Partyflock

Forumonderwerp · 901329

Vervolg van het gesloten topic aangezien ik van mening ben dat de topic titel in strijd is met het beleid en de inhoud totaal niet .. vandaar deze aangepaste versie

https://partyflock.nl/topic/901311

Ik verzoek iedereen te letten op de politiek correctheid van zijn/haar uitspraken omdat het een actuele discussie is die best gevoerd moet kunnen worden
laatste aanpassing

in een gebouw moskee, kerk, vaticaanstad, klaagmuur etc...
als je zelf maar probeert goed te doen, en als iedereen nou eens alleen dat probeerde, dan liep alles nu op rolletjes.

(y) :respect:
Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:38:
Maarja ik vindt wel dat moslims te vaak negatief in beeld worden gebracht. Het is toch ook veel interessanter om een moslim in beeld te brengen die roept dat alle westerlingen op islamitisch grondgebied dood moeten, dan een moslim die zichzelf inzet voor de problemen met de jeugd in rotterdam-west.

ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, de volgende stap is je af te vragen waarom dat zo is, zou zijn? even voor de goede orde, ik ben het niet eens met de quote!

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:32:
Moslims staan ook vaak negatief in beeld, maar is dat zo heel erg raar op het moment??

:no:
Uitspraak van veewagter milko op zondag 17 september 2006 om 15:47:
de volgende stap is je af te vragen waarom dat zo is, zou zijn?

om de kijkcijfers, en kijkcijfers brengen geld in het laadje... klaar (y)
oorlog en geweld verkoopt, al sinds de romeinen ( brood en spelen (y)
oh en sex uiteraard ook :bloos:
Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 15:52:
om de kijkcijfers, en kijkcijfers brengen geld in het laadje... klaar

is dat zo? zien mensen dit graag? ik kijk liever naar een aflevering van bassie en adriaan als naar een docu over een oorlog.

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 15:52:
oorlog en geweld verkoopt, al sinds de romeinen ( brood en spelen

oorlog en geweld verkoopt zeker, maar het heeft ook een bijwerking. eentje die de mens makkelijk in een greep houd, angst.
Uitspraak van veewagter milko op zondag 17 september 2006 om 16:03:
ik kijk liever naar een aflevering van bassie en adriaan als naar een docu over een oorlog

ja jij ook paranoide androide :roflol:
Uitspraak van veewagter milko op zondag 17 september 2006 om 16:03:
angst.

andersom zou ik het zelfs stellen, zoals het in amerika gebeurt, jaag ze goed schrik aan voor terrorisme, de islam, de heilige oorlog en je kan zo twee landen zonder reden binnenvallen..... en een ander land proberen te verbieden om kernwapens te maken terwijl je er zelf ontiegelijk veel in je achtertuin hebt staan :[
laatste aanpassing
Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 16:05:
andersom zou ik het zelfs stellen, zoals het in amerika gebeurt, jaag ze goed schrik aan voor terrorisme, de islam, de heilige oorlog en je kan zo twee landen zonder reden binnenvallen..... en een ander land proberen te verbieden om kernwapens te maken terwijl je er zelf ontiegelijk veel in je achtertuin hebt staan

dat is niet andersom, dat is precies wat ik bedoel. maar je raakt slechts het oppervlak, dit is een kwestie waarin voornamelijk olie en strategische posities voorname doelstelingen zijn. je wilt niet weten wat voor effect de farmaceutische industrie voor impact heeft op afrika...
andersom zou ik het zelfs stellen, zoals het in amerika gebeurt, jaag ze goed schrik aan voor terrorisme, de islam, de heilige oorlog en je kan zo twee landen zonder reden binnenvallen..... en een ander land proberen te verbieden om kernwapens te maken terwijl je er zelf ontiegelijk veel in je achtertuin hebt staan laatste aanpassing 17 september 2006 16:08

iran verbieden op kern wapens is juist goed
zodra die kernwapen hebben gaan ze gooien
israel en dan amerika en wie volgt eu
amerika gooit niet zo snel hebben ze al gedaan
en daar hebben ze van geleerd
Uitspraak van $ chemistry $ op zondag 17 september 2006 om 17:12:
iran verbieden op kern wapens is juist goed

als jij dat goed vindt, moet het ook wederzijds zijn, dan mag iran ook verbieden aan Amerika dat ze er hebben. want wie bepaalt wat een ander land wel of niet mag doen?? en zeg nou niet Amerika hé, en ook niet dat meelopertje Europa genaamd.
Uitspraak van $ chemistry $ op zondag 17 september 2006 om 17:12:
zodra die kernwapen hebben gaan ze gooien

zegt wie ? zeg jij.
Amerika had er nog maar net een en wat deden zij er meteen mee ??? I rest my case o:) . Schijnheilige hypocriete zooi is dat daar. En oorlog of geen oorlog dat rechtvaardigt nog niet het gebruiken van die bom.
Dan kan Iran nu ook zeggen dat ze zich door Amerika bedreigt voelen en juist daarom zich moeten bewapenen voor de Amerikaanse terroristen :[ ( zie je je kan alles heel eenvoudig omdraaien, alleen was Amerika er net iets sneller mee o:) )
Amerika moet zich gewoon niet zo moeien met die Arabische landen, als de olie in Afrika zat, zou Amerika nie eens Irak, binnen gevallen zijn, maar eerder Ethiopië of zo, want die hebben daar geen voedselgebrek :no: dat zijn allemaal vermomde terroristen die net doen alsof ze honger lijden, zodat ze stiekem aan een massavernietigingswapen kunnen werken o:)

en dan nog ff dit... als nou een Arabisch land gaat moeien met de politiek in Amerika omdat daar nog zoveel armoede is... denk jij dat Amerika dat zomaar zou toestaan ? en nou jij weer (y)

ps: dit is een vreedzame discussie en in deze discussie werden geen mensen, dieren of andere levende wezens opgeofferd o:)
laatste aanpassing
helemaal gelijk met amerika ook daar MOETEN die bommen weg
overal op de wereld moeten de bommen weg
dat amerika irak binnen viel ja oke de olie
was ik ook op tegen ze zijn schijnheilig de yankee
maar de yankee zegt niet dood aan het midden oosten
ze willen er alleen maar de baas spelen en dat is heel fout
iran zegt wel dood aan het westen enaan israel en dat daar
ook moslims wonen nou die komen toch ook bij allah
dus gaan ze hem gewoon gooien kijk nu maar hoe ze reageren over de paus ,cartoon
stel je eens voor dat er iemand rond loopt met een mes op zak een opgefokt mannetje je ken ze wel hij krijgt ruzie
met iemand denk je dan dat hij gaat praten of .......
en oja ze bemoeien zich al met amerika en europa

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 09:54:
Wel eens gehoord van Palestina? Daar gaan de joden toch ook niet heel vreedzaam te werk.

dat zijn vergeldingsacties die juist voortkomen uit aanslagen van radicale moslims

(hmz topic leeft nog :cheer: )

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 17:26:
zegt wie ? zeg jij.

Iran is echt geen vreedzaam land. Dat kan je wel merken aan de uitspraken die gedaan worden.

Ik vind zoiezo landen waar het geloof boven de wet staat (moslimstaten) latent radicaal

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 17:26:
en dan nog ff dit... als nou een Arabisch land gaat moeien met de politiek in Amerika omdat daar nog zoveel armoede is... denk jij dat Amerika dat zomaar zou toestaan ? en nou jij weer (y)

Maar dit wordt ook hier in Nederland verwacht. Denk even aan Donners uitspraak ..
laatste aanpassing
Maar dit wordt ook hier in Nederland verwacht. Denk even aan Donners uitspraak

helemaal gelijk :respect:

tegenwoordig heb je niets meer aan je gelijk ..

maar toch bedankt ;)

ik heb een mening .. die ik voor mezelf goed kan onderbouwen
en voorlopig zie ik veel prietpraat hiero (op een enkeling na)
zo dacht ik dat met 12345 een zinnige discussie te voeren was .. maar ook dat bleek gewoon iemand die zeer bevooroordeeld is

nou ben ik ook wel bevooroordeeld geworden (heel erg vind ik dat) maar daarom ook dit topic .. ik zou willen dat iemand mij mijn ongelijk kan laten zien ..tot op heden is daar geen spraken van :/
laatste aanpassing

:yes:

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 03:19:
Uitspraak van Inus op zondag 17 september 2006 om 01:33:
De media creeert niet bewust een beeld van de moslims

nee da's waar, maar wakkert het wel aan. zoals bij die paus bijvoorbeeld, ook in het nieuws lieten telkens die ENE zin horen, en al het voorafgaand gebrabbel niet.
De media..... nog zo objectief niet meer :no: (ook daar zit weer GELD achter )

dit slaat echt nergens op.

niemand heeft er financieel baat bij als de moslims negatief in beeld zijn ..

nou ben ik wel met je eens dat de media niet altij even objectief is .. maar de feiten zijn en blijven wel de feiten en dat heeft niets met geld te maken :no:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 18:11:
niemand heeft er financieel baat bij als de moslims negatief in beeld zijn ..

nee nee dat bedoel ik niet zo....
ik verklaar ff :bloos:

de media is ook enkel maar mediageil :s iets controversieels uitzenden, iets wat mensen pakt, en je hebt hun aandacht...
ik bedoelde dat dus niet enkel t.o.v. moslims zeker niet, bij alles is dat zo bedoel ik.... als er maar meer volk kijkt... en liefst je een beetje shockt dan kijk je wel,ook naar de uitzending later op EENvandaag, waar ze dat topic dan express tot het laatste houden grr :[

ik merk zelfs dat de berichtgeving, de headlines van het nieuws zelfs erg verschillen van het VTM nieuws, het TV1 nieuws, het NED nieuws.
bijvoorbeeld bij de een was het een donkere man. de andere zegt al meteen alochtoon, en een andere zegt een man in een donkerzwarte pyama ;) snappie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 00:26:
eens, te vaak negatief in beeldlaatste aanpassing 17 september 2006 00:26

moeten ze maar is wat positiefs doen (Y)

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 18:23:
ik merk zelfs dat de berichtgeving, de headlines van het nieuws zelfs erg verschillen van het VTM nieuws, het TV1 nieuws, het NED nieuws.
bijvoorbeeld bij de een was het een donkere man. de andere zegt al meteen alochtoon, en een andere zegt een man in een donkerzwarte pyama ;) snappie

ah owkee.. dat is helemaal waar .. daar kan niemand omheen ;)
Maar .. ;)
feit is .. dat de moslims vaak negatief in beeld zijn .. en dan even niet gelet op de berichtgeving maar wel op de inhoud
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op zondag 17 september 2006 om 18:35:
moeten ze maar is wat positiefs doen

precies!en terreuristische aanslagen noem ik niet positief! onschuldige burgers in engeland zijn er de dupe van geworden, onschuldige mensen in amerika, en tot mijn grote verbazing werd theo ook het slachtoffer van een moslim in nederland notebene!vermoord omdat die mongool zn film beledigend vond jegens de islam!en dan die rellen door een cartoon!!8-)die moslims sporen niet!!! moorden in een naam van een zogenaamde god die moet staan voor alles wat goed is! de paus zal dalijk ook wel bedreigd worden, zal me niks verbazen.
en de media en de regering proberen ze wel in een positief daglicht te stellen, moet je eens kijken hoevaak die alli b op tv is en al die multicultureele feesten die hier gehouden worden!daar komen ook positieve verhalen over te staan in de krant. weet niet hoe het in andere steden zit maar hier in rdam hebben ze heel veel programma,s over buitenlanders waaronder ook moslims op een regionale zender, allemaal positief bedoeld!ik vind dit gewoon hersenspoelen en de waarheid verbergen.en onze minister van justitie houd zoveel van moslims dat hij zelfs de sharia wil invoeren in nederland!onze koningin ging op bezoek in een moskee en ze wilde een hand geven aan een man die moslim was en hij weigerde onze koningin een hand te geven en trix begreep dat wel omdat ze tenslotte een vrouw is!8-) nah als dat niet positief is!weet ik het ook niet meer!hahahah zwaar achtelijk natuurlijk maar hey je zal ze maar beledigen dan heb je zo een bom op je hoofd.

bedenk me net iets.

probeer eens een katholieke kerk in een moslimland te bouwen ..

(er zijn hier genoeg moskees)

dat hebben ze echt wel aan hun zelf te danken hoor!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:23:

ik ben wel gek :[ ik geloof nie eens in kerken,of was het niet persoonlijk bedoeld :bloos:

d'r zijn er wel meen ik, maar wel héél weinig :s

(er zijn hier genoeg moskees)

en is dat de schuld van de moslims ? of de schuld van de nederlanders dat ze dat "gedogen" ? maar in nederland heb je toch ook synagoogen meen ik of niet? en de katholieke en de protestantse kerk, kortom in nederland mag iedereen een gebedsplaats plaatsen (misschien afhankelijk van de hoeveelheid aanhangers of zo ? )

feit blijft dat moslims veel te snel op hun tenen getrapt zijn, wat dan weer resulteert in negatieve berichtgeving, dankzij.... yup.... hunzelf.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 17:59:
Maar dit wordt ook hier in Nederland verwacht. Denk even aan Donners uitspraak

dat zei hij ook maar om iets te zeggen, want hij weet ook wel dat die er nooit of te never komt ;D
laatste aanpassing

Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 19:40:
en is dat de schuld van de moslims ? of de schuld van de nederlanders dat ze dat "gedogen" ? maar in nederland heb je toch ook synagoogen meen ik of niet? en de katholieke en de protestantse kerk, kortom in nederland mag iedereen een gebedsplaats plaatsen (misschien afhankelijk van de hoeveelheid aanhangers of zo ? )

feit blijft dat moslims veel te snel op hun tenen getrapt zijn, wat dan weer resulteert in negatieve berichtgeving, dankzij.... yup.... hunzelf.

het was maar een voorbeeld aan de hand van de kerken bouwen in moslimstaten ;)
ik ben wel gek :[ ik geloof nie eens in kerken,of was het niet persoonlijk bedoeld :bloos:

:no: niet persoonlijk bedoeld ;)
dat zei hij ook maar om iets te zeggen, want hij weet ook wel dat die er nooit of te never komt ;D

dat het gezegd wordt is al eng :|
dat doen ze toch telkens zelf..

niet alle moslims he ..

een deel wel .. met name de jeugd (zoals iemand eerder al vermelde)
al-qaeda heeft nu ook een video boodschap
waarin ze oproepen de paus vermoord moet worden
ze zwaaien met een zwaard naar het kruis
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:08:
niet alle moslims he ..

nee maar ze zorgen er wel zelf voor..
en nederlanders komen ook vaak negatief in het beeld, maar dat is anders dan??

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 17 september 2006 om 20:23:
nee maar ze zorgen er wel zelf voor..
en nederlanders komen ook vaak negatief in het beeld, maar dat is anders dan??

klopt helemaal .. doen ze zelf.

en nee dat is niet anders .. dat is het hele ding .. iedereen gelijk aan elkaar .. daar zouden sommige moslims eens wat beter over moeten nadenken.
Net zoals kellytje (eerder in dit topic) liep te roepen over gelijke kansen enzo .. die hebben ze .. ze moeten niet zo lopen te mauwen en zeiken maar werken voor wat ze willen bereiken .. dat moet jij, dat moet ik .. en dus ook hun (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:29:
en dus ook hun

Die krijgen dik geld van de overheid.

daar hoor je mij niet over

ik hoef mijn geld niet cadeau te krijgen (zou wel lekker wezen)

maar ik doe niet graag moeilijk .. ik ga wel werken (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:29:
dat moet jij, dat moet ik .. en dus ook hun (y)

mag men hier nog amen zeggen ? OmJsb29zOg

het is nog steeds een vrij land ;)

Oneens met de stelling.

Een groot gedeelte van de moslim gemeenschap is meteen op de teentjes getrapt als er iets gezegd wordt door de paus (uit een gesprek van 500 jaar geleden) De moslim gemeenschap wil zo'n beetje alles wat er in hun 'eigen' land is hier invoeren en daarmee onze cultuur (of wat daar nog van over is) naar de achtergrond drukken. Misschien een idee voor een nieuwe stelling:

Als het in de landen van Allah zo geweldig is waarom blijven als die moslims daar dan niet?

Over 30 jaar is heel Nederland zo vreselijk verandert dat we net zoveel oorlog en geweld hebben als nu in het midden-oosten. Met dank aan alle linkse boomknuffelaars die al 15 jaar de armen wijd open hebben voor economische vluchtelingen en extremistische smeerlappen die niets liever willen dan het vrije Westen omver werpen.

Nou dit topic wordt wel héél extreem net als https://partyflock.nl/topic/900971 , maar ik moet erbij vermelden dat er ook anderen meelezen de mensen waar we het allemaal over hebben dus dan weet je dat ze onder ons zitten.
laatste aanpassing
helemaal gelijk maar ja we straks weer stemmen
ben ik toch benieuwt cda doet het niet goed meer
of gaan we straks weer met ze allen op de pdva
stemmen :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:37:
idee voor een nieuwe stelling:

Als het in de landen van Allah zo geweldig is waarom blijven als die moslims daar dan niet?

open je eigen topic! :P
Oneens met de stelling.

Een groot gedeelte van de moslim gemeenschap is meteen op de teentjes getrapt als er iets gezegd wordt door de paus (uit een gesprek van 500 jaar geleden) De moslim gemeenschap wil zo'n beetje alles wat er in hun 'eigen' land is hier invoeren en daarmee onze cultuur (of wat daar nog van over is) naar de achtergrond drukken.

kennelijk ben je het wel eens met de stelling .. :/

Uitspraak van $ chemistry $ op zondag 17 september 2006 om 22:43:

partij van de allochtonen?
Over 30 jaar is heel Nederland zo vreselijk verandert dat we net zoveel oorlog en geweld hebben als nu in het midden-oosten. Met dank aan alle linkse boomknuffelaars die al 15 jaar de armen wijd open hebben voor economische vluchtelingen en extremistische smeerlappen die niets liever willen dan het vrije Westen omver werpen.

precies maar als je dat roept ben je weer racist!8-) en wij kunnen dr toch niks aan veranderen!dat moet de regering doen en die doet dat niet!
Uitspraak van $ chemistry $ op zondag 17 september 2006 om 22:43:
stemmen

Met dank aan alle linkse boomknuffelaars die al 15 jaar de armen wijd open hebben voor economische vluchtelingen en extremistische smeerlappen

denk ik ook dat de pvda weer in de 2de kamer komt!

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:59:
open je eigen topic!

Je mag mijn stelling voor een 2e topic gebruiken hoor ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:59:
kennelijk ben je het wel eens met de stelling ..

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben het er ook niet mee eens hoor. Ik vind dat moslims vaak realistisch in beeld komen. Want de 'goede' moslims zie je amper in het nieuws.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:43:
Nou dit topic wordt wel héél extreem net als https://partyflock.nl/topic/900971 , maar ik moet erbij vermelden dat er ook anderen meelezen de mensen waar we het allemaal over hebben dus dan weet je dat ze onder ons zitten.laatste aanpassing 17 september 2006 22:44

Emel je plaat blijft hangen :gaap:

Uitspraak van basedrum op zondag 17 september 2006 om 23:14:
stemmen

Het probleem dat het politieke bestel op dit moment kent is de enorme hoeveelheid babyboomers die grotendeels conservatief stemmen. Ik bedoel hiermee dat ze stemmen op de partij waar ze altijd op hebben gestemd, dus CDA, VVD of PvdA bijvoorbeeld. Dit is een probleem voor de kleinere partijen. Het grootste probleem is nog dat de politieke partijen geen enkele moeite nemen om de kiezers te informeren over de partij standpunten om zo stemmen te winnen. Ik heb nog NOOIT een folder in de brievenbus gekregen met een partijprogramma in ieder geval. Neemt niet weg dat wanneer de babyboomers overleden zijn en de hoeveelheid allochtonen is toegenomen er een nieuw era van politiek bestuur zal komen waarschijnlijk.

maar ik moet erbij vermelden dat er ook anderen meelezen de mensen waar we het allemaal over hebben dus dan weet je dat ze onder ons zitten.laatste aanpassing 17 september 2006 22:44

En wat wil je daarmee zeggen? Er zijn genoeg redelijke moslims die willen integreren en meewerken aan een goed draaiend land. Er zijn gewoon een aantal rotte appels in de mand die we hard moeten aanpakken. Dat vinden die redelijke moslims ook, die schamen zich kapot voor de dingen die er gebeuren in dit land m.b.t. allochtonen en die willen dat helemaal niet. Als er mensen meelezen die het er niet mee eens zijn dan wil ik graag hun verhaal horen. :yes:

Zorgen de moslims daar niet zelf voor dan dat ze negatief in het nieuws staan :/

Nou dit topic wordt wel héél extreem net als https://partyflock.nl/topic/900971 , maar ik moet erbij vermelden dat er ook anderen meelezen de mensen waar we het allemaal over hebben dus dan weet je dat ze onder ons zitten.

heel extreem?

wat voor extreems is hier gezegd?
doe eens quoten dan ..

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 23:40:
Zorgen de moslims daar niet zelf voor dan dat ze negatief in het nieuws staan :/

de radicale moslims ;)

Ik heb pas een discussie gehad met een moslim die tegen mij zei dat het belachelijk was dat ze zo vaak negatief in beeld komen enzo. Hij vond dat ie zo goed was enzo blabla. Waar is die jongen nu? Hij zit vast en echt niet onschuldig ofzo hoor. Hoe hypocriet ben je dan?? Want juist door bijvoorbeeld zo'n jongen komen ze toch negatief in beeld??

het punt is dat ze zichzelf profileren als zijnde "goede moslim"
en vervolgens idd de fout in gaan ...
lekker geloofwaardig kom je over dan ;)

Dit geld echt niet voor alle moslims.
Ik weiger te geloven dat alle moslims "fout" zijn
maar het zou ook mooi zijn als het negatieve beeld wat meer gecompenseerd werd met wat goede berichten (en dat hebben ze zelf id hand)