Partyflock

Forumonderwerp · 907305
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, er komt weer een Intuition Invites aan en dit keer weer in de AStA, Den Haag.

Intuition Invites
23:00 - 05:00

€10,- vvk, €12,50 at the door.

https://partyflock.nl/party/76019

en wie komt er?

GUISEPPE OTTAVIANI!! (LIVE) :honger: (bron: http://www.giuseppeottaviani.it)

rest van de line-up zal naar alle verwachting volgende week openbaar worden gemaakt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 18 december 2006 om 20:35:
Gobb bleef maar naar zn T-shirt kijken

:O Smeerlap! Had hij nog steeds dat zelfde shirt aan?
Waarschuw beheerder
Sexypopje82 en Trancerke... heb ik jullie OOK (net zoals Pim) zondagochtend @ station Den Haag Centraal gezien? Samen met 'TranceManiak'.

Nja, was leuk iig @ station :) Trancerke... je was ook toen zat of niet? zag je wat op het station zwalken... @ bankje... hek... prullenbak... Arme jongen ;)

ICE! Hey meid! Je sprak me @ party aan :) Was genieten he :D :bounce:

Ik blijf trouwens alles nog steeds binnen de lijnen van trance zien, totdat C.C. begon te draaien... zijn set had van mij nog steeds niet aanwezig hoeven zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op maandag 18 december 2006 om 20:49:
de lijnen van trance

:coke:

Wat denk je Laurens...

krijgen we nog een witte Kerst?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:55:
de lijnen van trance

Wat denk je Laurens...

Wat denk je zelf... :|

Deze periode houdt ons wel aan het lijntje he :coke: :P

iig, geen :coke: voor mij :D Just pure trance :D (or alcohol :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:55:

Zeggen ze dus serieus op TV he?!:O
K kan me nu écht geen sneeuw voorstellen :S

Maar k zag vandaag wel voor t eerst mn adem in de lucht :yes:
Dus word al kouder.(
Of ik word warmer;))

Vorig jaar Innercity kon je naar t station schaatsen.:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 18 december 2006 om 21:02:
k zag vandaag wel voor t eerst mn adem in de lucht

Ow, was jij dat
Waarschuw beheerder
Trancerke... je was ook toen zat of niet?

ik zat ben je nu helemaal? neuh dat was ik niet hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:39:
Beter dan dat hij naar het jouwe zit te staren ... toch?

sst.. :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 20:45:
Smeerlap! Had hij nog steeds dat zelfde shirt aan?

wat denk je zelf? :lol:

Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 18 december 2006 om 21:02:
Vorig jaar Innercity kon je naar t station schaatsen.

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 21:03:
Ow, was jij dat

:yes: Speciaal even naar jou toe uitgeademd:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:38:
Volgens mij vandaag om 18:10 ook nog

Nee hoor niets niet ;) Ik had gewoon meer van dit feest verwacht.Martin zy al tegen my en Cindy om 3.30uur ik hoop niet dat ik Spelbreker ben maar ik wil naar huis Cindy en ik vonden dit niet erg en zyn naar huis gegaan.
En Cindy en ik zyn normaal altyd wel van het lange doorgaan Maar ik het gewoon na de 5de plaat van john wel gezien ;)
En daarom krygt dit feest van my een Goed als waardering hoe jammer ik dit ook vind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op maandag 18 december 2006 om 18:10:
Want de Trance was na Misja ver te zoeken.Ja Hardtrance dat dan weer wel Maar Techno stond niet op het Menu

Als je echt objectief 'in hokjes' naar de muziek hebt geluisterd is dit inderdaad zo. Ik denk dat dit kwam omdat het moeilijk was een tandje terug te schakelen na guiseppe. Die draaide toch echt wel hardtrance a la pvd als je het mij vraagt. Daarna was er idd weinig trance meer te horen. Niet dat ik me dr minder om heb vermaakt hoor. Vond dat er een topsfeertje hing.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op maandag 18 december 2006 om 21:17:
5de plaat van john

In principe, als de rest al te stevig was in jouw beleving, kan ik snappen dat na de 5e plaat het goed was voor jou (en de anderen). Maar jammer dat het nuiet iets meer tijd gunde want John maakte het echt GOED :D Heerlijke trance melo's :kwijl:.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg geen genoeg van de foto's! :)

wat ik er wel van krijg is heimwee

ik wil terug!!

... wat een feest ...
Waarschuw beheerder
Sexypopje82 en Trancerke... heb ik jullie OOK (net zoals Pim) zondagochtend @ station Den Haag Centraal gezien? Samen met 'TranceManiak'.

Dat was me gezellig he lekker in de kou met ze allen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op maandag 18 december 2006 om 21:31:
Dat was me gezellig he lekker in de kou met ze allen

zo leer je nog eens mensen kennen :D Ja, prima om zo 's ochtends nog eens wat 'kletsmajoren' tegen te komen :)
Nog warm, snel en veilig thuisgekomen? :D

Edit: thuiskomen zal wel gelukt zijn ;)
laatste aanpassing
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Vond het echt een super nacht iedereen was in een feeststemming overal waar je keek zag je lachende en genietende mensen waaronder heeeeeeeeel veeeel pf ers.

Echt super gelijk al van af het begin met een heerlijke set van Misja:respect: daarna Menno en toem Guiseppe, wat een optreden was dat helemaal los :bounce: en het aplaus wat ie kreeg aan het einde echt super.

Wat een nacht.....:)
Waarschuw beheerder
Hahah ik had wel erg koud ja niet normaal zeg lag alleen eenzaam in mijn bed had nog steeds erg koud! was pas 8 uur thuis maar ja andere mensen nog later dus maar het was het echt waard Op naar de volgende

Waarschuw beheerder
ooohhh kzie net dat John Nasty heeft gedraaid. Spijtig da ik da gemist heb dan!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Tattie op maandag 18 december 2006 om 21:41:
ik had wel erg koud

mijn sjaal heeft nog wel iets geholpen op Leiden CS :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 18 december 2006 om 21:42:
mijn sjaal heeft nog wel iets geholpen op Leiden CS

Ja Nog bedankt het was erg goede actie van je (erg lief) ik zal je altijd dankbaar zijn :-)
Waarschuw beheerder
donateur
graag gedaan! :knuf:

Waarschuw beheerder
Lekker lezend nagenieten? Op dancevenue staat een report met foto's :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:35:
volgens mij niet, Heycopiloot

Ik zeg Walfie

haha.. kan best.. we stonden daar lekker te genieten!

super actie trouwens dat Pedro, jij en ik.. armen in de lucht naast elkaar stonden! Samen genieten!! :D
Waarschuw beheerder
Zo zeg, hetis MISTIG! niet normaal! Kon tijdens het trainen geen meter voor me uitkijken. Even lekker opwarmen weer met wat leuke herinneringen aan dit feestje :-D
Je sprak me @ party aan Was genieten he

jaaaaa, soms herken ik ook nog weleens mensen! En of het genieten was! :-D
Waarschuw beheerder
euhh trouwens.. Werd de set van Menno niet uitgezonden op radio 538? volgens mij hoorde ik zoiets op de heenweg, maar ik zat even ruzie te maken met tomtom;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 18 december 2006 om 20:38:
Volgens mij vandaag om 18:10 ook nog...

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 18 december 2006 om 23:59:
jaaaaa, soms herken ik ook nog weleens mensen!

Goedzo ;) Nu ik nog :S Er waren meerdere die die avond naar me toe kwamen omdat hij / zij me herkende... maar ik wist dan niet wie ik tegenover me had :$ Misschien moet ik wat meer profile's gaan checken :P ;)

Uitspraak van (L) Tattie op maandag 18 december 2006 om 21:46:
Uitspraak van Dr.Göbb. op maandag 18 december 2006 om 21:42:
mijn sjaal heeft nog wel iets geholpen op Leiden CS

Ja Nog bedankt het was erg goede actie van je (erg lief)

En dat is de kracht van Dr.Göbb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk feest. Na lang twijfelen toch gegaan, wel wat aan de late kant maar goed beter laat dan nooit.

Rond 23.30 in mijn ax gestapt en was 00.40 binnen in de asta. Redelijk doorgereden in hoeverre dat kan in een ax ;).

Misja gemist :frusty: maar kan hem wel mijn complimententen geven. ALs je binnenkomt en je hoort binnen 5 minuten 6 keer dat misja geniaal was, sluit ik mij daar volledig bij aan.

Vond menno ook zeer zeer sterk draaien :bounce:. Ottaviani :respect: lekkere set ook. John eerste half uur wat slapjes en daarna gas erop en heerlijk. Laatste dj kon mij niet boeien rond 04.45 eruit gelopen.

Wat een heerlijk sfeer, geniaal publiek :respect:.
Alle mensen van flock die ik gezien/ gesproken heb (Y), wat een gezelligheid :bounce:.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op maandag 18 december 2006 om 18:10:
Want de Trance was na Misja ver te zoeken

:S

Ben jij wel naar hetzelfe feest geweest als ik?

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:20:
Als je echt objectief 'in hokjes' naar de muziek hebt geluisterd is dit inderdaad zo

Echt niet! Menno draaide ook gewoon trance! En John ging idd iets meer de kant op van tech/hardtrance.

Waarschuw beheerder
donateur
zo, ben ook weer teruggekeerd in het land der levenden b)

Geweldig feestje, Misja met de beste openingsset die ik ooit het gehoord. Menno die de lijn goed doorzette en Ottaviani die met een opening aankomst zetten waar ik echt met open mond naar het zitten staren :respect:

vervolgens móest ik een rustmoment pakken :x, zodoende heb ik de rest van z'n set gemist :frusty: John O'Callaghan vond ik persoonlijk al wat minder, ik ga toch voor de zweefmomenten. Cliff was nog even lekker beuken op het eind.

Ik heb echt een topavond gehad, allemachtig wat heb ik gelachen. Eerst kerstversiering die van het plafond dondert bovenop een gast, die vervolgens denkt dat ik het gooide en mij wel eventjes zou leren :lol: Ook ben ik voor het eerst in mijn leven uitgemaakt voor vieze smeerlap door een politieagent :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 11:13:
Ook ben ik voor het eerst in mijn leven uitgemaakt voor vieze smeerlap door een politieagent

:lol:

Vertel!!

Waarom zei ie dat?

Waarschuw beheerder
donateur
we stonden te zeiken tegen een gebouw, toen hoorden we ineens uit een megafoon: "He vieze smeerlappen! Broek omhoog en doorlopen!". Toen we omkeken bleek het uit een politiewagen te komen aan de overkant van de straat :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 09:37:
Uitspraak van Prik op maandag 18 december 2006 om 21:20:
Als je echt objectief 'in hokjes' naar de muziek hebt geluisterd is dit inderdaad zo

Echt niet! Menno draaide ook gewoon trance! En John ging idd iets meer de kant op van tech/hardtrance.

als je mijn posts terugleest zeg ik ook dat er na guiseppe geen trance meer is geweest, menno draaide in mijn ogen ook trance, beetje rommelige set maar wel lekkere plaatkeuze.
Maar genoeg hierover nu, het gaat erom dat het een topavond was en iedereen zich prima heeft vermaakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 11:35:
we stonden te zeiken tegen een gebouw, toen hoorden we ineens uit een megafoon: "He vieze smeerlappen! Broek omhoog en doorlopen!". Toen we omkeken bleek het uit een politiewagen te komen aan de overkant van de straat

:roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
HAHA, jij hebt flink geluk gehad Boedha
had een duur plasje kunnen worden :D

Waarschuw beheerder
donateur
ah, op zo'n avond boeit me dat niet ;)
Waarschuw beheerder
...Ik heb gewoon geen woorden voor dit machtige feeeeeeest....Wat een sfeertje wat een muziek wat een mensen echt geweldig ik zit nog op die heerlijke wolk van de zweefmolen!!! Die italiaan heeft er een nieuwe megafan bij...durf het bijna niet te zeggen maar {sorry Armin} ik heb een nieuwe held in dansland!!!!!!!!! Mijn dank is groot aan de organisatie van dit feest, voor mij èèn om in de boeken bovenaan te zetten...
Waarschuw beheerder

Ben jij wel naar hetzelfe feest geweest als ik?

Nou daar heb ie best gelijk in. Menno de jong wou nog wel is een trance plaatje opleggen die hij dan weer vervolgde met een tech trance plaat. Eigenlijk heb ik de hele avond alleen maar de bekende tracks gehoord die iedereen al grijs gedraaid heeft en voor de rest (te) weinig melodieuze trance.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op dinsdag 19 december 2006 om 13:39:
Nou daar heb ie best gelijk in. Menno de jong wou nog wel is een trance plaatje opleggen die hij dan weer vervolgde met een tech trance plaat. Eigenlijk heb ik de hele avond alleen maar de bekende tracks gehoord die iedereen al grijs gedraaid heeft en voor de rest (te) weinig melodieuze trance.

Blijkbaar was ik (en meerdere met mij) dan onwijs ver van me pad af :S

Ottaviani speelde anders ook pure trance, menno ook (ok, af een toe een wat techie plaatje ertussen).
Waarschuw beheerder
Nou, ik was zeer zeker niet van het pad af, en ik deel ook niet de mening van deze heren..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:43:
Blijkbaar was ik (en meerdere met mij) dan onwijs ver van me pad af :S

dat was je ook, maar dat beïnvloed deze keer niet je objectiviteit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was er een pad??
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Ik zat nog wel op het juiste pad, maar ik moet zeggen dat het voor mij pas erg hard en eentonig werd bij John maar dan vooral het eerste half uur. Heb CLiff niet meer mee gemaakt.
Maar bij Misja, Menno en Guiseppe heb ik toch wel aardig wat melodieuze trance momenten meegemaakt hoor.
Waarschuw beheerder
Ja leuke oogjes heb je ook dit keer! :-P
Waarschuw beheerder

Myn zin gaat nog verder dan dit Justin ;)
Uitspraak van schwingg op dinsdag 19 december 2006 om 16:14:
Was er een pad??

:jaja: toch wel maar weet niet meer welke :d

Sorry mensen, voor mischien een wat tegensrtydige mening van my maar, ik had er gewoon meer van verwacht ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 14:17:
dat was je ook, maar dat beïnvloed deze keer niet je objectiviteit

Erik, ga es :dood:

:lol:

Uitspraak van schwingg op dinsdag 19 december 2006 om 16:14:
Was er een pad??

Ja ergens boven tijdens zweven :)
Waarschuw beheerder
ik weet wel dat ik van het begin tot aan het einde heb zitten genieten...

en met het einde bedoel ik de dag erna ook :D

en welke muziekstijl het was zou me compleet aan mijn reet roesten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 19 december 2006 om 17:25:
en welke muziekstijl het was zou me compleet aan mijn reet roesten

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 19 december 2006 om 17:25:
en welke muziekstijl het was zou me compleet aan mijn reet roesten :d

Ik denk dat ik deze tip maar eens moet gaan opvolgen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik treed Goldrush:woep:woep en Rollem volledig bij wat betreft het tekort aan (melodieuze) trance.

Misja was hémels, hij is één van de weinige DJ's die mij nog nooit ontgoocheld heeft. Hij blijft trouw aan die lekkere zweverige sound waar trance in mijn ogen toch nog altijd voor staat. THX Misja, en kom nu eindelijk ook eens naar België ;-)
Menno haalde heerlijke platen naar boven, degelijke set.
Ottaviani opende inderdaad fantastisch!!! Waaauw, krijg er nu nog goosebumps van. Beloofde voor de rest van zn liveset, maar buiten zijn vette hits "through your eyes" en "until monday" (hmmmmm heeerlijke momenten) toch al te veel bas en té weinig melodie voor mij. Wil hem binnen paar jaar nog wel ns zo een liveset zien geven als zn eigen repertoire uitgebreider is.
JOC was ik misschien een beetje te veel bevooroordeeld, beluisteren van online sets leerde me dat hij graag de harde tour opgaat. Even volgehouden, maar dan naar Tim Noxx vertrokken. Nog 2maal terug gaan luisteren, maar John bleef hard.

Daarom voor mij ook de quotering 'GOED', heerlijke momenten beleefd, maar iets te weinig "in trance" geraakt.

Trouwens, echt lachen, die verhalen hier, oa met trancerke in de hoofdrol :D :D :D