| Betreft: | evenement: Clockwork, zaterdag 4 november 2006 om 22:00 |
als dit in het klokgebouw vaker gaat gebeuren in de toekomst ben ik bang dat dit zowel de eventenorganisatoren als de lokatie zelf zal gaan schaden.
Bak kale nietszeggende teringherrie.
hmmm nu ik die line up goed bekijk pas ik toch voor dit feest!
Waarom moet het tegenwoordig óf Minimal óf Schranz zijn??
Maakt niet uit als er niet van houd, moet je maar naar faggy extrema gaan, waar het overgens nooit helemaal los gaat, voor mij dan iig!
Snap eigenlijk ook niet dat frequence ineens techno gaat doen. en waarom een week na novalectra? als dit in het klokgebouw vaker gaat gebeuren in de toekomst ben ik bang dat dit zowel de eventenorganisatoren als de lokatie zelf zal gaan schaden.
iemand meer info over locatie
waar ligt het klokgebouw philips ergens??
Wie gaat er heen
en 1 minuut van het station Beukenlaan.
die anderen heb ik nog nooit gehoord maar ben erg benieuwd!!!!!!
mannen gratis entree ofzo?
dus vlakbij psv stadion of denk ik nu verkeerd?
Maar wel te doen hoor!
Op 4 november aanstaande vind Clockwork plaats in het Klokgebouw op Strijp-S in Eindhoven. Clockwork is een nieuw schranz en techno feest. Wie gaat er heen en op welke namen hoopt men????
Kaartjes zijn binnen!!!! Dit wordt weer stampen!!! Miss Djax en Rick Angel sowieso al die anderen heb ik nog nooit gehoord maar ben erg benieuwd!!!!!! Ik heb er zin in...................
Op 4 november aanstaande vind Clockwork plaats in het Klokgebouw op Strijp-S in Eindhoven. Clockwork is een nieuw schranz en techno feest. Wie gaat er heen en op welke namen hoopt men????
Waar is het eerste verhaal gebleven met al die onzin erin? En vreemder nog.....waar is al het commentaar van iedereen gebleven die er een andere mening over had????
Uitspraak van Chriss-E op vrijdag 13 oktober 2006 om 20:55:
Kaartjes zijn binnen!!!! Dit wordt weer stampen!!! Miss Djax en Rick Angel sowieso al die anderen heb ik nog nooit gehoord maar ben erg benieuwd!!!!!! Ik heb er zin in...................
Dit was niet mijn hele verhaaltje!!! Even kijken hoelang het duurt voordat dit berichtje gewist wordt
Als je een beetje had opgelet wist je dat dit in het persbericht stond en niet hier in het forum.... er is dus ook niks gewist en er zal ook niks gewist worden. Goed lezen en zoeken is ook een vak.
Moet je even op het feest klikken hier in de agenda op partyflock. Dan kun je rechts onderin klikken op nieuwsberichten en dan moet hij tevoorschijn komen.
No hard feelings
ben benieuwd naar die time table
zaterdag gaat de klok 'n uur achteruit, dus kunnen we tot 7.00 "oude tijd" doorknallen!
Ik kan me voorstellen dat voor veel mensen deze line-up niks betekend.. maarrrr..PVD!!! dit is echt wel een vette line-up hoor...
krijg net een pb dat fans van Miss Djax gratis entree krijgen + iemand mee mogen nemen als ze het promobericht uitprinten, hmm hoe kom ik in Eindhoven vanuit Groningen....
geloof t nog steeds niet echt... niet dat ik daar zaterdag met mn uitprint sta en niet naar binnen mag...
ze hebben gewoon nauwelijks kaarten verkocht blijkbaar.. en proberen op deze manier toch nog wat mensen binnen te krijgen hehe
geloof t nog steeds niet echt... niet dat ik daar zaterdag met mn uitprint sta en niet naar binnen mag...
Jah slaat nerges op.!!! KUT Frequence
Had me geld owk beter in de zak kunne houde dan
ze hebben gewoon nauwelijks kaarten verkocht blijkbaar.. en proberen op deze manier toch nog wat mensen binnen te krijgen
Zo blijkt maar weer dat het hardtechno publiek nog niet al te groot is.
het liefst meerdere keren en neem al je vriendjes mee, misschien wel een deel publiek die je uberhaupt helemaal niet wilt hebben in je tent, wat de sfeer alleen maar kan verlagen
Zo blijkt maar weer dat het hardtechno publiek nog niet al te groot is.laatste aanpassing 2 november 2006 16:46
PRECIES!! jammer
!!MAAR!! het is natuurlijk wel zo dat alle mensen die de gratis uitnodiging gekregen miss djax of viper xxl bij hun favorieten hebben staan en dan ook wel hard-techno / schranz fans zijn (neem ik aan).. meestal gaan die het echt niet verzieken door foute mensen mee te nemen.
ja dat begrijp ik allemaal wel. maar hoe bewijs je dat je officieel viper fan bent??
maar hoe bewijs je dat je officieel viper fan bent??
dat was al vrij duidelijk
heb ondertussen een mailtje verstuurd naar frequence over mijn ongenoegen
Dat maakt toch niet uit, dan krijg je dat berichtje niet. Geef je dat berichtje door, dan zul je dat niet aan sfeerverziekertjes doen.
Nou dan ga ik ook maar effe bij Void koekeloeren zaterdag he
sfeerverziekertjes
Mooi verhaal wackie, alleen ben ik t er niet over eens over het stukje met degene die wel n kaartje hebben. Die hebben nu gewoon 22,50 weggegooid. Geef die mensen dan op z'n minst n aparte ingang of n gratis garderobe en 5 gratis consumpties.
Zullen we dat gewoon afspreken met zn allen? Mooi!
verhaaltje
Als je een techno/schranz liefhebber bent dan ga je hier toch zowiezo heen? Niks meer dan respect voor de organisatie Vette line up en super locatie, wat wil je nog meer??
Uitspraak van Sinclair op donderdag 2 november 2006 om 20:17:
Als je een techno/schranz liefhebber bent dan ga je hier toch zowiezo heen? Niks meer dan respect voor de organisatie Vette line up en super locatie, wat wil je nog meer??
Nou ik vermaak me toch wel, dat wil ik wel afspreken
of een hele zooi schrapers die er alleen zijn omdat het gratis is en open tot 6u
Nou ik vermaak me toch wel, dat wil ik wel afspreken
Eindelijk een lekkere line up in ons eigen Eindhoven...dan ben je gewoon verplicht om te gaan !!!!! En zeuren is vanaf nu verboden !!!!
Op een hardtechno feest? Ik denk het niet, want zo'n toegankelijke muziekstijl is het niet. Dus als ze de blue parrot uitgerold komen zullen ze het echt niet 10 minuten fietsen verder gaan zoeken.
Ik was persoonlijk voor een 2 voor de prijs van 1 kaartje gegaan, op die manier beloon je de mensen die wel een kaartje gekocht hebben want ze kunnen een vriend of vriendin meenemen en je maakt het aantrekkelijker voor mensen die nog geen kaartje hebben om er eentje te kopen want ze kunnen de kosten delen...
Maar ik snap deze actie ook wel, hardtechno ligt gewoon op z'n gat en er moet flink gebouwd worden om er nog iets van te maken. En een lege zaal wil niemand hebben (hoewel ik zelf tweemaal een behoorlijk lege zaal heb gehad in Nighttown en het daar toch flink feest was) dus ga er maar vanuit dat de organisatie weet wat ze doet en het gewoon een dikke avond wordt.
Ik hoop dan ook dat Frequence zich hierdoor niet uit het veld laat slaan maar hiermee verder gaat (misschien op kleinere schaal?). Het publiek dat voor de hardtechno gaat is namelijk zo'n beetje het beste van Nederland en voor hen iets organiseren is dankbaar werk...
Mensen die wel een kaartje hebben gekocht voelen zich nu behoorlijk bedrogen.
Iedereen met een gratis kaartje geeft 2 biertjes aan mensen met een betaald kaartje...of is dat een raar idee
maar ik wil jou best een biertje geven hoor!
ik sta al op de gastenlijst
Ik zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn, aangezien ik geen zin heb om meer dan anderhalf uur op die k*ttrein te wachten.
Ow dat is gaaf! Zeker kom ik jou een knuffeltje brengen schat, als je goed draait krijg je d'r ook nog een kusje bij hehe!
daarna lekker slapen in de trein
shit wat heb ik er zin in zeg
WackyJacky wat een lul verhaal! Als je wilt gaan, ga je en als je niet wilt gaan ga je niet. Redeneren dat je een organisatie 'trouw' wil blijven haha... Oh ja Nederlands publiek te veel verwent? Gelukkig wel ja, komt de laatste jaren ten goede aan de kwaliteit op verschillende gebieden. Dit feest zal het niet anders zijn, en terecht! Gewoon knallen!!!
Zo, moest ff gezegd worden!
Haha, dat durf ik niet. zit ik ineens in Den Haag of nog verder.
Ik zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn, aangezien ik geen zin heb om meer dan anderhalf uur op die k*ttrein te wachten.
Wat een verwend publiek zijn we toch met z'n allen he? Zelfs als er GRATIS (hallo ... Nederlander!) kaarten worden weggegeven, durven er nog mensen te zeiken
Of een feest is te duur, of de aankleding is kut, of de line-up is te standaard, of het publiek is te jong blablablabla ; er valt altijd wel wat te zeiken
Kan het van de organisatie goed begrijpen; het is de eerste keer dat dit concept gegeven wordt en het succes is mede afhankelijk van het bezoekersaantal. De omzet die ze nu mislopen door de kaartverkoop, wordt zo nog enigszins goed gemaakt door de drankverkoop.
Kut voor de mensen die een kaartje hebben gekocht misschien, maar zie het zo; als je een treinkaartje koopt en je wordt niet gecontroleerd... heb je dan ook je kaartje voor niet gekocht? Nee dus! Je moet sowieso een kaartje hebben om van A naar B te komen. Als deze actie er nooit was geweest hadden deze mensen toch ook een kaartje gekocht? Nou dan?
Als ik iemand kan strikken om mee te gaan die kant op morgen, ben ik zeker present
zet je wekker op een kwartier voordat de trein aanwezig moet zijn
![[img width=300 height=383]http://i11.tinypic.com/2ag6gw7.jpg[/img]](http://i11.tinypic.com/2ag6gw7.jpg)
Ben niet anders gewend
er valt altijd wel wat te zeiken (n)
(hallo... Nederlander!)
Blijf dit gewoon een slappe zaak van die organisatie vinden... Net als wat Tjeerd zei, dan 2 voor de prijs van 1 ofzo, of iets van (een paar) consumptiebonnen...
Wel grappig dat diegene die nou zo hard roepen dat "het niet de organisatie is" of "je niet moet zeuren" natuurlijk wel gewoon gratis gaan
Dat zal allemaal wel meevallen. Ik roep niet hard. En ik ga niet gratis, want ik doe wel something in return. Dus in principe ben ik vanavond gewoon aan 't werk, sim-pel. Morgen was ik anders niet gegaan omdat 't niet mijn muziek is, als 't dat wel geweest was had ik ook gewoon een kaartje gekocht of ervoor gewerkt. Zo doe ik dat namelijk altijd.
Misschien moet je niet te snel je conclusies trekken over mensen die je verder totaal niet kent.
Ik hoop dan ook dat Frequence zich hierdoor niet uit het veld laat slaan maar hiermee verder gaat (misschien op kleinere schaal?). Het publiek dat voor de hardtechno gaat is namelijk zo'n beetje het beste van Nederland en voor hen iets organiseren is dankbaar werk...
Kut voor de mensen die een kaartje hebben gekocht misschien, maar zie het zo; als je een treinkaartje koopt en je wordt niet gecontroleerd... heb je dan ook je kaartje voor niet gekocht? Nee dus! Je moet sowieso een kaartje hebben om van A naar B te komen. Als deze actie er nooit was geweest hadden deze mensen toch ook een kaartje gekocht? Nou dan?
En het was gisteren best druk!
Mwa, ik kwam om 2:00 binnen en toen was het 'lekker druk' maar n uur later liep t al langzaam leeg.
Ik magw el eens op gaan schieten trouwens
op naar de volgende dan maar!
ik heb altijd een beetje 't gevoel alsof er steeds dezelfde plaat op staat met Schranz.
Als je die van mij en Trax er maar opzet!
Als het zo moet he, dan laat maar!
wast nog een beetje druk met al die weggeven kaarten??
Het was trouwens wel een hengstenbal zeg
vond je dat erg dan?
sta je zaterdag ook weer rechts vooraan trouwens?
op welke sites staan allemaal foto's. ik weet het niet meer
www.partyflock.nl
www.lix.nl
www.frequence.nl
www.solidimpact.org
nog meer?
Uitspraak van *FrauQ* op zondag 5 november 2006 om 19:10:
op welke sites staan allemaal foto's. ik weet het niet meer
www.partyflock.nl
www.lix.nl
www.frequence.nl
www.solidimpact.org
nog meer?
.
www.inyourface.nl
Nog ff een zeikreactie: Wat stonden er voor een mongolen bij de kaartcontrole. Heb via internet 3 kaarten besteld, gaan ze daar beweren dat ze nep zijn! Allemaal moeilijk lopen doen. En later op de avond sprak ik een bekende en die kon zonder mail te laten zien gewoon doorlopen. Zijn er toch nog mensen die voor hun kaartje betaald hebben gaan ze zo moeilijk lopen doen.
Maar goed dit was eigenlijk het kleine smetje op een voor de rest uitermate geslaagd feest!!
maar wat een gaar publiek zeg jezus! het is verdomme geen BZN waar je naar staat te luisteren?
Er zat echt 0,0 beweging in, hier en daar een uitzondering
Oja, Trax, sorry was effe niet lekker toen je gisteren zei dat je naar huis ging, moest effe uit de rook en drukte enzo
dat romatische liefdevolle momentje van mij en Trax openbaar willen maken
Doen die het nu ondertussen dan?
Ik me vanmorgen ook lekker enthousiast registreren daar, gallery clockwork, zijn er 0 foto's
ja publiek was echt lauw.
//edit: inyourface moet gewoon opbokkenAls je je aan moet melden dan hoeft het van mij al niet meer. Laat staan tig gegevens invoeren, zodat ze je weer lastig gaan vallen met spam. (partyvibes uitgezonderd, voor grote vrind Zand Rek
)
weet iemand nog of er filmpjes op het net zijn gezet?
Maar tijdens Djax kwam het toch wel aardig los.
fotos! http://www.exxezz.com
Lekker professioneel om als fotosite dat woord fout te schrijven, djeez!
Lekker professioneel
Wat hebben wij 't dan anders beleefd.
Was een vet feest ja. We hebben ook filmpjes gemaakt. Alleen duurt het nog even voor de rest er op komt te staan. De site is onder constructie. www.mijnregio.tv
ja jouw heb ik nog zien staan. Volgens mij sta je ook nog ergens op tape hehe.
Die impressie was van de eerste avond.
Je moet het maar zo zien, de rest van de filmpjes zijn ook impressies
Maar er komt nog meer.