Partyflock

Forumonderwerp · 901114

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Gooi hier maar alles neer wat met onzin te maken heb!
Fout is goud en right is wrong!! :cheer:

Dit is het totale niet serieuze onzin forum van Fab en Ben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we zijn wel lekker poetisch met elkaar (L)

ik heb gistermiddag tussen 3 en 4 expres cappuccino gedronken dat ik wakker zou blijven tijdens college.....helaas werkte het bij mij als onervaren koffiedrinker nog veeeeeeeeeeeeeeeeel langer door :nocheer: ik heb dus weer eens te kort geslapen, had best wel wat langer gemogen :jaja:

wacht even hoor.....

:gaap:

gelukkig vandaag geen college, dus een gewone dag en gewoon om 5 uur naar huis :cheer: GEEN KOFFIE DRINKEN en dan lekker vroeg naar bed (L)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 11 september 2007 om 07:30:
helaas werkte het bij mij als onervaren koffiedrinker nog veeeeeeeeeeeeeeeeel langer door

Ik ben jaloers.

Bij mij werkt dat spul niet meer zoals vroeger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 11 september 2007 om 18:44:
Koffie? wat is dat?

Zegt onze Starbucks fan

Of ben je helemaal over op dat heilige Duitse water?
Waarschuw beheerder
geen wonder dan dat het zo koud is.....hell just froze over :S

;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 11 september 2007 om 22:42:
geen wonder dan dat het zo koud is.....hell just froze over

Ikke in iedergeval niets van begrijpen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 12 september 2007 om 11:31:
Die andere heeft een ingebouwd StarbucksRader

Jemig ben ik op een andere planeet neer gepleurd hihi!
Waarschuw beheerder
donateur
Water Joe, zij heeft een rader:jaja:

ff zeuren, bah, geen zin meer in werk, was het maar weekend en de klote vergadering van vanochtend was ook gewoon tydverspilling:/ over 2 weken een borrel, leuk met beste collega´s die je je maar kan wensen:rot:

So, and it´s out of my systeem.

was het maar weekend:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 13 september 2007 om 13:57:
ikke weer snap

ik ook maar wie is water joe eigenlijk?

Mhhhh of is dit uit de tent lokken?
Waarschuw beheerder
ze post hier best wel vaak :jaja: en volgens mij heeft ze gewoon een huis dus is van een tent geen sprake hoor :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 19 september 2007 om 10:44:
ze post hier best wel vaak

Dat weet ik wel hoor en zodoende kwam de vraag ook naar boven borrelen. Op straat zou ik haar niet herkennen.

Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 19 september 2007 om 10:44:
en volgens mij heeft ze gewoon een huis dus is van een tent geen sprake hoor

Mhhh uit het huis lokken vind ik net iets te ver gaan.

Ik ga er maar eens een dagje over slapen.
Waarschuw beheerder
graag gedaan hoor (F)

lekker geslapen?
Waarschuw beheerder
Ja twee keer zelfs
Waarschuw beheerder
:O zooooooooooooooooooo..........je bent nou toch niet in de war met de dagen he? Dat heb ik altijd als ik 's middags even in slaap val bijvoorbeeld :lol:
Waarschuw beheerder
Ik moet morgen vroeg beginnen dus het lijkt nu net zondag voor mij!

Dus ben wel in de war hihi!

Maar wel positief na zo een geweldige nacht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zaterdag 22 september 2007 om 18:20:
Ik moet morgen vroeg beginnen dus het lijkt nu net zondag voor mij!

dan is het bij jou dus ook een dag eerder weekend dan bij ons :jaja:

Uitspraak van Flexy op zaterdag 22 september 2007 om 18:20:
Dus ben wel in de war hihi!

de kertsverlichting ook (y) je bent niet de enige dus, dat scheelt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 22 september 2007 om 18:28:
dan is het bij jou dus ook een dag eerder weekend dan bij ons

Zelfs nog iets vlugger. Woensdag om 23 uur begint mijn weekend.

Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 22 september 2007 om 18:28:
de kertsverlichting ook je bent niet de enige dus, dat scheelt!

Is de kerstverlichting ook al uit de war?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 23 september 2007 om 16:41:
Zelfs nog iets vlugger. Woensdag om 23 uur begint mijn weekend.

de mijne donderdagmiddag 13:00......tenminste dan hoef ik niet te werken tot maandag en heb ik ook geen colleges meer tot maandagavond, maar moet nog wel werken voor school dus lui op de bank hangen zit er niet in.........ook niet erg want dat verveelt ook weer zo snel eigenlijk, vooral als er niets op de tv is!

Uitspraak van Flexy op zondag 23 september 2007 om 16:41:
Is de kerstverlichting ook al uit de war?

zwe waren niet thuis want het licht was uit, anders had ik het even voor je gevraagd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 23 september 2007 om 18:15:
zwe waren niet thuis want het licht was uit, anders had ik het even voor je gevraagd

Mhhh als ze maar niet verdwaald zijn!
Waarschuw beheerder
hoop het niet :S ze zijn al in de war namelijk voor zover ik weet.....
Waarschuw beheerder
Ze moeten ook gewoon bij het begin beginnen, maar met zoveel lichtjes die in de war zijn en uit de war willen zal dat wel lastig zijn.

Misschien moet je de stekker eens aansporen als je hem tegen komt!
Waarschuw beheerder
Niets is sterker dan de stilte!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 29 september 2007 om 22:25:

stilte door breek http://www.newtechpirates.com/tuner.php
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zaterdag 29 september 2007 om 22:25:

wie zwijgt is stil
Waarschuw beheerder
ik ben zo verkouden :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op maandag 1 oktober 2007 om 06:07:
Ja de makkelijke seizoenen zijn voorbij en die waren al niet echt makkelijk.

dus eigenlijk zijn gewoon de seizoenen voorbij? ;)

Wat zullen we naar de zomer snakken aan het eind van de winter.

ik vind de winter heeeerlijk (ik hou van donker, overal staan de lampjes aan, meeste feestdagen...zo gezellig allemaal) maar het mag niet regenen :nee: koud heb ik niet zo'n moeite mee maar regen is het ergst!
donateur
Heb je weer paddo`s op hihi?

o:)

Ik was drugsvrij dit weekend B) Op de jointjes na natuurlijk hihi

Heb wel nog steeds 2.5 gedroogde paddo hier liggen, maar eens kijken wanneer ik die ga verorberen dan :9

Wat ga ik aankomend weekend doen, even kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 1 oktober 2007 om 13:59:
dus eigenlijk zijn gewoon de seizoenen voorbij?

De huidig geldende seizoenen misschien wel. Het zou me in elk geval niet verbazen.

ik vind de winter heeeerlijk (ik hou van donker, overal staan de lampjes aan, meeste feestdagen...zo gezellig allemaal) maar het mag niet regenen koud heb ik niet zo'n moeite mee maar regen is het ergst!

Kou voelt vaak best lekker, maar eind februari ben ik het toch echt stront beu!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 1 oktober 2007 om 14:07:
Wat ga ik aankomend weekend doen, even kijken

Rust is onze kracht!
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 1 oktober 2007 om 22:01:
:cheer:

Woooohooooo je hebt weer internet??????

ik vind de winter heeeerlijk (ik hou van donker, overal staan de lampjes aan, meeste feestdagen...zo gezellig allemaal) maar het mag niet regenen :nee: koud heb ik niet zo'n moeite mee maar regen is het ergst!

Ik hou ook van de regen, zo heeft één van mijn liefste vrienden uit Engeland me geleerd :lief:

Elk seizoen heeft wel zijn dingen, ik hou ook echt van stormachtig weer, maar wel het liefst alleen met de wind, of met alles regen en onweer, maar dan wil ik wel gewoon binnen zitten als het even kan ;p

Uitspraak van Flexy op maandag 1 oktober 2007 om 22:48:
maar eind februari ben ik het toch echt stront beu!

Leve de zonnebank en dan is het alweer bijnaaaaaaaa Lente

Positief denken :cheer: hihi

Wat een vreemd weekend al met al zo bij elkaar tel ik zo even bij elkaar op en dan kom ik toch wel erop uit dat het goed was

Nou alleen dat slot van mijn fiets morgen nog open proberen te krijgen en heb in ieder geval een reserve fiets :cheer:

Uitspraak van Flexy op maandag 1 oktober 2007 om 22:48:
Rust is onze kracht!

Misschien sluit ik me hier inderdaad wel een keer bij aan
Al kan ik vrijdag misschien ook wel wat gaan drinken met iemand o:)

Denk niet dat ik naar de Lexion zal gaan, al lijkt me dat ook wel erg leuk :yes:

Eerst maar de aankomende week weer doorkomen hi hi, welke avonturen zullen er nu weer zijn? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 1 oktober 2007 om 22:55:

voorlopige weer eventjes, Labtop wil niet opstarten, vandaag is het toevalige wel gelukt dus eind deze week gaat deze terug naar de fabrikant en dan horen we het of het nog te maken valt. heb natuurlijk weer de pech dat dit nu net weer buiten de garantieperiode gebeurt:nocheer:
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 1 oktober 2007 om 23:08:
heb natuurlijk weer de pech dat dit nu net weer buiten de garantieperiode gebeurt:nocheer:

Je kan proberen ze aan te spreken op het feit dat zo een ding een bepaalde levensduur hoort te hebben en als binnen die levensduur al iets stuk gaat er eigenlijk al iets mis met dat ding was van start aan.

Heb het er heel toevallig met mijn moeder over gehad met garantie die verlopen is, elke machine heeft een bepaalde levensduur en als het in die tijd al stuk gaat zou een fabrikant er eigenlijk een stuk schappelijker over te horen zijn!

(hihi ik schrijf veel in Donald Duck taal vandaag!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik zie het wel, zoniet dan wil ik hem alsnog terug maar dan gaat de hardeschijf deruit en vele andere ondelen. gevolg door gooi-je-labtop-uit-het-raam-filmpje O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 1 oktober 2007 om 22:55:

En ik Senseo.

Ze smaken best Daniel en heb bij mijn papa in de loods ontdekt dat hij dozen vol pads heeft.

Thank u very much my friend for this machine!

Ik hou ook van de regen, zo heeft één van mijn liefste vrienden uit Engeland me geleerd

Elk seizoen heeft wel zijn dingen, ik hou ook echt van stormachtig weer, maar wel het liefst alleen met de wind, of met alles regen en onweer, maar dan wil ik wel gewoon binnen zitten als het even kan

Het voordeel van een veelzijdig weertype is dat het niet snel verveeld.

Leve de zonnebank en dan is het alweer bijnaaaaaaaa Lente

Positief denken hihi

idD

Wat een vreemd weekend al met al zo bij elkaar tel ik zo even bij elkaar op en dan kom ik toch wel erop uit dat het goed was

Het afgelopen weekend werkte dus wel.

Misschien sluit ik me hier inderdaad wel een keer bij aan
Al kan ik vrijdag misschien ook wel wat gaan drinken met iemand

Vrijdag ga ik wel even bij de zuipclub op bezoek na onze reclame campagne van afgelopen zaterdag moet ik wel even polsen of ze hun naam eer aan doen.

Eerst maar de aankomende week weer doorkomen hi hi, welke avonturen zullen er nu weer zijn?

Elke seconde is een avontuur.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 1 oktober 2007 om 23:13:
Je kan proberen ze aan te spreken op het feit dat zo een ding een bepaalde levensduur hoort te hebben en als binnen die levensduur al iets stuk gaat er eigenlijk al iets mis met dat ding was van start aan.

Heb het er heel toevallig met mijn moeder over gehad met garantie die verlopen is, elke machine heeft een bepaalde levensduur en als het in die tijd al stuk gaat zou een fabrikant er eigenlijk een stuk schappelijker over te horen zijn!

Wie niet waagd, wie niet wint.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 1 oktober 2007 om 23:13:
(hihi ik schrijf veel in Donald Duck taal vandaag!)

Het gehalte uitroeptekens is nog iets aan de lage kant.

Dus je bent Markus Duck, want ik praat ook veel te zacht volgens de maatschappij hihi.

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 1 oktober 2007 om 23:19:
Ach, ik zie het wel, zoniet dan wil ik hem alsnog terug maar dan gaat de hardeschijf deruit en vele andere ondelen. gevolg door gooi-je-labtop-uit-het-raam-filmpje

Maar het zou leuker en fijner zijn als de fabrikant hem zou maken.

Bovendien is het een gerenomeerd merk.

Als we de firma Acer een mooie brief sturen en duidelijk maken dat het niet goed zal zijn voor hun gerenomeerde naam dan kan er nog heel veel mogelijk zijn.

Ik ben nu lekker bij mijn papa thuis en het is nog heel vroeg in de nacht. Ik ben weer klaar wakker en had nu best een biertje in de stad gelust.

Waarschijnlijk maar goed dat ik even in mijn zeeuwse landschap ben.

Dat doet me denken aan de sticker achter op de auto van mijn oma.

Ik hou van mijn Zeeuwse landschap.
Waarschuw beheerder
donateur
Daft Punk @ 5 Days Off Amsterdam 4-7-2007 http://rapidshare.com/files/44241089/Daft_Punk_05_Days_Off_2007.rar

is dat ook met spaarzegels? O:)

Denk ook wel dat ze hun goeie naam willen houden toch? als je een produkt verkoopt.

Zoals ik nu me labtop opstart kan nooit erg goed zijn:no: maar daar ga ik vrijdags wel ff erachteraan. morgen een beetje afleiding in Leiden:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
1, 2, 3 oktober, 3 oktober
Dan zijn we als een bal (ALS EEN BAL!)

:cheer: heb er zin in, ik kwam, ik zag en ik zoop mezelf onder de tafel:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 3 oktober 2007 om 20:26:
huh? verder wel alles goed?

Wat? geintje zeker? 3 oktober is het Leidse onzet:cheer: betekende vroeger altyd een vrije dag van school:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
en helaas op middelbareschool vaak de volgende dag weer met een kater onder de schoolbanken verschijnen:nocheer: :nosmile:
Waarschuw beheerder
echt nog nooit van gehoord :nee: maar goed, ik kom ook niet uit Leiden en omstreken!
Waarschuw beheerder
donateur
Tis gelukkig ook maar 1 keer in het jaar. ben er al bijna 10 jaar er niet meer geweest:no: maar door de samenloop dit jaar weer rondje gelopen en nadat we een paar ritten hadden gemaak, afgesproken om volgende jaar maar eens naar de HamburgDom te gaan b-) bier en eten smaakte goed, alleen laatste ritje in de achtbaan was geen slim idee:no: had daarna nog een tydje last van me maag en z´n een stoere achtbaan is het nogeens niet:bloos:

je hebt tegenwoordige ook bijna overal filmpjes van!
{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing