Ligt het aan mij ?
of wat vinden jullie ?
Het valt mij iig wel op de laaste tijd worden ze steeds jonger die partyflockers snappen ze de hele bedoeling van PF wel
Waarom PARTYflock als je toch niet naar feesten gaat ?
Het valt mij iig wel op de laaste tijd worden ze steeds jonger die partyflockers snappen ze de hele bedoeling van PF wel vraag ik me dan af..
Ligt het aan mij ?
of wat vinden jullie ?
Ik had niet gekeken naar welke feesten ging en nu je het zegt, het ritme wat zij erin heeft geeft indd wel blijk dat ze de bedoeling snapt.
Dus bij deze mijn excuses aan Whothefuckissimone
Het valt mij iig wel op de laaste tijd worden ze steeds jonger die partyflockers snappen ze de hele bedoeling van PF wel vraag ik me dan af..
ik ga ook niet naar feesten meer, wou je mi ook weghebben?
Tegenwoordig komen er steeds meer (voornamelijk jonge meisjes en jongens lees: onder de 16) mensen op Partyflock die het alleen maar aanmaken omdat het in hun ogen net zoiets is als CU2, Hyves, sugababes of weet ik het.
Dat is gewoon waar zij op doelde.
Niet iedereen heeft geld om 4 keer in de maand naar een feestje te gaan zoals jij hoor. Sommige mensen hebben ook nog een leven met een huisje en autotje en een beetje.
of wat vinden jullie ?
kutkinderen, ga lekker terug naar cu2 ofzo!
Staat er ergens in het beleid "maak GEEN profiel aan als je toch niet naar feesten gaat"?
Tja misschien gaan ze wel veel uit alleen niet naar de feesten die in de agenda staan? Ik ga ook 2x in de week feesten maar lang niet al die feesten staan in de agenda.
En acht laat ze lekker, ik kan me er niet echt druk om maken.
als je niet naar feesten gaat heb je ook nix op partyflock te zoeken
Nee, maar de NAAM zelf zegt het al toch? PARTY-flock.. Geen ontmoetingssite voor babies van 12
Staat er ergens in het beleid "maak GEEN profiel aan als je toch niet naar feesten gaat"?
Idd.
Ik ga ook elke week uit, maar niet naar de PARTY'S die op PARTYFLOCK staan. Wel naar andere PARTY'S, dus ik mag net zo goed een pf aan maken
mij gaat het om die mensen die hier alleen maar komen om "vriendjes" te maken en weet k veel wat allemaal
en idd die breezahs en weet ik veel wat
hahaha zo kansloos dat je er wel de moeite neemt om het te lezen en om er ook nog eens op te reageren hahaha