Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 274344x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Heb 4 maanden geleden 150 extensions van So cap laten zetten door me vriendin, en ken echt niet meer zonder. Tijdje terug een grote klit doordat ze nu gaan zakken maar de nieuwe zijn onderweg ;)en de extensions die ze er in 1 keer uitkreeg heeft ze er meteen uit gehaald... Nu dun bosje extensions maja..

Waarschuw beheerder
dat is het voordeel van de clip in extensions
nooit klitten
nooit een uitgroei
altijd de zelfde mooie volle bos
je haren kamme zonder dat je er knopen intrekt of de extensions ermee uit kamt
enn als je er een keer geen zin in hebt
doe je ze gewoon niet in bijv als het zo warm is en je je haren gewoon onhoog doet zonder dat het zwaar is door de extensions

IDEAAL

en het allermooiste is nog

het is bijlange na niet zo duur als gewone extensions

DE trend van 2007 :)

als je het 1 keer geprobeerd hebt ben je overtuigd

voor meer informatie stuur een berichtje
en wil je weten hoe het eruit ziet
bekijk dan mijn foto album maar eens

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf extensions van Indian gold. Just (L) it.
Haar blijft mooi, pluist niet en het is gewoon super kwaliteit en uiteraard betaalbaar :-)

Maar wat betreft het klitten van je eigen haar. Dat ligt er totaal aan hoe de extensions gezet worden en hoe je je haar zelf verzorgt.
Ik laat ze om de 3 maanden opnieuw zetten en mn haar is nog van dezelfde kwaliteit.

Je moet t wel bij iemand laten zetten die er verstand van heeft anders word het wel een *piep* werk met uithalen.
Waarschuw beheerder
Ik vind t super.. maar heb je Amanda der haar gezien? van de goudenkooi je haar gaat helemaal splitten dus als t eruit is heb je denk ik halflang haar?
Je kan beter extensions zetten met lijm en niet laten branden!
Is natuurlijk veel werk maar toch. Je kan ze los kopen in een winkelstraatje hier is niet zo heel erg duur! De lijm wel
x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --babyk op zondag 15 juli 2007 om 20:17:
van de goudenkooi je haar gaat helemaal splitten dus als t eruit is heb je denk ik halflang haar?

Die extensions zijn door de grootste oplichter van Nederland gezet. Die doet BN-ers gratis. Heb hier een DVD liggen met Tros opgelicht waar zij dus in zit. Zij bedonderd alles en iedereen. Amanda haar eigen haar (vind ik) net iets te kort voor een haarverlenging. Ik had het dus zowiezo niet bij haar gezet. Het is net of ze een toupet op dr hoofd heeft.

Uitspraak van EL (K) op zondag 15 juli 2007 om 23:42:
Maar weet niet wat er met andere mensen is gebeurd?

Zie mn postje hier boven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op maandag 16 juli 2007 om 15:26:
haarbevestiging.nl

Ja? Hier het verhaal van een meisje dat daar is geweest.

Ik ben 3 weken geleden met mijn vriendin naar mijnsherenland geweest naar haarbevestiging.nl. Mijn vriendin heeft daar 2 lagen in haar haar laten weaven. Er zat 5 jaar garantie op het haar. Mijn vriendin heeft alle produkten gekocht voor het haar die geadviseerd werden en de juiste borstel gebruikt. Het haar zag er na 10 dagen uit als stro. Het was net het haar dat je vroeger op een slechte kwaliteit pop had zitten. Vol met klitten en helemaal dof. Nu krijgt ze geen geld terug en degene die het in het haar heeft gezet is heel onbeschoft. Het is de schuld van mijn vriendin. Ze zou het haar verkeerd behandeld hebben wat dus absoluut niet het geval is.
Ze zeggen zelf dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden de deur uit gaat. Dat ging mijn vriendin dus wel. Het was toen ook echt heel mooi. Ze kreeg te horen dat ze de produkten van glisskur moest gaan gebruiken. Die heeft ze ook gekocht. Ze heeft het niet gefohnd of met de tang bewerkt. Na een week zag het haar er erg lelijk uit. Het zat vol met klitten, viel uit, was dof en supernep. Ze heeft gebeld. Wij wonen in Enschede en hij werkt vanuit zijn huis in Rotterdam. We moesten maar langskomen en dan kreeg mijn vriendin eventueel nieuw haar. Maar dan moest ze wel kunnen bewijzen dat het niet haar eigen schuld is. Mijn vriendin wil geen nieuw haar meer. Ze heeft er totaal geen vertrouwen meer in en wil niet weer voor niks naar Rotterdam rijden. Hij is nu dus heel onbeschoft. Hij probeerde mijn vriendin er zelf voor op te laten draaien door te zeggen dat het goed voor het haar is om het heel heet te fohnen. Dit mocht eerst dus helemal niet van hem. Dan zou het haar helemaal kapot gaan. Ze krijgt haar geld dus niet terug. Ik heb een oproepje gezet op het vivaforum en heb nu al 2 reacties gekregen van meisjes die precies hetzelfde hadden meegemaakt.

Bron: haarweb.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 15:54:
dat is het voordeel van de clip in extensions
nooit klitten
nooit een uitgroei
altijd de zelfde mooie volle bos
je haren kamme zonder dat je er knopen intrekt of de extensions ermee uit kamt
enn als je er een keer geen zin in hebt
doe je ze gewoon niet in bijv als het zo warm is en je je haren gewoon onhoog doet zonder dat het zwaar is door de extensions

IDEAAL

en het allermooiste is nog

het is bijlange na niet zo duur als gewone extensions

DE trend van 2007

als je het 1 keer geprobeerd hebt ben je overtuigd

voor meer informatie stuur een berichtje
en wil je weten hoe het eruit ziet
bekijk dan mijn foto album maar eens

Dit lijkt me wel wat, iemand ervaring?

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2x 5 maanden een totale verlening van 175 extensions van socap original gehad.
De eerste keer had ik een combi van bruin en zwart en dat zwarte haar was waardeloos! veel klitten etc. maar het bruine was erg mooi. De 2e keer heb ik er 3 kleuren bruin in laten zetten en heb ik er echt 5 maanden veel plezier van gehad.
Greath lenghts heb ik ook een keer gehad alleen dat vond ik op de een of andere manier minder natuurlijk aanvoelen.
Voor Greath lenghts betaalde ik echt de hoofdprijs!! Totale verlenging met Socap heeft me al met al zo'n 350 euro gekost.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 16 juli 2007 om 20:20:
Ze heeft mensen opgelicht met haarverlenging (deze konden hun haar helemaal afknippen, extensions laten betalen van een bep. merk en een flutmerk inzetten), levering van spullen, adverteren met BN-ers die zwaar ontevreden zijn maar toch in iedere advertenties hun namen noemen, ruiten van collega's met bakstenen ingooien, stoken in de relaties van haar klanten, 's nachts bellen en sms-en naar klanten en dan niet om 23.30 uur nee om 3.00 uur 's nachts etc.

wat n psychopatisch wijf zeg!:s kan je wel vertellen he als ze mij zo had opgelicht dan was zij degene die dr ruiten kon gaan vernieuwen:devil:

ze had n meiss wat ik goed ken ook gegarandeerd op jarenlange garnatie.. maar dr extensions waren na n half jaar echt al n stuk minder goed van kwaliteit:/ duss jaren lang is zowiezo dikke bullshit dat kan niet:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik geef 1 maand garantie op de gezette extensions, alles wat nie blijft zittenin die maand zet ik gratis opnieuw in.

zo ie zo adviseer ik om na het wassen altijd op de koude stand droog te fohnen, anders gaan de waxje broeien, en met een vlecht of staart te gaan slapen.

je kan altijd bij me langskomen als je vragen hebt of iets.

ik wil dat mijn klanten tevreden zijn over mijn werk, ik ben geen geldfabriek, maar doe het echt met plezier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op maandag 16 juli 2007 om 20:30:

ja, ik vind ze persoonlijk ideaal :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 19:58:
ja, ik vind ze persoonlijk ideaal

Heb je fotootje van?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
zoo me extensions zijn dr uit:s vet lullig punterig bosje haar heb ik nu..na 1 jaar achter mekaar vlechtextensions en waxextensions ga ik nu proberen om me eigen haar maar es te laten groeien:lol:
heb hier wel clip in extensions liggen zodat t nog n beetje wat lijkt i.i.g:/ moet t alleen ff verven zag ik al wel weer..
Waarschuw beheerder
donateur
heb ze dr ff ingezet in 5 minuutjes en t ziet dr best oke uit:D ff aankijken als t lang en goed blijft zitten op n dag besteld ik nog wat meer plukkies:) heb ze nu van hairxpress besteld(Y) 25 cm en 2 van 4 cm.
redelijk goedkoop als ik t zo vergelijk met vriendinnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 17 juli 2007 om 21:28:
heb ze dr ff ingezet in 5 minuutjes en t ziet dr best oke uit ff aankijken als t lang en goed blijft zitten op n dag besteld ik nog wat meer plukkies heb ze nu van hairxpress besteld 25 cm en 2 van 4 cm.
redelijk goedkoop als ik t zo vergelijk met vriendinnen...

Hehe laat ff weten dan (Y)

Waarschuw beheerder
shagwell je haar moet dan als nog op een staartje kunnen ;)

anders heb je aan clips vrijwel niets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 22:21:
shagwell je haar moet dan als nog op een staartje kunnen

anders heb je aan clips vrijwel niets

Ja mijn haar groeit toch vanzelf aan ofniet (Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 16 juli 2007 om 09:39:
Die extensions zijn door de grootste oplichter van Nederland gezet. Die doet BN-ers gratis. Heb hier een DVD liggen met Tros opgelicht waar zij dus in zit. Zij bedonderd alles en iedereen. Amanda haar eigen haar (vind ik) net iets te kort voor een haarverlenging. Ik had het dus zowiezo niet bij haar gezet. Het is net of ze een toupet op dr hoofd heeft.

Ik begrijp dan niet dat ze dan nog steeds adverteeert, en nog belangrijker: dat ze ook nog door Talpa wordt ingehuurt en dat niemand daar blijkbaar mee zit :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 17 juli 2007 om 23:34:
Ik begrijp dan niet dat ze dan nog steeds adverteeert, en nog belangrijker: dat ze ook nog door Talpa wordt ingehuurt en dat niemand daar blijkbaar mee zit

Ze doet het voor de BN-ers allemaal gratis. Tja zo kan ik ook aan BN-ers komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 18 juli 2007 om 11:24:
Ze doet het voor de BN-ers allemaal gratis. Tja zo kan ik ook aan BN-ers komen.

Wat een bloedhoer dan :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op maandag 16 juli 2007 om 20:30:

bevalt mij super!

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/12572934.jpg[/img]

met clip in extensions (rechts)

[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/12575885.jpg[/img]

en zonder :)
Waarschuw beheerder
donateur
vraagje aan greanne...
hoeveel clip-ins heb jij dan in totaal?

Uitspraak van Shagwell op dinsdag 17 juli 2007 om 21:50:
Hehe laat ff weten dan

verder bevalt t wel goed.. heb ze nu 2 dagen in en t blijft goed zitten..
moet alleen nie me haar borstelen of met me handen door me haar als t knoperig is want dan trek ik ze er zo uit:/ heb eerst n beetje haarlak drin gespoten op die pluk en dan die clips erin(Y) werkt super..

maar mis mijn lange extensions echt alweer:( maarjah he tis niet anders:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 19 juli 2007 om 18:05:
vraagje aan greanne...
hoeveel clip-ins heb jij dan in totaal?

3 op maat gemaakte banen, waarvan 1 dubbele :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op donderdag 19 juli 2007 om 18:23:
3 op maat gemaakte banen, waarvan 1 dubbele

van die langere?? van oor tot oor?
Waarschuw beheerder
ik heb zelf super vaak extensions gehad alleen het is idd best duur, maar ik heb nu zelf ook mn diploma extensions zetten gehaalt bij great lenghts, en kan ze nu zelf zetten bij andere en wat centjes terug verdienen,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dien op donderdag 19 juli 2007 om 19:28:
ik heb nu zelf ook mn diploma extensions zetten gehaalt bij great lenghts,

hoe kun je zo'n opleiding doen dan ?
lijkt mij erg leuk!
wat zijn de kosten,
en hoe lang ben je er mee bezig enzo??
Waarschuw beheerder
het duurt maar 2 dagen, maar je met het via je kapsalon doen, want zn apparaat kost 5.000 euro en de kosten van de cursus ongeveer 400 geloof ik, je moet al zn apparaat hebben als je mee wil doen of je moet hem daar kopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:24:
ik heb geen geduld om het te laten groeien

ik snap dat nooit zo goed :/ ...

maar goed :/ ... zal vast aan mij liggen :/ ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 16 juli 2007 om 16:47:
Uitspraak van *Charming..O:) op maandag 16 juli 2007 om 15:26:
haarbevestiging.nl

Ik ben 3 weken geleden met mijn vriendin naar mijnsherenland geweest naar haarbevestiging.nl. Mijn vriendin heeft daar 2 lagen in haar haar laten weaven. Er zat 5 jaar garantie op het haar. Mijn vriendin heeft alle produkten gekocht voor het haar die geadviseerd werden en de juiste borstel gebruikt. Het haar zag er na 10 dagen uit als stro. Het was net het haar dat je vroeger op een slechte kwaliteit pop had zitten. Vol met klitten en helemaal dof. Nu krijgt ze geen geld terug en degene die het in het haar heeft gezet is heel onbeschoft. Het is de schuld van mijn vriendin. Ze zou het haar verkeerd behandeld hebben wat dus absoluut niet het geval is.
Ze zeggen zelf dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden de deur uit gaat. Dat ging mijn vriendin dus wel. Het was toen ook echt heel mooi. Ze kreeg te horen dat ze de produkten van glisskur moest gaan gebruiken. Die heeft ze ook gekocht. Ze heeft het niet gefohnd of met de tang bewerkt. Na een week zag het haar er erg lelijk uit. Het zat vol met klitten, viel uit, was dof en supernep. Ze heeft gebeld. Wij wonen in Enschede en hij werkt vanuit zijn huis in Rotterdam. We moesten maar langskomen en dan kreeg mijn vriendin eventueel nieuw haar. Maar dan moest ze wel kunnen bewijzen dat het niet haar eigen schuld is. Mijn vriendin wil geen nieuw haar meer. Ze heeft er totaal geen vertrouwen meer in en wil niet weer voor niks naar Rotterdam rijden. Hij is nu dus heel onbeschoft. Hij probeerde mijn vriendin er zelf voor op te laten draaien door te zeggen dat het goed voor het haar is om het heel heet te fohnen. Dit mocht eerst dus helemal niet van hem. Dan zou het haar helemaal kapot gaan. Ze krijgt haar geld dus niet terug. Ik heb een oproepje gezet op het vivaforum en heb nu al 2 reacties gekregen van meisjes die precies hetzelfde hadden meegemaakt.

Ik heb me haar daar ook vandaan en ben echt super tevreden (Y)
Heb het al ruim anderhalf jaar en het is nog steeds van goede kwaliteit, dus voor mij niks anders meer !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is er dan nog wel iets ECHT aan je ???

make-up ... nep haar :/ ... nep tieten ??? ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zweer bij clip in extensions!
Heb 2 sets, donkerblond en bruin, op het moment gebruik ik ze door elkaar omdat mn haarkleur er tussenin zit..

Gister 2 matten besteld in een lengte korter, hoef ik geen volledige set in te doen maar doe ik alleen die in, voor net wat extra lengte aan de achterkant!

Echte extensions kunnen heel mooi zijn, maar mijn haar kan er absoluut niet tegen, dus ik begin er niet meer aan!!

Waarschuw beheerder
HeeJ,

Weet iemand een goede salon in de omgeving van Rotterdam, voor het zetten van matten en/of extensions?? Voor een beetje een normale prijs?

Thanks (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gingerale op vrijdag 20 juli 2007 om 08:36:
Ik heb me haar daar ook vandaan en ben echt super tevreden
Heb het al ruim anderhalf jaar en het is nog steeds van goede kwaliteit, dus voor mij niks anders meer !!

Dan is het voor jou goed toch? Heb er ook andere verhalen over gehoord. Maar goed bij iedere zaak zal er wel eens iets niet goed gaan.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 juli 2007 om 08:39:
is er dan nog wel iets ECHT aan je ???

make-up ... nep haar ... nep tieten ??? ...

Wat kan jou dat rotten? Als een ander er maar blij mee is toch?

Jij kunt trouwens ook wel een make upje gebruiken zo te zien. Of voel je je dan nep?

Waarschuw beheerder
heee

Ik wil eik ook wel die clip in extensions uitproberen maar hoe zit dat precies want ziet dat er wel echt natuurlijk uit en waar kan ik ze het best bestellen! Ik zet zelf namelijk zelf extensions maar heb het nou al achter elkaar 3 jaar ofzo!! dus wil nou mijn haar wel ff gewoon zonder iets erin te hebben ff houde maar kan er echt niet tegen dat ik geen lekkere dikke bos haar heb!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 16 juli 2007 om 16:47:

Bron: haarweb.nllaatste aanpassing 16 juli 2007 16:47

nou ik heb absoluut geen klachten hoor, het zit perfect..
ik ben vorige week ook terug gegaan omdat ik echt heel dun haar heb en gevraagd of ze het iets lager konden zetten want anders zie je het er door heen.. nou was absoluut geen probleem, werd helemaal opnieuw gratis gezet en no questions asked.. dus vind het verhaal heel apart.. en klitten of dofheid? geen last van.. en ik zie echt geen verschil tussen me echte en ''neppe'' haar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juli 2007 om 12:33:
waar kan ik ze het best bestellen

Bij mij. :-)

Uitspraak van *Charmz..O:) op vrijdag 20 juli 2007 om 12:56:
en ik zie echt geen verschil tussen me echte en ''neppe'' haar

Ik zie wel duidelijk verschil. Ik vind het vreselijk glimmen. Maar goed dat is smaak. En over smaak valt niet te twisten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juli 2007 om 12:33:
heee

Ik wil eik ook wel die clip in extensions uitproberen maar hoe zit dat precies want ziet dat er wel echt natuurlijk uit en waar kan ik ze het best bestellen! Ik zet zelf namelijk zelf extensions maar heb het nou al achter elkaar 3 jaar ofzo!! dus wil nou mijn haar wel ff gewoon zonder iets erin te hebben ff houde maar kan er echt niet tegen dat ik geen lekkere dikke bos haar heb!

Kijk maar in mn album, lang haar is nep, korter mn eigen haar..
Adresje heb ik ook, maar moet je maar ff PBen als je dat wil.

Waarschuw beheerder
Jaaa maar ik heb er nog niet zo super veel van gehoord, maar lijkt me wel echt ideaal!! jaa heb ook wel curly in die clip in extensions want wil echt een mooie krullen hebben met extensions kun je die namelijk precies zo doen als je zelf wil, want alle krullen zijn anders!
En hoe duur is dat ongeveer ben nou telkens rond de 120 euro kwijt voor 100 extensions
Waarschuw beheerder
clip-in lijkt met ideaal! :yes:
vraag me alleen af, mijn eigen haar is niet super steil ... kan het dan ook? aangezien de extentions meestal heel stijl zijn, van wat ik tot nu toe gezien heb ...
thnx!
:flower:

Waarschuw beheerder
jaaa ik weet wel dat gewone extensions in stijl weavy en curly hebt! Ik heb altijd curly en vind dat echt super mooi ziet bijna geen verschil! daarom wil ik graag weten of dat bij een clip in ook zo is??want wil eik mijn haar even laten rusten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op vrijdag 20 juli 2007 om 18:20:
clip-in lijkt met ideaal!
vraag me alleen af, mijn eigen haar is niet super steil ... kan het dan ook? aangezien de extentions meestal heel stijl zijn, van wat ik tot nu toe gezien heb ...

Ik heb van mega stijl tot mooie krullen en alles wat daar tussen in zit. Dus alles kan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 20 juli 2007 om 11:57:
Jij kunt trouwens ook wel een make upje gebruiken zo te zien.

neuhh ... blijf daarin liever puur natuur :yes: .. zodat de vent die naast mij wakker wordt niet schrikt van de transformatie :)

Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 20 juli 2007 om 11:57:
Of voel je je dan nep?

ben in en in nep :) ... liet mijn borsten verkleinen :yes: ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van melodiii. op vrijdag 20 juli 2007 om 18:20:
thnx!

je hebt ook wel clip ins met slag of krul maar mijn ervaring met extensions is dat ze na n tijdje dragen wel n beetje met je eigen haar meegaan.. ik heb na n tijdje ook altijd iets n slagerin zitten:)