Partyflock

Forumonderwerp · 903162
615x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Olla hebben jullie dr ook zo een last van
van die flockers die denken dat ze alles zijn en je mogen lastig vallen via je msg met leuke teksten

ik heb dr ook 1

teksten als

Uitspraak van ooh op maandag 25 september 2006 om 22:34:
jij bent lekker zeg om te neuken

Of

Uitspraak van ooh op dinsdag 26 september 2006 om 15:41:
je kanke hoer ik gaa je neuken klaaaaarr

zou zo iemand nou geen vriendin hebben..??
of sexueel gefrustreerd zijn ??

Groetjes aal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 26 september 2006 om 17:22:
Ja doe maar nieuw zijn valt niet mee he :aai:

Tis niet eerlijk, nee.

Maar dankje, m'n topics komen zo on-line(y).

Ik zal je naam onthouden, voor als ik eens iets terug kan doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 26 september 2006 om 16:29:
Moppie28 Stuurt met altijd van die rare pbslaatste aanpassing 26 september 2006 16:30

nou d8 t niet :@ :@:@
Waarschuw beheerder
dat zijn van die trieste figuren die zker wat te kort komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van El más enfermo op dinsdag 26 september 2006 om 16:03:
Ik dacht dat ik de enige was die dat soort berichtjes stuurde

:lol:
Waarschuw beheerder
Tjah als ik geen zin heb om te reageren doe ik dat niet en druk ik misschien op negeer..
Maar meestal ben ik wel in een ouwehoer bui en stuur ik een pb terug..meestal krijg ik dan geen weer:9
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt de berichten van deze persoon op 2 manieren negeren. Optie 1 is door naar zijn profiel te gaan, te kiezen voor negeren en dan prive berichten aan te vinken.

Optie 2 is door onder dit berichtje de link te selecteren "Persoon negeren" Daar kun je dezelfde opties aanvinken als hierboven vermeld.

Dit werkt het beste tegen dit soort dingen, wanneer wij de user verbannen dan kan hij zich weer aanmelden en met een ander profiel je lastig gaan vallen. Wanneer jij de prive berichten blokkeert kan hij dat niet zien en denkt hij gewoon dat jij geen antwoord meer geeft.