Goodmorning liefste schatten
(omg die sloffen, hij heeft gewoon twee katten gekild en daar sloffen van gemaakt en niet zo lang geleden ook want die ene kop leeft nog

)

heb weer vette binnenpret mensen
sommige dingen zie je dus echt niet iets aan af ofzo
I can't do nothing if I can't do something my way

James Morrison
Ik ga me zo maar even aankleden enzo,
want dan kan ik om 1 uur even naar de F. Bol
Mijn collega Jorien heeft namelijk voor de ondernemers verzorgd dat de bouwput tijdens december dichtgaat en er komt een soort van kerstmarkt, echt superleuk
![Bron: http://www.doelstelling2.amsterdam.nl/images/faces/Tjeerd.jpg [img width=159 height=177 cacheid=0013ef2e002609a40c429f9d1a01adc702]http://www.doelstelling2.amsterdam.nl/images/faces/Tjeerd.jpg[/img]](/images/cache/0013ef2e002609a40c429f9d1a01adc702)
Wethouder Herrema opent het fietspad daar (gevaarlijk voor die ffietsers man

)
En dan kan ik ff socializen met hem ook, omdat hij ook de portefeuille taxi heeft en dat is ook weer voor de
BOTAM
Oh oh oh en mijn persbericht stond sowieso al gisteren een stuk ingekort in de Metro

plus de Telegraaf en AT5 hebben ook contact met ons gezocht n.a.v. het persbericht yeah
Uitermate handig om die mensen te leren kennen ook

Zo ga ik maandag eens bij de verslaggever di eik ken bij de Metro vragen of er misschien iets over D.D.O.D. In Overdrive in de Metro gezet kan worden

Je hebt namelijk een superleuk rubriekje met 'Vanavond in Amsterdam' *haalt wenkbrauwen veelbetekenend op*
Life is GOOD!!! I'm LOVIN' it
ZO nu eerst maar ff wakkerder worden met een lekker
Yieha yeah yeah yeah
Oh btw ben dus nog blijer dat ik met jou (ben) en Deb mee mag rijden met Michel, want.....
Nu kan ik een schandalig kort rokje aan zonder dat ik dood zal vriezen
I let go and just forget her
Tralalalala James Morrison shoobedoo wap waaaa tralalalala HOEI
ZO ook ff sinterklaascadeautje halen voor degeen van wie ik het lootje getrokken heb

zondag ff gedichtje in elkaar knallen en dan maandagavond met mijn liefste collega's Sinterklaas vieren, heb ik ook superveel zin in
oh oh oh en had ik al verteld?
Ben gewoon vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw

ga alllen wel ook nog de 2e januari vrij vragen, want die heb ik nog wel nodig om te herstellen van mijn oud en nieuw

Ik ga echt van God los de 31e yeah

en dan even kijken wat ik nog meer kan halen om mijn leven te veraangenamen
JOEHOE zin in de feestdagen