Partyflock

Forumonderwerp · 907893
8 volgers · 274518x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Waarschuw beheerder
Het toppunt van hairectensions?

vier uur bij de kapper naast je vriendin tot die domme dingen erin zitten en twee uur later thuis er weer uit halen.

Kosten € 400,-. Katsjingggggggggggggggg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjongejonge op zondag 22 juli 2007 om 09:59:
Het toppunt van hairectensions?

vier uur bij de kapper naast je vriendin tot die domme dingen erin zitten en twee uur later thuis er weer uit halen.

Kosten € 400,-. Katsjingggggggggggggggg

waarom in godsnaam er weer uit dan na 2 uur??:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar ken ik het beste extension laten zetten? ik woon in rotterdam heeft iemand een goed adresje?

Waarschuw beheerder
absoluutniet bij bransus

6 eur per pluk en het is 1 grote geldfabriek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 10:51:
absoluutniet bij bransus

6 eur per pluk en het is 1 grote geldfabriek

Oh ik dacht dat deze wel goed aangeschreven stond.

Vind 6 euro per extansion wel vreselijk duur als ik dat even mag zeggen. Zijn ze soms van goud?

Waarschuw beheerder
Bransus is een grote oplichorganisatie,geven cursussen, eenmaalklaar weet je nog niets,je krijgt dan een startpakket mee waar je niets mee kan, spreek uit ervaring, heb daarooit wimpers laten zetten,nou 2dagen later lagen ze eraf,
ik zet ze nu zelf in mijn salon, en weet dus nu na een aantal andere cursussen hoe het welmoet!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook me haar van MIJNSHERENLAND
super zaak! ALs je haar weer als stro word kan je terug gaan en ze zetten gratis een krul en maken het haar weer als nieuw!!!!

heb het nu ook al een aardig tijdje, meiden zijn ook superaardig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pr!sc!lla op zondag 22 juli 2007 om 11:26:
Waar ken ik het beste extension laten zetten? ik woon in rotterdam heeft iemand een goed adresje?

Kga vrijdag extensions laten zetten in berkel en rodenrijs..
Even kijken of het wat is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:29:
Bransus is een grote oplichorganisatie,geven cursussen, eenmaalklaar weet je nog niets,je krijgt dan een startpakket mee waar je niets mee kan, spreek uit ervaring, heb daarooit wimpers laten zetten,nou 2dagen later lagen ze eraf,

Ik heb ook van andere dames gehoort dat Bransus bagger is.
Iemand vertelde dat ze een cursus haarlvlechten ging doen, komt ze daar aan moest ze wachten tot een of ander mokkeleltje klaar was met iemands haar te knippen en dat werdt tussen neus en lippen door dan wel even uitgelegt hoe je dat moest doen.

En daar betaal je dan honderden euro's voor!

Ik heb geen enkele diploma, en dat hoeft ook niet.
Ik heb de ervaring en het inzicht en dat krijg je niet met alleen een cursus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 22 juli 2007 om 10:51:
waarom in godsnaam er weer uit dan na 2 uur??

na 2 uur :S..
en hoe heb ze dat thuis gedaan dan ?
heb je speciale tang voor nodig toch..
oei oei..
nou laat de mijne voorlopig wel ff zitten..
ben er echt super blij mee..
t enige nadeel is..
op festivals en het regent.
aan het einde van de dag heb ik 1 grote klit op mijn hoofd zitten..
goed wassen en tis er weer uit maar toch :S..
Waarschuw beheerder
donateur
jaa lang haar kost wat meer werk jah:) gisteren weer heerlijk me haar gewassen en kwam onder de douche vandaan... hoefde eens niet een kwartier me haar uit te kammen:P
Waarschuw beheerder
Zit er eindelijk in en ben er echt onwijs blij mee :D

Waarschuw beheerder
donateur
Is er hier iemand die ervaring heeft met double hair van balmain??
Het systeem lijkt te mooi om waar te zijn !
Waarschuw beheerder
Hallo ik zet haar extensions voor een betaalbare prijs en het is van hele goeie kwaliteit
hieronder de prijstlijst

verlenging of opvulling met 50 cm remy human haar extensions

Verlenging met 40 stuks extensions 60 euro
Verlenging met 60 stuks extensions 90 euro
Verlenging met 80 stuks extensions 120 euro
Verlenging met 100 stuks extensions 150 euro
Verlenging met 120 stuks extensions 180 euro
Verlenging met 140 stuks extensions 210 euro
Verlenging met 160 stuks extensions 240 euro

prijs is inclusief het er in zetten van het haar
haar is remy human hair je kunt het ook behandelen als je
eigen haar

De extensions blijven 4 a 6 maanden zitten
Er zijn verschillende kleuren en haartype

[img width=384 height=576 cacheid=000e432f0028b34f80558d351a01f7d8cc]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/DSC00141.jpg[/img][img width=384 height=576 cacheid=000e43360028b370c7f5f7e51a01f7d8cc]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/DSC00142.jpg[/img][img width=384 height=576 cacheid=000e433e0028b37cc449ab301a01f7d8cc]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/DSC00157.jpg[/img]

Wij zijn gespecailiseerd in het zetten van
wax extensions
micro extensions
clip on extensions
weave
micro weave
dreads
vlechtjes
double hair
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haarextensions op zaterdag 28 juli 2007 om 22:01:
het is van hele goeie kwaliteit

Welk merk? En wat is je site? Wil je werk wel zien. Iedereen kan wel roepen dat hij/ zij extensions zet maar of het mooi en goed gedaan is is een tweede. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb hem al even bekeken. http://www.celebrityhair-extensions.com

Moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat je bijna niks aan foto's van je werk op je site heb staan.

[img width=177 height=295]http://www.celebrityhair-extensions.com/DSC00142.JPG[/img]

Vind dat de baan ook erg scheef loopt. :-(

Maar goed, verder nog ergens foto's? En welk merk haar gebruik je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn website wordt nog upgedate hebt heel veel fotos alleen weet ik niet hoe ik ze online zet
maar heb een paar hier in mijn album staan
meisje op de foto heeft balmain in
heb vroeger so cap, balmain, hairplus gebruikt
wat je nu op de foto ziet op mijn site is mijn eigen merk celebrity hair
kijk hier op partyflock in mijn album dan zie je hoe het eruit ziet
kwaliteit is remy human hair

Ik zet al jaren extensions behalve dat kan ik alle nieuwe technieken die nog lang niet bekend zijn bij iedereen
zoals micro extensions, micro weave

[img width=600 height=800 cacheid=000e436d0028b3cdae3025b31a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/016.jpg[/img][img width=600 height=800 cacheid=000e43760028b3e79a848b0d1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/021.jpg[/img][img width=600 height=800 cacheid=000e437d0028b411e044d86d1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/023.jpg[/img]

fotos van micro weave

before
[img width=600 height=800 cacheid=000e43840028b43911009bd21a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/018.jpg[/img]

after
[img width=600 height=800 cacheid=000e438e0028b44828a4571d1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/026.jpg[/img]

before
[img width=600 height=800 cacheid=000e43950028b461942105981a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/016-2.jpg[/img]

after
[img width=600 height=800 cacheid=000e439d0028b4756f042dcd1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/025.jpg[/img]

[img width=600 height=800 cacheid=000e43a30028b483dd24f1dd1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/022.jpg[/img]

before
[img width=600 height=800 cacheid=000e43a90028b48ea7e4a2bd1a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/020.jpg[/img]

after
[img width=600 height=800 cacheid=000e43ae0028b49e51d858a81a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/031.jpg[/img]

[img width=600 height=800 cacheid=000e43b70028b4ad61a813691a01f7e052]http://img.photobucket.com/albums/v304/Donna4sho/039.jpg[/img]

hou mijn site in de gate binnekort staan er zoveel fotos op dat je er moe van wordt

maar zal wel veel hier online zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haarextensions op zondag 29 juli 2007 om 01:54:
Ik zet al jaren extensions behalve dat kan ik alle nieuwe technieken die nog lang niet bekend zijn bij iedereen
zoals micro extensions, micro weave

zoiets heet microring extensions
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 28 juli 2007 om 23:44:
Vind dat de baan ook erg scheef loopt

ik vind het echtheel slordig gezet.... en met hele lange waxjes

Waarschuw beheerder
ja ik vind hoe kleiner de waxjes zijn hoe beter.
Verder staan er op je site nog wat taalfoutjes..
gefaund.... is dat een nieuw woord? of moet het geföhnd zijn?
of heb ik het nu verkeerd?

Waarschuw beheerder
ik knip altijd 1/2 tot 2/3 van de waxjes er af, werk ook veel beter en blijft net zo goed zitten....
Waarschuw beheerder
Dank jullie wel voor de opmerking
jammer dat het alleen negatieve reactie zijn

ik heb wellis klanten gehad die zeiden dat het haar waarvan de wax geknipt werden veel sneller uitvallen
als de wax niet te zien is knip ik het niet
als het teveel aan het haar zit haal ik het met de extensions tang eraf

wat mij opvalt bij mensen die ook extensions zetten is dat ze nooit een keer een compliment kunnen geven van andermans werk
de een gaat op je taal gebruik letten
de ander op de waxjes
vind het niet erg hoor alleen jammer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=33043176]{element is niet toegankelijk}jammer dat het alleen negatieve reactie zijn

ik heb wellis klanten gehad die zeiden dat het haar waarvan de wax geknipt werden veel sneller uitvallen
als de wax niet te zien is knip ik het niet
als het teveel aan het haar zit haal ik het met de extensions tang eraf

wat mij opvalt bij mensen die ook extensions zetten is dat ze nooit een keer een compliment kunnen geven van andermans werk
de een gaat op je taal gebruik letten
de ander op de waxjes
vind het niet erg hoor alleen

je kan het ook zien als opbouwende kritiek!

jij plaatst je foto's en tarieven en het valt mensen dan op de het scheef zit, en andere dingen...
voor jou misschien niet zo leuk om te lezen maar je zou het ook ter harte kunnen nemen.

als het er echt goed uitziet dan krijg je echt wel complimentjes hoor. en bovendien gaat het mij er om of mijn klanten tevreden zijn, en terug komen,wat de concurrentie /collega's er van vinden is echt minder belangrijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:40:
jammer dat het alleen negatieve reactie zijn

welkom op partyflock :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 30 juli 2007 om 15:44:
welkom op partyflock

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:40:
als het er echt goed uitziet dan krijg je echt wel complimentjes hoor.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik neem het op ter harte, bedoel het niet slecht het valt me gewoon op

Ik ben niet perfect en ik geeft toe schrijf sommige woorden verkeerd
maar heb wel veel tevrede klanten die elke keer terug komen en dat vindt ik zeker belangerijker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
> Haarextens­ions

Echt mooi joh... (Y)

Wou dat ik zulk lang haar had :D!

Alleen al dat gedoe eromheen joh.... een vriendin van me heeft ze laten zetten en nu moet ze bv. haar haar wassen met speciale shampoos, ze moet na het zwemmen meteen haar haar drogen (de waxjes), je moet een speciale fohn kopen... noem maar op!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:44:
Echt mooi joh...

Wou dat ik zulk lang haar had !

Idd prachtig zo'n bos met krullen! Ik vind het haar er alleen wel vrij nep/klitterig uitzien. Het verschil tussen het echte haar en de extension vind ik behoorlijk!
Waarschijnlijk is het geen europees haar of wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:44:
al dat gedoe eromheen joh.... een vriendin van me heeft ze laten zetten en nu moet ze bv. haar haar wassen met speciale shampoos, ze moet na het zwemmen meteen haar haar drogen (de waxjes), je moet een speciale fohn kopen... noem maar op!

ach dat is dikke onzin en geldklopperij hoa:/!!

je kan je haar gewoon met normale shampoo en cremespoeling wassen:yes: misschien n kappersshampoo'tje maar dat heb ik nooit gedaan. palmolive antiklit cremespoeling:lief: maakt de extensions supergoed doorkambaar en lekker zacht(Y) en is lekker goedkoop:D 2x in de week n maskertje en n speciale fohn:vaag: wat n onzin:lol:
ik liet me waxjes altijd gewoon opdrogen en als t nog nat was voor t slapen fohnde ik met koude lucht...
je kan echt wel je eigen fohn gebruiken hoor:)

echt onzin hoor al die poespas eromheen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weaves zijn wel slecht voor je haren zeg..
er viel me toch een bos haren uit..daar kon je onder de hand weer nieuwe extensions van maken
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dreads/vlechtextensions/waxextensions gehad.. en moet zeggen toen die dreads eruit gingen schrok ik echt:o me staartje was net zo dik als 3 pennen tegen mekaar:vaag:
nu na een jaar extensions gehad te hebben kan ik wel zien dat me haar erop achteruit is gegaan...
als ik de foto's vergelijk met vroeger echt wel..
daarom nu aan de clipextensions:) es kijken hoelang ik dat vol houd:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 30 juli 2007 om 19:48:
ach dat is dikke onzin en geldklopperij hoa

palmolive antiklit cremespoeling volstaat prima,datzeg ik mijn klanten ook, de extension shampoo is niet veel duurder dangewone shampoo hoor...

droog fohnen op de lage stand.... verder is het echt iet veel gedoe.

Waarschuw beheerder
Als het nat wordt dan gaat het toch klitten als je het niet meteen droogt?

Stond hierboven ook ergens als reactie dat zij daar last van had na een festival....

Dus als je bv. op vakantie gaat en in de zee gaat zwemmen, moet OF je haar droog blijven OF je moet die waxjes meteen drogen?????????????????????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 30 juli 2007 om 20:05:
ik heb dreads/vlechtextensions/waxextensions gehad.. en moet zeggen toen die dreads eruit gingen schrok ik echt me staartje was net zo dik als 3 pennen tegen mekaar
nu na een jaar extensions gehad te hebben kan ik wel zien dat me haar erop achteruit is gegaan...

Denk dat ik er dan toch maar beter niet aan kan beginnen ooit ;) mijn haar is vrij dun van zichzelf en ziet er prima uit....

misschien zo'n clipextension, maar zie je dat niet zitten? lijkt het niet heel erg nep? heeft iemand er soms een foto van??

Weet je wat ook irritant is met extensions, dat je ze na een half jaar/ jaar eruit haalt en dan heb je weer mega dun haar (eigenlijk je eigen haar als het goed is, maar het lijkt dunner).. dus dan blijf je denk bezig omdat je dat dan niet meer mooi vind?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 12:43:
misschien zo'n clipextension, maar zie je dat niet zitten? lijkt het niet heel erg nep? heeft iemand er soms een foto van??

Kijk maar in mijn album, staat er vol van :lol:
Zie je niks van! Je ziet ze niet zitten en het haar ziet er ook niet nep uit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik krijg ze morgen weer, had donker blond besteld maar verf ze toch 2 tinten donkerder... (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 12:41:
Dus als je bv. op vakantie gaat en in de zee gaat zwemmen, moet OF je haar droog blijven OF je moet die waxjes meteen drogen?????????????????????????

het is de bedoeling dat je nietmet natte extensions gaatslapen of ze nat samenbind in een staart, anders gaat het broeien en klitten bij de waxjes.

natuurlijk kan je er mee zwemmen etc. maar je moet het niet nat samenbinden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 15:40:
het is de bedoeling dat je nietmet natte extensions gaatslapen of ze nat samenbind in een staart, anders gaat het broeien en klitten bij de waxjes.

Ik vindt het alsnog maar een hoop gedoe...
Je wilt het juist toch mooi hebben, en lekker makkelijk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 15:40:
waxjes

Ik word moedeloos van die waxjes. Als iets zorgt dat je haar afbreekt is het dat wel. Daarom begin ik er niet aan en zet ik het ook niet bij mn klanten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 1 augustus 2007 om 20:44:
Ik vindt het alsnog maar een hoop gedoe...
Je wilt het juist toch mooi hebben, en lekker makkelijk

je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.

wassen ,creme speoling en droog fohnen that's all
en met een staart slapen.

btw Original socap heeft ipv waxjes stukjes keratine een lichaam eigen stof.

foutje van mij

Waarschuw beheerder
Heb echt geen zin om mijn haar te fohnen elke keer als ik mijn haar gewassen heb :D
Geen tijd voor :D

Waarschuw beheerder
Even een vraag aan de mensen die extentions hebben gehad met waxjes aan het begin. Was jullie haar toen ze eruit gingen nog om aan te zien?

ik krijg namelijk binnenkort extentions met waxjes aan het eind en hoor hier veel verschillende dingen over. In een mailtje aan de zetter stond bijvoorbeeld:

De hair extensions zijn voorzien van een stevige wax-tip van hoge kwaliteit polymeer die zorgen voor minimaal haarverlies. Na het plaatsen van de hair extensions mag het haar gelijk gewassen en desgewenst geverfd worden. Ook haarmaskers en cremespoelingen kunnen onbeperkt over het gehele hoofd gebruikt worden zonder dat de bondjes (waxjes) week worden of eruit zullen glijden.

Kan dit per merk verschillen ? Hoor graag ervaringen vooral van toen ze er dus weer uit gingen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 21:31:
Hoor graag ervaringen vooral van toen ze er dus weer uit gingen

ik merkte met waxjes weinig verschil in vergelijking als met andere extensions.. wel WAT dunner maar niet extreem afgeknapt.

en nee het leek niet dunner nadat t eruit was me haar was elke x ECHT dunner!

Waarschuw beheerder
klinkt gezond :| nou hoop dat het goed gaat dan haha
Waarschuw beheerder
Hallo,

Ik ben zelf echt verslaafd aan hairextensions en zet ze zelf ook dus heb er wel een beetje verstand van :)

Mene->verven van extensions is echt niet aan te raden!! Ik heb dit 1 keer gedaan bij mijn eigen extensions en ze worden er nog droger van. Het klopt echt dat je haar er goed van beschadigd ookal zegt iedereen dat het niet zo is hoor!

Ik heb van mezelf dun haar en zet alleen 30 extensions voor iets dikker haar. Als ik een verlenging heb van 125 extensions dan weet ik zeker dat mijn haar, als de extensions eruit zijn, 6 maanden nodig heeft om enigzins te herstellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Angel(L)mama van NINA op vrijdag 3 augustus 2007 om 14:00:
6 maanden nodig heeft om enigzins te herstellen

dan laat je het toch groeien :S .. ik snap dat niet he :/
Waarschuw beheerder
Ja lekker laten groeien als het dan nog megadun is....

Gaat om de volume niet om de lengte...goed lezen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 3 augustus 2007 om 14:04:
dan laat je het toch groeien .. ik snap dat niet he

spuit elf is er ook weer hoor

wat btreft beschadiging van je eigen haar.... verschilt per persoon...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Angel(L)mama van NINA op vrijdag 3 augustus 2007 om 14:00:
Mene->verven van extensions is echt niet aan te raden!! Ik heb dit 1 keer gedaan bij mijn eigen extensions en ze worden er nog droger van. Het klopt echt dat je haar er goed van beschadigd ookal zegt iedereen dat het niet zo is hoor!

ik was ook niet van plan ze te verven :) ging me meer om die waxjes..of je haar dat een beetje overleefd.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:43:
wat btreft beschadiging van je eigen haar.... verschilt per persoon...

nou dan ga ik er maar gewoon heen..zowiezo weer eens wat anders :P en daarna zie ik wel..kan altijd weer kot :|