Partyflock

Forumonderwerp · 904697
Waarschuw beheerder
Nederlandse mariniers slaags in Noorwegen
DEN HAAG (ANP) - Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking. De koninklijke marechaussee stelt een onderzoek in, in samenwerking met de Noorse politie.

Dat de vechtpartij zou hebben plaatsgevonden toen de mariniers de toegang tot een plaatselijke discotheek werd geweigerd, zoals de Telegraaf meldt, kan een defensiewoordvoerder niet bevestigen. Ook kan hij niet zeggen of er mariniers zijn aangehouden.

De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd die op oefening is in het noorden van Noorwegen. ,,We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden. Dit soort vervelende incidenten kunnen we dan ook zeker niet gebruiken‘‘, aldus de defensiewoordvoerder.

04.10.06 08:35 ANP

niet best dit;P
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
kom er bij!! bij de marine

Waarschuw beheerder
Lekker vaag bericht trouwens weer. Kaliber "doofpot"
Waarschuw beheerder
schedels.............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 10:25:
Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking.

We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden.

:looser:

Waarschuw beheerder
schoffies

Waarschuw beheerder
Die gasten waren waarschijnlijk stom dronken....

Wel stoer van de uitsmijter om even een tiental mariniers te vertellen dat ze niet welkom zijn en moeten opdonderen.
(y)

Waarschuw beheerder
addergebroed, boeventuig, de heffe des volks, falderappes, gajes, geboefte, gebroed, gespuis, geteisem, het schuim der natie, Jan Rap en zijn maat, rapaille, satansgebroed, schorem, schorremorrie, schuim, schuimsel, slangengebroed, tuig van de richel, uitvaagsel

ik win slotje !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mariniers!

het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken,het knappe vind ik dan wel dat er een geevalueerde soortgenoot bij moet staan die beide dingen kan en ook nog eens de opmerkelijke gave heeft om alles te pasten zonder de hele caravan onder te scheiten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 oktober 2006 om 11:07:
mariniers!

het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken,het knappe vind ik dan wel dat er een geevalueerde soortgenoot bij moet staan die beide dingen kan en ook nog eens de opmerkelijke gave heeft om alles te pasten zonder de hele caravan onder te scheiten..

ghe ghe
Waarschuw beheerder
mariniers!

En zon pisvlek als jij heeft veel voor onze samenleving betekend zeker!:d
Kom een x naar een info dag dan praat je wel anders.

Keur overigens af wat ze daar gedaan hebben
Waarschuw beheerder
FOEI

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:03:
Wel stoer van de uitsmijter om even een tiental mariniers te vertellen dat ze niet welkom zijn en moeten opdonderen

haha idd, moet je wel lef hebben ;)
Waarschuw beheerder
Wel stoer van de uitsmijter

of dom.
Er zal wel wat meer aan de hand zijn dan een simpele wijgering..

Waarschuw beheerder
Ja je mag daar ook niet naar binnen met kisten aan.
Waarschuw beheerder
en de nationale vlag op je kleding...

Waarschuw beheerder
en een legermotiefje op je kleding

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op woensdag 4 oktober 2006 om 11:26:
en de nationale vlag op je kleding...

Het was in noorwegen, niet in nederland :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:35:
Het was in noorwegen, niet in nederland

Molukkers mochten in Nederland ook geen nationale vlaggen meer op hun bomberjacks dragen...

Waarschuw beheerder

Ik ben gelukkig geen marinier, maar die mariniers werken wel voor hun geld....jij daarentegen bent steuntrekker/kraker. :(

Naam: blieb
Eigen site: http://070.freetekno.nl/
Beroep: kraker, steuntrekker
Geboortedatum: 4 augustus 1974
Leeftijd: 32

Krakers is werkschuwtuig dat in leegstaande huizen gaat zitten omdat men vindt dat ze daar recht op hebben.
Krakers zijn viespeuken!
Waarschuw beheerder
je gaat niet met leger kleding op stap hoor!

gewoon in burger dus..

Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op woensdag 4 oktober 2006 om 10:31:
kom er bij!! bij de marine

zorg dat je erbij kooooooommmt bij de marine!!!!! ben blij dak er weg ben.......maar wat een boefjes zijn het hea:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op woensdag 4 oktober 2006 om 11:14:
En zon pisvlek als jij heeft veel voor onze samenleving betekend zeker!
Kom een x naar een info dag dan praat je wel anders.

Keur overigens af wat ze daar gedaan hebben

ja en jij bent een vliegtuig hea boef

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:38:
Krakers is werkschuwtuig dat in leegstaande huizen gaat zitten omdat men vindt dat ze daar recht op hebben.
Krakers zijn viespeuken!

Krakers zijn luie mensen die overal commentaar op hebben overaltegen demonstreren, maar nog geeneens belasting betalen.

Dan heb je ook geen recht van spreken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:38:
Krakers zijn viespeuken

vieslakken zijn het toch??:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 11:39:
maat van mij was erbij

mijn maat ook ;P

Waarschuw beheerder
fjorden neukers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 4 oktober 2006 om 11:42:
vieslakken zijn het toch??

Kakkerlakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:44:
Kakkerlakken

ja kan hea:9

Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij

Hoop dat je hem een tijdje niet ziet en dat hij nu in een fjord aan het watertrappelen is.

Waarschuw beheerder
het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken

nee, jij kansloze kuttekop. de meesten van die jongens hebben minimaal Havo als vooropleiding, kun je niet spreken van 2 hersencellen.

jij bent zeker lid van de sprietenclub :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mariniers!

Ga je haar eens wassen joh.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:51:
Hoop dat je hem een tijdje niet ziet en dat hij nu in een fjord aan het watertrappelen is.

nee hoor die is binnenkort weer thuis.
verhaal is toch weer zwaar opgeblazen.
Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij

wat is er precies gebeurd dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 12:11:
Uitspraak van Dr. Jean op woensdag 4 oktober 2006 om 11:51:

nee hoor die is binnenkort weer thuis.
verhaal is toch weer zwaar opgeblazen.

idd heb ff contact gehad en idd het valt wel mee......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 12:14:
idd heb ff contact gehad en idd het valt wel mee......

ik ook zwaar opgeblazen zei die.
Hij had alleen wel zijn tand er uit :P

Waarschuw beheerder
nee, jij kansloze kuttekop. de meesten van die jongens hebben minimaal Havo als vooropleiding, kun je niet spreken van 2 hersencellen.

Dat is natuurlijk ook weer verzonnen.
De meeste leden van het Corps Mariniers zijn instromers van andere legeronderdelen. (mensen die meer uitdagingen wilden)
Maar als je niet bij de marine zit en je wilt daar toch lid van worden, dan maak je als schoonmaker net zo'n grote kans als advocaat.
Dat iedereen minimaal havo heeft is natuurlijk weer uit de grote duim gezogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 12:17:
Hij had alleen wel zijn tand er uit

dat vind ik niet zwaar opgeblazen. Dat vind ik : een behoorlijke stomp voor je waffel gehad hebben..

Waarschuw beheerder
zooooorrrrrrrrrug dat je erbij komt........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 12:21:
zooooorrrrrrrrrug dat je erbij komt........

ben druk bezich

Waarschuw beheerder
een tand uit je bek is inderdaad geen laf tikje met de platte hand de zogenaamde "bitch slap"
Dat was inderdaad een goed geplaatste poefert op de edele kanis....

Waarschuw beheerder
er staat niks in de tekst dat de noren ook teruggevochten hebben.
alleen de mariniers zwart maken
Waarschuw beheerder
update!!Finnmark Dagblad

Volgens berichten van zondag op de internetsite van de Noorse krant Finnmark Dagblad moesten vier mannen en een vrouw zich onder doktersbehandeling stellen na het incident. Ze hebben slechts lichte verwondingen opgelopen, citeerde de krant de lokale politie.

Een veertigtal mensen zouden volgens de autoriteiten vermoedelijk bij de ruzie betrokken zijn geweest. Toen de politie in de nacht van zaterdag op zondag arriveerde bij de disco was het alweer rustig.

De uitbater van de discotheek, Klement Turi, zegt in het lokale dagblad dat de Nederlandse militairen al een probleem vormen sinds ze een paar weken geleden in het gebied arriveerden. ,,Ze kwamen drie weken geleden voor het eerst bij ons en het eerste wat ze deden was op de dansvloer pissen‘‘, aldus de eigenaar. Hij heeft naar eigen zeggen de Nederlandse militaire politie meteen ingeseind dat de mariniers niet meer welkom waren.

04.10.06 12:08 ANP

Waarschuw beheerder
nouja ik hoor het verhaal wel als ie terug is :P
Waarschuw beheerder
zo is dat...ik vind ut wel prima zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 4 oktober 2006 om 11:41:
ja en jij bent een vliegtuig hea boef

Laten we het daar maar ophouden!
Qua patet orbis!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 12:20:
Dat is natuurlijk ook weer verzonnen.
De meeste leden van het Corps Mariniers zijn instromers van andere legeronderdelen. (mensen die meer uitdagingen wilden)
Maar als je niet bij de marine zit en je wilt daar toch lid van worden, dan maak je als schoonmaker net zo'n grote kans als advocaat.
Dat iedereen minimaal havo heeft is natuurlijk weer uit de grote duim gezogen

klopt inderdaad. even opgezocht op defensieforum:

VMBO: marinier
Havo en hoger: officier bij het korps mariniers
Waarschuw beheerder

wat lul jij nou man :looser:

er zit een hoop tuig tussen maar die worden uiteindelijk wel door de groep(meestal de oudere lui en korporaals) tegengehouden en aangepakt. je mag wel je mening geven maar doe dat dan wel als je er ook iets vanaf weet.

ps nec temere nec timide :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 12:59:
VMBO: marinier
Havo en hoger: officier bij het korps mariniers

Leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op woensdag 4 oktober 2006 om 13:00:
wat lul jij nou man

er zit een hoop tuig tussen maar die worden uiteindelijk wel door de groep(meestal de oudere lui en korporaals) tegengehouden en aangepakt. je mag wel je mening geven maar doe dat dan wel als je er ook iets vanaf weet.

Ze doen tenminste wat voor hun geld.

Je hebt een tal van die zogenaamde arbeidsongeschikten(omdat ze een te dikke pens hebben) die wij maar moeten betalen, daar heb ik geen respect voor.

En als ze eens een keertje in de disco willen knokken, laat ze hun gang gaan (zolang ze maar geen wapens gebruiken of iemand arbeidsongeschikt slaan)
Waarschuw beheerder
marinier is wel een ruig beroep..
Waarschuw beheerder
donateur
De marine.. vergroot je wereld :lol:
Waarschuw beheerder
Niet erg goede pr voor het Korps dit. Keur dit ook ten strengste af. Die jongens hadden hun krachten trouwens beter kunnen sparen voor de winter training 8)
Jammer dat de mariniers die zich wel fatsoenlijk gedragen (en dat is gelukkig nog altijd de meerderheid) hierdoor ook een stempel opgedrukt krijgen, zo werkt dat nou eenmaal.

Aan de andere kant is het denk ik wel allemaal erg opgeblazen hoor. De telegraaf maakt het namelijk wel erg bont met uitspraken als:

De lokale bevolking klaagde al enkele weken over het wangedrag van de Nederlandse elitetroepen maar een massale vechtpartij afgelopen weekend sloeg alles. De slachtoffers, waaronder een vrouw hebben de knokpartij met de mariniers met botbreuken moeten bekopen

Vechtmachines
De schade onder de Nederlandse vechtmachines bleef volgens een defensiewoordvoerder beperkt tot "een losse tand".

Hierdoor lijkt het net alsof mariniers een stel losgeslagen rambo types zijn, en dat kan ik niet echt waarderen.
In hetzelfde artikel staat namelijk dat er 60 man slaags zijn geraakt, waaronder 27 mariniers. Die andere 33 man waren dus blijkbaar geen mariniers, maar daar wordt geen woord over gerept in het artikel. Ach ja, mariniers zijn natuurlijk veel interessanter :/

Kan me ook totaal niet voorstellen dat een van die mariniers een vrouw met opzet heeft mishandelt. Mocht dat wel het geval zijn dan mag diegene hard gestraft worden, een vrouw slaan is gewoon NOT DONE. Maar zoals ik het zie is die vrouw in al die commotie iets te dicht bij het gevecht gaan staan en is zodoende gewond geraakt. Dat zie je wel vaker bij vechtpartijtjes, dat het vrouwtje probeert te "helpen" en daardoor zelf tegen de grond gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Necrid op woensdag 4 oktober 2006 om 13:12:
Hierdoor lijkt het net alsof mariniers een stel losgeslagen rambo types zijn,

Zijn ze toch ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
En dat nieuws komt op dierendag naar buiten
:cry: Stelletje apen :P

Waarschuw beheerder
donateur
tuig :[
Waarschuw beheerder
donateur
Zulke gasten moeten ze opsluiten en sleuteltje weggooien :P
Waarschuw beheerder
Een meisje dat eerder op de avond in een café iets te dicht langs een groepje Nederlanders was gelopen, kreeg van een van hen een elleboog in het gezicht en mist nu een tand, vertelt een andere Noorse betrokkene. De mannen van het 1e mariniersbataljon waren volgens een inwoner al niet meer welkom in de plaatselijke disco, omdat ze meisjes lastigvielen en op de dansvloer urineerden.

Ondanks het deurverbod wisten de mariniers zaterdagavond toch opnieuw de discotheek in hartje Lapland binnen te komen, door drie uitsmijters aan de kant te zetten en zichzelf zonder te betalen van een toegangsstempel te voorzien.

Toen de discotheek sloot, liep het buiten verder uit de hand. Volgens een Noorse ooggetuige schopte een van de soldaten een meisje in haar maag. Toen zij opstond, zou zij nog eens in het gezicht zijn geslagen. Enkele Noren probeerden in te grijpen, met als gevolg dat ook een groep mariniers, volgens een getuige net als alle anderen "goed dronken", zich in de strijd wierp.

De koninklijke marechaussee, die met de Noorse politie de zaak onderzoekt, bevestigt dat er zestig man slaags geraakt zijn, onder wie 27 mariniers. Over de toedracht wil de militaire politie niets zeggen.

Waarschuw beheerder
mooi stukje knip en plakwerk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 4 oktober 2006 om 13:42:
Een meisje dat eerder op de avond in een café iets te dicht langs een groepje Nederlanders was gelopen, kreeg van een van hen een elleboog in het gezicht en mist nu een tand, vertelt een andere Noorse betrokkene. De mannen van het 1e mariniersbataljon waren volgens een inwoner al niet meer welkom in de plaatselijke disco, omdat ze meisjes lastigvielen en op de dansvloer urineerden.

Ondanks het deurverbod wisten de mariniers zaterdagavond toch opnieuw de discotheek in hartje Lapland binnen te komen, door drie uitsmijters aan de kant te zetten en zichzelf zonder te betalen van een toegangsstempel te voorzien.

Toen de discotheek sloot, liep het buiten verder uit de hand. Volgens een Noorse ooggetuige schopte een van de soldaten een meisje in haar maag. Toen zij opstond, zou zij nog eens in het gezicht zijn geslagen. Enkele Noren probeerden in te grijpen, met als gevolg dat ook een groep mariniers, volgens een getuige net als alle anderen "goed dronken", zich in de strijd wierp.

De koninklijke marechaussee, die met de Noorse politie de zaak onderzoekt, bevestigt dat er zestig man slaags geraakt zijn, onder wie 27 mariniers. Over de toedracht wil de militaire politie niets zeggen.

:roflol:
Waarschuw beheerder
Zo zo ze maken het wel leuk in NL maar gelukkig weten wij het hier nog niet eens allemaal zeker.:(
Ze maken er weer een wild verhaal van.
Maar ja dat hou je toch.
Ik zit nu ook in Noorwegen op het kamp en dacht ga is even kijken wat er allemaal al over wordt gezegd op internet.
Het wordt allemaal zo opgeblazen:no:

Waarschuw beheerder
ken jij ook de groeten doen daaro ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -*RicO*- @ Aruba op woensdag 4 oktober 2006 om 15:51:
Uitspraak van Halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 11:43:
mijn maat ook

Uitspraak van Lerssi!!! op woensdag 4 oktober 2006 om 15:35:
ken jij ook de groeten doen daaro

Groeten aan de LD

;P

Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij

stoer :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 17:15:
stoer

vind je ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 17:25:
vind je ?

waarom denk je dat ik er die smiley achter gezet heb ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 17:26:
waarom denk je dat ik er die smiley achter gezet heb

en jij gaat er nog serieus op antwoorden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat word 1000x opdrukken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 17:27:
en jij gaat er nog serieus op antwoorden

tja het niveau op pf is vaak niet al tehoog, dus dan mot je het vaak meerdere keren uitleggen ;)

Waarschuw beheerder
of ligt het aan jou niveau ? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 17:33:
of ligt het aan jou niveau ?

tja ken er ook niks aandoen dat die hoger leg dan de gemiddelde flocker O:)
Waarschuw beheerder
mariniers!

whahaha :roflol: mjah.. tis wel zo.. een tripje noorwegen voor 200 man is niej zo heel goedkoop.. en als ze daar dan ook nog herrie gaan lopen schoppe

tsjaa beetje sneu idd van hun.. :/
Wel stoer van de uitsmijter om even een tiental mariniers te vertellen dat ze niet welkom zijn en moeten opdonderen.

hijs dus wel geschikt :x
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
De media blaast altijd verhalen op als het om Defensie-onderdelen gaat. Heel jammer, maar even triest zijn mensen zoals Necrid die alles gaan ontkennen terwijl ze er net zo veel vanaf weten als de media. Ze waren er beide niet bij, dus ga dan niet jou "visie" van het verhaal geven, hoe het volgens jou is gegaan.

Echt Necrid, je zou ipv Marinier zo journalist kunnen worden, natte krant die je bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terreur op donderdag 5 oktober 2006 om 20:04:
De media blaast altijd verhalen op als het om Defensie-onderdelen gaat. Heel jammer, maar even triest zijn mensen zoals Necrid die alles gaan ontkennen terwijl ze er net zo veel vanaf weten als de media. Ze waren er beide niet bij, dus ga dan niet jou "visie" van het verhaal geven, hoe het volgens jou is gegaan.

Echt Necrid, je zou ipv Marinier zo journalist kunnen worden, natte krant die je bent.

:) je haalt de woorden uit me mond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja dronken nederlanders in het buitenland zijn net engelsen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terreur op donderdag 5 oktober 2006 om 20:04:

Ten eerste ben ik (nog) geen marinier.
Ten tweede heb ik nergens iets ontkent, ik zeg alleen dat ik me sommige dingen niet kan voorstellen. Ten derde hebben een paar gasten in dit topic al contact gehad met mensen die er wel aanwezig waren, en die beweren idd dat alles is opgeblazen.

Blijft van mijn kant natuurlijk speculeren, dat geef ik toe..Had je bij moeten zijn denk ik.

Je hebt trouwens wel een mondje he?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nederlandse mariniers

:O
autochtonen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Papieren pijltjes door een keukenraam
Grapjes op een achternaam
Een opgezwollen zwellichaam
Een omgewaaide haringkraam
En rozenbottelpitjes in een meidennek in de hoop op moeilijk bij te komen jeuk

Dat vinden jongens leuk

En kattenkwaad begaan
Boven op een salamander staan
En een vrouw met weinig aan
Zomaar zonder reden ergens tegen slaan
Een bananenschil, een blinde oude vrouw, een glijpartij, een gecompliceerde breuk

Dat vinden jongens leuk

Een beetje rondhangen op straat
En stoere jongenspraat
En vreemdelingenhaat
Met zijn allen tegen de draad
En oeverloos gemoppentop, eindeloos gebierdrink en dan even
snel nog wat geneuk

Dat vinden jongens leuk

En samen naar een oorlog gaan
Met allemaal dezelfde pakjes aan
Lekker doen wat je nooit eerder hebt gedaan
Met je voortplantingsorgaan
Alles toegestaan
Vastgebonden mannen slaan
Boven op een bijna dode oude vrouw gaan staan
Met een soldatenlaars een plaggenhuttendeur intrappen en een goedgelukte plaggenhuttenvredebreuk
Een brandwond op een lichaam maken met een uitgedrukte sigarettenpeuk
Met een mes je eigen naam in vrouwenruggen kerven
of een zelfverzonnen spreuk

Dat vinden jongens leuk
Dat vinden jongens leuk
Dat vinden alle jongens altijd overal
Leuk

(jeroen van Merwijk)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:05:
addergebroed, boeventuig, de heffe des volks, falderappes, gajes, geboefte, gebroed, gespuis, geteisem, het schuim der natie, Jan Rap en zijn maat, rapaille, satansgebroed, schorem, schorremorrie, schuim, schuimsel, slangengebroed, tuig van de richel, uitvaagsel

ik win slotje !

Doerakken, vlegels, stelletje schurken!...
Waarschuw beheerder
noorwegen platgooien dan (Y)

Waarschuw beheerder
Stelletje Jan Kazen!!
Waarschuw beheerder
me kameraad zit er ook hij belde nog viel allemaal best mee daaro
Waarschuw beheerder
helaas jammer dat iedereen alleen het opgeblazen nieuws van de telegraaf herzenloos en jaknikkend accepteerd je moet niet alles geloven wat er in de krant staat en mariniers zijn zorgvuldig geselecteerd en opgeleid wat menig mens zich nooit zal kunnen veroorloven. stelletje NUKUBU's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van greenon op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:58:
stelletje NUKUBU's

Idd!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 12:30:
Volgens berichten van zondag op de internetsite van de Noorse krant Finnmark Dagblad moesten vier mannen en een vrouw zich onder doktersbehandeling stellen na het incident.

Das wel te verwachten als mariniers er op los gaan slaan. Wel erg dat ze zich zo misdragen hebben, je verwacht toch wel wat dicipline bij de marine (en dat rijmt).

Waarschuw beheerder
Waar d'r twee vechten, zijn er twee fout...
Shit Happens..
Waarschuw beheerder
Ja kutlui zijn het O:)

Ik kom er net vandaan en het is inderdaad allemaal wat aangedikt door de media!

Uitspraak van Necrid op woensdag 4 oktober 2006 om 13:12:
een vrouw slaan is gewoon NOT DONE

Totdat het een vrouw van 2 bij 2 is... Sta je toch even raar te kijken :yes:

Heerlijk om al die reacties te lezen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en nee ik was er niet bij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op vrijdag 6 oktober 2006 om 12:05:
Totdat het een vrouw van 2 bij 2 is... Sta je toch even raar te kijken

True True..
Ik heb al van menig marinier gehoord dat het voor de vrouwen daar geen uitzondering is om mannen een tik te geven..En eerlijk is eerlijk, als een vrouw met een barkruk op me af komt dan krijgt ze er ook een hoor hehe..
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder
Joh het zal wel weer een stuk erger gemaakt zijn als dat het eigelijk is!
En overal zijn wel is vechtpartijen en je heb niet met de plaatselijke padvinders te maken.

Mensen zijn altijd heel snel met een mening geven over anderen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:32:
True True..
Ik heb al van menig marinier gehoord dat het voor de vrouwen daar geen uitzondering is om mannen een tik te geven..En eerlijk is eerlijk, als een vrouw met een barkruk op me af komt dan krijgt ze er ook een hoor hehe..

hehehehehehe juist!! slaan als een vent is klappen krijgen als een vent!
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt trouwens wel een mondje he?

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:56:
hehehehehehe juist!! slaan als een vent is klappen krijgen als een vent!

Tja, jezelf kreupel laten slaan door zo'n manwijf puur uit principe omdat je geen vrouwen slaat lijkt me ook niet erg rechtvaardig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:04:
Tja, jezelf kreupel laten slaan door zo'n manwijf puur uit principe omdat je geen vrouwen slaat lijkt me ook niet erg rechtvaardig

Emancipatie toch???

Kijk dat je ze gelijk de tyfus slaat gaat ver maar laat me echt niet op me bek slaan door een vrouw!! :)
Waarschuw beheerder
mariniers!

hahahaah :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:24:
Uitspraak van johannes den krakert op woensdag 4 oktober 2006 om 11:07:
mariniers!

Waarschuw beheerder
mariniers(y)

Waarschuw beheerder

Stoer? Das gewoon zijn werk hoor :)

Waarschuw beheerder
Ik kom er net vandaan

Ben je niet een weekje te vroeg? haha;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 06:54:
Ben je niet een weekje te vroeg?

ben eerder naar huis gegaan ;)
Waarschuw beheerder
Om het vervolgens te gaan vergelijken met de toestand in de Gazastrook. Douw al die Noren daarheen voor een week. Kijken of ze dan nog zo hard zeiken op die Nederlanders :s
Waarschuw beheerder
Totdat het een vrouw van 2 bij 2 is... Sta je toch even raar te kijken :yes:

dus een vrouw van 2 bij 2 mag je wel slaan?? praat geen poep joh!
Waarschuw beheerder
Inderdaad een wat vreemd verhaal. Niet dat mariniers altijd lieverdjes zijn maar vrouwen lastig vallen is toch niet echt wat voor hen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zaterdag 7 oktober 2006 om 10:33:
dus een vrouw van 2 bij 2 mag je wel slaan??

Zeg ik niet... Gewoon incasseren die klappen :X

Waarschuw beheerder
Bij de marine gebruiken ze ketamine!!!
Sissy's.
Waarschuw beheerder
als ze worde uitgezonde schijte ze alles bij elkaar8)
Waarschuw beheerder
se hebben togh wapens ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op zaterdag 7 oktober 2006 om 10:15:
ben eerder naar huis gegaan

Dat blijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van \,,/MS\,,/ op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:20:
se hebben togh wapens ?

En dan, beetje op die mensen gaan lopen schieten :s Lijkt me niet echt handig wel?
Waarschuw beheerder
tering vissticks die huisie houwe daar.
daar wil je geen ruzie mee

Waarschuw beheerder
Als iedereen nu eens zijn mening voor zich houd, of er 1 plaatst als je goede argumenten heb, en weet waar je over lult gaat het tenminste nog ergens over, maar als ik de opmerkingen hierboven lees heb ik daar weinig vertouwen in.
Word toch eens volwassen allemaal zo wil je toch ook behandeld worden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van greenon op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:58:
helaas jammer dat iedereen alleen het opgeblazen nieuws van de telegraaf herzenloos en jaknikkend accepteerd je moet niet alles geloven wat er in de krant staat en mariniers zijn zorgvuldig geselecteerd en opgeleid wat menig mens zich nooit zal kunnen veroorloven. stelletje NUKUBU's

Dat is dan wel weer grappig...Ga je anderen herzenloos noemen, schrijf je het verkeerd.

Waarschuw beheerder
Er word alleen 1 foutje genaakt:

het waren niet alleen mariniers! zaten ook een paar gasten van LMBRG bij!

AIRBORN ALL THE WAY!!

Waarschuw beheerder
laat ze eerst nou eens het werk goed uitvoeren ipv te gaan feesten en dan nog ruzie schoppen ook :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 09:43:
laat ze eerst nou eens het werk goed uitvoeren ipv te gaan feesten en dan nog ruzie schoppen ook

En onderbouw dit dan ff welk werk doen onze troepen niet goed?

Waarschuw beheerder
Ik ben met mijn defensie eenheid ook zo nu en dan slaags geraakt met burgers. En vaak verdienen die burgers ook een pak slaag... Ze dagen je uit, slingeren allemaal onzin naar je hoofd, vooral die marrokanen... Hebben ze het over 'hun broeders' die wij met rust moeten laten.

Een 7.62mm, dat kunnen ze krijgen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 11:54:
Een 7.62mm, dat kunnen ze krijgen...

of een 5.56 (m16 m4 c7 c8 ar car)
Waarschuw beheerder
donateur
Als iedereen nu eens zijn mening voor zich houd, of er 1 plaatst als je goede argumenten heb, en weet waar je over lult gaat het tenminste nog ergens over, maar als ik de opmerkingen hierboven lees heb ik daar weinig vertouwen in.

wees je van 1 ding bewust, Marinier/Pornostar:
je zit op het forum van Partyflock, daar waar iedereen ze bek maar een douw geeft

ik bied de broeders een .50 aan btw!
Waarschuw beheerder
Hoe bedoel je eerst moeten ze hun werk goed uit voeren ze zijn hier aan het Oefenen snap je dat :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op maandag 9 oktober 2006 om 13:20:
Hoe bedoel je eerst moeten ze hun werk goed uit voeren ze zijn hier aan het Oefenen snap je dat

Idd!!

Lezen is ook een kunst!

Waarschuw beheerder
sommige hebben de grootste praat hier of ze dr bij zijn geweest:S,..

Waarschuw beheerder
Defensie onderzoekt mogelijke diefstal mariniers

Uitgegeven: 9 oktober 2006 18:32
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2006 18:34

DEN HAAG - Het ministerie van Defensie onderzoekt of Nederlandse mariniers zich vorige week schuldig hebben gemaakt aan diefstal. Aanleiding zijn beelden die een bewakingscamera heeft gemaakt van enkele mannen die spullen meenemen uit een winkel. Een woordvoerder van het departement heeft dat maandag gezegd.

NOVA toont maandagavond beelden van de winkeldiefstal. Op basis van een kort fragment hiervan is Defensie zelf
begonnen met zoeken naar informatie. Als inderdaad blijkt dat de dieven Nederlandse mariniers zijn, zullen volgens de woordvoerder snel maatregelen volgen.

Al eerder was bekend gewordeen dat Nederlandse mariniers vorig weekeind waren betrokken bij een massale vechtpartij in Noorwegen, waar zij op oefening zijn.

Ze komen goed in het nieuws laatste weken :(
Waarschuw beheerder
Niet zo gek.

Die lui zuipen , snuiven en feesten er maar op los.Bier kost geen drol.

Oooh ja, ze worden soms ook nog eens getraind om te vechten.

Waarschuw beheerder
zulke dingen worden allemaal opgeblazen door de media..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOMPETOMPER op maandag 9 oktober 2006 om 19:10:
Niet zo gek.

haha loop jij maar eens een weekje mee met hun. Dan loop je de eerste 400 jaar nog met spierpijn en klachten dat je moe bent :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 9 oktober 2006 om 19:58:
haha loop jij maar eens een weekje mee met hun. Dan loop je de eerste 400 jaar nog met spierpijn en klachten dat je moe bent

:Yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOMPETOMPER op maandag 9 oktober 2006 om 19:10:
Niet zo gek.

Je hebt geen verstand joh!
En als laatste kost bier in Noorwegen ff wat meer dan een drol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 19:24:

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 4 oktober 2006 om 13:42:

een meisje geslagen:s ken je meteen zien wat voor kansloze figuren er bij de marine zitten...
Waarschuw beheerder
Grappig...gaat het over mariniers dan zijn de verhaaltjes opeens opgeblazen...

Gister weer wat nieuwe dingen aan het licht gekomen...die hebben zich iig niet netjes gedragen...en het gaat er vooral om dat het mariniers zijn... Dat Hollanders zich in het algemeen misdragen in het buitenland is allang bekend...
Maargoed...iedereen in het leger vind ik persoonlijk toch al niks...mannen die zich graag laten commanderen... :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken genoeg verhalen van Curacao, stoere mariniers, maar als ze ineens naar Irak mogen stappen ze er snel uit.....echte bikkels(Y)

alle vechtersbazen meteen oneervol ontslaan...triest volk.

Waarschuw beheerder
Hoorde vanochtend op de radio dat ze massaal sexboekjes in Finland aan het jatten waren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:00:
Maargoed...iedereen in het leger vind ik persoonlijk toch al niks...mannen die zich graag laten commanderen... :no:

Ja zegt ze... Persoonlijk vind ik studenten niks... Linkse pascifistische randfiguren die doorgaans jaren langer over hun opleiding doen omdat ze zich in die gigantisch veel vrije tijd die ze hebben waarin ze eigenlijk moeten studeren, constant vol lopen te tanken. Als ze dan toevallig niet aan een boom vastgeketend liggen in een poging om een stuk bos te redden omdat er huizen gebouwd gaan worden. Dit dankzij een tekort aan woonruimte waar ze zelf grotendeels voor verantwoordelijk zijn omdat ze nog jarenlang in een studentenhuis blijven plakken...:yes:

Maar das persoonlijk...
Waarschuw beheerder
Daar ben ik het mee eens...met die studenten wil ik ook niks te maken hebben... Ik weiger dan ook in een studentenhuis te gaan zitten... :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:00:
Maargoed...iedereen in het leger vind ik persoonlijk toch al niks...mannen die zich graag laten commanderen...

Ben blij dat er nog mensen in het leger willen en het aankunnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:23:
Ben blij dat er nog mensen in het leger willen en het aankunnen.laatste aanpassing 10 oktober 2006 10:24

Mee eens, maar ze moet die gasten eens leren zodra ze weer eens in de "echte" wereld komen, met burgers enzo dat ze niet meer op een oefening zijn en ze zich weer moeten aanpassen aan de normale manier van leven in Nederland (of Noorwegen) Maar die gasten zijn zo afgestompt dat ze denken dat iedereen zich aan hen moet aanpassen, zo werkt het niet. Geweldadige toepassingen zijn normaal in het leger, maar niet in de maatschappij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 06:26:
Je hebt geen verstand joh!
En als laatste kost bier in Noorwegen ff wat meer dan een drol!

Tuurlijk, maar wat nou als ik dit van eerste hand heb vernomen?
Waarschuw beheerder
Het is heel makkelijk te oordelen als je maar 1 kant van t verhaal hoort. Als je met een groep in 't buitenland zit en er ontstaat een ruzie dan kom je voor elkaar op. Of je nou militair bent of een burger maakt geen reet uit . <-----PUNT:P

Als die gasten op die bewakingsbeelden van die winkel idd mariniers zouden zijn, zou dat erg jammer zijn. (zacht uitgedrukt)Defensie is een afspiegeling van de maatschappij en dat zal altijd zo blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani di Mani op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:28:
maar ze moet die gasten eens leren zodra ze weer eens in de "echte" wereld komen,

Bedoel je de wereld zoals jij 'm ziet?
Uitspraak van Mani di Mani op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:28:
Geweldadige toepassingen zijn normaal in het leger, maar niet in de maatschappij

Sorry... No Offense...:X Maar kijk je wel eens naar 't nieuws? Of lees je wel eens de krant? Landelijke of regionale maakt niet uit...Of regio-tv...

Waarschuw beheerder
noren jagen op walvissen die verdienen het gewoon om kapot geschopt te worden
hierna kunnen de mariniers ff huishouden bij die laffe spanjaarden en zo op de boot naar die gore k*nker jappen

dutch marines on tour !
[img width=396 height=400 cacheid=0013e5c8002569a311bac4551a019af0de]http://www.mindef.nl/binaries/10144_tcm15-24640.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:44:
noren jagen op walvissen die verdienen het gewoon om kapot geschopt te worden
hierna kunnen de mariniers ff huishouden bij die laffe spanjaarden en zo op de boot naar die gore k*nker jappen

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReTTeKeTeTeKeTTeR op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:40:
Sorry... No Offense... Maar kijk je wel eens naar 't nieuws? Of lees je wel eens de krant? Landelijke of regionale maakt niet uit...Of regio-tv...

Vrienden van mij zitten bij de commando's en luchtmobiel (ok geen mariniers) maar die geven het zelf toe dat ze naren trouwe dienst moeilijk in de burgermaatschappij kunnen integreren. Het leger (elite-troepen) is toch een afgesloten wereldje met eigen waarden en normen en gedragsregels. Veel van hen hebben er gewoon moeite mee, in mijn optiek uit dit probleem zich soms in wat vreemd gedrag

Waarschuw beheerder
dit is ook een Noor
laten zij maar eens hun excuses maken

ik zou dat dorp platbranden waar ze zitten is ook een mooie oefening

[img width=150 height=150 cacheid=00121936002569bae8899be21a019af29b]http://www.ecologiebibliotheek.nl/images/logo/zeehondenjacht.jpg[/img][img cacheid=00121936002569c0d1b7c2e51a019af29b]http://www.ecologiebibliotheek.nl/images/illustraties/zeehondenjacht3.jpg[/img]

en dan maakt dat manwijf zich druk dat ze een paar tanden mist
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies...
[img width=515 height=320 cacheid=000d0312002569c458fa96431a019af308]http://www.tshirthell.com/shirts/products/a472/a472_a_28.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
dus omdat bepaalde mensen zeehonden doodmaken mogen mariniers een dorp afranselen?

niveau wordt met de minuut hoger....

Waarschuw beheerder
om kort te gaan :

+/+

[img width=508 height=605 cacheid=000d0319002569d2ac73657d1a019af4f9]http://www.lib.utexas.edu/maps/europe/norway_pop_1971.jpg[/img]

== probleem opgelost :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:23:
dus omdat bepaalde mensen zeehonden doodmaken mogen mariniers een dorp afranselen?

Ja die zeehonden kunnen zich niet verzetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:28:
Ja die zeehonden kunnen zich niet verzetten.laatste aanpassing 10 oktober 2006 11:28

een paar mariniers doen moeilijk, laten we ze meteen allemaal afrandselen:S

Waarschuw beheerder

je moet ergens een grens trekken :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:28:
a die zeehonden kunnen zich niet verzetten.laatste aanpassing 10 oktober 2006 11:28

ind

en dat manwijf kan een behoorlijke klap teruggeven als ze dr gewicht erin gooit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:01:
een paar mariniers doen moeilijk, laten we ze meteen allemaal afrandselen

Ik zou eggen begin er maar mee :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:06:
Uitspraak van X-Ception op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:01:
een paar mariniers doen moeilijk, laten we ze meteen allemaal afrandselen

Ik zou eggen begin er maar mee

sgoed jij mag beginnen, 1 tegen 1. Ik stuur je wel een kaartje :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:05:
sgoed jij mag beginnen, 1 tegen 1. Ik stuur je wel een kaartje

waarom 1 tegen 1?

mariniers vechten zo toch ook niet:D heb het wel gezien met z'n allen op een paar, zouden soms wel marokkanen kunnen zijn:P

anyway het gaat gewoon nergens om dat mensen het hier nog eens goedkeuren, je werkt bij defensie en hebt daar een voorbeelfunctie. zou wat zijn als overal politie er maar op los ging timmeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:07:
je werkt bij defensie en hebt daar een voorbeelfunctie.

Is zeker waar. Betekent niet dat burgers dat niet hebben...

zou wat zijn als overal politie er maar op los ging timmeren.

Deden ze het maar eens vaker! Gewoon infanterie politie-taken laten uitvoeren. Beetje meer fysieke ordehandhaving zou Nederland geen kwaad doen.

Waarschuw beheerder
anyway het gaat gewoon nergens om dat mensen het hier nog eens goedkeuren, je werkt bij defensie en hebt daar een voorbeelfunctie. zou wat zijn als overal politie er maar op los ging timmeren.laatste aanpassing 10 oktober 2006 13:08

eigen initiatief moet r ook zijn en onze jantjes hebben dat in zich
die zien zo een verderfelijke Noor en leggen meteen de link Noor -> lief klein zeehondje -> knuppel -> Noor doodt lief klein zeehondje met knuppel

nou dan wordt t bij mij ook zwart voor de ogen
hup vol op die smoel rammen van die k*nkernoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 19:24:

Waarom hangen sommige Noorse kroegen dan al borden op waarop staat dat er geen mariniers naar binnen mogen uit protest. Echt kinderachtig ook als je in de 20 bent en nog stoer sexboekjes staat te jatten in een winkel, terwijl je genoeg verdient ook. Het probleem is ook dat ze door de Marine wel weer een hand boven hun hoofd wordt gehouden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOMPETOMPER op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:35:
Tuurlijk, maar wat nou als ik dit van eerste hand heb vernomen?

Makkelijk lullen als je er niet bij bent geweest!!!!!!

Uitspraak van ReTTeKeTeTeKeTTeR op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:35:
Het is heel makkelijk te oordelen als je maar 1 kant van t verhaal hoort.

Idd!!! Dat noem ik nou lullen als een KIP zonder KOP!!!
Waarschuw beheerder
Ooh je bent een mariniersvrouwtje........ik ben daar niet geweest nee. Jij wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOMPETOMPER op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:23:
Ooh je bent een mariniersvrouwtje........ik ben daar niet geweest nee. Jij wel?

Nee ik ook niet.
Gewoon afwachten...totdat er tenminste dingen zijn die feiten heten, ipv oordelen en suggesties van anderen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:27:
totdat er tenminste dingen zijn die feiten heten

die videobeelden waarop ze staan te jatten noem ik toch wel feiten
Waarschuw beheerder
Nou meid. Wacht jij toch lekker.:)

feit is dat het daar is gebeurd.

(ze hebben nog wat pornoblaadjes gestolen ook)
Waarschuw beheerder
Mensen Mensen mensen hebben jullie nou echt niks beters te doen dan de mariniers(defensie) af te lopen kraken lekker om naar de verhalen van de noren te luisteren ga lekker emigreren ofzo daarheen zolang je het verhaal van de NL kant niet heb gehoord hou dan lekker je mond ofzo en ga wat nuttig doen:no:Het is nog niet eens duidelijk allemaal wat er gebeurt is en iedereen maar lekker conqlusies trekken ....Beetje jammer
Waarschuw beheerder
Weet je wat het leuks is dat jullie in NL nog meer weten dan wij hier in Noorwegen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:28:
die videobeelden waarop ze staan te jatten noem ik toch wel feiten

nee nee dat moet je zo niet zien joh:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:35:
Weet je wat het leuks is dat jullie in NL nog meer weten dan wij hier in Noorwegen

beelden liegen niet
Waarschuw beheerder
Het lijkt net alsof we er allemaal bij zijn geweest :roflol:
ooooh... het is zo makkelijk om maar gelijk een oordeel te geven :no:
Waarschuw beheerder
Tja wie zegt dat het mariniers zijn en ik vond wel dat ze heel rustig weg liepen uit die winkel maar ja het zal allemaal wel zolang wij hier nog niks weten ga ik er ook geen oordeel over geven.
Waarschuw beheerder
Tering wat hebben sommige lui hier een mondje zeg (X-Ception vooral) :no:
Het is heel simpel. NIET GENERALISEREN.
Is toch weer duidelijk hoe sommige mensen zich laten beinvloeden door de media. Erg jammer dit soort kudde gedrag. Zien ze een uitzending van Nova en hebben gelijk hun oordeel klaar, ja zo kom je er wel :no:
Eerst maar eens het onderzoek afwachten he?

Van de zogenaamde 27 mariniers die zouden hebben gevochten is er door de Kmar een onderzoek ingesteld naar 8 man.
Die andere 19 gaan dus sowieso vrijuit. Stel dat in het ergste geval die 8 man allemaal schuldig worden bevonden, dan hoef ik jullie toch niet te vertellen dat de acties van die 8 man NIET representatief zijn voor een korps dat meer dan 3000 man sterk is. 8 man op 3000 is ongeveer 0,25%, dus zullen we die andere 99,75% er maar buiten houden?

En nee, ik was er ook niet bij. Maar dit is gewoon logisch redeneren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:04:
ken genoeg verhalen van Curacao, stoere mariniers, maar als ze ineens naar Irak mogen stappen ze er snel uit.....echte bikkels

Even dimmen kerel. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Zorg eerst maar even dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je hier gaat ijlen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:55:
Even dimmen kerel. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Zorg eerst maar even dat je de feiten op een rijtje hebt voordat je hier gaat ijlen.laatste aanpassing 10 oktober 2006 15:56

ik weet precies waar ik het over heb, dat mensen hier gaan beweren dat noren afgerandseld mogen worden door mariniers omdat er noren zijn die zeehonden doodslaan slaat compleet nergens op, daar reageer ik op.

en mijn feiten van Curacao heb ik zelf meegemaakt en gezien gedurende stage, verder woont een vriend van me er voor vast. Bij DIE mariniers heerst een cultuurtje van we zijn het helemaal. zo gedragen ze zich ook met uitgaan, owee als je er een op de tenen gaat staan....

Ik heb er prima begrip voor dat als er een knokpartij is dat je je maten steunt maar de bikkel uithangen en beetje ruzie zoeken vind ik ongepast, helemaal als je voor defensie werkt.....

dat ze die agressie maar tegen anderen gebruiken, WAARVOOR ze opgeleid worden ipv beetje stoer lopen te doen.

en NEE ik scheer ze niet over een kam, want ken ook lui die prima in orde zijn....maargoed er heerst wel een bepaald cultuurtje, net zoals het in het leger soms geldt. of bij studentenverenigingen etc.... heeft niets met generaliseren te maken....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee je begrijp het niet :(
Dat heeft allemaal niks te maken met het incident in Noorwegen. Omdat jij in het verleden "dingen" zelf hebt gezien of meegemaakt, betekent niet dat iets dergelijks in Noorwegen ook het geval is geweest. Wat je hier dus allemaal zegt is totaal niet van belang, want het gaat niet over Noorwegen. Jij geeft een oordeel over iets vanuit jouw belevenissen uit het verleden. Dat noemen ze nou: Vooroordelen.

Uitspraak van X-Ception op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:04:
ken genoeg verhalen van Curacao, stoere mariniers, maar als ze ineens naar Irak mogen stappen ze er snel uit.....echte bikkels

Uitspraak van X-Ception op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:23:

En met uitspraken als deze weet je duidelijk niet waar je het over hebt :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:24:
En met uitspraken als deze weet je duidelijk niet waar je het over hebt

lees terug en kijk welke pipo's dat zeggen svp:S

Waarschuw beheerder
strax haalt x-ception r nog erbij dat de jantjes de dam hebben leeggeveegd in 1970

[img width=350 height=282]http://iclweb01.fsw.leidenuniv.nl/walhain/Eindexamen/Level_4/cse/Jaren%2060/Amsterdam/Damslapers/Image61.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:04:
ken genoeg verhalen van Curacao, stoere mariniers, maar als ze ineens naar Irak mogen stappen ze er snel uit.....echte bikkels(Y)

Hier ga jij de fout in...
Hou de verschillende legeronderdelen wel geschieden, goed? (Y)
Bij de mariniers zal je weinig geklaag horen als ze op uitzending gaan.
Misschien een paar maar die hebben dan een goede reden.
Waarschuw beheerder
Precies Yoji..
Daar doelde ik dus ook op.

Waarschuw beheerder
wat zijn ze geil he in hun uniform:$

[img width=640 height=480 cacheid=000d039600256ad8632f169e1a019b22a3]http://www.rachelpapo.com/serialno3817131/images/02.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Mooie foto Mosh :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 18:14:
Mooie foto Mosh

dank u :D

ik zit gewoon met een stijve lul nu :$

[img width=640 height=480 cacheid=000d039a00256ae4d10fca8e1a019b24e3]http://www.rachelpapo.com/serialno3817131/images/05.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers van vrouwen in het israelische leger :

http://www.rachelpapo.com/serialno3817131/serialno7.html

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[img width=320 height=232 cacheid=000d03a000256af44c0513a31a019b275a]http://img103.imageshack.us/img103/5940/sexbomxt9.jpg[/img]

[b]Vind ik deze beter...:bounce:[/]

Jammergenoeg niet tegengekomen:(

Waarschuw beheerder
ow jah die is ook lekker

maar wat d8 je van deze mysterieuze nymfomaan

[img width=640 height=480 cacheid=000d03a600256afcd2b3965b1a019b287f]http://www.rachelpapo.com/serialno3817131/images/10.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ach, die jongens zijn getraint op dit soort missies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op woensdag 11 oktober 2006 om 16:08:
Hahaha ja landmacht en korps ze denken zeker dat het hetzelfde is

Haha, je hebt je zeker ook kapot zitten ergeren aan die klont van een Pvda defensie woordvoerder bij Nova??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op woensdag 11 oktober 2006 om 17:17:
Haha, je hebt je zeker ook kapot zitten ergeren aan die klont van een Pvda defensie woordvoerder bij Nova??

haha die kerel denkt echt dat ie dat voor elkaar kan krijgen :P

lukt toch nooit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 voor alle, alle voor 1.. maar wel een beetje onverantwoordelijk
Waarschuw beheerder
Geweldig filmpje van NOVA!

Mariniers onderbrengen bij de landmacht, hahaha wat een vent joh... :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou graag ff reageren op dit bericht.
Ik ben zelf ook Marinier, en ben geplaatst op Curacao dit moment. Het bericht dat op 4 ocktober verschenen is in de telegraaf is hier echt als een donker wolk over het eiland getrokken.
Wij zijn zeer terleur gesteld in wat er daar gebeurt is. Dit heeft nix te maken met het korps waar wij zou trots op zijn! Ik zeg echt niet dat het allemaal van die lieverdjes zijn, maar het zijn echt geen verkeerde mannen. We werken allemaal hard voor ons geld en proberen ons korps zo hoog mogenlijk te houden. Ik keur af wat er gebeurd is, want wij (de normale mariniers die trots zijn op wat ze zijn) moeten zich gaan verantwoorden op deze daden.
Er lopen nu allemaal mensen van de krant rond op het eiland, opzoek naar Marine personeel die hopenlijk een fout maken, of naar een paar bietjes iets zegd dat ze mooi kunnen naar iets negatiefs.

Ben afgelopen Maart met 150 man wezen stappen in Paramaribo tijdens ons verlof van de jungle training. Totaal geen problemen, er is helemaal nix voorgevallen, en de surinamers vonden ons zeer gezellig en hoopte dat we snel weer een langs zouden komen. Zo kan het dus ook. Maar dat is niet intressant voor de media. Maar nu een paar jongen Marniers (die net uit hun opleiding komen) zich niet mariniers waardig gedragen uit uithalen haalt het de voorpagina :(
Ik zelf vraag af of het aan de nieuwe mariniers ligt, of aan de jeugd van tegenwoordig die denkt dat alles tegenwoordig maar kan.

greetz Ray
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest weer dat ze niet ff normaal kunnen stappen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gandalf op vrijdag 13 oktober 2006 om 08:15:
Maar dat is niet intressant voor de media.

media is juist het grootste tuig wat er rondloopt
Waarschuw beheerder
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman: Generaal-majoor der Mariniers R.L. Zuiderwijk, Commandant Korps Mariniers.
Waarschuw beheerder
ik en mijn collegas hebben wat afgeknokt in noorwegen
kreeg ie een grote bek op basis , en dan was t klaar

dit is wel een beetje overtrokken zeg allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:20:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman: Generaal-majoor der Mariniers R.L. Zuiderwijk, Commandant Korps Mariniers.

mooi jongen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haagse Sjonnie op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:07:
ik en mijn collegas hebben wat afgeknokt in noorwegen

doen jullie elk jaar toch haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:55:
dan hoef ik jullie toch niet te vertellen dat de acties van die 8 man NIET representatief zijn voor een korps dat meer dan 3000 man sterk is. 8 man op 3000 is ongeveer 0,25%, dus zullen we die andere 99,75% er maar buiten houden?

als persoon ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden , maar die schade ook je regiment !!,
Je hebt gvd een Voorbeeld functie .... maja aan gezien de mariniers wel vaker losse handjes hebben
en knul haal jij eerst maar eens je zwemdiploma bij't korps
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:59:
als persoon ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden , maar die schade ook je regiment !!,
Je hebt gvd een Voorbeeld functie .... maja aan gezien de mariniers wel vaker losse handjes hebben
en knul haal jij eerst maar eens je zwemdiploma bij't korps

Blablabla..Kortom, de schuldigen zijn fout en dienen zich niet zo te gedragen maar anderzijds is het niet nodig om te generaliseren. Punt.
En knul, haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands (wie de bal kaatst..)

Waarschuw beheerder
haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands

Naam: Neil E
Beroep: In Training voor: Officiers Opleiding Korps Mariniers [POTOM]
Geboortedatum: 28 november 1986
Leeftijd: 19
Geslacht: man
Geaardheid: hetero

Kerel, je hebt grote babbels voor een tiener.
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 12:51:
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen

idd want volgens mij MOET 21 zijn voor je een groep leiding mag geven bij ut Korps....

en ja haal eerst de opleiding maar eens die duurt een 1 jaar en je kan elke dag afvallen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 12:51:
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen

Uitspraak van halvar op zondag 15 oktober 2006 om 15:16:
idd want volgens mij MOET 21 zijn voor je een groep leiding mag geven bij ut Korps....

en ja haal eerst de opleiding maar eens die duurt een 1 jaar en je kan elke dag afvallen

Ik snap niet dat jullie zo hakken op Necrid1?
De opmerkingen die hij maakt,vind ik helemaal niet verkeerd.

Als ze allemaal zo zouden denken bij het Korps Mariniers,dan zouden gewoone burgers als ik,niet hoefen denken dat er wat mis is binnen het Korps!

Ik denk dat deze jonge prima geschikt is als leidinggevende,met de instelling en gedachten die hij erop na houd,als het om het Korps gaat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:28:
Ik denk dat deze jonge prima geschikt is als leidinggevende,met de instelling en gedachten die hij erop na houd,als het om het Korps gaat!laatste aanpassing 15 oktober 2006 15:36

dat zeg ik ook niet...misschien wordt hij wel de nieuwe commandant van het Korps over 3 0 jaar wie weet...

wie weet kom ik hem wel eens tegen gaan we gezellig ff een biertje drinken hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op zondag 15 oktober 2006 om 00:29:
Kortom, de schuldigen zijn fout en dienen zich niet zo te gedragen maar anderzijds is het niet nodig om te generaliseren. Punt.

schuldige zijn de schuldige jah , Maar jij snap niet dat je Reginment/ Korps erop aan gekeken word.
Uitspraak van Necrid op zondag 15 oktober 2006 om 00:29:
En knul, haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands (wie de bal kaatst..)

haal jij eerst maar een de keuring baasje .... vistik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zondag 15 oktober 2006 om 18:12:
haal jij eerst maar een de keuring baasje .... vistik

Ik snap niet dat jij profvoetballer bent geworden,met jou ervaring in Irak,had je in Afghanistan moeten zitten om die "vistiks" de kneepjes van het vak te leren!

Vistik!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:57:
wat zijn ze geil he in hun uniform:$

ouwe vertrouwde matrasjes hehehehe