Partyflock

Forumonderwerp · 901329

Vervolg van het gesloten topic aangezien ik van mening ben dat de topic titel in strijd is met het beleid en de inhoud totaal niet .. vandaar deze aangepaste versie

https://partyflock.nl/topic/901311

Ik verzoek iedereen te letten op de politiek correctheid van zijn/haar uitspraken omdat het een actuele discussie is die best gevoerd moet kunnen worden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:20:
als het een zinnige dialoog met goed onderbouwde argumenten niet gebasseerd op geloof maar op wederzijds respect, dan wel
ik maak geen onderscheid

Lijkt me een beetje onzinnig om met een radicale moslim over de problemen te praten en dan niet gebaseerd op geloof maar goed...

Voor jullie niet moslims zal het wel allemaal radicaal over komen die reacties op die cartoons en die uitspraken van de paus, maar Moslims houden meer van de Profeet Momahhed (vzmh) dan van hun eigen familie. Kom je aan onze profeet, kom je aan de Islam, kom je aan moslims. Zal wel voor jullie niet te begrijpen zijn, maar bekijk het eens vanuit een ander standpunt..
Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:24:
Zal wel voor jullie niet te begrijpen

Het is wel te begrijpen ... gewoon ieder in zijn waarde laten. Zowel moslims, Katholieken, Protestanten, Atheisten, Boedisten etc.
laatste aanpassing

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:24:
Voor jullie niet moslims zal het wel allemaal radicaal over komen die reacties op die cartoons en die uitspraken van de paus, maar Moslims houden meer van de Profeet Momahhed (vzmh) dan van hun eigen familie. Kom je aan onze profeet, kom je aan de Islam, kom je aan moslims. Zal wel voor jullie niet te begrijpen zijn, maar bekijk het eens vanuit een ander standpunt..

Ik bekijk het van zoveel mogelijk standpunten.
Overal zijn tere zieltjes.
Waarom hoor je nooit over radicale joden die een aanslag plegen (die hebben reden zat zou je denken)

Wij houden van 5 mei ... ook dan worden er kransen als voetbal gebruikt :S

Uitspraak van Ringelding :honger: op zondag 17 september 2006 om 01:25:
Het is wel te begrijpen ... gewoon ieder in zijn waarde laten.

dat is heel makkelijk als iedereen zijn waarde hetzelfde zou inschatten ..
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:27:
dat is heel makkelijk als iedereen zijn waarde hetzelfde zou inschatten ..

Tjah wat een ander doet kan ik niet helpen ... ik laat gewoon een ieder voor waar die voor is en hoe een ander denkt kan ik niks aan doen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:26:
Waarom hoor je nooit over radicale joden die een aanslag plegen (die hebben reden zat zou je denken)

mischien gebeurt dat ook wel, en ik ben het ook wel met je eens, moslims worden gewoon in een kwaad daglicht gesteld sinds dat terrorisme erg in trek is

Uitspraak van Ringelding :honger: op zondag 17 september 2006 om 01:28:
kan ik niks aan doen.

en dus moet diegene er maar mee kunnen leven.
dat vind ik dus ook ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:26:
Ik bekijk het van zoveel mogelijk standpunten.
Overal zijn tere zieltjes.

Wij houden van 5 mei ... ook dan worden er kransen als voetbal gebruikt

Waarom hoor je nooit over radicale Joden die een aanslag plegen? Ga het eens aan de Palestijnse bevolking vragen, want die Joden plegen daar ook genoeg aanslagen op onschuldige burgers.

En 5 mei voetbalkransen tjah, radicale moslims waren vast de opdrachtgevers van die jochies.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:29:
mischien gebeurt dat ook wel, en ik ben het ook wel met je eens, moslims worden gewoon in een kwaad daglicht gesteld sinds dat terrorisme erg in trek is

dat kan je niet met me eens zijn want ik vind niet dat ze in een kwaad daglicht gesteld worden :no:
ik vind dat ze te vaak negatief in beeld zijn

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:29:
En 5 mei voetbalkransen tjah, radicale moslims waren vast de opdrachtgevers van die jochies.

geen zinnige discussie mogelijk merk ik :S

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:30:
ik vind dat ze te vaak negatief in beeld zijn

in een kwaad daglicht gesteld

is toch hetzelfde niet waar?, de media creert dit beeld gewoon
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:30:
geen zinnige discussie mogelijk merk ik

Wat was dan jouw doelstelling om dat er bij te zetten?

In jouw optiek is dat mischien hetzelfde.
De media creeert niet bewust een beeld van de moslims om de moslims in een kwaad daglicht te stellen .. dat is een beetje vergezocht vind je zelf ook niet?

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:33:
Wat was dan jouw doelstelling om dat er bij te zetten?

het doel van het voorbeeld was puur een voorbeeld .. net zoals jij een voorbeeld gebruikte

En mij een mening toeschrijven die ik niet heb ben ik nie van gediend
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:34:
Jij schrijft mij indirect een mening toe .. die nergens op gebasseerd is en totaal nergens op slaat.

dat was mijn motivatie ..

mijn doel was jou bovenstaande quote te laten zeggen en deze uitleg erbij te geven

Voor mij als moslim is het wel ergens op gebaseerd..

Maarja ik vindt wel dat moslims te vaak negatief in beeld worden gebracht. Het is toch ook veel interessanter om een moslim in beeld te brengen die roept dat alle westerlingen op islamitisch grondgebied dood moeten, dan een moslim die zichzelf inzet voor de problemen met de jeugd in rotterdam-west.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:33:
In jouw optiek is dat mischien hetzelfde.

ik zie het verschil niet echt, in een kwaad daglicht stellen, of je negatief in het beeld brengen, dat is in mijn vocubulair toch hetzelfde

@ 12345
die quote moet je niet pakken want ik begreep je post verkeerd :D (ik ging weer eens te snel :P )
laatste aanpassing

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:38:
Maarja ik vindt wel dat moslims te vaak negatief in beeld worden gebracht.

het is niet de schuld van de media .. het is kortzichtig om te stellen dat dat de enige reden zou zijn

er zijn vast wel genoeg moslims die er wel wat aan doen om dat beeld te veranderen, alleen dat word helaas te weinig in de media vertoont, ik bedoel wie vind dat nou intressant

Het is toch ook veel interessanter om een moslim in beeld te brengen die roept dat alle westerlingen op islamitisch grondgebied dood moeten, dan een moslim die zichzelf inzet voor de problemen met de jeugd in rotterdam-west.

:yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:38:
ik zie het verschil niet echt, in een kwaad daglicht stellen, of je negatief in het beeld brengen, dat is in mijn vocubulair toch hetzelfde

jij hebt het over brengen ... als in media die dat doet ..

ik zie de media meer als medium voor wat er zoal in de wereld gebeurt .. die berichten neem ik overigens met kilo's zout ..

desalniettemin zijn moslims vaak negatief in beeld .. en nogmaals .. het is kortzichtig om te stellen dat dat de schuld van alleen de media is (ik zeg niet het geen invloed heeft)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:42:
er zijn vast wel genoeg moslims die er wel wat aan doen om dat beeld te veranderen, alleen dat word helaas te weinig in de media vertoont, ik bedoel wie vind dat nou intressant

dat is mischien wel zo .. maar toch zijn ze er ..
Ali b ? (slechte rapper maar buiten dat doet ook veel goeds)
Aboetaleb?
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:43:
desalniettemin zijn moslims vaak negatief in beeld .. en nogmaals .. het is kortzichtig om te stellen dat dat de schuld van alleen de media is (ik zeg niet het geen invloed heeft)

ok even voor de duidelijkheid ik ben het wel met jou standpunt eens, maar noem nog maar is een oorzaak? media is 1 ?

de radicale moslims die geen dialoog aangaan maar voornamlijk aanslagen plegen waarbij gigantisch veel onschuldige slachtoffers vallen .

lijkt me een goeie

(tevens goed nieuwsbericht)
laatste aanpassing

Maarja ik vindt wel dat moslims te vaak negatief in beeld worden gebracht. Het is toch ook veel interessanter om een moslim in beeld te brengen die roept dat alle westerlingen op islamitisch grondgebied dood moeten

1 cartoon en de hel breekt los ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:51:
1 cartoon en de hel breekt los

Tja dat iets is wat voor jullie nooit te begrijpen zal zijn. Zoals jij van je vader, moeder, opa, oma, broer, zus, zoon, dochter houdt, houden moslims van de profeet vzmh.

Zoals wat nu weer gezegdt wordt door de Paus denken de meeste mensen in het westen over hem, een vechtersbaas die met het zwaard de Islam probeerde te verspreiden.. Als zulk soort dingen worden gezegt, getekend (afbeeldingen zijn verboden van profeten) dan raak je iedere moslim, jong, oud, radicaal of gematigd... en dan kunnen zulk soort dingen wel eens vervelend uitpakken ja.

nee maar roepen dat israel weggevaagd moet worden kan dan wel weer he?

en wie zijn jullie?
ik schaar mezelf tussen geen enkele groepering .:/

als je dat wat de paus gezegd heeft in de hele context zou horen valt het wel mee
hij citeerde iemand die dat eeuwen geleden geroepen heeft en in een context waarbij die woorden niet zo bedoeld waren zoals ze geinterperteerd zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 02:03:
nee maar roepen dat israel weggevaagd moet worden kan dan wel weer he?

en wie zijn jullie?
ik schaar mezelf tussen geen enkele groepering .

Het zionistische regime in israel vernietigen is het doel van de radicalen, dat kan wel ja.

Wij = belijders van de islamitische godsdienst.

ja maar die jullie die jij zegt .. je voert een discussie met mij en je hebt het over jullie ..

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 02:05:
Het zionistische regime in israel vernietigen is het doel van de radicalen, dat kan wel ja.

en dat moet maar geaccepteerd worden ?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 02:05:
ja maar die jullie die jij zegt .. je voelt een discussie met mij en je hebt het over jullie ..

Jullie zijn de mensen die een andere of geen geloof aanhangen dan de mijne, maakt mij verder niets uit hoor.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 02:05:
en dat moet maar geaccepteerd worden ?

Ja.

mij maakt het moslim geloof ook niet veel uit .. is het niet dat ze vaak negatief in beeld zijn ;)

Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 02:07:
Ja.

dan vind ik dat de moslim gemeenschap zo goed moet zijn om ook zo veerkrachtig met uitspraken over het moslim geloof
om te gaan. Anders moet je die uitspraken niet doen.
Wat u niet wilt dat u geschied ..

gelijke monniken, gelijke kappen!
ze willen toch ook dezelfde kansen hebben als anderen?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 02:09:
veerkrachtig met uitspraken over het moslim geloof

Ik vind ze lief

er zitten best lieve tussen wellicht ..
jammer dat die niet wat vaker in beeld zijn ;)

zinnige antwoorden worden steeds verder te zoeken omdat men toch bevooroordeeld is ..

ik ga pitten .. het topic zal wel weer gesloten worden omdat er altijd mensen zijn die te bekrompen denken ;) (hoop dat de discussie redelijk normaal door kan gaan trouwens)
laatste aanpassing
moslims worden gewoon in een kwaad daglicht gesteld sinds dat terrorisme erg in trek is

en volgens mij zaten daar oorspronkelijk niet eens de moslims achter, maar eerder het grote en berekende GELD

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:33:
De media creeert niet bewust een beeld van de moslims

nee da's waar, maar wakkert het wel aan. zoals bij die paus bijvoorbeeld, ook in het nieuws lieten telkens die ENE zin horen, en al het voorafgaand gebrabbel niet.
De media..... nog zo objectief niet meer :no: (ook daar zit weer GELD achter )

weet je wat ik wil..... GELD o:) en dan stopt dat geroezemoes vaneigens, enkel nog opletten dat het geld me niet naar de kop stijgt dan :x
Is hun eigen schuld...

Van mij mogen ze allemaal een enkeltje Marokko.
laatste aanpassing
Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 01:18:
de moslims zetten zichzelf te veel negatief in het beeld. zo simpel is dat...
als men lacht met de katholieken,protestanten etc.. allemaal goed, maar durf eens iets over de islam te zeggen en je heb het spek aan je been.

Ja dat valt mij ook best op. Ik vindt het ook zo als er boven gezegt is. Maar ik denk ook dat het misschien komt omdat het westen misschien wel dingen geflikt heeft aan die regio maar beter kijken we niets steeds terug op wat wie gedaan heeft. Maar als je nu kijkt naar wie zich fout gedragen en wie er constant problemen aan het uitbuiten zijn en meteen zich slecht gaan gedragen dan zijn het helaas moslims.

uhuh.... right dr zijn geen radicale joden :/

Laat iedereen gewoon zijn eigen ding doen en laat mensen geloven wat ze willen geloven. Respecteer dat van elkaar en er zou een hoop gezeik minder zijn in de wereld (y)
laatste aanpassing
de moslims zetten zichzelf te veel negatief in het beeld. zo simpel is dat...
als men lacht met de katholieken,protestanten etc.. allemaal goed, maar durf eens iets over de islam te zeggen en je heb het spek aan je been.

Uitspraak van Ringelding :honger: op zondag 17 september 2006 om 01:24:
Uitspraak van :bounce: Da_Paul :xtc: op zondag 17 september 2006 om 01:21:
Uitspraak van on ™ op zondag 17 september 2006 om 01:18:
maar durf eens iets over de islam te zeggen en je heb het spek aan je been.

inderdaad daar heb je een goed punt

hmmm, volgens mij hebben jullie het commentaar op Madonna haar nieuwe tour gemist
ofwel, niet zomaar wat gaan roepen

Dat moslims te vaak negatief in beeld worden gebracht heeft naar mijn mening voor een groot deel te maken met 11 september. Toen is de beeldvorming ten opzicht van moslims veranderd. Alles wat ze daarna hebben gedaan wordt altijd groot en breed uitgemeten. Zo creeer je negatieve beeldvorming.
Uitspraak van PpnA op zondag 17 september 2006 om 01:29:
Waarom hoor je nooit over radicale Joden die een aanslag plegen

Wel eens gehoord van Palestina? Daar gaan de joden toch ook niet heel vreedzaam te werk.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 08:01:
uhuh.... right dr zijn geen radicale joden :/

weltrusten.

Uitspraak van twt op zondag 17 september 2006 om 08:39:
hmmm, volgens mij hebben jullie het commentaar op Madonna haar nieuwe tour gemist

dat heb ik niet gemist, wat wil je daarmee zeggen dan?

nee, juist te weinig, wat ze doen nog veel meer.....

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:20:
Ik weet dat niet alle moslims slecht zijn.

Maar véél van hun zijn het wel, de jongste generatie bijvoorbeeld.
laatste aanpassing
moslims willen maar 1 ding OORLOG
als je wat over die profeet van hun zegt ga je er aan
maar wel een grote bek hebben over het westen ook over onze god er is maar 1 god allah geen andere
hun haat tegen ons is groot
moet ik hiervoor naar de media kijken
ik zie het hier gewoon op straat
ze noemen vrouwen hoeren wij zijn varkens
want wij zijn GEEN moslims maar nederlanders
betreft de media
als ik kijk naar irak onderling maken ze ook ruzie
en dat allemaal in naam van allah
met de cartoons werden de teroristen in de zeik genomen
niet momahed maarja ze worden er boos om omdat je hem niet
mag afbeelden nu zegt de paus wat en nu mag je er niet over praten blaast de media het nou op of een geestelijk leider
waarna een hoop moslims na luisteren "kudde dieren"
ze zoeken een steeds weer een rede om ons te haten
oke israel is niet goed bezig zij zoeken ook steeds oorlog
amerika valt irak binnen was ik ook op tegen
waarom nu wel en toen 1 golf oorlog niet
oke we weten het antwoord pappa kon het schijnbaar niet afmaken dus deed zoon het en natuurlijk de olie
kijk hierin geef ik moslims gelijk in
maar neemt niet weg dat zij ons blijven haten
dat deden ze al in de jaren 80 al toen zeiden ze ook het westen moet dood de aarde moet alleen maar voor moslims zijn maar nu wordt het steeds erger
jammer want er zijn ook veel moslims die zeggen het tegen
over gestelde zoals een marrokaanse hoogleraar hij waarschuwd ons voor een oorlog tussen moslims en niet moslims in dit land binnen 25 jaar
en dat is jammer want er zijn ook heelveel goede moslims maar zien we ze straks ook nog als goede moslims
ik ben absoluut NIET rechts maar word het wel op deze
manier ik moet straks kiezen kies ik links is de kans groot
"niet nu maar later"dat nederland een moslim land word kijk maar naar het gelul over hoofd doekjes in amsterdam
een wijk daar werd gezegt tegen nederlandse vrouwen die daar komen of wonen als jullie niet voor hoer uitgescholden willen worden moeten jullie een hoofd doek dragen en niet naar mannen kijken "dit heb ik van een goede kennis
of kies ik rechts en dan maar hopen dat ze niet alle moslims er uit trappen want dat wil ik ook niet
mijn mening is je past je aan en houd je aan onze regels "moeten wij ook in jullie land" doe je dat niet dan oprotten oja ook het nederlandse tuig ff aanpakken dat niet wil werken of de wet overtreed ik ken er genoeg
maar dat er oorlog komt om het geloof weet ik wel zeker
maar of allah en momahed of god dit willen ??? wie heeft ze voor laatst nog gesproken wij bidden en praten naar god maar god zegt nooit wat terug jammer

zoals met die paus.. ze rukken het meteen totaal uit de context, hij zou nie meer welkom zijn in turkye ( notabene binnenkort misschien een EU land )ipv eens naar hele context te luisteren wat die jojo uit het vaticaan zei.
zelfspot is wat je sterk maakt, blijkbaar zien zij dat anders.

Die gast zouden ze overal moeten verbieden, doorgefreakte sekteleider :vaag:
Oprotten allemaal :[ achterlijke uitspraken van ze!!

ik zeg niks

Moslims staan ook vaak negatief in beeld, maar is dat zo heel erg raar op het moment??
Uitspraak van twt op zondag 17 september 2006 om 08:39:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:18:
doorgefreakte sekteleider

ja maar breek me de bek niet open over de KERK hé, da's ook nog zo'n pot huichelend nat? met popie jopie op kop...
een geloof zit in jezelf, moslim, katholiek, protestant, jood etc... niet in een gebouw moskee, kerk, vaticaanstad, klaagmuur etc... of flapdrol met een wit mutske op.
als je zelf maar probeert goed te doen, en als iedereen nou eens alleen dat probeerde, dan liep alles nu op rolletjes.

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 13:35:
ik zeg niks

da's net te veel Ols
laatste aanpassing