Partyflock
 
Forumonderwerp · 908333
­ Nederland
 
Ik vond de muziek wat zacht, de temparatuur te hoog en de rijen voor de zalen te lang. Ook het optreden van Rush viel mij enigzins tegen.
Ik heb me uitstekend vermaakt. Af en toe was het overal een beetje druk maar achja dat hoort bij grote feesten.

Dave clarke :respect:
Marko Nastic :respect:

Heb helaas niet zoveel dj's gehoord verder, beetje overal en nergens geweest.

Gratis Water (Y)
Gratis Parkeren (Y)
En vond dat het drinken ook vrij goedkoop was. (Y)
Mooie dames (Y):D

al met al een zeer goed feestje.
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Uitspraak van Martyro op zondag 22 oktober 2006 om 20:06:
wel veel betere sfeer en enthousiaster dan in NL!

Iets te enthousiast imo. Mensen die tot 5x toe tegen je opbeuken zonder ook maar ff iets van pardon. Of met idioot grote rugtassen op hun rug om zich heen lopen te maaien. :/
Artiest Mr Tom
Uitspraak van Killerbeatz op zondag 22 oktober 2006 om 20:03:
Na Boys Noize en Justice kon de avond al niet meer kapot.

Idd zeg die set van Justice :worship: vond verder Digitalism en Motor ook erg vet jammer dat ze elkaar een half uur overlapten. Verder echt n top avond/nacht gehad :yes:
mja das ook wel zo. had binnen 10 min half biertje over me heen :/
Uitspraak van GFunk op zondag 22 oktober 2006 om 20:25:
Iets te enthousiast imo. Mensen die tot 5x toe tegen je opbeuken zonder ook maar ff iets van pardon. Of met idioot grote rugtassen op hun rug om zich heen lopen te maaien.

Die rugtassen is echt iets belgisch inderdaad.

Een vriend van me had ook nog ruzie met iemand gekregen omdat hij en wat anderen er iets van gezegd hadden toen er een paar als maloten stonden rond te springen en beuken.

En wat lopen er toch elk jaar weer gigantisch veel lijpo's rond zeg.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Wouser op zondag 22 oktober 2006 om 20:45:
En wat lopen er toch elk jaar weer gigantisch veel lijpo's rond zeg.

En wat gingen er toch gigantisch veel kapot gisteren :D
1 zwaar feest. Eerste uurtjes in de orange room was echt heeel vet. Boys Noize en Justice waren echt heel vet. Toen een uur gespaced op james holden, was echt heerlijk. Technasia was echt een hoogte punt van de avond. Wat een gruwelijke muziek en die sweer zat er daar ook goed in. Al was het daar wel heel erg warm. Verder nog naar rush en kings of techno geweest. Rush was wel vet alleen vond ik het muziekaal niet veel voorstellen. Kings of techno daarin tegen was echt zeer vreed. Geluid was daar ook heel goed en de lasers waren ook lekker. Otrin cam, man wat een sound. Weer helemaal los gegaan, zeker een naam om te onthouden. Toen nog ff de yellow gepakt, weet zijn naam niet meer maar hij sloot daar af, en heerlijk ook. Weer heerlijk gespaced. Toen nog ff wat zalen opgezocht waar nog muziek klonk. Ben toen bij pet duo uitgekomen, en dat was vet. Snoeiharde techno heerlijk gemixd en gewoon ouderwets beuQen!

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Zou dan alleen wel meer minimal willen zien. En owja, waarom heeft de zaal die eigelijk het hardste geluid moet hebben (de green dus) het zachtste geluid, toch wel jammmer. Die bas moest je daar gewoon voelen. Dat zat in die andere zalen (zeker de yellow en de blue) wel goed.
 
Uitspraak van T-nus op zondag 22 oktober 2006 om 12:25:
Livesets:
Dr. Lektroluv @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Marko Nastic @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Joris Voorn @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Miss Djaxx @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Technasia @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Justice @ I Love Techno Gent 21-10-2006
Dave Clarke & 2ManyDJ's @ I Love Techno Gent 21-10-2006
NRJ Radio Complete Show I Love Techno 21-10-2006

Thanks... :D!
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 21:04:
En wat gingen er toch gigantisch veel kapot gisteren :D

Zo werd mij iedere keer in het Frans gevraagd of ik extacie bij me had. Blijkbaar moesten ze allemaal XTC hebben, kom op zeg, dat is zo jaren 90:P hehehe
2e x ILT en zeker beter als vorig jaar! Miste alleen Nathan Fake :(
Helaas Dr.Lektroluv gemist. toen ff naar Tiefschwarz, draaide op zich wel lekker. Daarna naar Laurant Garnier <3333 omfg hij draaide te lekker! Carl Craig draaide daarna echt kut. James Holden, Ellen Alien en Philippe Zdar waren ook zwaar chill! Eventjes bij Soulwaxshizzle geweest, Geluid stond te hard en er was geen reet aan. Op het laatste nog ff Pet Duo gechecked, Hard beuk werk :) Dit jaar wel minder belgen out zien gaan van de drugs. Dat is dan wel weer een plus punt :')
leek mij trouwens wel alsof iedereen zwaar under the influence was
 
I Love Techno 2006 was niet wat ik er van gehoord had. Om eerlijk te zijn had ik ook wel hoge verwachtingen, ook omdat iedereen zei dat ILT het Mekka voor de techno/electro liefhebber was. Met de Line Up in het achterhoofd, Tiga, 2 Many DJ's, Kraftwerk, Dave Clarke & Rush leek het mij ook wel een Mekka.
Maar bij binnenkomst had ik meteen al het idee dat er een 'rare'sfeer hing, beetje aggressief meteen een mat-partij :s. In de Yellow Room Tiefschwarz en Kraftwerk mee gepakt. Er werd wel lekker gedraait/getoetst maar het geluid stond zo zacht dat je boven de muziek het geroezemoes van de zaal hoorde, wtf? Dat kan toch niet. Bij Soulwax was het hetzelfde verhaal dus maar naar Rush verhuist, te druk dus niet naar binnen gekomen. Gelukkig konden we bij 2 Many DJ's wel naar binnen, ben maar in een box gaan staan en toen was het geluid oké. Lekker setje van de gebroeders maar wat was het heet... Digitalism viel een beetje tegen en we begonnen in de kakken, dus maar even de nacht uitgeschranzt bij Pet Duo. Lekker beuken, maar ook hier miste ik de bas dus viel een beetje tegen.

Al met al geen top avond, dus helaas geen blijvertje. Volgend jaar maar Mayday en TDK Timewarp proberen :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 18:13:
..gaderobe wel goed geregeld

doe mij maar een lockerbox nu moet je al je zooi met enige waarde mee sjouwe en het is maar de vraag of je je zooi weer terug ziet, heb wel mee gemaakt dat het helemaal fout ging.
Uitspraak van GFunk op zondag 22 oktober 2006 om 20:25:
met idioot grote rugtassen op hun rug om zich heen lopen te maaien.

dat is altijd bij die belgen, joelen schreeuwen fluiten en kut rugtassen dan weet je dat is een belg. moest daar eerste keer erg aan wennen maar het hoort er nu eenmaal bij.
en voor 2004 was het allemaal veel beter, kun je de bas achterin al voelen :yes: bijv Rush :respect: was het niet zo MEGAdruk en heet.

maar sinds die amerikaanse organisatie er aan meedoet/heeft overgenomen :| :vaag:

dag ilt definitief :bye:

i love techno but i dont love i love techno anymore :nosmile:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van trailer trash op zondag 22 oktober 2006 om 21:37:
bij die belgen

maar atmosphere (L)

screaming and hands in the air

:respect: voor belgen
laatste aanpassing
:respect: voor belgen maar niet allemaal 8)

en ook :respect: voor de vlaamse techno-schranzer dan ff
 
Uitspraak van Martyro op zondag 22 oktober 2006 om 22:14:
en ook :respect: voor de vlaamse techno-schranzer dan ff

:jaja: :respect:

Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 15:40:
Jammer dat die sfeer er de eerste paar uur was en er niet over de hele avond..:/

en in nederland er is helemaal geen sfeer :lol:


paar uurtjes of hele avond niks 8)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 22:31:
en in nederland er is helemaal geen sfeer

die hebben we wijselijk verstopt al 'n paar jaartjes terug ... (6) hier en daar hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 22:31:
en in nederland er is helemaal geen sfeer

Jij bent dus niet afgelopen zomer naar Awakenings festival geweest.

En wat is dat inderdaad met al die figueren met rugzakken op. Het feest duurt 1 avond wtf moet je allemaal meenemen behalve portemonnee, sleutels en telefoon?
 
Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 23:10:
die hebben we wijselijk verstopt al 'n paar jaartjes terug ...
:cry:



Uitspraak van Wimp loo op zondag 22 oktober 2006 om 23:46:
Jij bent dus niet afgelopen zomer naar Awakenings festival geweest.

:nosmile: dit jaar Mainstage met plip-plop mnml...

Uitspraak van actief op zondag 22 oktober 2006 om 23:56:
mijn verslag staat onlijn

I :lief: TECHNO shirt gekocht..

ik ook 8)

TIGA!
:lol: (N)
laatste aanpassing
 
Jaa, I Love Techno 2006 :D

Met redelijk veel verwachting vertrokken door vorig jaar.
(Was SUPER)

Rond een uurtje of 5 vertrokken vanuit Nijmegen.
Station Gent, damn waarom floten die belgen daar al in de trams? We zijn nog niet binnen mensen?

Eenmaal aangekomen bij Flanders Expo, na de controles die wel redelijk waren. ;)

Begonnen bij Tiefschwarz, lekker:D heel lekker!:P
Marko Nastic ook even gehoord, kende 'm niet. HEEEEL LIJP!
Miss Djax ook even meegekregen.
Technasia, zoals altijd nette set!
Valentino Kanzyani, heerlijk! Gewoon vet:P

Het sfeertje was toch minder goed dan vorig jaar naar mijn mening. Nog meer snoep vragende kids en rare lui.
En weer zag ik me eens veel mensen afgevoerd worden:S
Echt niet leuk, kom op ken je je eigen grenzen niet?

Maar goed, ik heb me prima vermaakt! Maar toch minder dan verwacht en vorig jaar :)

Volgend jaar weer? Misschien ...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 00:32:
En weer zag ik me eens veel mensen afgevoerd worden

idd was weer erg dit jaar, vorig jaar precies hetzelfde.
Ik vond het wel aardig, ook mijn 1e x I(L)T.

De ventilatie was slecht, de muziek te zacht, het wachten aan de bar te lang (trage belgen...) en 2many dj's is constand vol geweest dus heb ik deze helden moeten missen :(

Geen last gehad van leipe Belgen trouwens, die met rugzakken stonden in de zalen waar ik was netjes aan de kant.
Wel wazige UFO-ogige franse meisjes op me af gehad die iets frans brabbelen als: eqstuasie? Ik probeer nog: "Je suis hollandais, je ne parler francais!", begint dat reeds in verre staat van verwarring verkerende mokkeltje een heel verhaal in t frans.. zucht.
Ik heb r maar snel doorverwezen naar Syl, als r maar n gat in zit eh jongen :P :P

Ik was gelukkig met n zeer gezellige groep mensjes dus heb me uiteindelijk kostelijk vermaakt!
laatste aanpassing
+ heb me vermaakt
+ gratis water

- gratis water, geen gebruik van gemaakt want geen zin om half uur te wachten
- te druk
- te warm
- raar volk met rugtassen, fluitende mensen en nog meer van die clowns
- auto parkeren op 10 minunten rijden van de Expo, was vorig jaar wel goed te doen op 5min loopafstand
- slecht en zacht geluid
- aankleding, net als vorig jaar erg matig en totaal sfeerloos (yellow room was wel het dieptepunt)

Bij binnenkomst kwamen we aan bij Technasia waarvan we nog een lekker stukje set konden meepakken. Daarna gebleven voor deheer Dave Clarke die me een uur lang niet echt wist te boeien, toen maar wat verder rondgekeken en kwamen bij Carl Craig. Hier was het opvallend rustig en niet zonder reden, de liveperformance die hij deed was wel erg slaapverwekkend.. hier weer na 10 minuten vertrokken.

De beurt aan James Holdem om ons even te vermaken, hij deed zijn best maar door de niet sfeervolle omgeving en het zachte geluid werd ik hier niet echt enthousiast van.
Ik was eigenlijk niet van plan om naar de groene area te gaan aangezien ik niet weer Rush, Djaxx en consorten wilde horen. Toevallig (of niet) draaide Valentina Kanzyani er op dat moment die een goede set weggaf. Zijn set heb ik met veel genot af zitten te luisteren toen Pet Duo het feest mochtten beeindigen. Na laatste keren hen gehoord te hebben, dacht ik dat ik dit niet erg ging trekken. Toch beviel me het dit keer prima en heb me tot de vroege uurtjes nog zitten te zagen hier.

Zie nou dat het best lang is, sorry :P
Uitspraak van acco op maandag 23 oktober 2006 om 03:37:
Zie nou dat het best lang is, sorry

ik zal het korter formuleren:
:jaja: (y) :xtc: :bounce:
- parkeerafstand
- geluid
- warmte
- rare, stinkende belgen
- rush & bold,
+ gezellige groep
+ enthousiast publiek
+ technasia, kanzyani, kraftwerk, booka shade.
ik had eigelijk van de negatieve verhalen die ik vooraf had gehoord/gelezen niet te veel van verwacht. maar nederlanders zeiken overal op dus het viel allemaal wel mee,
en uiteindelijk heb ik een super feest gehad:D
Uitspraak van Wimp loo op zondag 22 oktober 2006 om 23:46:
Uitspraak van Rykketid op zondag 22 oktober 2006 om 22:31:
en in nederland er is helemaal geen sfeer

Jij bent dus niet afgelopen zomer naar Awakenings festival geweest.

Nou nou.. net of AWFS het afgelopen jaar zo sfeervol was. Wel veel relaxte mensen maar er wordt nauwlijks meer gedanst. Bijna geen handjes meer in de lucht. Dat zie je toch veel meer in belgie en duitsland. (Vind verder ILT een kutfeest hoor)
ik ook nog maar een lijstje dan:
+ gratis parking
+ gratis pendel bus
+ minder druk als in 2004
+ laurent garnier
+ vlotte garderobe
+ gratis water
+ geen aparte voedselbonnen
+ soulwax
- slechter en duurder voer als in 2004
- half uur wachten voor water
- zwaar slechte hard-techno zaal (m.u.v. pet duo)
- warm
- geen toegang tot 2 many dj's (ruil dan met de blauwe ruimte!)
- franszozen die om xtc vragen
- mindere hoofd act als in 2004 (prodigy)
- geluid kon idd beter

al met al was het best leuk, weinig muziek die me echt wist te boeien, dus ik weet niet of er een 3e i love techno komt. het is en blijft een eind weg, en best duur.

en die gasten met rugzakken waren volgens mij spanjaarden...
laatste aanpassing
 
Ik baal der wel van dat ik nie geweest ben :(
ik heb een topavondje gehad. Beste ILT sinds jaren. . .ook veel minder druk dan voorgaande jaren. overal was het makkelijk om te komen. goeie doorstroom.

Binnenkomen met Joris was goed te doen, daarna Technasia. Die waren heel goed! Gelijk lekker lozz (download die liveset!)

Rush en bold waren een leuke live act, niet meer en niet minder. gewoon entertaining, maar wel grappig om rush weer eens in z'n ouwe kleding te zien. . .

Garnier en Craig waren meester!! dodelijke platen zijn er voorbij gekomen. Mannen van de avond! :respect:

ff rondgelopen. . . nog een gedeelte van Motor meegepakt, wat best vet was om te zien/horen.

en Ortin Cam!
ik kende hem niet maar was een goeie afsluiter. . . helemaal los tot het eind. goeie shit!

al met al topavondje. ondanks de gefokte terugreis. . .
 
Grappig altijd dat ieder jaar de meningen weer helemaal uiteen lopen. Of men vond het helemaal niks, of men vond het helemaal geweldig.

De mensen die klagen zijn vooral mensen die zich ergeren aan de belgen/buitenlanders. Wat een onzin. Als je je al druk moet gaan maken omdat er mensen met rugtassen lopen en als men gaat fluiten als er een vette plaat wordt gedraaid..
De sfeer op nederlandse feestjes is vaak veel minder. Elkaar een beetje aankijken hoe men er uitziet en vooral veel kritiek leveren op alles wat fout is op een feest. Kortom: lekker rugtassen dragen en lekker fluiten en springen als er een vette plaat wordt gedraaid en lekker doen waar je zin in hebt.
 
Ik, mijn vriendin en de buurjongen waren met zijn drieen op stap gegaan naar I Love Techno!!
Veel zin alleen de reis met bus en trein maakte ons duf!!
Eenmaal daar hebben we zo ontzettend genoten!!!!
- Controle station was erg jammer!! de controle binnen was mega flex!!
- super vervoer met de tram
- mega vage mensen overal hahaha
- Super dj's
- muntjes $ was perfect
- gratis water was een plus punt!! Voor de arme onder ons
- een minpuntje was dat er om 03:00 uur al 250 bedden bezet waren in het nood hospitaaltje!!
- er was een slechte airconditioning
- terug reis heerlijk geafterd in Mortsel met twee relaxte belgen!!!
Onze avond was meer dan geslaagd!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:23:
en als men gaat fluiten als er een vette plaat wordt gedraaid..

ook als er geen vette plaat is en gewoon drinken staat te halen zo'n pino in je oor fluiten..
Wat een feest!!! het is gewoon te vet! daarom stonden er rijen bij de favorieten, Des al niet te min hadden we vijf zalen met een topsfeer en top turntablewizards.
Dr lekroluv hobbelde de spiertjes even los en Joris Voorn hield de nederlandse technotrots hoog door een topset te draaien in The Red Room, Die overigens goed zijn best moest doen want Shinedoe had het publiek al aardig in de broekzak.

ik heb een poging gedaan om bij kraftwerk binnen te komen maar dat duurde te lang. met zoveel top dj's ben je natuurlijk niet van plan tijd te verdoen met wachten.
Ik heb in the videoroom even gekeken maar ik miste snelheid. Het is natuurlijk een eer om deze mensen aan het werk te zien maar ik had meer zin om lekker door te stuiteren.

Ik ben de Red Room weer ingedoken en dat was helemaal geen slecht idee want daar klonk een klassieke techno dreun van Technasia die een fantastische liveset in elkaar klapte.
Goed voorwerk voor de meester van de techno "Dave Clarke"
Dave deed waar Dave het beste in is: Techno draaien.

Tussendoor moet je het maagje ook in de gaten houden dus even wat eten.

Een prioriteit van me was dat ik 2 many dj's wou meemaken maar met het Belgische broodje hamburger nog in de hand zag ik dat ik niet de enige was die er zo over dacht. Dus maar even kijken wat Rush & Bold aan het doen waren. Ook erg druk. Jammer maar niet erg want ik zag in de videoroom dat rush er behoorlijk doorheen schreeuwde en dat is niet echt mijn ding.

Dave Clarke was nog steeds aan het knallen in the Red Room
en even voor al die zeikerds : Dat ging wel hard!
(je moet gewoon naar voren gaan)
Ben de red room niet meer uitgeweest en ben gigantsch uit mijn dak gegaan want Ortin Cam weet ook zeker hoe het moet.

Nog even een berichtje aan de "kritische" flockers:
Als je je met zo'n line up niet kan vermaken, blijf dan de volgende keer gewoon weg dan is er ruimte voor feestgangers die het wel snappen!

voor de liefhebbers: Tot volgend jaar!
 
Uitspraak van technolusion op maandag 23 oktober 2006 om 12:36:
Nog even een berichtje aan de "kritische" flockers:
Als je je met zo'n line up niet kan vermaken, blijf dan de volgende keer gewoon weg dan is er ruimte voor feestgangers die het wel snappen!
:lol:

In my opinion they should re-name it to I Love Minimal :)

Technasia was ok..

Valentino Kanzyani sucked as never before

The only one who have played great real techno was Ortin Cam... :respect:

however :gaap:
laatste aanpassing
ik vond het geweldig :D
 
Uitspraak van NKC :bier: op maandag 23 oktober 2006 om 13:03:
ik vond het geweldig :D

NKCs favoriete artiesten

Armin van Buuren
Pila
Audio Bullys
Promo
Benjamin Bates
The Prophet
Don Diablo
Proteus
Erick E
Randy Katana
Erick Morillo
Ricky Rivaro
Fedde le Grand
Rude Awakening
Jochen Miller
Sidney Samson
Laidback Luke
Sister Bliss
Luciën Foort
Technoboy
Marco V
Tiësto
Michel de Hey
Tom Harding
Monika Kruse
Umek
Pavo
Victor
Coral

u even don't know what does mean word "techno" :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 62250, 37391}
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:07:
u even don't know what does mean word "techno" :jaja:

And u are always bitching about minimal and people who like other stuff than you.
wenig mensen gezien die niet onder invloed waren van de
:xtc: duizende gestoorde belgen die je troep willen aansmeren, het was gewoon te heet, de muziek vond ik in Groen te zacht,Voor de rest helemaal top:) van een slechte sfeer niks gemerkt :)
Miss Djax Live (Y) en PET DUO Natuurlijk :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 21:24:
Met de Line Up in het achterhoofd, Tiga, 2 Many DJ's, Kraftwerk, Dave Clarke & Rush leek het mij ook wel een Mekka.

Bij de Chill out room ff uitrusten, door daar de temp wat lager te zetten zijn veel mensen weer opgeknapt na een wegtrekker, en dat gartis water, goede uitvinding, maarja je bent toch gek als je steeds de zaal uitloopt voor een glaasje water terwijl je voor 2 euro een flesje had, prijzen vond ik ook verbazendwekkend, nog nooit zo goedkoop meegemaakt..
 
Uitspraak van Mez op maandag 23 oktober 2006 om 13:29:
And u are always bitching about minimal and people who like other stuff than you.

bitching?I just got the critic and that's all :) some1 who doesn't have any of the techno Djs as favorit says how ILT was great...and about minimal...People who love techno music more then 2-3 years knows what Im talking about...Minimal won't be never ever good as old real techno...

for example this (L)
http://www.youtube.com/watch?v=Pf9Rr5Wrg_c


I don't have anything against mnml(I do like some)...I just think how's not fair that almost all of the techno masters are into mnml now :)

Real I Love Techno was in 2003 :jaja: with this lineup
Adam Beyer
Cari Lekebusch
Chris Liebing
Christian Smith
Marco Bailey
Redhead
Renato Cohen

Gayle San
Michel de Hey
Monika Kruse
Richie Hawtin
Stanny Franssen

2 Many DJ's
Miss Kittin
Spacid
The Hacker
Vitalic

Alter Ego
André Galluzzi
Johannes Heil
Oliver Bondzio
Sven Väth
Toni Rios

Ben Sims
Dimitri Andreas
Green Velvet
Psychogene
T-Quest

For me world is not perfect (and music as well) ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van GFunk op zondag 22 oktober 2006 om 16:37:
Tja ik heb me perfect vermaakt daar evenals die duizenden anderen. Misschien is het te rustig voor je maar Kraftwerk heeft wel de basis gelegd voor de stijlen waar je nu zo op uit je dak gaat. Rotzooi is het dus zeker niet. Want dan luister je dus zelf ook naar muziek gebaseerd op rotzooi.

hulde..
Uitspraak van Kluit op zondag 22 oktober 2006 om 19:48:
Gabriel Ananda - Doppelwhipper

ppff kan die plaat niet meer horen zeg..wel 100x gehoord afgelopen zomer
 
@technolusion:

JUIST!
 
tja en dan krijg je peg met auto onderweg ;'(
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:44:
Richie Hawtin

die set van hem toen :bounce:

een van zijn beste sets ooit :respect:
 


(L)
Uitspraak van technowaus op maandag 23 oktober 2006 om 14:08:
een van zijn beste sets ooit

En wat ben ik blij dat ik die terug heb nadat m'n hd gecrasht was. Thnx pik.. ;)(Y)
Beleef die set elke keer opnieuw als ik hem beluister, hoe kort die mp3versie ook moge zijn! :D Als hij vandaag de dag nog zo draaide, pfft..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:44:
...People who love techno music more then 2-3 years knows what Im talking about...Minimal won't be never ever good as old real techno...

Precies! het zal nooit hetzelfde gevoel of energie geven!!

maar moet wel eerlijk zijn dat ik het steeds meer ga "begrijpen".. Circo Loco was super!