Partyflock

Forumonderwerp · 903070
1 volger · 32930x bekeken
Waarschuw beheerder
Halllooooo ! ;-)

Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de verkiezing FHM buurmeisje van het jaar 2007.
En bij deze wil ik jullie vragen om mij te helpen, door op mij te stemmen (Dit kan vanaf 1 oktober), via www.buurmeisje2007.nl Tenminste .. als jullie vinden dat ik het Buurmeisje van het jaar moet worden !

Zijn er nog meer meiden van PF die meedoen ? :-)

Nou (alvast) bedankt !

Liefs Melissa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:47:
Dit kan toch niet waar zijn!
http://www.buurmeisje2007.nl/personal.php?c=10&p=0
Afschuwelijk gewoon.

hahah...dat geen idd helemaal nergens over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 22:47:
Dit kan toch niet waar zijn!
http://www.buurmeisje2007.nl/personal.php?c=10&p=0
Afschuwelijk gewoon.

8-). Dat filmpje :roflol: Het lijkt wel zo'n reclame van "bel mij, 0900 0436" ofzo. :lol:
Vind het verder best een aardige meid, maar dat filmpje is wel erg goedkoop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op dinsdag 17 oktober 2006 om 19:32:
gadverdamme ja :X

idd ja :lol:

Marzena je hebt ook mijn stem! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan je trouwens niet opzoeken welke het dichtst bij woont? :P
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wie er zaterdag allemaal in bobs zijn, gaan er nog mensen een leuk kunstje gaan doen in de bobs;)?

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klein Boefje op woensdag 18 oktober 2006 om 15:55:
Ben benieuwd wie er zaterdag allemaal in bobs zijn, gaan er nog mensen een leuk kunstje gaan doen in de bobs?

Ik ben uiteraard ook in Bob's Saloon en nee
ik ga geen trucje doen ....

Waarschuw beheerder
Ik vind al die meisjes onwijs tegenvallen. De enige waar ik iets bij voel is Fleur. Die anderen zijn van die chickies die graag lekker gevonden worden, maar het net of soms ruimschoots NIET zijn! Ook die PF-chicks.:loser: Vorig jaar waren de deelnemende PF-chicks beduidend mooier!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 16:29:
Die anderen zijn van die chickies die graag lekker gevonden worden, maar het net of soms ruimschoots NIET zijn!

Gelukkig is dit slechts jouw mening held ;)

Zag in je profiel dat je wel vaker opmerkingen over anderen hun uiterlijk had, beetje hoge eigendunk misschien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 16:56:
beetje hoge eigendunk misschien?

Beetje!? Gruwelijk veel..:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je tegenwoordig last van een overmatige eigendunk wanneer je commentaar levert op een paar simpele zieltjes die meedoen aan een trieste wedstrijd. Er zitten een paar toppertjes bij die het als een opstapje zien, groot gelijk!(y) Jouw vriendin hoort daar echter niet bij. Die probeert wanhopig het stukje aandacht te verwerven dat ze in het dagelijks leven mist. Misschien moet je eens wat meer aan zelfreflectie doen. Zie eerst de balk bij jezelf voordat je de splinter bij een ander ziet!

En JA wanneer je jezelf gaat lopen verkopen kun je dit soort reacties verwachten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft een favoriete smilie die hij in elke post gebruikt, moeilijk serieus te nemen zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 17:01:
Hij heeft een favoriete smilie die hij in elke post gebruikt, moeilijk serieus te nemen zo.

..?! Das nog is een reactie!(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 17:13:
..?! Das nog is een reactie!

Kerel kijk is naar je post : laatste aanpassing 18 oktober 2006 17:07

Mijn post is gedaan : 18 oktober 2006 17:01

Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Je veranderd snel je post omdat het een domme post was vervolgens ga je slim lopen doen?

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat sommige meiden het gewoon leuk vinden om mee te doen aan zoiets voor zichzelf en niet voor anderen? Dat jij het verkopen noemt is slechts jouw interpretatie, maargoed jij denkt alles te weten en bent een persoon die denkt dat zijn mening altijd een feit is kijk dat is verder jouw probleem.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 16:59:
Misschien moet je eens wat meer aan zelfreflectie doen. Zie eerst de balk bij jezelf voordat je de splinter bij een ander ziet!

Het is een leuke zin maar denk dat hij meer voor jouw opgaat aangezien jij hier de allesweter bent (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 17:26:
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Je veranderd snel je post omdat het een domme post was vervolgens ga je slim lopen doen?

Waar heb je het over knaap? Ik had vanwege een hapering van PF, 2x dezelfde zin gepost. Daardoor stond er idd 2x een:loser:smiley. Vervolgens heb ik:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 16:59:
Heb je tegenwoordig last van een overmatige eigendunk wanneer je commentaar levert op een paar simpele zieltjes die meedoen aan een trieste wedstrijd. Er zitten een paar toppertjes bij die het als een opstapje zien, groot gelijk! Jouw vriendin hoort daar echter niet bij. Die probeert wanhopig het stukje aandacht te verwerven dat ze in het dagelijks leven mist. Misschien moet je eens wat meer aan zelfreflectie doen. Zie eerst de balk bij jezelf voordat je de splinter bij een ander ziet!

En JA wanneer je jezelf gaat lopen verkopen kun je dit soort reacties verwachten!

neergezet. Beetje dubbel anders, nietdan?! Ik sta overigens nog steeds achter mijn beweringen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 17:56:
Ik had vanwege een hapering van PF, 2x dezelfde zin gepost. Daardoor stond er idd 2x eensmiley.

Het waren niet twee dezelfde posts ;) Het gaat erom dat je tegen mij zegt "dat is nog een reactie (Y)" terwijl toen ik die reactie plaatste jij je post nog nieteens had aangepast, dat deed je nl 6 minuten later. Hoe moet ik daar dan op reageren?

Maar genoeg ik ga er niet meer over verder ,omdat ik het jammer van het topic vind!

Bij deze wens ik iedereen van hier die meedoet succes dat de beste mag winnen ik hoop dat het mijn meisje is, we zullen het zien over een tijdje :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CANADIAN op dinsdag 17 oktober 2006 om 23:57:
Marzena je hebt ook mijn stem!

dankjewel lieff(L)(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 18:05:
Het waren niet twee dezelfde posts ;)

Jongen, dan niet!
Waarschuw beheerder
Ga je nog naar de bobs marzena??

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klein Boefje op woensdag 18 oktober 2006 om 21:15:
Ga je nog naar de bobs marzena??

Er komen maar 60 buurmeisjes, las ik net .. waar zijn die andere 40 :-O (:-P)

Tot zaterdag meiden !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op woensdag 18 oktober 2006 om 21:19:
Er komen maar 60 buurmeisjes, las ik net .. waar zijn die andere 40 ()

Ik had het net ook gelezen in de brief, vorig jaar waren er nog minder volgens mij.
Snap ook wel dat als je heel verweg woont je niet heen gaat, zou ikzelf ook niet doen hoor;)

Tot zaterdag.

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=250 height=350 cacheid=001294340008905907fe82f81a019e01a9]http://img289.imageshack.us/img289/7066/posterxu6.jpg[/img]

Jaja :cheer: Ik ben ook aanwezig zaterdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klein Boefje op woensdag 18 oktober 2006 om 21:24:
Snap ook wel dat als je heel verweg woont je niet heen gaat, zou ikzelf ook niet doen hoor

Ik woon heel erg ver weg :jaja:
(grensgeval, groningen, drenthe, duitsland)
En ik kom ook :jaja:

Gaat er iemand zaterdag ook nog een leuk showtje weg geven?

ToT zaterdag (f)
Waarschuw beheerder
Ik doe er een uur over ...
Waarschuw beheerder
ik denk 1,5 uur als het niet langer is!
maar ga toch maar! ben wel benieuwd!
(K)
Waarschuw beheerder
Ik vind het ordi gehalte erg hoog. Alemaal van die quadi-geile Samantha's Sabrina's etc. Krijg ik nou niet bepaald een stramme plasser van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: tokkieterror op donderdag 19 oktober 2006 om 21:20:
Ik vind het ordi gehalte erg hoog. Alemaal van die quasi-geile Samantha's Sabrina's etc. Krijg ik nou niet bepaald een stramme plasser van

(y)Had het niet beter kunnen verwoorden!
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: tokkieterror op donderdag 19 oktober 2006 om 21:20:
Ik vind het ordi gehalte erg hoog. Alemaal van die quadi-geile Samantha's Sabrina's etc. Krijg ik nou niet bepaald een stramme plasser van

dat van die stramme plasser is volgens mij ook niet echt de insteek ;)
sommige zijn inderdaad ordi, en ik denk dat die ook niet bij de top tien zitten :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:24:
sommige zijn inderdaad ordi, en ik denk dat die ook niet bij de top tien zitten

vorig jaar zaten er ook wat ordi's tussen..die hadden gewoon veel vrienden die op ze gingen stemmen :P
Waarschuw beheerder
Ik vind Lisette uit Purmerend de mooiste! Ik heb dan ook op haar gestemd. Ze heeft tenminste een origineel filmpje en heeft naast haar mooie verschijning ook nog wat te vertellen.
Maaruh ik ben bang dat niet de leukste meiden bij de laatste 10 komen, maar degene die het meeste promotie hebben gedaan. Zoals jij?!?!?!?!?!?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zandur op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:56:
Ik vind Lisette uit Purmerend de mooiste! Ik heb dan ook op haar gestemd. Ze heeft tenminste een origineel filmpje en heeft naast haar mooie verschijning ook nog wat te vertellen.

Zou mooi worden, als je niet op je vriendin zou stemmen, hahahaha...

Mooi praatje, maar compleet overbodig :)

Waarschuw beheerder
kan nu eindelijk die filmpjes openen, ook wel leuk bij sommige (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zandur op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:56:

:roflol:

Ze pf-naam scheelt 1 letter met de mijne ,hij woont ook in Noord-Holland en heeft ook een vriendin die mee doet en bij de laatste 100 zit :D Kleine toeval maat :O

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:25:
die hadden gewoon veel vrienden die op ze gingen stemmen

Stemmen via de site is wel leuk maar volgens mij wordt dat niet gebruikt bij de selectie naar de volgende ronde en de uiteindelijke uitslag :no: Het blad kiest een favoriet waar zij wat in zien en dat zal dan ook de winnaar worden. Dit was een tijdje terug ook zo toen een maat van mij mee deed met een Mens-health covermodel wedstrijd, hij was niet de favoriet van de lezers(stemmers) maar won uiteindelijk wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:23:
Stemmen via de site is wel leuk maar volgens mij wordt dat niet gebruikt bij de selectie naar de volgende ronde en de uiteindelijke uitslag Het blad kiest een favoriet waar zij wat in zien en dat zal dan ook de winnaar worden. Dit was een tijdje terug ook zo toen een maat van mij mee deed met een Mens-health covermodel wedstrijd, hij was niet de favoriet van de lezers(stemmers) maar won uiteindelijk wel

o!ik dacht dat er 5 door FHM werden gekozen en 5 door de kiezer. wat zou anders het nut van stemmen zijn (weg illusie ;P)
Waarschuw beheerder
Hahaha grappig ja! En ik ga ook naar Qlimax!
Het zou naar mijn idee veel beter en eerlijker zijn als het blad zelf hun top 10 samenstelt. En tuurlijk stem ik op mijn eigen vrouwtje!!! Ff kijken wat voorn reacties er zouden komen...hahaha.
Maaruh ik wens iedereen suc6.
Waarschuw beheerder
donateur
Er kan er maar 1 de winnaar zijn !
en dat is merel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klein Boefje op woensdag 18 oktober 2006 om 21:24:
Snap ook wel dat als je heel verweg woont je niet heen gaat, zou ikzelf ook niet doen hoor

Hmmmm .. ik vind, je doet ergens aan mee .. of niet .. :jaja: Is toch leuk, zo'n feestje met alle meiden ! :-D

Heb zin in vanavond ! Nogmaals, tot vanaaf ! (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op zaterdag 21 oktober 2006 om 11:29:
Er kan er maar 1 de winnaar zijn !
en dat is merel

Dat is lief van je:D

(K)

Waarschuw beheerder
Eeeey meiden.. :) Hoe was jullie feestje hoop gezellig.. ;) Lonnyyy hoe heb je het gehad.. Hoop super leuk.. (K)
Waarschuw beheerder
Zo, vond het wel gezellig gisteren !
Vond het vooral leuk, al de meiden eens te ontmoeten !

Super gezellig nogmaals, wel druk, warm en vermoeiend .. hihi ! :-D

Liefs,
Waarschuw beheerder
1.Marzena
2.Claudia
3.Marlies

Waarschuw beheerder
1 Marenza
2 kristy
3 fleur..

allemaal leuke uitstraling:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op zondag 22 oktober 2006 om 12:50:
Zo, vond het wel gezellig gisteren !
Vond het vooral leuk, al de meiden eens te ontmoeten !

Super gezellig nogmaals, wel druk, warm en vermoeiend .. hihi !

Liefs,

Hier nog een die zich geamuseerd heeft :D
En ook nog eens gelachen heeft, he Lis :P

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van © i n d y op zondag 22 oktober 2006 om 17:37:
En ook nog eens gelachen heeft, he Lis

Zo zéker wel ! :-P

Marenza, ik heb jou niet gezien ?!

Liefs,

Waarschuw beheerder
ik zie dr echt geeneen hele mooi bij zitten... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en wat was de top??of is dat niet bekend gemaakt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:53:
en wat was de top??

Nee, nu kwamen (was de bedoeling) alle buurmeisjes bij één, en konden zichzelf gaan promoten, dmv flyers en visitekaartjes uit te delen.

11 november wordt de top 10 bekend gemaakt, geloof ik ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L I Z op zondag 22 oktober 2006 om 18:07:
Nee, nu kwamen (was de bedoeling) alle buurmeisjes bij één, en konden zichzelf gaan promoten, dmv flyers en visitekaartjes uit te delen.

11 november wordt de top 10 bekend gemaakt, geloof ik ..

ahh ok!de meiden die heen zijn geweest zijn goed bezig dus :D nou succes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 04:33:
Lonnyyy hoe heb je het gehad.. Hoop super leuk..

Heb mezelf vrij weinig gepromoot die avond, maar het was super gezellig! Maar ik had dan ook wel gezellige supporters meegenomen ;)
(K)