Uitspraak van raycko op woensdag 27 september 2006 om 21:16:
kun je lekker op liggen lekker zacht
daar zijn tieten voor......
Beetje vet eraan bij een meisje is totaal niks mis mee is vaak nog veel lekkerder![]()
Beetje vlees is niet erg zon Dun vrouwke breek je meteen door
Ik wou net zegge sommige kunne door de brievenbus naar binne ...
dun of getrained zit groot verschil in
beetje vlees voor een vrouw is mooi
en een man hoeft ook niet super strak te zijn, wat een klets..
Mag ik vragen onder wat jij jezelf vind vallen?
nou en......
ja mischien meer geluk met vrouwe krijge ...
Ik vind dat er wel iets vlees aan een vrouw mag zitten
Ok het staat mischien wel sexy als je een blokjes buik hebt maar heeft het voordelen ?ja mischien meer geluk met vrouwe krijge ...
en trouwens dan mag je ook gewoon trots op je eigen zijn, want er is toch ook wel onderhoud voor nodig om die zo te houden
dit neukt best lekker weg hoor.....
als ie gewoon recht gaat staan, zie je die blokjes net niet meer
tijdens t neuken wel weer.......
dus de kwaliteiten in bed zijn inherent aan de vorm van de buik??
is maar net waar je je tijdens sex mee kunt bezighouden..
doe je je oogjes dicht......
ja idd moeten we samen sit ups doen enzo, maar ja zo blijf er wel compititie, dus mijn buik word niet slechter ook weer een voordeel
zeg altijd maar zo een mooie vrouw/meid heb je nooit voor je zelf alleen
das onzin, ligt aan je persoonlijkheid cq karakter of je wel of niet te vertrouwen bent.
heeft weinig met mooi zijn te maken.
als je zo denkt kun je beter alleen blijven.
jij in een disco loopt zal jij ook niet op een lelijk vent afstappen jij kiest ook wel iemand naar jou smaak en als je een knappe vriendin of vriend hebt zit er altijd wel iemand achter aan dat bedoel ik er mee ...
zeker, ik kijk naar iemand die in me oog springt, Maar je kunt nog een leuke kop hebben, als je karakter 3 keer niks is, ben je bij mij zo afgeschreven, het moet dus een combi van zijn.
laten we niet vergeten dat smaken verschillen, wat ik mooi vindt hoeft een ander zijn smaak weer helemaal niet te zijn, daarbij houd ik niet van perfectie, dus ook niet van een man die helemaal op en top is, mag best wel wat oneffenheden in zitten, Maar met een goed karakter!
en ach... er kunnen zoveel man achter iemand aan zitten, als ik maar van mezelf en me partner weet dat we elkaar kunnen vertrouwen.
zo niet... is het einde verhaal.
op het eerste gezicht meissiejals jij in een disco loopt zal jij ook niet op een lelijk vent afstappen jij kiest ook wel iemand naar jou smaak en als je een knappe vriendin of vriend hebt zit er altijd wel iemand achter aan dat bedoel ik er mee ...
ik zeg altijd maar zo een mooie vrouw/meid heb je nooit voor je zelf alleen
wat maakt jou het nou uit als ze naar je meisje kijken....
als het mooie meisje voor jou kiest heb jij haar wel alleen en laat de rest lekker kijken. Ze heeft voor jou gekozen dus dan kan je mooi boven die kwijlende kerels gaan staan.
er is nix goorders dan een bottenkoningin die op je schoot gaat zitten en je voelt die botte als naalden door je broek heen gaan..doe mij maar een lekkkere bips..en een lekker buikje..
Dus harkpopjes zoals ikzelf zijn per definitie goor, ondanks dat we er eigenhandig voor zorgen dat we, door ons overmatig voedselgebruik, de derde wereld honger laten lijden???
Dus harkpopjes zoals ikzelf zijn per definitie goor, ondanks dat we er eigenhandig voor zorgen dat we, door ons overmatig voedselgebruik, de derde wereld honger laten lijden???
dan stuur je haar naar een plastische chirurg haha
ik vind blokjes bij mannen helemaal niet belangrijk, de rest borst armen rug schouders dat wel..
Uitspraak van XMaraXop zaterdag 21 oktober 2006 om 16:39:
ja brede rug en armen das pas mooi
ja en als je dat hebt,heb je ook gelijk weer de naam patser achter je reet aan... dus het is toch nooit goed.
nee hoef niet
je gewoon normaal gedraagd is er niks aan het handje
Uitspraak van party muuskeop zaterdag 21 oktober 2006 om 13:01:
dan stuur je haar naar een plastische chirurg haha
makkelijk gezegd........naar wie gaat de rekening??
Vind het bij een vrouw al helemaal niet mooi
kom op blokjes op je buik is echt niet moeilijk klein beetje trainen en het zit er al
ik kies toch ook voor een beetje vlees
Ik vind dat er wel iets vlees aan een vrouw mag zitten maar niet teveel ...
zo moet het bij een meisje er uit zien
kom op blokjes op je buik is echt niet moeilijk klein beetje trainen en het zit er al
toch wel blokjes bij een man
moet geen ventje die niets in zich heeft kwa sport