Partyflock

Forumonderwerp · 903098
Op 4 november aanstaande vind Clockwork plaats in het Klokgebouw op Strijp-S in Eindhoven. Clockwork is een nieuw schranz en techno feest. Wie gaat er heen en op welke namen hoopt men????
Ja de tyfus zeg, ik flikker die mailtjes altijd weg. ben wel fan van Djax en heb idd iets gekregen gisteren, maar heb 't dus weggegooid. :D dat is slim zeg.
Uitspraak van Han Frissen op donderdag 2 november 2006 om 14:27:
geloof t nog steeds niet echt... niet dat ik daar zaterdag met mn uitprint sta en niet naar binnen mag...

ze hebben gewoon nauwelijks kaarten verkocht blijkbaar.. en proberen op deze manier toch nog wat mensen binnen te krijgen hehe :xtc:
Artiest {SHOWLIST artist 65840, 28799}
Uitspraak van Joehoe! op donderdag 2 november 2006 om 14:36:
ze hebben gewoon nauwelijks kaarten verkocht blijkbaar.. en proberen op deze manier toch nog wat mensen binnen te krijgen hehe

Het feest staat bij dik 400 mensen op hun pf agenda.. dat was bij novalectra ook het geval maar dat was toch goed vol hoor!
*edit* heb 'm al! Tnx mop (l)

Nou dan ga ik ook maar effe bij Void koekeloeren zaterdag he! :D
laatste aanpassing
Uitspraak van 't Ventje op donderdag 2 november 2006 om 14:16:
Vind het een beetje raar, en lullig voor de mensen die al een kaartje hebben.

ja vind het ook kutactie eigenlijk...
Nu ik dat berichtje heb gekregen, ga ik ook maar ff een kijkje nemen :)

Uitspraak van Han Frissen op donderdag 2 november 2006 om 14:27:
geloof t nog steeds niet echt... niet dat ik daar zaterdag met mn uitprint sta en niet naar binnen mag...

Frequence stuurde dat deze actie echt van hen komt
ja daaaag!

krijg nu weer een bericht dat als je fan bent van ViperXXL ook gratis mag :|

en had er zo'n zin in...
Als fan van Miss Djax mag ik gratis......was niet va plan om te gaan, maar klinkt wel aantrekkelijk zo.:jaja:
Die heb ik dus ook net gekregen!

Gaat nergens over, gisteren kaartjes gehaald..

Kut
idd :)

wilde ivm geldtekort niet gaan, maar als ik dr nu gratis in mag..
Dan zeg ik geen nee B)
whehe iedereen krijgt mailtjes ben je fan van die mag je gratis naar binne wazig :p

maarja is denk ik te ver weg met vervoer maaruh wel mooie line-up
Jah slaat nerges op.!!! KUT Frequence :[

Had me geld owk beter in de zak kunne houde dan :S
Uitspraak van !* [M]anon *! op donderdag 2 november 2006 om 16:15:
Jah slaat nerges op.!!! KUT Frequence :[

Had me geld owk beter in de zak kunne houde dan :S

begrijp best dat ze met de tegenvallende verkoop in de maag zitten, maar dit is echt dubbel zo fout.

ten eerste loop je de mensen die wel een kaartje hebben gekocht gigantisch tekort te doen, die voelen zich nu genept door frequence en dat verpest al voor een deel het feest voor diegenen (inclusief mijzelf)

en daarnaast trek je met een actie als print maar uit, het liefst meerdere keren en neem al je vriendjes mee, misschien wel een deel publiek die je uberhaupt helemaal niet wilt hebben in je tent, wat de sfeer alleen maar kan verlagen. Geef mij maar een redelijk lege tent met alleen maar liefhebbers dan een volle tent met herrieschoppers.
laatste keer frequence feestje voor mij denk

is dat serieus ???

misschien toch maar es overwegen :p
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van Joehoe! op donderdag 2 november 2006 om 14:36:
ze hebben gewoon nauwelijks kaarten verkocht blijkbaar.. en proberen op deze manier toch nog wat mensen binnen te krijgen

Het techno publiek in Ehv schaft gewoon laat zijn kaartjes aan (en daarbij James Ruskin in de FFNR en Sneakerz in de Rechter). Maar dat zal bij deze dus helemaal ophouden. Balen voor de mensen die al een kaartje hebben gekocht, leuk voor de mensen die dat nog niet hebben gedaan.

Zo blijkt maar weer dat het hardtechno publiek nog niet al te groot is.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 2 november 2006 om 16:45:
Zo blijkt maar weer dat het hardtechno publiek nog niet al te groot is.

dat was al vrij duidelijk

heb ondertussen een mailtje verstuurd naar frequence over mijn ongenoegen
Uitspraak van Poepzak op donderdag 2 november 2006 om 16:24:
het liefst meerdere keren en neem al je vriendjes mee, misschien wel een deel publiek die je uberhaupt helemaal niet wilt hebben in je tent, wat de sfeer alleen maar kan verlagen

PRECIES!! jammer :(

!!MAAR!! het is natuurlijk wel zo dat alle mensen die de gratis uitnodiging gekregen miss djax of viper xxl bij hun favorieten hebben staan en dan ook wel hard-techno / schranz fans zijn (neem ik aan).. meestal gaan die het echt niet verzieken door foute mensen mee te nemen.
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 2 november 2006 om 16:45:
Zo blijkt maar weer dat het hardtechno publiek nog niet al te groot is.laatste aanpassing 2 november 2006 16:46

Ik denk dat vooral 'Eindhoven' het probleem is. de dag ervoor is er een Trancefeest en dat is toch wel een style die erg populair is. En toch zijn daar ook best veel gratis kaarten voor weggegeven. Kijk, vanui Eindhoven en regio zullen er best wat mensen gaan kijken, al is die groep danceliefhebbers volgens mij ook niet zo enorm (want je kotm altijd dezelfde koppen tegen :D ). Maar van buiten de Randstad vinden ze een uur rijden al teveel. Er niet bij stilstaand dat wij haast elke week minstens een uur in de auto zitten.

Jammer, erg jammer. Want het zijn twee coole concepten dit weekend in 't Klokgebouw.

Maar goed, mij zal 't worst wezen, ik ga gewoon een feestje bouwen, ws. de tweede avond wat brakker dan de eerste maar dat mag de pret niet drukken.
Uitspraak van Han Frissen op donderdag 2 november 2006 om 16:51:
PRECIES!! jammer :(

!!MAAR!! het is natuurlijk wel zo dat alle mensen die de gratis uitnodiging gekregen miss djax of viper xxl bij hun favorieten hebben staan en dan ook wel hard-techno / schranz fans zijn (neem ik aan).. meestal gaan die het echt niet verzieken door foute mensen mee te nemen.

ja in principe is dat nog het minst belangrijk. gaat meer om feit datje hiermee eigenlijk helemaal niet oplost.
laatste aanpassing
...
laatste aanpassing

Uitspraak van Poepzak op donderdag 2 november 2006 om 17:07:
ja dat begrijp ik allemaal wel. maar hoe bewijs je dat je officieel viper fan bent??

ja, mensen hebben m niet voor niets in de lijst staan, en niet voor niets Clockwork in de agenda staan...
alleen inderdaad erg lullig voor de mensen die al een kaartje hebben aangeschaft...

Haha kan zelfs 2x gratis heen. :LOL:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 17:11:
ja, mensen hebben m niet voor niets in de lijst staan, en niet voor niets Clockwork in de agenda staan...
alleen inderdaad erg lullig voor de mensen die al een kaartje hebben aangeschaft...

hehe, kom je nu ook? hehe

Uitspraak van Poepzak op donderdag 2 november 2006 om 17:13:
hehe, kom je nu ook? hehe

waarschijnlijk wel, maar heb ook nooit voor de volle 100% gezegt dat ik niet zou komen, en het is nog niet zeker, maar de kans is wel groter O:)
weer een goede reden voor me ik ben schranzig shirt 8)
Uitspraak van Poepzak op donderdag 2 november 2006 om 17:07:
maar hoe bewijs je dat je officieel viper fan bent??

Dat maakt toch niet uit, dan krijg je dat berichtje niet. Geef je dat berichtje door, dan zul je dat niet aan sfeerverziekertjes doen. ;)

Uitspraak van Poepzak op donderdag 2 november 2006 om 16:47:
dat was al vrij duidelijk

heb ondertussen een mailtje verstuurd naar frequence over mijn ongenoegen

Dan zie het juist dat ze hiermee mensen kennis laten maken met die stijl. En het zo groter proberen te maken. Verder denk ik wel dat Jac gelijk heeft dat het aan Ehv ligt, die westerlingen zijn gewoon verwend :[

Wel mooi Jac dat ik jou weer eens kan pesten :p Weer veel te lang geleden...
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 2 november 2006 om 17:16:
Dat maakt toch niet uit, dan krijg je dat berichtje niet. Geef je dat berichtje door, dan zul je dat niet aan sfeerverziekertjes doen.

Dat zei ik toch ook! :) Als het nou gewoon in het algemeen een gratis feest was.. ja..dan krijg je wel eens het foute publiek binnen.. maar zaterdag zal het grote deel toch wel lekker uit hard-techno/schranz vriendjes en vriendinnetjes bestaan! :)
Dit is echt behoorlijk triest ja! Laten we hopen dat deze schrale actie niet opeens allerlei losers aantrekt die normaal de polonaise lopen op Stratumseind

gratis aanwazig!!
damn gratisj, dat is wel ff rielext :)

Gvd kaartje al binnen komen ze met deze actie omdat je viper xxl in je favoriete dj lijst hebt staan..

ben benieuwd hoe druk het dan wel niet gaat worden:S

degene die dit bedacht heeft is wel geniaal :S

Werkzaam bij Techno Humanity
Artiest {SHOWLIST artist 627, 5399}
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 2 november 2006 om 14:43:
Nou dan ga ik ook maar effe bij Void koekeloeren zaterdag he

Hey jacky ik ben na mijn set ook jarig kom je wel ff een verjaardags knuffeltje brengen he

hmmmm......:)
Grrr.. Vanmiddag om 14:00uur een kaartje gehaald :@, Ik zal maar voortaan van alle frequence feesten één favoriete dj toevoegen, misschien krijgen we vaker gratis entrée.. En voortaan op zaterdag kaartjes halen!!
He mensen, laten we wel effe een beetje relaxed blijvebn en verder kijken dan de neus lang is he?

Er zijn een paar dingen aan de hand en ik wil wel effe wat neerzetten eigenlijk. :) Gewoon, als Eindhovense partyganger van het eerste (nu ja, eigenlijk het tweede ;) ) uur.

1. Dit is een nieuw concept. En zoals dat wel vaker het geval is, kijken veel mensen dan eerst de kat uit de boom.

2. De feesten in het Klokgebouw willen op de een of andere manier niet echt van de grond komen. Zie het NovaLectraverhaal, dat Cliniclownsfeest....en het ligt er echt niet aan dat er niet genoeg reclame is gemaakt want de stad hangt vol met posters. Denk dat je je eerder eens kunt gaan afvragen wat er mis is met het Eindhovense Housepubliek. Want het is een dikke underground locatie en underground is nu precies zoals Eindhoven was jaren geleden. Ik vind dit feest iig een hele toffe poging om dat gevoel weer terug te krijgen.

3. Als de kaartverkoop blijkt tegen te vallen dan kun je twee dingen doen als organisatie.
- Helemaal niets. Dat komt er dus op neer dat je met weinig man in een grote zaal staat, wat al helemaal niet sfeerbevorderend werkt.
- Besluiten om middels een actie toch wat extra publiek te genereren. Dat zou je kunnen zien als lullig voor degenen die een kaartje hebben gekocht maar kop op heej, Frequence is een van de weinige zuiderlijke organisaties die al die jaren al probeert het hier ook een beetje gezellig te maken. je kan dan ook effe niet alleen aan jezelf denken maar zoiets hebben "ik gun ze die 22,50 (want waar hebben we 't over heej, zoveel is dat niet) en ik ga er gewoon een feestje van maken". Het is nu iig een stukkie drukker. En dat komt de sfeer juist alleen maar ten goede.

4. Reltrappertjes heb je overal. Ik kan genoeg dure feesten opnoemen waar ook zulke koekwauzen rondliepen. En genoeg gratis feestjes waar dat niet zo was. Door er al gelijk vanuit te gaan dat 't toch kut wordt zorg je alleen zelf maar voor een negatieve sfeer.

Ik vind het een beetje suf wat er nu gebeurt, dat er mensen 'kut-Frequence' gaan roepen. Leg de schuld maar weer bij de organisatie, lekker makkelijk. Misschien ook wel eens zo eerlijk om 't van de andere kant te bekijken. Want waarom komen die partygangers dan niet opdagen? Ligt dat aan de organisatie of aan het feit dat we hier in dit land VEEL te verwend zijn? Waar is de vaste achterban naartoe, zijn die ineens te beroerd om een zeer schappelijke prijs neer te tellen voor twee geweldige line-ups?

Ik wil nu idd wel even opkomen voor de jongens van Frequence ja. Ik woon al 12 jaar in Eindhoven en ik was er al bij toen in de Funki de Myths & Legends feesten werden gegeven. Ik heb heel veel toffe feestjes meegemaakt van Frequence, zowel de Outdoors als andere initiatieven in de Danssalon bijvoorbeeld. Nou in mijn hoofd komt het niet op ze nu helemaal af te gaan vallen. Ik vind het eerder heel erg jammer voor ze dat twee vooruitstrevende concepten gewoon niet willen aanslaan hier. Want ik gun het ze namelijk wel. Zo makkelijk is het niet om je kop boven water te houden in danceland.

Nee, ik vind niet dat de schuld hiervan bij de organisatie moet worden gelegd.

Sterker nog, ik vind dat iedereen die erbij is, morgen of overmorgen (of allebei :D ), er gewoon een superfeestje van moet gaan maken. Zodat het een geweldige nacht gaat worden. Aan de muziek zal 't niet liggen. En dat er dan maar goed mond-op-mond reclame gemaakt wordt zodat een volgende keer gewoon hartstikke uitverkoopt!

Zullen we dat gewoon afspreken met zn allen? Mooi!

(k)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:23:
Hey jacky ik ben na mijn set ook jarig kom je wel ff een verjaardags knuffeltje brengen he

Ow dat is gaaf! Zeker kom ik jou een knuffeltje brengen schat, als je goed draait krijg je d'r ook nog een kusje bij hehe! (k)
Mooi verhaal wackie, alleen ben ik t er niet over eens over het stukje met degene die wel n kaartje hebben. Die hebben nu gewoon 22,50 weggegooid. Geef die mensen dan op z'n minst n aparte ingang of n gratis garderobe en 5 gratis consumpties.
Uitspraak van :woep:Swift:woep: op donderdag 2 november 2006 om 19:32:
Mooi verhaal wackie, alleen ben ik t er niet over eens over het stukje met degene die wel n kaartje hebben. Die hebben nu gewoon 22,50 weggegooid. Geef die mensen dan op z'n minst n aparte ingang of n gratis garderobe en 5 gratis consumpties.

Ja dat vind ik altijd zo'n suffe redenatie. Wat denkt iedereen, dat die feestjes gratis zijn? Je kunt ook effe aan de toekomst denken. Jouw 22,50 zorgt iig weer dat ze een stukkie minder hard 't schip indraaien, want dat dat gebeurt is wel duidelijk. Je kunt dat toch niet inschatten vantevoren, voor hetzelfde geld was de kaartverkoop beter gegaan en had je niemand horen klagen.

En de mensen die 't gevoel hebben 22,50 te hebben 'weggegooid', die horen dara misschien sowieso niet thuis. Je kunt het ook zien als 22,50 betalen voor een prima feestje. Want dat wordt 't echt wel, juist omdat 't nu iig wat drukker is. Niets is zo sfeerdodend dan een half gevulde zaal.

Weet je, mensen dachten ook zo over Impulz Outdoor destijds. En UDC was kut, blabla...maar ze hebben dus wel een heleboel mensen moeten ontslaan dit jaar omdat ze 't financieel niet meer trokken. Frequence heeft ook al een paar keer flinke klappen gekregen, net als Extrema trouwens. Maar desondanks blijven ze gewoon doorgaan en dat verdient een stukje respect vind ik. Anders zou de housescene nog steeds heel erg een randstedelijk gebeuren zijn.

Dus als je 't nu gewoon zo probeert te bekijken, dan maken die twee tientjes toch niet uit? Kom op zeg, mensen lappen met gemak 100 euro voor een paar schoenen en nu gaan we dus wel lopen piepen over zo'n bedrag. Het lijkt wel alsof 't nooit goed is. :(

Vind ik gewoon jammer. :(
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 2 november 2006 om 19:23:

JAAAA! Het wordt gewoon super!
Jacky..heerlijk gerelativeerd!! dank u!
We drinken er allemaal een op zaterdag! :)

Han
Werkzaam bij BHN events
wordt gewoon een mooi feestje mensen!

lekker schranzen in een unieke locatie :D

goedzo!!!

ik ga er niet naar toe, heb andere plannen.
HEEL VEEL SUCCES ORGANISATIE!!!

Ik hoop voor iedereen dat het een geweldig top feestje wordt.En op deze manier zit de kans er zeker in.

Artiest Sinclair
Ben het helemaal eens met wackiejacky (y)

Pffff... Wat een gezever zeg over gratis kaartjes! Natuurlijk is het niet leuk als je net een kaartje hebt gekocht, en je hoort dat ze massaal worden weggegeven.

Als je een techno/schranz liefhebber bent dan ga je hier toch zowiezo heen? Niks meer dan respect voor de organisatie (y) Vette line up en super locatie, wat wil je nog meer??

Hetzelfde voor de vrijdag: Musical Madness, ik kijk hier al maanden naar uit want ze hebben held Eddie geboekt! Wees blij dat er uberhaupt zo'n evenement georganiseerd wordt in Eindhoven :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 2 november 2006 om 19:43:
verhaaltje

Achja ik vind t gewoon zielig voor de mensen die n kaartje hebben gekocht. Dus geef die mensen n paar consumpties zijn die ook weer blij.
Anyway, ik ga trouwens ook n kijkje nemen. Ik had ook geen kaartje maar ik vond Novalectra echt n goed feestje! Dit gratis hardtechno feestje pik ik dus ook nog ff mooi mee, al is t maar voor ons underground klokgebouwtje :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 20:17:
Als je een techno/schranz liefhebber bent dan ga je hier toch zowiezo heen? Niks meer dan respect voor de organisatie Vette line up en super locatie, wat wil je nog meer??

Toch wel sfeer! En het is nu moeilijk in te schatten wat een betere sfeer geeft: een handjevol mensen die voor de muziek komen of een hele zooi schrapers die er alleen zijn omdat het gratis is en open tot 6u..

Nou ik vermaak me toch wel, dat wil ik wel afspreken

Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 2 november 2006 om 20:31:
Uitspraak van Sinclair op donderdag 2 november 2006 om 20:17:
Als je een techno/schranz liefhebber bent dan ga je hier toch zowiezo heen? Niks meer dan respect voor de organisatie Vette line up en super locatie, wat wil je nog meer??

Helemaal mee eens...ga dus ook op zeker,alleen ik hoor hier iedereen over gratis kaarten als je Djax fan bent..maarre ik heb niks gezien...never mind ga toch wel.

Eindelijk een lekkere line up in ons eigen Eindhoven...dan ben je gewoon verplicht om te gaan !!!!! En zeuren is vanaf nu verboden !!!!

Nou ik vermaak me toch wel, dat wil ik wel afspreken

Afgesproken !
of een hele zooi schrapers die er alleen zijn omdat het gratis is en open tot 6u

Op een hardtechno feest? Ik denk het niet, want zo'n toegankelijke muziekstijl is het niet. Dus als ze de blue parrot uitgerold komen zullen ze het echt niet 10 minuten fietsen verder gaan zoeken. :P

ja dat komt wel goed, wordt wel mooi feestje