Partyflock

Forumonderwerp · 904697
Waarschuw beheerder
Nederlandse mariniers slaags in Noorwegen
DEN HAAG (ANP) - Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking. De koninklijke marechaussee stelt een onderzoek in, in samenwerking met de Noorse politie.

Dat de vechtpartij zou hebben plaatsgevonden toen de mariniers de toegang tot een plaatselijke discotheek werd geweigerd, zoals de Telegraaf meldt, kan een defensiewoordvoerder niet bevestigen. Ook kan hij niet zeggen of er mariniers zijn aangehouden.

De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd die op oefening is in het noorden van Noorwegen. ,,We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden. Dit soort vervelende incidenten kunnen we dan ook zeker niet gebruiken‘‘, aldus de defensiewoordvoerder.

04.10.06 08:35 ANP

niet best dit;P
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
kom er bij!! bij de marine

Waarschuw beheerder
Lekker vaag bericht trouwens weer. Kaliber "doofpot"
Waarschuw beheerder
schedels.............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 10:25:
Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking.

Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 10:25:
We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden.

:looser:

Waarschuw beheerder
schoffies

Waarschuw beheerder
Die gasten waren waarschijnlijk stom dronken....

Wel stoer van de uitsmijter om even een tiental mariniers te vertellen dat ze niet welkom zijn en moeten opdonderen.
(y)

Waarschuw beheerder
addergebroed, boeventuig, de heffe des volks, falderappes, gajes, geboefte, gebroed, gespuis, geteisem, het schuim der natie, Jan Rap en zijn maat, rapaille, satansgebroed, schorem, schorremorrie, schuim, schuimsel, slangengebroed, tuig van de richel, uitvaagsel

ik win slotje !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mariniers!

het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken,het knappe vind ik dan wel dat er een geevalueerde soortgenoot bij moet staan die beide dingen kan en ook nog eens de opmerkelijke gave heeft om alles te pasten zonder de hele caravan onder te scheiten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 oktober 2006 om 11:07:
mariniers!

het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken,het knappe vind ik dan wel dat er een geevalueerde soortgenoot bij moet staan die beide dingen kan en ook nog eens de opmerkelijke gave heeft om alles te pasten zonder de hele caravan onder te scheiten..

ghe ghe
Waarschuw beheerder
mariniers!

En zon pisvlek als jij heeft veel voor onze samenleving betekend zeker!:d
Kom een x naar een info dag dan praat je wel anders.

Keur overigens af wat ze daar gedaan hebben
Waarschuw beheerder
FOEI

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:03:
Wel stoer van de uitsmijter om even een tiental mariniers te vertellen dat ze niet welkom zijn en moeten opdonderen

haha idd, moet je wel lef hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:03:
Wel stoer van de uitsmijter

of dom.
Er zal wel wat meer aan de hand zijn dan een simpele wijgering..

Waarschuw beheerder
Ja je mag daar ook niet naar binnen met kisten aan.
Waarschuw beheerder
en de nationale vlag op je kleding...

Waarschuw beheerder
en een legermotiefje op je kleding

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op woensdag 4 oktober 2006 om 11:26:
en de nationale vlag op je kleding...

Het was in noorwegen, niet in nederland :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:35:
Het was in noorwegen, niet in nederland

Molukkers mochten in Nederland ook geen nationale vlaggen meer op hun bomberjacks dragen...

Waarschuw beheerder

Ik ben gelukkig geen marinier, maar die mariniers werken wel voor hun geld....jij daarentegen bent steuntrekker/kraker. :(

Naam: blieb
Eigen site: http://070.freetekno.nl/
Beroep: kraker, steuntrekker
Geboortedatum: 4 augustus 1974
Leeftijd: 32

Krakers is werkschuwtuig dat in leegstaande huizen gaat zitten omdat men vindt dat ze daar recht op hebben.
Krakers zijn viespeuken!
Waarschuw beheerder
je gaat niet met leger kleding op stap hoor!

gewoon in burger dus..

Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op woensdag 4 oktober 2006 om 10:31:
kom er bij!! bij de marine

zorg dat je erbij kooooooommmt bij de marine!!!!! ben blij dak er weg ben.......maar wat een boefjes zijn het hea:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op woensdag 4 oktober 2006 om 11:14:
En zon pisvlek als jij heeft veel voor onze samenleving betekend zeker!
Kom een x naar een info dag dan praat je wel anders.

Keur overigens af wat ze daar gedaan hebben

ja en jij bent een vliegtuig hea boef

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:38:
Krakers is werkschuwtuig dat in leegstaande huizen gaat zitten omdat men vindt dat ze daar recht op hebben.
Krakers zijn viespeuken!

Krakers zijn luie mensen die overal commentaar op hebben overaltegen demonstreren, maar nog geeneens belasting betalen.

Dan heb je ook geen recht van spreken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:38:
Krakers zijn viespeuken

vieslakken zijn het toch??:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 11:39:
maat van mij was erbij

mijn maat ook ;P

Waarschuw beheerder
fjorden neukers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 4 oktober 2006 om 11:42:
vieslakken zijn het toch??

Kakkerlakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:44:
Kakkerlakken

ja kan hea:9

Waarschuw beheerder
maat van mij was erbij

Hoop dat je hem een tijdje niet ziet en dat hij nu in een fjord aan het watertrappelen is.

Waarschuw beheerder
het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat, en het worden er steeds meer..dit soort gereanimeerde knakworsten heeft slechts 2 hersencellen..eentje om hun sluitspier dicht te houden en eentje om dit soort ideen te bedenken

nee, jij kansloze kuttekop. de meesten van die jongens hebben minimaal Havo als vooropleiding, kun je niet spreken van 2 hersencellen.

jij bent zeker lid van de sprietenclub :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mariniers!

Ga je haar eens wassen joh.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:51:
Hoop dat je hem een tijdje niet ziet en dat hij nu in een fjord aan het watertrappelen is.

nee hoor die is binnenkort weer thuis.
verhaal is toch weer zwaar opgeblazen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 11:39:
maat van mij was erbij

wat is er precies gebeurd dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 12:11:
Uitspraak van Dr. Jean op woensdag 4 oktober 2006 om 11:51:

nee hoor die is binnenkort weer thuis.
verhaal is toch weer zwaar opgeblazen.

idd heb ff contact gehad en idd het valt wel mee......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op woensdag 4 oktober 2006 om 12:14:
idd heb ff contact gehad en idd het valt wel mee......

ik ook zwaar opgeblazen zei die.
Hij had alleen wel zijn tand er uit :P

Waarschuw beheerder
nee, jij kansloze kuttekop. de meesten van die jongens hebben minimaal Havo als vooropleiding, kun je niet spreken van 2 hersencellen.

Dat is natuurlijk ook weer verzonnen.
De meeste leden van het Corps Mariniers zijn instromers van andere legeronderdelen. (mensen die meer uitdagingen wilden)
Maar als je niet bij de marine zit en je wilt daar toch lid van worden, dan maak je als schoonmaker net zo'n grote kans als advocaat.
Dat iedereen minimaal havo heeft is natuurlijk weer uit de grote duim gezogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 oktober 2006 om 12:17:
Hij had alleen wel zijn tand er uit

dat vind ik niet zwaar opgeblazen. Dat vind ik : een behoorlijke stomp voor je waffel gehad hebben..