Partyflock

Forumonderwerp · 906154

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Help!

Ik kan niet meer citeren :vaag: Als ik op dat knopje duw dan verschijnt er geen tekst meer maar alleen die gekke tekens die dat mogelijk maken! quote of zoiets :S

Ik gebruik Firefox om te surfen! Meer mensen met dit probleem? :vaag:

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wie de schoent past trekke hem aan (y)

:flower:

Had het idd niet over jou (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 14:48:
Je kan het ook zo zien: dit topic is nog open. (Y)

Tja, dat verbaasde mij ook :D

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 oktober 2006 om 14:49:
Had het idd niet over jou (y)

:flower: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Maar lief klein konijntje ik kan je VERZEKEREN dat er veel waarheid ten grondslag aan mijn bewering ligt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 oktober 2006 om 15:21:
Maar lief klein konijntje ik kan je VERZEKEREN dat er veel waarheid ten grondslag aan mijn bewering ligt (y)

Maar nog veel meer aan die van lief klein konijntje... :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 oktober 2006 om 15:21:

Ongetwijfeld.
Mijn punt is dan ook dat het er op lijkt dat je vaak op een hoop wordt gegooid met "de rest" (om het zo maar eens zeggen) en daardoor zelfs met een serieuze benadering vaak niet serieus genomen wordt.

Feedback wordt niet of nauwelijks gewaardeerd. Of dat nou over technische, beleidsmatige of andere onderdelen van PF gaat.
Vaak wordt het genegeerd of er wordt heel kortaf gereageerd!

Als ik zeg: "zouden jullie misschien niet..." dan verwacht ik heus geen "ja, maar natuurlijk, omdat jij het zegt!" als antwoord. Maar een simpel "nee!" of zelf negeren vind ik nergens voor nodig.
Ik bedoel, leg dan uit WAAROM niet: "nee, want <onderbouwd antwoord>..."