Partyflock

Forumonderwerp · 902584

PARIJS - Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan. De leider van het terroristennetwerk Al-Qaeda is bezweken aan de gevolgen van typhus. Dat staat in een uitgelekt rapport in het bezit van de Franse inlichtingendienst, dat zaterdag is geciteerd in de Franse regionale krant L'Est Republicain.

Het rapport is gedateerd op 21 september en zou gebaseerd zijn op informatie afkomstig van 'betrouwbare Saudische bronnen'. Een woordvoerder van het Franse ministerie van Defensie liet zaterdag na de publicatie van de informatie weten dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het lek bij de inlichtingendienst.

Het ministerie wilde de informatie in het rapport niet bevestigen. Een woordvoerder bij het Pakistaanse ministerie van Binnenlandse Zaken liet weten geen informatie te hebben over de mogelijke dood van Bin Laden.

Bron: www.nu.nl

is niet dood, die zit nog steeds verborgen in een door ome bush aangewezen schuilplek denk ik
OBL is een mytisch figuur, die heeft nooit bestaan. Het is slechts een onderdeel van de zionistische propagandamachine te Washinton....

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 02:25:
zit nog steeds verborgen in een door ome bush aangewezen schuilplek denk ik

hij is nog echt niet dood nee, dat is gewoon weer een vorm van een afleiding!

Als die vent ooit al echt bestaan heeft... ik vind t iig allemaal wel erg raar ineens :S

Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zaterdag 23 september 2006 om 14:06:
geloof er niks van

ik ook ni!!!

Zoals de rest,geloof er geen fuck van!

zag het net op teletext!
ik geloof daar dus niets van he
misschien was het zijn dubbelganger wel...

Bin laden intresseert mij niet. Bin Laden is onbelangrijk en nietig. Bin laden lijkt op kluivert in sommige opzichten: hij is over de top en ongevaarlijk..
Uitspraak van OBL op zondag 24 september 2006 om 05:04:
OBL is een mytisch figuur, die heeft nooit bestaan. Het is slechts een onderdeel van de zionistische propagandamachine te Washinton....

[indoctrinatie]Uitspraak van OBL [/indoctrinatie]

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 21:13:
eerst de dode lijk zien dan geloven!!!

:lol:

Sorry:$
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 09:10:
zag het net op teletext

Hmm het staat dus nu al wel op teletext:)
Ik denk niet dat het waar is er is tegenwoordig geen regering die nog de waarheid spreekt.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 24 september 2006 om 11:47:
[indoctrinatie] [/indoctrinatie]

Een amerikaanse uitvinding, die nog steeds fanatiek wordt toegepast door boesj en consorten...
nep

ik geloof er egt nix van.. z zegge nu dat die dood is en over een maand ofzo zul je zien dat er weer een video van um is waar hij weer opstaat...eerst maar een lijk op tv van die vent

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 23:06:
Zulk goed bericht heb ik de afgelopen dagen niet gehoord.

Denk je nou echt serieus dat de dood van Bin Laden ook maar iets zal bijdragen aan een betere wereld?
Saudi-Arabië: geen bewijs dood Bin Laden

Saudi-Arabië heeft ontkend bewijs te hebben voor de dood van terroristenleider Osama bin Laden. Gisteren meldde de Franse krant L'Est Republicain dat de Saudische dienst 'er van overtuigd' zou zijn dat Bin Laden in Pakistan was overleden aan tyfus. De krant baseerde zich daarvoor op een uitgelekt rapport van de Franse geheime dienst, die de informatie weer van de Saudische geheime dienst zou hebben gehad.

Volgens de Saudische ambassade in de Verenigde Staten zijn de berichten in de media echter 'pure speculatie'. Er zou geen enkel bewijs zijn voor de dood van Bin Laden.

Andere bronnen gaven gisteren ook al aan dat het bericht in de Franse media onbetrouwbaar zou zijn. L'Est Republicain zelf had hier echter een verklaring voor. Volgens de krant zou de Saudische geheime dienst willen wachten met de bekendmaking van het nieuws totdat het graf van Bin Laden gelokaliseerd is.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/68679

Gecondoleerd :'(

het was zo'n aardige man :lol:

Yeah wat 1 feest.
Nu is er weer vrede in de wereld:X
maar khoop wel dat hij lkkr heeft geleden.
Hoop niet dat Typhus seksueel overdraagbaar is :| dan kan ik m'n bestelling exclusieve arabische geitenkaas wel vergeten :/

Dikke onzin.. Wat zou je zelf doen als je gezocht wordt door een of ander leger en weet dat wanneer je gepakt wordt je voor je leven lang in een cel zal zitten of de doodstraf zou krijgen..

Natuurlijk, dood laten verklaren of in ieder geval de schijn opwerpen.. Logisch toch..

als OBL dood is staan er tien nieuwe op:D

En de prijs voor het meest spraakmakende sprookje van 2006 gaat naar.... De Franse inlichtingen dienst :mixje:

Uitspraak van Thomazi op zondag 24 september 2006 om 13:44:
Hoop niet dat Typhus seksueel overdraagbaar is dan kan ik m'n bestelling exclusieve arabische geitenkaas wel vergeten

Moet je wel oppassen dat hij die geit niet heeft geneukt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 14:21:
Moet je wel oppassen dat hij die geit niet heeft geneukt.

dat bedoeld hij toch:X

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 14:14:
En de prijs voor het meest spraakmakende sprookje van 2006 gaat naar.... De Franse inlichtingen dienst

maar wel een mooi sprookje met een happy ending.

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 14:41:
dat bedoeld hij toch

idd sorry

ik geloof er niks van,....
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 15:34:

bin laden leeft!
wie.....Bin laden???

ooooh die man die voor veel dollars doet alsof hij een terrorist is :/
en allemaal van die stoute dingen zegt op video, zodat we allemaal bang moeten zijn

Was het maar waar...
Bin laden overleden aan blauwtong, na dat hij het vers geneukte schaap een tongzoen gaf.

denk je nou echt dat die dood is..........
die kerel zit gewoon lijp te zijn in de bergen...........
laatste aanpassing
Het maakt nie uit of hij dood is. Het verrotte is dat z'n ideologie blijft bestaan!
idd....:flower:

Uitspraak van nolimit9000 op zondag 24 september 2006 om 18:53:
Het maakt nie uit of hij dood is. Het verrotte is dat z'n ideologie blijft bestaan!

daarom ze gaan toch wel door met aanslagen....
ik denk dat ie niet dood is gegaan maar gewoon door amsterdam loopt in ze jurk valt toch niet op
Dan loopt ie zeker op het mercatorplein rond :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 15:34:

ik ook niet :no:
Laten we het hopen zou in ieder geval al zon smeerlap weg zijn maar er staat wel weer een nieuwe terrorist op die het zo weer over neemt als dat al niet gebeurd is er lopen genoeg van die gekken rond wat doe je eraan:S
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 24 september 2006 om 16:24:
ooooh die man die voor veel dollars doet alsof hij een terrorist is
en allemaal van die stoute dingen zegt op video, zodat we allemaal bang moeten zijn

Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
Uitspraak van verre neef op zondag 24 september 2006 om 20:37:
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.

En zeker niet als het door anti-Amerikanen word gepost.
geloof er niks van.
Zulke soort mensen overleven zelfs de ergste soort kanker
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 24 september 2006 om 20:40:
geloof er niks van.

Dan maar de ziekte Mond en klauwzeer in het midden-oosten verspreiden.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 24 september 2006 om 20:40:
geloof er niks van.

Getuige Ronald Reagan :D

franse president heeft het in middels ontkracht.

jammer, was wel ff mooie gedachte
Uitspraak van Arctic Monkey op zondag 24 september 2006 om 20:42:
Dan maar de ziekte Mond en klauwzeer in het midden-oosten verspreiden.

Goed plan, want na een paar hete nachten slaat dat via via toch weer over op die terroristen!

of gaat dat te ver? :x
laatste aanpassing

zo nep als de tieten van pamela anderson.. weer zon publisiteits stunt... om maar even te laten zien dat de regeringen er nog wel 8er aan zitten... en let maar op... over 5 jaar zal hij 'opeens' weer opduiken...

eerst lijk zien, dan geloven
En de saudische bronnen hebben het ontkent.
Who gives a fuck?/
Als hij idd aan tyfus is gestorven of niet... I don't care...