Woooohooooo je hebt weer internet??????
En ik Senseo.
Ze smaken best Daniel en heb bij mijn papa in de loods ontdekt dat hij dozen vol pads heeft.
Thank u very much my friend for this machine!
Ik hou ook van de regen, zo heeft één van mijn liefste vrienden uit Engeland me geleerd
Elk seizoen heeft wel zijn dingen, ik hou ook echt van stormachtig weer, maar wel het liefst alleen met de wind, of met alles regen en onweer, maar dan wil ik wel gewoon binnen zitten als het even kan
Het voordeel van een veelzijdig weertype is dat het niet snel verveeld.
Leve de zonnebank en dan is het alweer bijnaaaaaaaa Lente
Positief denken hihi
idD
Wat een vreemd weekend al met al zo bij elkaar tel ik zo even bij elkaar op en dan kom ik toch wel erop uit dat het goed was
Het afgelopen weekend werkte dus wel.
Misschien sluit ik me hier inderdaad wel een keer bij aan
Al kan ik vrijdag misschien ook wel wat gaan drinken met iemand
Vrijdag ga ik wel even bij de zuipclub op bezoek na onze reclame campagne van afgelopen zaterdag moet ik wel even polsen of ze hun naam eer aan doen.
Eerst maar de aankomende week weer doorkomen hi hi, welke avonturen zullen er nu weer zijn?
Elke seconde is een avontuur.
Je kan proberen ze aan te spreken op het feit dat zo een ding een bepaalde levensduur hoort te hebben en als binnen die levensduur al iets stuk gaat er eigenlijk al iets mis met dat ding was van start aan.
Heb het er heel toevallig met mijn moeder over gehad met garantie die verlopen is, elke machine heeft een bepaalde levensduur en als het in die tijd al stuk gaat zou een fabrikant er eigenlijk een stuk schappelijker over te horen zijn!
Wie niet waagd, wie niet wint.
(hihi ik schrijf veel in Donald Duck taal vandaag!)
Het gehalte uitroeptekens is nog iets aan de lage kant.
Dus je bent Markus Duck, want ik praat ook veel te zacht volgens de maatschappij hihi.
Ach, ik zie het wel, zoniet dan wil ik hem alsnog terug maar dan gaat de hardeschijf deruit en vele andere ondelen. gevolg door gooi-je-labtop-uit-het-raam-filmpje
Maar het zou leuker en fijner zijn als de fabrikant hem zou maken.
Bovendien is het een gerenomeerd merk.
Als we de firma Acer een mooie brief sturen en duidelijk maken dat het niet goed zal zijn voor hun gerenomeerde naam dan kan er nog heel veel mogelijk zijn.
Ik ben nu lekker bij mijn papa thuis en het is nog heel vroeg in de nacht. Ik ben weer klaar wakker en had nu best een biertje in de stad gelust.
Waarschijnlijk maar goed dat ik even in mijn zeeuwse landschap ben.
Dat doet me denken aan de sticker achter op de auto van mijn oma.
Ik hou van mijn Zeeuwse landschap.