8162x bekeken
Ik vind dat er wel iets vlees aan een vrouw mag zitten maar niet teveel ...
helemaal met je eens , mag best een buikje hebben of ee wat dikker kontje , zo'n strakke gratenbol moet ik echt niks van hebben ..
maar ook al is ze wat vleziger dan maakt dat echt niet uit . More cushion for the pushin..
Rubens vrouwen gaan me effe te ver da vindt ik niks , moet wel binnen proporties zijn
zo moet het bij een meisje er uit zien
zo mag het er zeker uit zien..
Maar iets meer is ook niet erg , dit is erg mooi om naar te kijken..
Maar ietsjes meer vindt ik juist lekker om mee te vrijen..
voelt net iets lekkerder.. soepelere huid die niet zo strak aanvoelt . is in bed gewoon erotischer
kom op blokjes op je buik is echt niet moeilijk klein beetje trainen en het zit er al
Jij hebt gewoon nog een kinderbody dat zijn geen blokjes maar een paar ribben die je ziet
toch wel blokjes bij een man
hehe nou ik moet nog maar eens gaan trainen dan..
heb een normale buik .. Vindt dat niet nodig allemaal zo'n bodybuild lichaam, veel vrouwen vinden het ook nog eens niet mooi.
Zie niet voor niks zoveel prison break foto's van michael voorbij komen.. die heeft alles behalve een getrained lichaam
denk dat mannen het meer van de uitstraling moeten hebben bij de vrouwen dan een super getrained lichaam
laatste aanpassing
moet geen ventje die niets in zich heeft kwa sport
nee maard at kan vanalles zijn behalve bodybuilding , je hebt ook nog zoiets als conditie training, of vechtsporten..
krijg je geen blokken van of giga spieren.. maar wel gewoon een gezond atletisch lichaam.