wat doe jij bij cocoon dan?? als die gast lekker wil feesten tijdens z'n vakantie moet dat toch kunnen. als je het maar naar je zin hebt! en als jij zo naar andere mensen gaat kijken beetje zielig he.
mja het kan hier nu ook wel want deze is toch bijna dood...
maar er is nu ook een skihut versie van heater!!!
zag net de clip voorbij komen op tmf compleet met sidney samson beat eronder.
degene die dat nummer nu nog draait moet ter plekke worden afgeschoten
2 weken IBIZA achter de rug...
- We love Space (viel goed mee)
- Closing Cocoon (goed), geen moeite gedaan voor afterparty (was al duidelijk dat dit een soep ging worden)
- Closing F*** Me I'm Famous (zeer goed). Enkel David Guetta stelde zwaar teleur met altijd zijn eigen triestige hitjes te draaien(thank god voor de 2de zaal)
- Closing We Love Space (voor een closing party stelde dit weinig voor) even David Guetta gehoord en die draaide bijna dezelfde set als enkel dagen ervoor in Pacha (dus wij vlug naar een andere zaal, waar het wel goed was)
- Famous & Original La Rocca Party @ Playa Cap des Falco (kleine en zeer leuke party die wel om 24u moest stoppen)
- Een zeer leuke Villa-party met 100 zotte feesters bij een zekere Snake-man...
- Af en toe Bora-Bora; waar het wel eens zeer leuk kon zijn. In de dag dan, als het blauwe zeil plat lag en er geen afscheiding met het strand was. Eens het avond was en dit zeil recht stond, was het er maar een triestige bedoeling.
IBIZA is een fantastisch eiland... Wij hebben ons gedurende 2 weken echt prima vermaakt met feesten en ook nog met vele andere zaken (zonnen, zwemmen, jetskieen, enz).. Maar van de Clubs zelf had ik toch iets meer verwacht. Tja het zal er van afhangen wat je gewoon bent of al gezien hebt. Als je weinig uitgaat of nog nooit naar een party in het buitenland bent geweest, tja dan zal je wel overdonderd zijn door die Clubs. Het waren (soms) leuke party's. Maar ik heb in die clubs nooit een "wauw"-gevoel gekregen...
Als je weinig uitgaat of nog nooit naar een party in het buitenland bent geweest, tja dan zal je wel overdonderd zijn door die Clubs.
ik snap echt niet waar je het over hebt want de meeste mensen die naar ibz gaan hebben al wel redelijk wat ervaring met clubben en hebben ook wel wat meer gezien dan dj harry van de plaatselijke disco...
kzie net dat je hardcore en dergelijke bij je favorieten hebt dus wie weet heeft het daar wel mee te maken dan.. ik kan me iig niet voorstellen dat je echt vindt dat het tegenvalt
ik snap echt niet waar je het over hebt want de meeste mensen die naar ibz gaan hebben al wel redelijk wat ervaring met clubben en hebben ook wel wat meer gezien dan dj harry van de plaatselijke disco...
kzie net dat je hardcore en dergelijke bij je favorieten hebt dus wie weet heeft het daar wel mee te maken dan.. ik kan me iig niet voorstellen dat je echt vindt dat het tegenvalt
Wij hebben ons gedurende 2 weken echt prima vermaakt met feesten en ook nog met vele andere zaken (zonnen, zwemmen, jetskieen, enz).. Maar van de Clubs zelf had ik toch iets meer verwacht.
kzie net dat je hardcore en dergelijke bij je favorieten hebt dus wie weet heeft het daar wel mee te maken dan
je bent net 20 man.
geniet van je feest. en ook op Ibiza had ik er toch veel meer van verwacht... ik ga er volgend jaar gewoon weer heen, want het is me heel erg goed bevallen. En op Ibiza geldt gewoon net als overal... dat je zelf een feest kan maken en kan breken.
Ik ben niet zo een hokjesfiguur en ik kan meerdere stijlen waarderen... Mijn Ipod in de wagen staat bijvoorbeeld ook vol van Progressive (zoals Digweed, Nick Warren en dergelijke). Ik heb inderdaad niet gezegd dat IBIZA of the clubs tegenvallen. Het zijn zeer mooie clubs, maar ik had er persoonlijk gewoon iets meer van verwacht. Ik heb mij op de meeste feesten echt prima vermaakt en zowieso maak je altijd zelf het feest. Maar puur van hoe de discotheken en de bekende party's zelf zijn, had ik meer verwacht. Deze worden ten op zichte van de buitenwereld zo opgeklopt en gehypted. Maar eens ik eenmaal zelf in Space en dergelijke kwam, had ik wel zo iets van "mooie discotheek, leuke sfeer, maar niets overdonderends speciaal van wow dit heb ik nog nooit gezien". IBIZA blijft wel een aanrader hoor, maar ik zou persoonlijk niet in het hoogseizoen gaan.
Ik kom er al sinds 1997 en ik vind het prima. En ik kan toch wel zeggen dat ik ergens geweest ben, maar nergens is het zo prima als op ibiza...
Voor nu, de ballen allemaal. Ik zie jullie wel weer op het 2008 forum. Kan iemand 'm ff aanmaken? En dit keer met een leuke foto erbij?