2 volgers · 15162x bekeken
dat ding heb je ook geen zak aan van dat plaatje.. er zitten helemaal geen deuren in
je moet via het dakraam naar binnen klimmen
dat ding heb je ook geen zak aan van dat plaatje.. er zitten helemaal geen deuren in
Dukes of Hazard style
donateur
je moet via het dakraam naar binnen klimmen
ook die hebben ze per ongeluk weg gephotoshopt om em strakker te laten lijken
Dukes of Hazard style
Haha, nieuwe trendzetter. ik zie de zakenmannetje in hun strakke pak er al induiken bij het tankstation
Zijn leuke auto's maar iedereen heeft zo'n ding
Dus zou ik hem niet meer kopen.
Dus zou ik hem niet meer kopen.
Nah idd
Hoe moet je dan instappen?
er zitten helemaal geen deuren in
Inderdaad!Photoshop trucage
Zou 'm graag willen hebben of een RS4 (met deuren)
laatste aanpassing
het type wat total los op de sloop staat
die vind ik het mooist
die vind ik het mooist
typisch..
Gewoon een vette Golf 4 V6-4motion voor de deur! Zwart met creme of zwart leer. Alle opties, dikke wielen, en klaar.
4motion vind ik tegenvallen, had wel wat meer verwacht van die 204pk, vriend van me heeft er ook een, daarom had ik bij mijn vorige auto ook voor de tdi 150pk highline gekozen
allemaal lelijk
die vind ik het mooist
zieltje
Ik heb vrij weinig met golfjes...
Maar in een Golf 4 R32 zou ik het best kunnen
wat, neuken?
dat kan indd wel ja
Ja dan het liefs in een unieke syncro vr6 zeker vetjes, idiaal gewicht 1299 niet te licht niet te zwaar
Golf 3 VR6 is veels te zwaar, het is zeker een snelle auto, maar dat blok hoort in een veel lichtere auto thuis, ik vindt de performance maar tegenvallen voor 2.8 V6

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![[img width=440 height=305]http://www.channel4.com/4car/media/classics/V/volkswagen/03-large/vw-golf-gti-mk1-f3q-76.jpg[/img]](http://www.channel4.com/4car/media/classics/V/volkswagen/03-large/vw-golf-gti-mk1-f3q-76.jpg)

![[Brutalic™]](/images/user/91684_2026884.gif)