Ik geloofde altijd in de ongeschreven regel,dat je van de ex van je zus/broer, beste vriendin/vriend afblijft.
Is dit achter haald, of zijn er mensen die er net zo over denken.
donateur
Liever niet
Moet ze zelf weten als ze een van mijn afdankertjes wilt..maar mij lijkt het geen fris idee
Een ex is een ex. Lekker sneu om je zus of je vriendin te verbieden met wie ze omgaat of een relatie mee begint.
Dat gezeik altijd! Je blijft van hem af want dat is mn ex. Bla bla bla... Echt wat voor zeikerds.
Ligt aan de relatie die je met die persoon heb gehad..
Maar as ik eg een serieuze realatie gehad zou hebben en hij zou een relatie krijgen met 1 van me zusjes zou ik eg gek worden. Vind dat niet kunnen..
Tja dit gaat dus wel om een hele serieuze relatie ja.
Als je ff terug leest weet je een beetje hoe het zit.
Nou, in principe doen ze maar lekker wat ze niet laten kunnen, maar ik zou het wel ranzig vinden om ze dan te zien kleffen (dan vind ik sowieso van mn zusjes, maar als t mn ex zou zijn, 10 x erger) dus zolang ze bij me uit de buurt blijven, prima
Pff ik zie het niet eens voor me mijn zus met mijn ex haha... Nee echt niet, maar als het toch zo zou zijn tja ze doen maar
Leef met je mee. Wel kansloos dat je het op internet gaat bespreken!!! Groetjes Dennis (nunspeet)
Wij weten wel beter waarom het uit is gegaan met hem!!! Echt zielig dat je op deze manier iemands mening vraagt. Als je zus zoveel voor je betekent maak je haar niet op deze manier zwart. Wees een echt wijf met ballen en ga fijn naar haar toe, face to face is altijd beter.. Gr Aro en Rene(nunspeet)
Pff Aro-bitch, waarom het uit is gegaan doet er niet toe.
En sorry maar jij weet het hele verhaal helemaal niet.
En als jij denkt dat ik niet met haar heb gepraat heb je het mis, so whatever!!!
laatste aanpassing
liever niet maar wat doe ik eraan,als ik er geen gevoelens meer voor heb...
neej en andersom ook liever nie... of ze moet pot zijn
In het geval van de topic opener...ik zou witheet zijn ja.
Als het nou om een puberale verkering ging nog tot daar aan toe...maar hier praten we over iemand die samengewoond heeft...
En nu zit haar zus in datzelfde huis met diezelfde spullen.
Hoe had ze dat voor zich gezien met verjaardagen?
Dat jij daar gezellig op je 'eigen' bank komt zitten en bij wijze van uit je eigen glas drinkt?
nee...rare toestand en ik zou echt trammalant schoppen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 09:25:
Ik geloofde altijd in de ongeschreven regel,dat je van de ex van je zus/broer, beste vriendin/vriend afblijft.
Nee kan niet
We zijn inmiddels een aantal weken verder en heb besloten me er bij neer te leggen.
Tja het is niet anders.
Ik ga met m'n ex om de tafel om dingen uit te praten.
En ook met m'n zus zullen er dingen uit gepraat moeten worden. Het is wel moeilijk, maar het is en blijft m'n zus.
Hoop dat we iniedergeval weer met z'n allen door 1 deur kunnen.
donateur
geloofde altijd in de ongeschreven regel,dat je van de ex van je zus/broer, beste vriendin/vriend afblijft.
k vind het gewoon respectloos als dat gebeurt,
vriendinnen,vrienden, nichten, neven....gewoon afblijven
donateur