kut geluid. bij de blauwe kamer hadden ze teminste nog doeken opgehangen tegen het weerkaatsen van het geluid. tiga top dave clarke top gekke mensen die belgen, veel joelen en schreeuwen in je oor en kotsen en zo. veel mooie vrouwen gezien maar waren erg klein. volgende keer weer.
 
Het was weer genieten vanacht , Dave clarke, Pet Duo ,Marco Nastic jullie waren geweldig! :respect: aleen weer jammer van dat gedrang bij de hekken, maar goed dat is bijna ieder jaar hetzelfde , ben er inmiddels aan gewend!op naar volgend jaar iig , I LOVE TECHNO!!! :cheer: :bounce: :cheer: :bounce:
 
Eerste keer I love techno! En ik moet zeggen ik vond het een best feest :)
Vooral in het begin was de sfeer top en erg uitbundig!
Stukje deetron meegepakt! Lekkere techno, zeker voor herhaling vatbaar! Daarna door naar Shinedoe, die een funky techno set draaide. Ze viel naar mijn idee goed in de smaak bij het publiek. Moet leuk zijn voor een dj, dat ook in het begin van de avond al iedereen zo los staat te gaan op een set. Dat is in Nederland toch vaak wel anders..
Ook Joris Voorn had daarna een erg lekkere set :yes:
Technasia was vet, maar wat een drukte! Gelijk een groot nadeel dat de zalen erg druk konden zijn en dat de temperatuur dan ook te tropisch werd.
Ook wel gelachen om die maffe lui die daar rondlopen..
Alle vragen om pilletjes, een blaadje( Een wat?? Ben er nu achter dat je in belgie met een blaadje een joint kan rollen :D)heb ik mee mogen maken!
Een gozer die ff bij ons kwam hangen en volgens mij niet meer besefte dat hij op zijn sokken op het feest liep :/ :D
hahaha, wat een volk loopt er ook rond..Als je zelf alleen een paar biertjes drink valt het des te meer op ;)
Maar goed, verder met het feest..
Ik vond Motor live heel vet! En einde van de set van Dave Clarke vond ik heel goed. Zat een lekker oldskool gevoel in! Dat had van mij wel even door mogen zetten!
Ortin Cam stevig! (Y) voor zo op het einde..Met vlagen erg lekker..Wat ik op het einde een beetje miste was het niveau makkelijke stuiterballen techno met een dikke doorgaande pomp bass :yes: a la Dave clarke @ impulz outdoor 2005..Nou ja, moet ook niet zeiken verder, ik heb me goed vermaakt en ook nog wel lekker uit mijn dak gegaan..Dus al met al een goed feest!
was echt vet lektroluv, joris voorn:yes:, kraftwerk:respect:, laurent garnier en carl craig:yes:. ik had niet zoveel problemen met die drukte al was het te druk in de zaal ga ik wel naar een andere zaal. die cola stand werd ook wel lekkere muziek gedraaid:)

zeker weten genoten volgend jaar zeker weer:D
 
kut feest maar Livesets Members Meeting (L) :hug:

en Ortin Cam :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Livesets:
Dr. Lektroluv @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Marko Nastic @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Joris Voorn @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Miss Djaxx @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Technasia @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Justice @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke & 2ManyDJ's @ I Love Techno Gent 21-10-2006
NRJ Radio Complete Show I Love Techno 21-10-2006

>>> http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/ (y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
Ik vond de muziek wat zacht, de temparatuur te hoog en de rijen voor de zalen te lang. Ook het optreden van Rush viel mij enigzins tegen.

jij zegt nou precies het zelfde als ik wou melden,
daarbij wil ik ff pet Duo bedanken voor het goedmaken van
mij avond :yes:
en ook zeker marco nastic,waarvan ik nog nooit
had gehoord, petje af (y)
 
Uitspraak van T-nus op zondag 22 oktober 2006 om 12:25:
Livesets:
Dr. Lektroluv @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Marko Nastic @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Joris Voorn @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Miss Djaxx @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Technasia @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Justice @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke & 2ManyDJ's @ I Love Techno Gent 21-10-2006
NRJ Radio Complete Show I Love Techno 21-10-2006

>>> http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/

thanx (y) nog ff nagenieten deze zondag!
nogmaals I LOVE TECHNO YOU WHERE GREAT!!!!see you next year~!!!
Uitspraak van kuijper87 op zondag 22 oktober 2006 om 12:45:
daarbij wil ik ff pet Duo bedanken voor het goedmaken van
mij avond

Die gasten zijn echt té geniaal. Beste hardtechno dj's van het moment. Vorige week ook FrankKvita's birthday in outland enigszins goed gemaakt na slechte sets van Arkus P en Frank zelf. Ook aardige lui trouwens..
Dit was mijn eerste i love techno, maar belgen en feesten organiseren gaat echt niet samen heb ik gemerkt.

De muziek was echt veel te zacht ja. De bussen vanaf de parkeerplaats naar de expo was echt een fucking drama. Die gare hekken en zalen die vol zijn is echt grote onzin. Ik betaal geen 46 euri om ergens niet in te mogen.

Ik heb nog zeker wel genoten van de muziek en de goede sfeer, maar het is duidelijk geen 46 euro en een lange reis waard. Awakenings festival is duidelijk 10x beter.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 09:27:
Ik vond de muziek wat zacht, de temparatuur te hoog en de rijen voor de zalen te lang.

Gewoon slim zijn,ik heb nergens hoeven wachten,zelf als er Volzet opstond kwam ik nog binnen :)

Je kan gewoon via de gang naast de zaal door de wc`s naar binnen de zaal in,zo heb ik het elke keer gedaan!!!!

Joris Voorn was de man van de avond,Heerlijk!!!

kortom was weer (Y)
 
soms vond ik het meer lounge dan techno en het was inderdaag heeel warm...iedereen plakte aan elkaar :d
en euh...laurent garnier ..die 10 sec. drum n bass waren chill maar voor de rest *gaap gaap*
maar tiga,shinedoe dave clarke jah vet!!!!!!!!!
volgend jaar ben ik er weer!!
Uitspraak van Wimp loo op zondag 22 oktober 2006 om 14:38:
maar belgen en feesten organiseren gaat echt niet samen heb ik gemerkt.

Ze zijn niet allemaal zo ! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Kraftwerk heerlijk, geldt ook voor Dave Clarke en Valentino Kanzyani...

Sfeer vond ik matig... Weinig mensen gingen los, botsingen bij de vleet zonder enige pardon...

Het was ziekelijk warm en de muziek kon wel wat harder...
 
Uitspraak van GFunk op zondag 22 oktober 2006 om 15:21:
Sfeer vond ik matig

In de loop van de avond misschien wel..Wij waren vroeg en de eerste paar uur was het juist een hele goeie en uitbundige sfeer vond ik. En iedereen ging vroeg al erg los, dat heb ik in Nederland volgens mij nog zo gezien zo vroeg op een feest:)
Jammer dat die sfeer er de eerste paar uur was en er niet over de hele avond..:/
Had er toch meer van verwacht!

Joris Voorn,Technasia ,Dave Clarke vond ik goed draaien.
Alledrie in dezelfde zaal, en ben ondertussen elke zaal afgeweest alleen kwam toch steeds hier weer uit.

En dan nog iets: Kraftwerk, de grootste rotzooi die ik ooit heb gehoord, en daar stond t bomvol! Ik zie echt niet wat sommige mensen hier leuk aan vinden, mijn oma zou t volgens mij kunnen luisteren voor ze naar bed gaat! Maar dat is dan weer mijn mening (van wat ik heb gehoord).

Die hitte was op sommige plaatsen ook echt niet fijn, er vielen echt veel en grote druppels naar beneden. Echt niet fijn zeker niet als je zag van wie het allemaal afkwam. Dacht toch echt ff dat ik op een hippiefeest was terecht gekomen met al die rare belgen.
Ben het met je eens Menno

Het was erg matig en viel weer tegen :nosmile: geluid moet harder en beter!
te laat binnen, 1,5 uur vertraging klote NS :S :no: Technasia missen daardoor :'(
Kanzyani's skills en Ortin Cam tech wel erg dope!! :cheer: :yes: :respect:
ow en The Dominators die amal houseclassic draaiden ! :D

Maar grote aniclimax :S matpartij met paar agressieve KK belgen buiten, Grrrrr :@
En security die er helemaal NIKS aan doet ! :s
m'n maat nog naar ziekenhuis voor CT scan voor de zekerheid, duurde superlang. terugreis zal dan ook niet ff meezitten (Murphy's law) uiteindelijk 3u pas thuis ! :s :@

nee geen ILT meer voor mij :no: tis het niet waard!
laatste aanpassing
Uitspraak van *Joel* op zondag 22 oktober 2006 om 16:18:
Kraftwerk, de grootste rotzooi die ik ooit heb gehoord, en daar stond t bomvol! Ik zie echt niet wat sommige mensen hier leuk aan vinden, mijn oma zou t volgens mij kunnen luisteren voor ze naar bed gaat! Maar dat is dan weer mijn mening (van wat ik heb gehoord).

Tja ik heb me perfect vermaakt daar evenals die duizenden anderen. Misschien is het te rustig voor je maar Kraftwerk heeft wel de basis gelegd voor de stijlen waar je nu zo op uit je dak gaat. Rotzooi is het dus zeker niet. Want dan luister je dus zelf ook naar muziek gebaseerd op rotzooi.
Uitspraak van GFunk op zondag 22 oktober 2006 om 16:37:
Tja ik heb me perfect vermaakt daar evenals die duizenden anderen. Misschien is het te rustig voor je maar Kraftwerk heeft wel de basis gelegd voor de stijlen waar je nu zo op uit je dak gaat. Rotzooi is het dus zeker niet. Want dan luister je dus zelf ook naar muziek gebaseerd op rotzooi.

Ok, ik zie ook dat inderdaad schijnbaar veel mensen het wel erg goed vinden, en verwoord ook alleen wat ik zelf ervan denk. En schijnbaar is de muziek die ik leuk vind dan gebaseerd op " rotzooi", maar die rotzooi is er dan wel erg op vooruitgegaan ;). (y)
 
Was dit jaar voor de eerste keer op I love Techno, en ook meteen de laatste keer. Het was een leuk feestje, moet je een keer gezien hebben, maar dat geluid, zo slecht, bij Elektroluv hoorde je niet de muziek maar wel de pratende mensen, dat kan toch niet. Gelukkig waren de andere zalen wel redelijk al mocht het volume wel hoger. En dan die Belgen....
Nou ja, doe mij maar Awakenings zeg maar!
 
Uitspraak van Martyro op zondag 22 oktober 2006 om 16:25:
The Dominators die amal houseclassic draaiden !

Serieus?! Daar had ik wel even zin in gehad gisteren :yes:
Nou ja, je kan niet overal tegelijk zijn..
dat was echt super helemaal op het eind als je toch gaar bent! :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Martyro op zondag 22 oktober 2006 om 17:27:
dat was echt super helemaal op het eind als je toch gaar bent

:yes: Kan ik me voorstellen..
van 8 tot half 6 zo goed als nonstop staan housen..Een aantal classics zouden me er het laatste half uurtje ook nog wel doorheen hebben gesleept..
Vond het nu om half 6 echt mooi geweest :) Mijn hoofd wilde nog wel, maar mijn benen alleen niet meer ;)
kwas pas half 1 binnen :'( :/

maar bij dominators, je moest die zaal horen (l)
Ortin cam ook (l) btw
 
Uitspraak van Martyro op zondag 22 oktober 2006 om 17:36:
Ortin cam ook btw

Die vond ik ook wel goed en met vlagen heel lekker..Maar ik had op het einde graag nog even zuigende high energy techno gehoord!(ik bedoel geen schranz) Niet te moeilijk of chaotisch, maar gewoon gaan en pompen :yes:
true, jammer dat dat er niet stond

hoor nu die liveact van Technasia, Fok wat baal ik dat ik die gemist heb ! :'(
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Freak187 op zondag 22 oktober 2006 om 14:32:
goed gemaakt na slechte sets van Arkus P

:O Arkus P draaide het beste van iedereen samen met pet duo!:D
Artiest {SHOWLIST artist 48704, 31536, 87942}
Ik vond het al bij een goed feest hoor. Alleen bij 2 many dj's en Rush stond een te grote rij, dus daar ben ik niet in gegaan.

Uitspraak van *Joel* op zondag 22 oktober 2006 om 16:48:
En schijnbaar is de muziek die ik leuk vind dan gebaseerd op " rotzooi", maar die rotzooi is er dan wel erg op vooruitgegaan .

en zonder kraftwerk was er niks om op vooruit te gaan... Zij waren echt DE pioniers. Een beetje respect is dan ook wel gewenst. Plaats het in de tijd waarin het gemaakt is en vergelijk het niet met de elektronische muziek van nu. Toen moesten er voor één geluidje 20 pluggen worden omgestoken. Tegenwoordig doen we dat met een muisklik.

Maar afin ieder zo z'n smaak. Verder vond ik gisteren Joris Voorn te gek, Booka Shade....Heerlijk! Justice draaiden ook fantastisch. Flink wat Ed Banger-plaatjes. Hartstikke rauw allemaal. En technasia, wat een live-set!

Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 17:43:
Maar ik had op het einde graag nog even zuigende high energy techno gehoord!(

Ik miste idd ook de ouderwetse hallentechno a la Marco Bailey..

Ik had een fijne nacht!
laatste aanpassing
 
Ben niet zolang bij pet duo gebleven dit keer, hardtechno moet klappen geven en door de zaal dreunen maar dat deed het niet, geluid was toch het grootste minpunt.
 
helemaal uit me stekker gegaan bij SOULWAX en moter niet normaal fucking heet maar deed me niet veel ik ga zker volgend jaar weer :D YEAHHHHHHHHHHHHHH
Artiest Mr Tom
Uitspraak van Kay op zondag 22 oktober 2006 om 17:56:
Booka Shade....Heerlijk!

Hoe kan dat nou :s Booka Shade was er geen eens :(
Uitspraak van Kay op zondag 22 oktober 2006 om 17:56:
Booka Shade

lees op LS dat hij/zij (weenie 8)) vervangen was door Pierre (BE) ?
laatste aanpassing
 
wat een feest zeg..goed vermaakt vond het wel te warm en bij sommige zalen te druk..gaderobe wel goed geregeld (Y) en de muziek trouwens ook
:D
laatste aanpassing
 
loop nog steeds na te genieten, de livesets die ik binnen heb zijn om te smullen , het was n topfeest vanacht.
Uitspraak van Mr.Tom op zondag 22 oktober 2006 om 18:07:
Hoe kan dat nou Booka Shade was er geen eens

Dus wel.. Alleen niet op het tijdstip dat op het pampiertje stond... Om half 3 was er idd de belgische dj pierre. Maar later heeft Booka Shade toch nog opgetreden in dezelfde Switch video room.
Uitspraak van Kay op zondag 22 oktober 2006 om 18:26:
Dus wel.. Alleen niet op het tijdstip dat op het pampiertje stond... Om half 3 was er idd de belgische dj pierre. Maar later heeft Booka Shade toch nog opgetreden in dezelfde Switch video room.

:( Das echt kut zeg :/ Had ze graag een keer live gezien
leuke avond gehad...Joris Voorn was een heerlijke binnenkomer :respect:
Daarna stukje Technasia gehoord...tussendoor naar Laurent Garnier geweest :kwijl:
2 many dj's helaas moeten missen, schenen echt een wereldset gedraaid te hebben :(
Dave Clarke was lekker op zn clarke's, Kanzyani vond ik tegenvallen en sowieso t einde zat er voor mijn gevoel niet echt iets tussen wat me vast kon houden...heb Pet Duo, Tiga en Ortin Cam alle 3 gehoord maar niemand heeft me vast kunnen houden :(

al met al toch een gezellige avond gehad, veel bekenden tegengekomen en daarna in t hotel was t nog heel lang onrustig :D
Erg leuk feestje weer!! Goed vermaakt!

Alleen was het echt veel te warm in de zalen, en zeker in de groene!

Verder overal en nergens geweest!
Werkzaam bij Partyflock
het was zeker een oke feest, helaas wel druk bij alle ingangen en erg warm in de zalen maar heb een aantal goede sets gehoord en het zag er goed uit!
 
was te gek!tja en die hitte idd, kon op gegeven moment gewoon nie meer dansen bij orange omdat het TE warm was, maar 2 ijskoude flesjes water over me lijf hielp zeker. voor dat moment leuk, maar nu verkouden, aangezien ik in natte outfit naar bus moest lopen:-s

2manydj´s was beste set voor mij:-)
goed te merken was dat het echte ILT-publiek ook ECHT van techno houdt en dus ook echt voor de muziek komt, daardoor super sfeertje voorin en iedereen die handjes in de lucht en :bounce:en maar
laatste aanpassing
Ook voor mij de eerste keer I Love Techno!
Goed naar mn zin gehad!
Wel jammer dat je dan nu hoort dat sommige zo geweldig waren en je die dan niet gezien/gehoort heb maarja je kan niet alles hebben!
Wel veel gefluit van die Belgen!Soms best irritant!
Best apart volk gezien!
En idd van die vieze grote druppels die naar benee vallen!
En best druk met die onhandige hekken daardoor lange rijen!
En had opzich langer willen blijven maarja!
Nu op naar Awakenings lijkt me ook een zeer gaaf feestje!!

:)
Uitspraak van Kay op zondag 22 oktober 2006 om 18:26:
Dus wel.. Alleen niet op het tijdstip dat op het pampiertje stond... Om half 3 was er idd de belgische dj pierre. Maar later heeft Booka Shade toch nog opgetreden in dezelfde Switch video room.

Serieus ben daarna de hele avond in de Switch geweest, maar heb niet echt dj's gezien die op Booka Shade leken.
Verder kwam ik binnen bij Lektroluv en het viel me meteen op dat de muziek er zacht stond. De controle aan het begin was echt mager werd nog niet eens gefouilleerd.
Na Lektroluv ben ik bij Tiefschwarz gebleven heerlijke set met als hoogtepunt Gabriel Ananda - Doppelwhipper heerlijk zeg.
Vervolgens richting Laurent Garnier gegaan was goed aan te horen vooral toen wat steviger werd gedraait. Soulwax even meegepikt. James Holden viel mezelf ietsjes tegen was wel jammer. En daarna eigenlijk de hele avond voornamelijk in de Switch geweest. Wat mij zelf daarna nog tegenviel in de Switch waren de mixkwaliteiten van Tiga die echt grandioos slecht waren de eerste 3 kwartier van zijn set.
Uitspraak van VieF.. op zondag 22 oktober 2006 om 19:48:
En idd van die vieze grote druppels die naar benee vallen!

Dat was ranzig ja, wetende dat het verdampt zweet is van andere....


Verder was het een geweldige avond en vooral het begin van de avond was het vetst.

Na Boys Noize en Justice kon de avond al niet meer kapot.
 
ik ben niet meer geweest, heb een nieuwe baan dus moet keuzes maken :S
Uitspraak van VieF.. op zondag 22 oktober 2006 om 19:48:
Wel veel gefluit van die Belgen!Soms best irritant!

wel veel betere sfeer en enthousiaster dan in NL!