Partyflock

Forumonderwerp · 904697
Waarschuw beheerder
Nederlandse mariniers slaags in Noorwegen
DEN HAAG (ANP) - Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking. De koninklijke marechaussee stelt een onderzoek in, in samenwerking met de Noorse politie.

Dat de vechtpartij zou hebben plaatsgevonden toen de mariniers de toegang tot een plaatselijke discotheek werd geweigerd, zoals de Telegraaf meldt, kan een defensiewoordvoerder niet bevestigen. Ook kan hij niet zeggen of er mariniers zijn aangehouden.

De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd die op oefening is in het noorden van Noorwegen. ,,We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden. Dit soort vervelende incidenten kunnen we dan ook zeker niet gebruiken‘‘, aldus de defensiewoordvoerder.

04.10.06 08:35 ANP

niet best dit;P

Waarschuw beheerder
ow jah die is ook lekker

maar wat d8 je van deze mysterieuze nymfomaan

[img width=640 height=480 cacheid=000d03a600256afcd2b3965b1a019b287f]http://www.rachelpapo.com/serialno3817131/images/10.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ach, die jongens zijn getraint op dit soort missies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op woensdag 11 oktober 2006 om 16:08:
Hahaha ja landmacht en korps ze denken zeker dat het hetzelfde is

Haha, je hebt je zeker ook kapot zitten ergeren aan die klont van een Pvda defensie woordvoerder bij Nova??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op woensdag 11 oktober 2006 om 17:17:
Haha, je hebt je zeker ook kapot zitten ergeren aan die klont van een Pvda defensie woordvoerder bij Nova??

haha die kerel denkt echt dat ie dat voor elkaar kan krijgen :P

lukt toch nooit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 voor alle, alle voor 1.. maar wel een beetje onverantwoordelijk
Waarschuw beheerder
Geweldig filmpje van NOVA!

Mariniers onderbrengen bij de landmacht, hahaha wat een vent joh... :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou graag ff reageren op dit bericht.
Ik ben zelf ook Marinier, en ben geplaatst op Curacao dit moment. Het bericht dat op 4 ocktober verschenen is in de telegraaf is hier echt als een donker wolk over het eiland getrokken.
Wij zijn zeer terleur gesteld in wat er daar gebeurt is. Dit heeft nix te maken met het korps waar wij zou trots op zijn! Ik zeg echt niet dat het allemaal van die lieverdjes zijn, maar het zijn echt geen verkeerde mannen. We werken allemaal hard voor ons geld en proberen ons korps zo hoog mogenlijk te houden. Ik keur af wat er gebeurd is, want wij (de normale mariniers die trots zijn op wat ze zijn) moeten zich gaan verantwoorden op deze daden.
Er lopen nu allemaal mensen van de krant rond op het eiland, opzoek naar Marine personeel die hopenlijk een fout maken, of naar een paar bietjes iets zegd dat ze mooi kunnen naar iets negatiefs.

Ben afgelopen Maart met 150 man wezen stappen in Paramaribo tijdens ons verlof van de jungle training. Totaal geen problemen, er is helemaal nix voorgevallen, en de surinamers vonden ons zeer gezellig en hoopte dat we snel weer een langs zouden komen. Zo kan het dus ook. Maar dat is niet intressant voor de media. Maar nu een paar jongen Marniers (die net uit hun opleiding komen) zich niet mariniers waardig gedragen uit uithalen haalt het de voorpagina :(
Ik zelf vraag af of het aan de nieuwe mariniers ligt, of aan de jeugd van tegenwoordig die denkt dat alles tegenwoordig maar kan.

greetz Ray
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
triest weer dat ze niet ff normaal kunnen stappen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gandalf op vrijdag 13 oktober 2006 om 08:15:
Maar dat is niet intressant voor de media.

media is juist het grootste tuig wat er rondloopt
Waarschuw beheerder
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman: Generaal-majoor der Mariniers R.L. Zuiderwijk, Commandant Korps Mariniers.
Waarschuw beheerder
ik en mijn collegas hebben wat afgeknokt in noorwegen
kreeg ie een grote bek op basis , en dan was t klaar

dit is wel een beetje overtrokken zeg allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:20:
Vanavond te gast bij Pauw & Witteman: Generaal-majoor der Mariniers R.L. Zuiderwijk, Commandant Korps Mariniers.

mooi jongen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haagse Sjonnie op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:07:
ik en mijn collegas hebben wat afgeknokt in noorwegen

doen jullie elk jaar toch haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op dinsdag 10 oktober 2006 om 15:55:
dan hoef ik jullie toch niet te vertellen dat de acties van die 8 man NIET representatief zijn voor een korps dat meer dan 3000 man sterk is. 8 man op 3000 is ongeveer 0,25%, dus zullen we die andere 99,75% er maar buiten houden?

als persoon ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden , maar die schade ook je regiment !!,
Je hebt gvd een Voorbeeld functie .... maja aan gezien de mariniers wel vaker losse handjes hebben
en knul haal jij eerst maar eens je zwemdiploma bij't korps
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zaterdag 14 oktober 2006 om 19:59:
als persoon ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden , maar die schade ook je regiment !!,
Je hebt gvd een Voorbeeld functie .... maja aan gezien de mariniers wel vaker losse handjes hebben
en knul haal jij eerst maar eens je zwemdiploma bij't korps

Blablabla..Kortom, de schuldigen zijn fout en dienen zich niet zo te gedragen maar anderzijds is het niet nodig om te generaliseren. Punt.
En knul, haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands (wie de bal kaatst..)

Waarschuw beheerder
haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands

Naam: Neil E
Beroep: In Training voor: Officiers Opleiding Korps Mariniers [POTOM]
Geboortedatum: 28 november 1986
Leeftijd: 19
Geslacht: man
Geaardheid: hetero

Kerel, je hebt grote babbels voor een tiener.
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 12:51:
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen

idd want volgens mij MOET 21 zijn voor je een groep leiding mag geven bij ut Korps....

en ja haal eerst de opleiding maar eens die duurt een 1 jaar en je kan elke dag afvallen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 12:51:
Kom eerst maar eens uit de luiers voor je hier allemaal mooie dingen gaat roepen

Uitspraak van halvar op zondag 15 oktober 2006 om 15:16:
idd want volgens mij MOET 21 zijn voor je een groep leiding mag geven bij ut Korps....

en ja haal eerst de opleiding maar eens die duurt een 1 jaar en je kan elke dag afvallen

Ik snap niet dat jullie zo hakken op Necrid1?
De opmerkingen die hij maakt,vind ik helemaal niet verkeerd.

Als ze allemaal zo zouden denken bij het Korps Mariniers,dan zouden gewoone burgers als ik,niet hoefen denken dat er wat mis is binnen het Korps!

Ik denk dat deze jonge prima geschikt is als leidinggevende,met de instelling en gedachten die hij erop na houd,als het om het Korps gaat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 15:28:
Ik denk dat deze jonge prima geschikt is als leidinggevende,met de instelling en gedachten die hij erop na houd,als het om het Korps gaat!laatste aanpassing 15 oktober 2006 15:36

dat zeg ik ook niet...misschien wordt hij wel de nieuwe commandant van het Korps over 3 0 jaar wie weet...

wie weet kom ik hem wel eens tegen gaan we gezellig ff een biertje drinken hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op zondag 15 oktober 2006 om 00:29:
Kortom, de schuldigen zijn fout en dienen zich niet zo te gedragen maar anderzijds is het niet nodig om te generaliseren. Punt.

schuldige zijn de schuldige jah , Maar jij snap niet dat je Reginment/ Korps erop aan gekeken word.
Uitspraak van Necrid op zondag 15 oktober 2006 om 00:29:
En knul, haal jij eerst maar eens je cursus Nederlands (wie de bal kaatst..)

haal jij eerst maar een de keuring baasje .... vistik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VN op zondag 15 oktober 2006 om 18:12:
haal jij eerst maar een de keuring baasje .... vistik

Ik snap niet dat jij profvoetballer bent geworden,met jou ervaring in Irak,had je in Afghanistan moeten zitten om die "vistiks" de kneepjes van het vak te leren!

Vistik!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:57:
wat zijn ze geil he in hun uniform:$

ouwe vertrouwde matrasjes hehehehe