Partyflock

Forumonderwerp · 902584

PARIJS - Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan. De leider van het terroristennetwerk Al-Qaeda is bezweken aan de gevolgen van typhus. Dat staat in een uitgelekt rapport in het bezit van de Franse inlichtingendienst, dat zaterdag is geciteerd in de Franse regionale krant L'Est Republicain.

Het rapport is gedateerd op 21 september en zou gebaseerd zijn op informatie afkomstig van 'betrouwbare Saudische bronnen'. Een woordvoerder van het Franse ministerie van Defensie liet zaterdag na de publicatie van de informatie weten dat er een onderzoek wordt ingesteld naar het lek bij de inlichtingendienst.

Het ministerie wilde de informatie in het rapport niet bevestigen. Een woordvoerder bij het Pakistaanse ministerie van Binnenlandse Zaken liet weten geen informatie te hebben over de mogelijke dood van Bin Laden.

Bron: www.nu.nl
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 15:39:
Zoals de rest,geloof er geen fuck van!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 22:55:
eerst zien dan geloven

Je hoort er ook niks meer over op het moment!

bullshit

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
En al is het wel zo, maakt het toch geen reet uit...
1 dode moslimterrorist maakt nog geen zomer :P
fuck it .
geloof het niet hebben het zovaak gezegd dat ie dood is ze weten nog geeneens waar die is :S kk triest
laatste aanpassing

Musharraf: Bin laden leeft in Afghanistan
donderdag 28 september 2006 om 17:13

NEW YORK (ANP) - De leider van het internationale terreurnetwerk al-Qaeda, Osama bin laden, is nog altijd in leven en bevindt zich in de Oost-Afghaanse provincie Kunar. Dat heeft de Pakistaanse president Pervez Musharraf gezegd in een interview met de Britse krant The Times.

,,Het is niet een vaag vermoeden'', zei Musharraf tijdens het gesprek in New York. ,,De provincie Kunar grenst aan de (Pakistaanse) regio Bajaur. We weten dat er nesten van al-Qaeda in Bajaur zijn. We hebben daar een goede inlichtingenorganisatie.''

Musharraf ontkende daarmee een rapport van de Franse inlichtingendienst dat Bin Laden zou zijn overleden aan tyfus. Volgens hem zou de terroristenleider steun krijgen van de Afghaanse krijgsheer Gulbuddin Hekmatyar.

www.spitsnet.nl
Dan zittie daar goed, in Konar komen de meeste buitenlandse strijders Afghanistan binnen.. als hij zich daar schuil houdt heeft ie zoveel mensen om zich heen die voor hem zouden willen sterven als het er op aan komt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:09:
hij zegt dat we het geloven maar jij plaatst alleen het nieuws meer niet en nu denkt hij dat jij het gelooft

Als je het niet gelooft waarom plaats je het dan..??
En als het niet waar is, is het geen nieuws maar een
roddel....
Moet ik nou ook alles uitleggen :d

ik zou zeggen als t echt zo was .....

OPGERUIMD STAAT NETJES!!!!!
Ik geloof dr weinig van :S

Laatst zeiden ze toch nog dat er niks van waar was :/
ik geloof er ook niet veel van eerst zien dan geloven :\
laatste aanpassing

Zozo moet er weer iets gecovered worden of gaat er juist iets gebeuren?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 12:05:
Osama Bin Laden is vorige maand overleden in Pakistan

Wonderen bestaan dan toch nog???

Maar geloof het niet echt!!
laatste aanpassing
zou mooi zijn maar ik geloof er ook niets van
die gast leeft nog gewoon hij zou nu al 20x dood zijn geweest :S

Bin Laden zit gewoon in zijn Amerikaanse villa te genieten van 70 bitchen ipv maagden.

Hij verdiend ook goed aan de wapenhandel
laatste aanpassing