ibiza 2007
Alsjeblieft niet. Twee keer geweest, nooit meer! Is gewoon niet mijn ding. De muziek die er 24/7 gedraaid wordt, trek ik slecht. Helaas.
Wil er deze zomervakantie naartoe..maar na een half uurtje lezen blijkt alweer dat het drinken 10 euro voor een biertje is. Dan wil ik al helemaal niet de prijs weten van een Baco en een whiskey cola. Overal moet je entree betalen..en nog veel ook!
Dat geld valt allemaal heel erg mee. Entree van 2 tientjes. Veel meer heb ik niet betaald. Biertje is in de grote tenten wel 9 eurootjes, baco's 12. Gewoon in de kroeg of midden in het centrum kost een biertje een eurootje of 3, 4. Niet meer.
Overal waar Nederlanders zijn heb je dat!
Uh nou nee, er zijn zowiezo niet veel NLers op Ibiza vind ikzelf
Ik heb ze ook niet gezien. Maximaal 10 ontmoet ofzo. Aangezien mijn Italiaans en Spaans wat is weggezakt, was het lastig communiceren. Vond ik een groot nadeel van Ibiza.
Is er geen jumpstyle of hardstyle ...
Eén feestje meegemaakt op donderdag in Space. Dat neigde naar Hardstyle. Was gelijk het beste feest. Dak ging er helemaal vanaf! Iedereen daar had zoiets van "eindelijk even afgelopen met het heupwiegen en joelen en gewoon even lekker knallen!"
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 16:01:
Dan ga jij lekker tussen de kotsende pubers lopen
Ibiza heb je kotsende ouderen. Kots blijft kots!