Partyflock

Forumonderwerp · 907307

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Sequence & Ominous - Frenchcore & UK Hardcore Mix

Normaal gesproken zou je van ons een Early Hardcore mix verwachten, maar het moge duidelijk zijn dat dit niet de enige muzieksoort is waar we van houden. Echter normaal worden we meestal alleen geboekt voor een Early Hardcore of Oldskool set. Vandaar dat we hebben besloten een mix op te nemen met deze door ons zeer geliefde stijl, een Frenchcore & UK Hardcore Mix van 1 uur en 19 minuten. Sommige artiesten zijn zoals je kunt zien meermaals vertegenwoordigd in de tracklist. Simpelweg omdat wij van mening zijn dat het vette platen zijn die er tussen horen te staan. Kort gezegd is dit weer een mixje voor de echte liefhebbers. Enjoy! :)

Tracklist:

01. Joshua feat. Middle M - What Do You Say?
02. DJ Skar - Hardcore Terrorist
03. The Nihilist - Kik + Noise
04. Al Zeimer - Hardcore Gigolos
05. Maniaks - Les Seigneur Des Anneaux
06. The Speed Freak - Mad-Cow Zombie-Trash
07. Autopsy - Deck Malfunctions
08. DJ Skar - Paniq
09. Strontium - Borgcore
10. Hellfish - Techno City
11. Micron - SentiMENTAL
12. X-Fly - HF210 Shock
13. Hellfish - R2 Remix
14. Hellfish - Armadrillo mk.2
15. DJ Tugie - Fighting Talk
16. K Plan - A Bombing
17. The Teknoist - Lion Girl
18. Hellfish & Bryan Fure - UK Scumbags
19. I:Gor - Street Knowledge
20. The Speed Freak - The Ultimate Battlefield
21. Negative Network - Terminated
22. The Speed Freak - Steel-Finger
23. Hellfish - Destined For Destruction
24. Hellfish - Do Ya Like?
25. Drokz and Tafkat - Wanna Die (Tasteless Styles Mix)
26. Producer - The Body Harvest (Death Of A Bunkerclot Remix)
27. The Enticer - I Am The Fear (Nightmare)
28. ScreamerClauz - Satan Sold His Soul To Me

Download de mix hier: http://www.megaupload.com/?d=2HSY53MO

laatste aanpassing
gewoon leip :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 11:55:
Zo ongeveer wel ja. De mensen trokken het niet bepaald daar hehe

Nee, :lol:

Klinkt lkkr hor..(Y)

Goedgekeurd :jaja:
:frusty: ik krijg dus echt geen zak gedownload vanaf megaupload :Frusty:

Can I get some help please??? O:)
als je op die megaupload link klikt daaaaaaaaaaaantjuh, dan zie je rechtsboven ergens dat je een code moet invullen

vul de code in die je er links van ziet en druk op enter
nu refreshed die de pagina en staat er op die plek dat je xx seconden moet wachten

gewoon ff die tijd wachten en op Klik hier om te downloaden drukken

:)
Redelijke mix Relaxte UK plaatjes afgewisseld met wat mindere , had ook wel wat meer frenchcore gemogen die paar nrtjes hehe :P en dan liever echte rauwe doorram frenchcore :D

Downloading, later ff feedback (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 21:56:
Nog meer mensen met feedback?

De mijne weet je al, maar 4 the record: ik vind em vet B)
heb m eindelijk geluisterd, heerlijk gemixt (Y)

svar da di apekatt :respect:
Lekker mixie hoor!(Y)
Bijna klaar met luisteren.

Klinkt goed :)

Uitspraak van Garibaldi op woensdag 18 oktober 2006 om 12:56:
gemogen die paar nrtjes hehe en dan liever echte rauwe doorram frenchcore

Inderdaad, die maniaks had er bijv. niet tussen gehoeven :).

Beetje mindere tracks, desalniettemin
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 10:15:
Zeer vet

laatste aanpassing

Gelukkig verschillen meningen :) Ik vind die Maniaks namelijk wel een lekkere track, beukt en rolt lekker door :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Maniak maakt altijd lekkere traxxx, verder zou 'k zeggen doe gewoon je eigen, ding opeens begint iedereen frenchcore te draaien...
Maar goed,
mijn mening, tot hier toe nog niet gedownload, omdat ik de tracklist nogal "hitjesachtig" vindt, het gros van de nummers hoor je al zo vaak.

Gaan we hier dezelfde kant op zoals in de early rave; in bijna elke set basic "name of the dj"??
laatste aanpassing

Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 01:14:
omdat ik de tracklist nogal "hitjesachtig" vindt

Ja, hitjes worden de tracks pas als ze geheel grijsgedraaid zijn!

Hitjes?

Ik tel een stuk of 7 tracks die net 2 maanden released zijn! Dus hitjes up my ass, :looser:.

opeens begint iedereen frenchcore te draaien...

Ja, zó belangrijk dat het al zelfs een 'eigen stroming' heeft op Partyflock?!
Is het nu alleen omdat jij het draait, zo bekend ineens :vaag:.
laatste aanpassing

Gaan we hier dezelfde kant op zoals in de early rave; in bijna elke set basic "name of the dj"??

hehe, met zo'n opmerking moet je vooral bij deze twee heren mee komen :)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 01:31:
basic

Allesbehalve dat, maar goed O:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 01:21:
Ja, hitjes worden de tracks pas als ze geheel grijsgedraaid zijn!

Dat zijn de meeste ook wel, bijna iedereen (en ik maak bijna wekelijks zo'n feest mee) draait/heeft die platen en ze staan ook in heel veel mixen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 01:21:
Ja, zó belangrijk dat het al zelfs een 'eigen stroming' heeft op Partyflock?!
Is het nu alleen omdat jij het draait, zo bekend ineens

Nee, hoor gelukkig staat het nog niet op pf, dan zou'k echt m'n internetabbonement moeten afzeggen ofzo,

Vergelijk het eens met 4 jaar terug ofzo, wie had toen van radium gehoord???Tegenwoordig zie je op elk forum wel enkele "frenchcore" mixen, ik ook ja dat moet ik toegeven, maar mijn stijl zie je niet zo veel, 't is meer van die happy *plof plof* die iedereen al heeft, ik hoor weinig duister werk á la striking wave, epiteth, noise factory, go more core,...

De "main" labels zeg maar van die stijl zijn opgericht rond '98-'99 toen stonden al die mensen die nu zo stoer "frenchcore" roepen, nog lekker te hakken op thunderdome.

even een ding, hoeveel namen je kent boeit echt helemaal geen flikker, underground of niet. Je kan jezelf wel 'beter' voelen omdat je in 1999/2000 bepaalde namen al (her)kende, het feit is dat die namen na die tijd nog steeds een bepaald publiek weten te bereiken, zij het frenchcore of uk of wat voor style dan ook.
Het blijkt dat die style goed genoeg of belangrijk genoeg is om zoveel jaar na dato nog nieuwe liefhebbers te trekken en dus kan voortbestaan. Dat is voor mij persoonlijk iets belangrijker dan of ik in 1999 al underground genoeg was om zo'n style op te pikken.

Ik ben persoonlijk ook redelijk snel verveeld met een bepaalde style en zoek continu iets nieuws, maar ik zal niet zo snel mensen beoordelen op het feit dat ze die style een jaar of wat later ontdekken. Je komt er mee in aanraking,je vind het tof, ongeacht je leeftijd of muzikale kennis, je vind het oprecht leuk en thats it.
laatste aanpassing

Maniak maakt altijd lekkere traxxx, verder zou 'k zeggen doe gewoon je eigen, ding opeens begint iedereen frenchcore te draaien...

Ík geloof niet dat jij het helemaal begrijpt ;) Wij zijn deze stijl gaan draaien, omdat we het goed vinden. Als je ons een beetje zou kunnen zou je kunnen weten dat wij nooit iets zullen draaien, omdat het poplulair is. En je kan me alles vertellen, maar Frenchcore en UK Hardcore zijn nog steeda alles behalve populair bij het grote publiek. er is wat meer belangstelling voor, maar dat is niet gek. Als iets goed is, mag je het goed vinden.

omdat ik de tracklist nogal "hitjesachtig" vindt, het gros van de nummers hoor je al zo vaak.

Haha, grappi dat je daar juist bij ons mee aankomt. Blijkbaar ken je ons dus gewoon niet en dat is ook niet erg :) Het draaien van hitjes staan wij juist NIET bekend om. En dan heb ik het in dit geval over de Early Hardcore. Overigens zou ik niet eens weten wat wel en niet hitjes zijn in de Frenchcore en UK Hardcore. Heb gewoon platen gekocht die ik goed vind, zonder daar verder over na te denken. Zoals ik dat altijd doe dus.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 02:57:
Ik ben persoonlijk ook redelijk snel verveeld met een bepaalde style en zoek continu iets nieuws, maar ik zal niet zo snel mensen beoordelen op het feit dat ze die style een jaar of wat later ontdekken. Je komt er mee in aanraking,je vind het tof, ongeacht je leeftijd of muzikale kennis, je vind het oprecht leuk en thats it.laatste aanpassing 19 oktober 2006 03:16

Juist!

Overigens meneert mainstream, lijkt het er op dat je jezelf wel heel graag wilt profileren hoe underground je wel niet bent. Daar hoef je bij ons echt niet mee aan te komen hoor :) Wij doen namelijk juist altijd ons ding. Wat wij goed vinden draaien we en dat kan echt werkelijk alles zijn.
Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 01:41:
Vergelijk het eens met 4 jaar terug ofzo, wie had toen van radium gehoord???Tegenwoordig zie je op elk forum wel enkele "frenchcore" mixen, ik ook ja dat moet ik toegeven, maar mijn stijl zie je niet zo veel, 't is meer van die happy *plof plof* die iedereen al heeft, ik hoor weinig duister werk á la striking wave, epiteth, noise factory, go more core,...

De "main" labels zeg maar van die stijl zijn opgericht rond '98-'99 toen stonden al die mensen die nu zo stoer "frenchcore" roepen, nog lekker te hakken op thunderdome.

Frenchcore is gewoon in 2 delen te splitsen wat jij zegt idd, vanaf 2001/02 kwam langzaam die plof oink kick opzetten en toen radium zag dat et suc6 had kwamen er aanverwante producers zoals bijvoorbeeld dj japan die met dezelfde kicks ook platen verkochten. Sindsdien zijn de meesten zich op 1 en dezelfde happy stijl gaan richten -->> micron, goetia, liquid blasted en speedfreak om maar een paar voorbeelden te noemen..

Nee, geef mij maar de radium van 10 jaar terug :jaja:..
:respect: Dead end records en Epiteth zijn perfecte voorbeelden van (echte) frenchcore

Daarbij moet ik wel zeggen dat je voor spul van bijv Dead end records je helemaal scheel betaald voor een plaat :(

Meneer Mainstream ergert zich gewoon aan de nieuwe crap..

Een Epiteth vergelijken met een The Nihilist - Kik + Noise
is hetzelfde als een Cenobite met een mindere terror traxx dan kan ik et best begrijpen jah :)
Dat profileren hoe underground je wel niet bent had idd niet gehoeven :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 09:38:
aankomt. Blijkbaar ken je ons dus gewoon niet

Nou als je wat blood 'n guts spul had opgezet op poandemonium, dan verdien je pas respect en niet opeens allemaal afkomen met de dboy platen van the destroyer, want dat kent iedereen!
Op dit moment zijn zij op early hardcore gebied van de djs die ik weleens gehoord heb het meest gevarieerd in mijn ogen :)
laatste aanpassing
achja, kheb ze nog niet echt gevolgd ofzo qua draaien of mixen, als ze op pandemonium draaien is 't meestal in die paradox zaal, waar ik dus buiten toen dat akira er was, normaal gezien niet, kom aangezien je in de pandemonium zaal dano, lady dana, cybernators, predator, arjuna, laurent ho en dergelijke hebt.

Plus als ik hier ergens een setje van hun zie, ken ik de meeste nummers al, dan is 't voor mij ook de moeite niet meer om te downen vindk, ik hoor liever eens wat vernieuwends.

Het is ook niet zo dat zij net als die andere artiesten, eigen producties hebben en dus een geheel eigen stijl.
Iederen kan een paar draaitafels kopen, en met z'n ruffnekc plaatjes proberen mixen, maar maandenlang in de studio eigen nummers maken, dat is toch wel wat anders.

Kijk iedereen vind hun al zo goed, dan mag er toch wel iemand in de oppositie gaan, dat houdt ze met beide voeten op de grond. :devil:
Gast, je eigen set bestaat ook voor 50% uit Psychik Genocide spul. Die plaatjes zijn ook bij iedereen bekend.
Daarnaast zie ik ook Deathchant en Epileptik spul, labels die ook een grote bekendheid genieten.

Dus je mag best commentaar hebben op hun set, maar dat commentaar geld voor je eigen set net zo goed.
laatste aanpassing
Ja het grote deel wel, alhoewel ik twijfel aan het feit of iedereen wel die "doors "n dergelijke van deadface kent.

Ende overige 50%???
Hoeveel volk kent hier striking wave, dfz, noise factory, insekt records???

Innovatief zijn, geen platgetreden paadjes bewandelen, dat is pas cool!

Mijn punt is gewoon dat er zoveel volk "frenchcore" meent te luisteren en te kennen maar uiteindelijk enkel over radium of hellfish kan spreken.
Als ik afkom met armaguet nad, neuromancer, joshua (op epiteth dan geen slomere dingen), radium - full metal ep, dan raken de meesten algauw de draad kwijt!

Want wie is hier allemaal op zo'n feest geweest???
Ach hoeft dat? een teknival in frankrijk??? Want "holland is toch het hardste".

Ik was blij op Dour festival bij de vis live-act toch enkele nederlanders te zien, die geen gabber waren!!!!
Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 14:48:
Innovatief zijn, geen platgetreden paadjes bewandelen, dat is pas cool!

Waarom gooi je je eigen set dan vol met Psychik Genocide? Dat is ook alles behalve innovatief.

Mijn punt is gewoon dat er zoveel volk "frenchcore" meent te luisteren en te kennen maar uiteindelijk enkel over radium of hellfish kan spreken.
Als ik afkom met armaguet nad, neuromancer, joshua (op epiteth dan geen slomere dingen), radium - full metal ep, dan raken de meesten algauw de draad kwijt!

Ik was blij op Dour festival bij de vis live-act toch enkele nederlanders te zien, die geen gabber waren!!!!

Allemaal leuk en aardig maar wat heeft dat met hun set te maken?

Mijn tracklist is het ook niet, maar goed, dat betekent niet dat ik maar meteen een heel verhaal moet op gaan hangen over het feit dat ze het allemaal niet zo goed begrijpen als het op Frenchcore aankomt. Iets wat jij schijnbaar wel graag doet, want ik zie je in meerdere topics maar al te graag de kans aangrijpen om te laten weten wat je allemaal wel niet weet van Frenchcore.
laatste aanpassing
striking wave, dfz, noise factory, insekt records

Net alsof dat zulke onbekende labels zijn :S

Uitspraak van Edutainment op donderdag 19 oktober 2006 om 15:06:

En nu?

PKG is 1 groot platgetreden pad op een paar plaatjes na en als het waar is wat ed zegt doe je je naam geen eer aan :D
ik weet genoeg hehe..
Nou van pkg11 en nrtx 08 zie je toch neit zoveel stuff hier.
En wat "ikw eet genoeg".
Ben je nu de grote man ofzo :lol:

Uitspraak van Garibaldi op donderdag 19 oktober 2006 om 15:15:
als het waar is wat ed zegt

Is dit zo iets van "kijk joh je moet dat topic op pf eens zien".

Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 14:24:
Plus als ik hier ergens een setje van hun zie, ken ik de meeste nummers al, dan is 't voor mij ook de moeite niet meer om te downen vindk, ik hoor liever eens wat vernieuwends.

Gozer wta is je probleem? Ik zou zeggen luister True dedication to Early Hardcore part 2 eens. Als je dan nog wilt beweren dat dat een standaard Early Hardcore set is, ben je echt op je achterhoofd gevallen volgens mij. Ik voel me niet gauw aangesproken, maar je loopt hier echt onzin te verkondigen. Wij proberen altijd zo varierend mogelijke Early Hardcore sets neer te zetten met veel onbekende platen. Af en toe moet je op het publiek inspelen en eens wat toegankelijker draaien.

kom aangezien je in de pandemonium zaal dano, lady dana, cybernators, predator, arjuna, laurent ho en dergelijke hebt.

Dit bevestigt al wat een narrow-minded mannetje je bent. Alleen de bij de grote namen kom je naar hun set luisteren. Alsof zij juist niet bekende platen draaien ofzo :/ Hoe durf je een oordeel over ons te geven als je ons nog nooit live hebt horen draaien op Pandemonium? Je bent trouwens echt 18? Dan krijg je qua volwassenheid nog het voordeel van de twijfel. Ben je ouder? Dan mag je je wel eens naar je leeftijd gaan gedragen kerel (Y)

Kritiek is altijd welkom en ben ik zeker niet vies van, maar kom dan wel met gegronde redenen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Not Mainstream, kom op zeg... gaat het nog? :D

We zetten geen mixen online omdat ze "stoer" moeten zijn! :no: Onze muziekbeleving spreekt, als je ons enigszins zou kennen, boekdelen. We hebben een gruwelijke hekel aan hitjes-draaien (helaas kom je in veel locaties publiek tegen wat niet anders trekt en dan zul je, hoe spijtig ook, een beetje moeten toegeven) en als we de kans krijgen dan zullen we normaliter alles in het werk stellen om de bezoekers her-kennnis te laten maken met vergeten tracks; tracks welke ik vroeger op de feesten meekreeg en die tegenwoordig vergeten lijken.

We houden van muziek die veel energie met zich meebrengt, lekker doorbeukt en niet voorzien is van ellenlange breaks. Zo vinden we dat ook in deze tracks. En of jij dat hitjes vindt (hitjes zijn mijns inziens tracks die door iedere DJ grijsgedraaid worden en bij bijna 100% van de Hardcoreliefhebbers bekend zijn) dat moet je zelf weten. Naar mijn bescheiden mening is het bij beide muziekstromingen vooralsnog onmogelijk om tracks als hitjes te bestempelen. Daarvoor kent het te weinig aanhang.

Wat deze tracks voor ons meebrengen is het gevoel wat de oude Hardcore vroeger ook al deed voor ons. Lekker doorbeuken en geen gelul verder. Vandaar dat je ook voornamelijk de lagere kicks hoort terugkomen bij ons. Je zou het zelfs kunnen omschrijven als een vervolg op de Hardcore waar het zo'n 10 jaar geleden is opgehouden. Wat ons betreft mogen de kicks nog wel een tandje harder (geen hoog).

Voor ons komt dit ook het meest in de richting van de oude terror. Iets wat ook en voorliefde van ons is. Ik heb dus geen idee waar je het over hebt en ik vind het persoonlijk ook vrij kansloos dat je ons beticht van een soort van "meeloperij". Je hebt geen idee hoe lang wij bepaalde platen in bezit hebben en al helemaal niet wat nog allemaal meer.

Vreemd, het meeste komt uit '92-'94. Niet echt jouw tijd. ;)

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
strakke tracklist :yes:
Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 16:03:
En wat "ikw eet genoeg".
Ben je nu de grote man ofzo

ik ben net als jij :jaja:
Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 16:03:
Is dit zo iets van "kijk joh je moet dat topic op pf eens zien".

Nee maar het zegt wel iets over je aangezien jij het in dit topic btr weet dan de rest terwijl je eigenlijk jezelf alleen maar afzeikt :lol:
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 19 oktober 2006 om 16:43:
Daarvoor kent het te weinig aanhang.

Komop joh, check is even bij discogs platen die worden bijgeperst deathcants, pkg's etc, dat is op de lange duur niet meer underground te nomen.
zelfs het feit dat je de producers ervan al op grote feesten als ground zero of decibel outdoor ziet staan, wilt al heel wat zeggen.

Als je echt into die muziek bent, is er elke week wel wat te doen rond die muziek, zowel in de hollandse gabber-scene, als in de "underground", waar mensen als hellfish en consoorten regelrecht uitkomen, helemaal niet uit de gabberscne, want toen men in holland nog vrolijk aan het hakken was, zaten die mensen al 80's hip hop te samplen en er nieuwe dingen mee te maken!!
Je zou het zelfs kunnen omschrijven als een vervolg op de Hardcore waar het zo'n 10 jaar geleden is opgehouden.

:respect:
Zo zie ik het ook.

Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 19:37:
Als je echt into die muziek bent, is er elke week wel wat te doen rond die muziek, zowel in de hollandse gabber-scene, als in de "underground", waar mensen als hellfish en consoorten regelrecht uitkomen, helemaal niet uit de gabberscne, want toen men in holland nog vrolijk aan het hakken was, zaten die mensen al 80's hip hop te samplen en er nieuwe dingen mee te maken!!

Zwakzinnige kutbelg, begin jij nu hier ook al?

https://partyflock.nl/topic/900416

Jij snapt er ook helemaal niks van hè, denken dat je heer en meester op gebied van kennis bent, :looser:

Ik walg van jou en je opmerkingen, dat je commentaar hebt ok! Maar ga aub niet doen alsof jij het wel beter weet! Met je Frenchcore..Meneer heeft ook een paar plaatjes van Kyo en Djules gekocht hoor. En nu meteen een DIKKE ARTIEST, jij bent zelf eentonig gast.

JWT [NL] Bretelbroekpoep terreur b)

:bye:

Oke, ik bedoel dus dat er opeens heel veel volk afkomt met de term "frenchcore" terwijl ze alleen dezelfde standaard deatchant spul opnoemen, dat somtijds slechts 'n schaduw is van hoe het begonnen is.
't Geen ik opnoemde was 't geen ik vandaag nog ff heb geluisterd, maar dat al die moderne, hollandse "frenchcore" roepende gabber-meute te vaag en/of te experimenteel vindt.
Acids in frenchcore?Doomy synthesizers?, dat bedoel ik.

Artiest Phasis
Uitspraak van Greg D. op donderdag 19 oktober 2006 om 20:16:
Je zou het zelfs kunnen omschrijven als een vervolg op de Hardcore waar het zo'n 10 jaar geleden is opgehouden.

:respect:
Zo zie ik het ook.

Hier ben ik het ook volkomen mee eens.

Komop joh, check is even bij discogs platen die worden bijgeperst deathcants, pkg's etc, dat is op de lange duur niet meer underground te nomen.
zelfs het feit dat je de producers ervan al op grote feesten als ground zero of decibel outdoor ziet staan, wilt al heel wat zeggen.

En wat wil je hiermee zeggen.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 oktober 2006 om 20:26:
Zwakzinnige kutbelg,

En jij studeert recht???
Oke dat je 't niet met me eens bent, tot daar aan toe da's je goed recht, maar zulke opmerkingen getuigen zelf van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Uitspraak van Deekore. op donderdag 19 oktober 2006 om 21:08:
misplaatst superioriteitsgevoel

u riep? O:)

Hehe wel leuk om te lezen dit :)
Jammer dat ik geen verstand van UK en frenchcore heb.
Niet echt mijn ding (denk ik, heb ik me er nog niet echt in verdiept)

Loze uitspraak. Als iets gerepressed wordt wil niet gelijk zeggen dat het grote publiek er dan massaal mee bezig is. Als dat zo was zouden er wel meer grotere feesten zijn met deze stijl. Laten we deze discussie maar sluiten, want het gaat nergens heen. Te meer, omdat jij met allerlei drogredes en nergens op gebasseerde insinuaties komt.
De mensen die deze mix wel willen downloaden doen dat en als de tracklist en/of stijl je niet aanstaat laat je het toch lekker voor wat het is? Simpel zat :)
laatste aanpassing

haha not mainstream... die hype is al jaren voorbij...
hihi die naam van jou slaat echt alles, heeft een bepaalde 'stoerheid' :/
laatste aanpassing
want toen men in holland nog vrolijk aan het hakken was, zaten die mensen al 80's hip hop te samplen en er nieuwe dingen mee te maken!!

Klopt, maar jáááááren daarvoor deed men dat al met House (toen Hardcore nog niet bestond) en uiteraard ook in de Hardcore vanaf '92. ;) Overigens ook nog altijd leuk om te draaien, de oude hip-hop. :)

Ik stel enkel en alleen: zet een feest neer voor 2000 man met louter Frenchcore en UK en het is leeg. Dus wat dat betreft zou ik nooit en te nimmer zeggen dat er over hitjes-parades gesproken kan worden. :)
Daarbij spreken we inmiddels wel uit ervaring dat je deze dingen in Nederland amper kunt draaien. Bijna nergens trekt men het. Maar wij, net als een lading anderen, zijn van mening dat de Artcore, Early Terror en deels het Early Hardcore publiek dit zeker kan gaan waarderen (voor het deel dat dat nog niet doet). Daarvoor moeten de kicks wel laag zijn en de hoge tonen lekker ingedamd blijven. :yes: