| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Alleen hoe?
Weet je trouwens ook of er uberhaupt nog 'originele' kaartjes verkocht worden, of zijn het allemaal/alleen maar Ticketbox-kaartjes?
Dan maak er maar is werk van dat ik deze wel ter promo in me bezit krijg, want die halve posters is nou ook niet alles!
P.s. vette poster trouwens!!!laatste aanpassing 21 november 2006 23:31
Kaarten zijn reeds verkrijgbaar via Ticketbox en een beperkt aantal vanaf 25-11 bij Mid-Town
Mooi!
volgende week gelukkig nog een zoethoudertje met Thunderdome,
Oke.. Maar heb dus al n ticketbox-kaartje nu Maar ik heb al wat geregeld met iemand die bij Midtown zelf werkt.. zou desnoods zijn kaartje mogen hebben (na afloop), als hij tenminste zelf n origineel kaartje heeft )
die slaan we fijn over
Nee joh, Thunderdome
nee joh, R.A.A.R.
Schranz
aaarrrrgg, duurt nu nog een maand. zit al een hele tijd weer te wachten op Pandemonium.
nee joh, R.A.A.R.
Schranz
en heb genoeg feesten voor Pandemonium
Nightmare
Nightmare misschien... Lijk me wel leuk..
Je zal heus wel een hitje horen maar niet de hele avond.
Mokum, Cenobite, Ruffneck
Er is niks mee met de nummers van de Mokum, Cenobite, Ruffneck platen. Ook de minder gedraaide nummers van die platenlabels zullen ten gehoren klinken.