3517x bekeken
Hoorde van je vriend dat paddo's moeilijk te sturen zijn..,
hmm is wel te doen zolang je niet een overdreven hoge dosis neemt...
Heb laats lsd dotje gehad echt waarzinnig vet
ga ik binnenkort ook eens doen...laatste tijd enorm in verdiept...ik plak n zegel op mn tong lalalalalaaaa
ja man lsd das ook nog iets voor in de toekomst
eerst wat trippen met paddo's voordat ik daar aan ga beginnen
maakt nix uit opzich lijkt mij...als je maar met lage doseringen begint
ga ik binnenkort ook eens doen...laatste tijd enorm in verdiept...ik plak n zegel op mn tong lalalalalaaaa
Njaa lalalaaa zeg je niet zo snel...is best een heftige ervaring want het lijkt net of je in een film zit.
Als je wat erover wilt weten pb me ff prive
hmm is wel te doen zolang je niet een overdreven hoge dosis neemt
das waar maar gwn dat ik wat met het gevoel van hallucinaties kan omgaan en gwn alles wat er bij komt kijken. Als je bad trip hebt gehad van paddo's heb je ook sneller iets van "how lsd laat ik voor hetgeen het is"
Je San Pedro zal wel goed in hoogte en breedte uitzetten
dit is ook de snelste cactus
toch leuke kamercatusjes
Jah tog lijkt me ook aangezien ik volgende week vrijdag in me eigen huisje zit
ow hennig leuk
kga er mij ook aanschaffen voor op kot, plantjes zijn alleen maar gezond, ze verschaffen zuurstof, gezelligheid en een fijn tripje

kzou nie wete wat het zou zijn, momenteel zelf nogniet veel van smartshop geprobeerd buite de wat zwaardere dingen
kga er mij ook aanschaffen voor op kot, plantjes zijn alleen maar gezond, ze verschaffen zuurstof, gezelligheid en een fijn tripje
Heb vandaag ook kruiden gehaald in de smartshop wild lettuce heet dat,ben het nu aant roken smaakt best lekker,en je word er best dromerig van
kzou nie wete wat het zou zijn, momenteel zelf nogniet veel van smartshop geprobeerd buite de wat zwaardere dingen
geen idee, nooit met zaadjes gekweekt
ik zou ze eignelijk gwn al kopen als ze een tijdje oud zijn, het lijkt me niet zo heel makkelijk om cactussen te kweken
veel water zulle je cactusjes nie nodig hebben
de hennepzaadje gingen wel redelijk snel binnen 2 dagen waren ze al 3 cm lang
toch rot da het zo makkkelik is om een mannelijke plant te kweken en zoveel geld moe neertelle om vrouwelijke zaadjes te verkrijge
Valt wel mee...ik had 10 zaden voor 35 euro,en de planten zijn nu aant toppen
en we hebben al 10 jack herer zaden gehaald van 100 euro
Njaa lalalaaa zeg je niet zo snel...is best een heftige ervaring want het lijkt net of je in een film zit.
mja vergis je erniet in hoor...me vriend en maat bleven er redelijk normaal onder,dus na paar uur d8 ik ag laat ik het ook ma nemen,nja had beter eerst info kunnen gaan opzoeken...had er heel wat anders van verw8
wat had je verwacht dan?
Jah me vriend en maat die moesten alleen wat laggen,dus d8 dat die dotje niet echt sterk waren we hadden allemaal 3/4 genomen maar of ik het goede stukje had ervan ik was me possie vaag 
Me hele gezicht stond strak,en geluid en kleuren waren echt intens eerste 2 uur was wel zwaar ook omdat je deze drugs moet leren kennen,want je vaagheid begint bij jezelf,en hoe vager je dan naar dingen gaat kijken hoe beter de trip gaat,probeer te ontsnappen van de realtiteit...,
Heb ook erg moeten braken,maar denk dat dat meer kwam door de verhouding van lsd en pep.
Maar vond het echt pas vet toen ik snapte waar die drugs na toe wou..en stond echt alles op de kop te bekijken lag op allerlij manieren in bed..
De trip duurt 9 a 12 uur,dus je moet er wel voorbereid mee zijn als je het gaat nemen.
Me hele gezicht stond strak,en geluid en kleuren waren echt intens eerste 2 uur was wel zwaar ook omdat je deze drugs moet leren kennen,want je vaagheid begint bij jezelf,en hoe vager je dan naar dingen gaat kijken hoe beter de trip gaat,probeer te ontsnappen van de realtiteit...,
Heb ook erg moeten braken,maar denk dat dat meer kwam door de verhouding van lsd en pep.
Maar vond het echt pas vet toen ik snapte waar die drugs na toe wou..en stond echt alles op de kop te bekijken lag op allerlij manieren in bed..
De trip duurt 9 a 12 uur,dus je moet er wel voorbereid mee zijn als je het gaat nemen.
jah ik ben wel bekend met langdurig trippen...in het begin voel je je wel vaker een beetje raar en soms een beetje kut maar daarna is alles OKE!!!!!!!
2C-I bijvoorbeeld...vast niet zo intens als LSD maargoed...ik denk dat die jongens misschien wat gewenning hadden en minder effect hadden omdat ze het een tijd geleden nog gedaan hadden? Ken jou vriend van het forum hier op flock wel n beetje dus...
Kheb als hint eens gelezen dat als je je kut voelt dat je moet gaan tekenen ofzo...en muziek is sowiezo iets wat er bij hoort vind ik...met elke trip haast wel...whehehe
Maar dotjes zijn ook sterker als zegels en ik begin met zegels...en dan eerst maar eens n halve ofzo om te kijken hoe ik reageer...
Want zoals je zelf al zegt...je moet het leren kennen...en iets leren kennen kan het beste stapje voor stapje want dan leer je het t beste 
Kheb als hint eens gelezen dat als je je kut voelt dat je moet gaan tekenen ofzo...en muziek is sowiezo iets wat er bij hoort vind ik...met elke trip haast wel...whehehe
Maar dotjes zijn ook sterker als zegels en ik begin met zegels...en dan eerst maar eens n halve ofzo om te kijken hoe ik reageer...
wij hadden dotjes van 150/200 microgr...maar was meer dat je alles nog in 3d vorm zag,bij meer gaan de dingen echt helemaal verdraaien en word niks meer logisch
dat heb je ook als je genoeg paddo's gahd hebt...liep op een gevenmoment door het bos en stond gewoon n grafkist op het voetpad en de rest was allemaal vaaaaaaaaaag in die grafkist lag nog n onderbebloedde pop ook echt eng...maar ik besloot op die kist te stampen! GAAAANNNN
vandaag weer per ongeluk vet mooie zijtak afgeknakt
snel oproken!
Ik ga binnenkort 2cb proberen kan morgen 1tje ophalen
raad je aan vantevoren eerst stuk of 3 á 4 biertjes te drinken...dan werkt het wat minder op je lijf tis heftig spul opzich...
veel plezier en laat je me ff weten hoe het was ben beniewd!
is de Salvia Divinorum (5x,10x en 20x) die hier verkrijgbaar is :
http://magicmushroom.com/shop/
.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?
edit: ik zie bovenaan nu ook een Ayahuasca Pack (DMT) en zelfs peyote ... interessant =]
.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?
edit: ik zie bovenaan nu ook een Ayahuasca Pack (DMT) en zelfs peyote ... interessant =]
laatste aanpassing
is de Salvia Divinorum (5x,10x en 20x) die hier verkrijgbaar is :
.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?
ik persoonlijk zou als ik die site zo bekeken heb...gewoon toch maar eens een kijkje nemen op www.azarius.nl
raad je aan vantevoren eerst stuk of 3 á 4 biertjes te drinken...dan werkt het wat minder op je lijf tis heftig spul opzich...
veel plezier en laat je me ff weten hoe het was ben beniewd!
Ik drink nooit geen bier...alleen met pep,als ik een biertje drink doet me maag wel minder pijn..alleen bij 3 a 4 biertjes ben ik al dronken denk ik
Ik zal zeker laten weten hoe het was
laatste aanpassing
http://magicmushroom.com/shop/index.php
leuke site alleen niet als je niet goed engels kan schiet nie op
.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?
Salvia is erg heftig(vergeleken met lsd),alleen de eerste x minder en met de keren dat je erna neemt heb je steeds minder nodig en je bent al weg...wij kunnen in de smart alleen aan 10 x komen maar die is al sterk genoeg
ff wat info erover gevonden..,
et afharden bedoelen we het uit de buis halen en planten van het weefselkweekplantje. Het belangrijkste is dat het plantje niet mag uitdrogen. Daarnaast moet er voldoende licht aanwezig zijn. Een goede plek is een raam op het noorden. In de winter kun je het beste een tl-buis
gebruiken die ca. 15-20 cm boven het plantje hangt, het licht bij het raam
is dan eigenlijk onvoldoende.
1. Het plantje ontvang je in een doorzichtig buisje. De buis is afgesloten met speciaal ademend tape.
2. Verwijder de tape.
3. Knip met een schaar de buis heel voorzichtig open. Probeer het plantje en de wortels zo min mogelijk te beschadigen.
4. Zoals je ziet, zit de voedingsbodem nog vast aan de wortels. Voor het planten moeten de wortels schoon zijn.
5. Spoel onder lauw water de voedingsbodem van de wortels af.
6. Als de wortels niet goed schoon zijn kunnen later problemen met schimmelgroei ontstaan.
7. Plant de Salvia in een pot met licht vochtige grond. Druk de grond voorzichtig aan en geef een beetje water. Als grond kun je standaard potgrond gebruiken.
8. Plaats een zakje om de pot en zet dit vast met een elastiekje. Zet het plantje op een warme (20 °C) en lichte plaats, maar niet in de zon! Zo eens in de 3-4 dagen het zakje verwijderen en het plantje besproeien is de beste manier om het vochtig te houden. Na een ongeveer een week zul je nieuwe groei bemerken.
9. Na drie weken is het plantje lekker aan het groeien. Nu kun je ervoor kiezen om de plant in een vochtige omgeving te houden ('humidity tent') of om het langzaam af te harden naar 'huiskamer' omstandigheden. Dit kun je doen door iedere dag 1 of 2 gaatjes in het zakje te prikken. Zo bouw je heel geleidelijk de luchtvochtigheid af. Wanneer er zwarte randen aan de bladeren ontstaan is dit vaak te wijten aan een (te) lage luchtvochtigheid. De nieuwe groei is in het begin vaak wat iel en dun. Door de plant te toppen kan een stevigere en bossigere plant verkregen worden.
et afharden bedoelen we het uit de buis halen en planten van het weefselkweekplantje. Het belangrijkste is dat het plantje niet mag uitdrogen. Daarnaast moet er voldoende licht aanwezig zijn. Een goede plek is een raam op het noorden. In de winter kun je het beste een tl-buis
gebruiken die ca. 15-20 cm boven het plantje hangt, het licht bij het raam
is dan eigenlijk onvoldoende.
1. Het plantje ontvang je in een doorzichtig buisje. De buis is afgesloten met speciaal ademend tape.
2. Verwijder de tape.
3. Knip met een schaar de buis heel voorzichtig open. Probeer het plantje en de wortels zo min mogelijk te beschadigen.
4. Zoals je ziet, zit de voedingsbodem nog vast aan de wortels. Voor het planten moeten de wortels schoon zijn.
6. Als de wortels niet goed schoon zijn kunnen later problemen met schimmelgroei ontstaan.
7. Plant de Salvia in een pot met licht vochtige grond. Druk de grond voorzichtig aan en geef een beetje water. Als grond kun je standaard potgrond gebruiken.
8. Plaats een zakje om de pot en zet dit vast met een elastiekje. Zet het plantje op een warme (20 °C) en lichte plaats, maar niet in de zon! Zo eens in de 3-4 dagen het zakje verwijderen en het plantje besproeien is de beste manier om het vochtig te houden. Na een ongeveer een week zul je nieuwe groei bemerken.
9. Na drie weken is het plantje lekker aan het groeien. Nu kun je ervoor kiezen om de plant in een vochtige omgeving te houden ('humidity tent') of om het langzaam af te harden naar 'huiskamer' omstandigheden. Dit kun je doen door iedere dag 1 of 2 gaatjes in het zakje te prikken. Zo bouw je heel geleidelijk de luchtvochtigheid af. Wanneer er zwarte randen aan de bladeren ontstaan is dit vaak te wijten aan een (te) lage luchtvochtigheid. De nieuwe groei is in het begin vaak wat iel en dun. Door de plant te toppen kan een stevigere en bossigere plant verkregen worden.
he meiske als je op mijn topic kijkt over salvia vind je de info die je nodig hebt , staat vol met boeiende info.
en je dacht dat de plant verboden was nou nee hoor dat is niet zo het is zo legaal als een aardbij
https://partyflock.nl/topic/791005
en je dacht dat de plant verboden was nou nee hoor dat is niet zo het is zo legaal als een aardbij
https://partyflock.nl/topic/791005
mijn enigste stekkie die van mijn plantenpracht over is, welke afgelopen nazomer vermoord is door varenrouwmuggies, wordt met de dag mooier!
deze zomer heb ik hopelijk weer een plant in volle glorie en heel veel stekkies!!
ik geef ze dan graag gratis weg want er moeten meer salvia divinorum planten komen op deze wereld!!
ik ga een anti-varenrouwmuggen federatie oprichten!
die beestjes hebben geen natuurlijke vijand en zijn haast niet uit te roeien
enigste wat hielp waren hematodes, kleine wormpies die de larvies van de muggies binnen gaan en ze een "instant death" geven! OH YEAH BABBY!!
deze zomer heb ik hopelijk weer een plant in volle glorie en heel veel stekkies!!
ik geef ze dan graag gratis weg want er moeten meer salvia divinorum planten komen op deze wereld!!
ik ga een anti-varenrouwmuggen federatie oprichten!
die beestjes hebben geen natuurlijke vijand en zijn haast niet uit te roeien
enigste wat hielp waren hematodes, kleine wormpies die de larvies van de muggies binnen gaan en ze een "instant death" geven! OH YEAH BABBY!!
laatste aanpassing
iemand misschien tips of adressen waar deze wel te verkrijgen zijn?
hier meiske
http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-divinorum-shop.html
is niet een drugs die je zomaar ff moet proberen
ik durf het niet eens een drug te noemen
[NovaStyle] ik wacht gewoon tot de tijd rijp is zegmaar
me2, de fascninatie is er alweer een hele tijd, maar toch ben ik ook wel een beetje bang omdat de inslag de vorige keer zo eng was, ik brak net niet door maar er werd wel behoorlijk aan mij getrokken en ik vloog bijna in brand zo heet had ik het, ik had ook behoorlijk pijn alsof er aan elk haartje van me lichaam werd getrokken. vervolgens voelde ik echt zo'n stevige moeder die me een pak slaag wilde bezorgen...ehm...sorry sally als ik je iets heb aangedaan!
laatste aanpassing
dat zit wel goed ik informeer andere mensen meestal
Haha oke dan
durf het niet eens een drug te noemen
Haha hoe wou jij het noemen dan? Spiritueel tripmiddel ofzo?
Dat gevoel dat er aan je getrokken wordt is normaal...had ik ook..vond het raar..maar niet echt vervelend ofzo.
Als je dan nog een hijs neemt en je laat je helemaal gaan, wordt je ook echt 'meegenomen'
Maar echt pijn en het heet hebben heb ik nog nooit gehad.
Weet niet of je extract had of niet, maar probeer het anders eens met gewoon blad, dan is die inslag een stuk minder.
Haha hoe wou jij het noemen dan? Spiritueel tripmiddel ofzo? 
mwah komt meer in de buurt toch?
Weet niet of je extract had of niet, maar probeer het anders eens met gewoon blad, dan is die inslag een stuk minder.
was 5x, heb heel vaak bladeren gerookt, maar hier krijg ik het alleen warm en wazig van
ik weet dat dat trekken normaal is, alleen denk ik dat ik echt net niet salvia land binnen was getrokken waardoor ik eigenlijk me lichaam nog behoorlijk voelde terwijl ik 'on the edge' van dissociatie zat
ik denk eerder dat ik gewoon 10x moet gaan halen en in 1 keer de helft wegroken dan weet ik zeker dat ik me lichaam niet meer voel
heb laatst een stek toegestuurt gekregen, maar deze moet alleen de wortel nog gaan trekken, maar ben al bang dat deze het zwz niet gaat over leven, de bladeren zijn al zwart aant worden, en de blaadjes vallen al af
waarschijnlijk is dit ook gekomen door de zending, maar krijg een nieuwe stek opgestuurd van hem via een koker dan is de overlevings kans groter!!
ben benieuwt, maar wat is de beste mogelijkheid die ik nu nog kan nemen voor die stek?
ben benieuwt, maar wat is de beste mogelijkheid die ik nu nog kan nemen voor die stek?
laatste aanpassing
word nu al slap en zwart
geef je em ook weer niet TEVEEL water? vreemd..wel tijd onder de stulp/ het glas houden he, maar dat weet jij vast wel
ik doe ook altijd wat anti-schimmel zooi door het water heen de eerste keer dat ik haar water geef, misschien heeft ze wel een schimmel te pakken ofzo
zal binnenkort weer wat foto's posten, mijn plantje gaat weer als een speer
laatste aanpassing
me2, de fascninatie is er alweer een hele tijd, maar toch ben ik ook wel een beetje bang omdat de inslag de vorige keer zo eng was, ik brak net niet door maar er werd wel behoorlijk aan mij getrokken en ik vloog bijna in brand zo heet had ik het, ik had ook behoorlijk pijn alsof er aan elk haartje van me lichaam werd getrokken. vervolgens voelde ik echt zo'n stevige moeder die me een pak slaag wilde bezorgen...ehm...sorry sally als ik je iets heb aangedaan!
Bizar!! Ik heb ook in een salviatrip (10x) een keer zo'n stevige moederfiguur ervaren met een overdominante dikke reet die mij mijn gang niet liet gaan. Ik voelde me zelf ongeveer 4 a 5 jaar oud. Toen ik uit de trip kwam lag ik badend in het ijskoude (angst)zweet. Zal dat Mevrouw Sally zijn?
Heavy shit die salvia, mij iets te heftig.
nou, zou geweldig is het niet, en als je een plant heb moet je zelf ook extractie maken van bladeren roken is echt goor, en dan voel je niks.
want je moet veel salvinorum a binnekrijgen, want niet veel in de bladeren zit, dus zit er niet veel anders op dan extracties te gebruiken.
aan te raden is om min. 10x te pakken, want van 5x voel je ook niet heel veel
(moet je veel paffen) maar is wel leuk voor een paar keer.
want je moet veel salvinorum a binnekrijgen, want niet veel in de bladeren zit, dus zit er niet veel anders op dan extracties te gebruiken.
aan te raden is om min. 10x te pakken, want van 5x voel je ook niet heel veel
Te warme en droge lucht, vindt salvia niet zo lekker. Bijna geen enkel plantje trouwens.
bullshit, alle planten hebben licht en warmte nodig, en een hoge luchtvochtigheid is daarbij indd wel nodig.
wat denk je van hennepplantjes die willen ook warmte en licht
Bizar!! Ik heb ook in een salviatrip (10x) een keer zo'n stevige moederfiguur ervaren met een overdominante dikke reet die mij mijn gang niet liet gaan. Ik voelde me zelf ongeveer 4 a 5 jaar oud. Toen ik uit de trip kwam lag ik badend in het ijskoude (angst)zweet. Zal dat Mevrouw Sally zijn?
haha exactly, dikke reet idee had ik ook
Die rotzooi kost nog geld ook
Na 2 keer een "normale" dosis heb ik maar het hele zaakje omgekiept in mijn hasjpijpje.. Hoesten als een gek..
En geen reet gevoeld...
Ja leuk spul...
Voor niets gaat de zon op.
Salvia werkt bij de meeste mensen pas na meerdere keren gebruiken (net als wiet). De eerste paar keren werkte het bij mij ook niet, maar daarna...........
En geen reet gevoeld...
Nou ik wel!
allow...,
wat kan ik aan mijn salvia stek/plantje doen!!???
Ik heb er nu een glazen pot over heen zodat de luchtvochtigheid hoog blijft, maar de pot word onderhand te klein voor de plant..,als ik de pot eraf haal ben ik bang dat ie kapot gaat, want hij word dan slap en lijkt of ie ook ietjes zwart aan de bladeren word!!?
dit is de mijne
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/9088419.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/9088419.jpg)
zo was ie eerst toen ik hem kreeg
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/6584531.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/6584531.jpg)
wat kan ik aan mijn salvia stek/plantje doen!!???
Ik heb er nu een glazen pot over heen zodat de luchtvochtigheid hoog blijft, maar de pot word onderhand te klein voor de plant..,als ik de pot eraf haal ben ik bang dat ie kapot gaat, want hij word dan slap en lijkt of ie ook ietjes zwart aan de bladeren word!!?
dit is de mijne
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/9088419.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/9088419.jpg)
zo was ie eerst toen ik hem kreeg
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/6584531.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/6584531.jpg)
laatste aanpassing
damnit..lees nu al dat ik een grote fout heb begaan 
en dat heb ik eraan laten zitten
en dat heb ik eraan laten zitten
ok misschien kan ik het nu dan beter op deze manier gaan doen..,
Na drie weken is het plantje lekker aan het groeien. Nu kun je ervoor kiezen om de plant in een vochtige omgeving te houden ('humidity tent') of om het langzaam af te harden naar 'huiskamer' omstandigheden.
Dit kun je doen door iedere dag 1 of 2 gaatjes in het zakje te prikken. Zo bouw je heel geleidelijk de luchtvochtigheid af. Wanneer er zwarte randen aan de bladeren ontstaan is dit vaak te wijten aan een (te) lage luchtvochtigheid. De nieuwe groei is in het begin vaak wat iel en dun. Door de plant te toppen kan een stevigere en bossigere plant verkregen worden.
Na drie weken is het plantje lekker aan het groeien. Nu kun je ervoor kiezen om de plant in een vochtige omgeving te houden ('humidity tent') of om het langzaam af te harden naar 'huiskamer' omstandigheden.
Dit kun je doen door iedere dag 1 of 2 gaatjes in het zakje te prikken. Zo bouw je heel geleidelijk de luchtvochtigheid af. Wanneer er zwarte randen aan de bladeren ontstaan is dit vaak te wijten aan een (te) lage luchtvochtigheid. De nieuwe groei is in het begin vaak wat iel en dun. Door de plant te toppen kan een stevigere en bossigere plant verkregen worden.
[MeiSke_-] ok misschien kan ik het nu dan beter op deze manier gaan doen..,
Hey MeiSke_-!
Ik begin altijd met een stulp die open is aan de bovenkant, hier doe ik een boterham zakje o.i.d. overheen. Na een tijdje laat ik het plantje wennen door af en toen een tijd lang het zakje van de stulp af te halen. Tot nu toe ging dit wenningsproces erg rap.
Dan nog een tijdje laten groeien met de open stulp er omheen en dan langzaam proberen of ze het zonder kan .
Er is niet echt een standaard methode, zolang je er maar voor zorgt dat de klimaatveranderingen geleidelijk op het plantje overkomen.
De stam zal meteen een stuk dikker worden eer ze helemaal gewend is aan het klimaat in de kamer waar ze staat. Daarna begint ze pas echt snel te groeien! Onder de stulp blijft ze een mietje
laatste aanpassing
Ik had het zelfde met mijn planten, ze werden te groot voor de appelmoes pot. Heb toen een paar rietjes in de pot gedaan en daaroverheen een boterham zakje, hier kan je af een toe een gaatje in prikken zodat je plant went aan een minder vochtige omgeving.
Nu staan de planten gewoon in mijn kamer zonder iets er overheen. Ik benevel ze wel elke dag met een plantenspuit en 1 keer in de week krijgen ze water.
De bladeren die aangemaakt zijn toen ze onder de pot stonden verkleuren wel en zijn nu ook aan het afsterven. Hier moet je niet van schrikken want de nieuwe bladeren zijn bij mij allemaal groen.
Nu staan de planten gewoon in mijn kamer zonder iets er overheen. Ik benevel ze wel elke dag met een plantenspuit en 1 keer in de week krijgen ze water.
De bladeren die aangemaakt zijn toen ze onder de pot stonden verkleuren wel en zijn nu ook aan het afsterven. Hier moet je niet van schrikken want de nieuwe bladeren zijn bij mij allemaal groen.
De plant kan heel veel hebben en vanuit de ergste staat in eens weer helemaal opkomen.
Ik denk dat de juiste timing van onder de pot vandaan halen en laten wennen aan het kamerklimaat cruciaal is.
Waarschijnlijk heb ik tot nu toe geluk gehad want bij mij is het altijd prima gegaan. Persoonlijk vind ik het erg makkelijke planten, maar zal wel aan mij liggen dan
ik benevel ze ook elke dag, maar geef ze ook elke dag water! De plant zuigt de hele bodem droog, vooral met dit weer!! veel vocht, ze zal niet snel verzuipen iig
Ik denk dat de juiste timing van onder de pot vandaan halen en laten wennen aan het kamerklimaat cruciaal is.
Waarschijnlijk heb ik tot nu toe geluk gehad want bij mij is het altijd prima gegaan. Persoonlijk vind ik het erg makkelijke planten, maar zal wel aan mij liggen dan
Ik benevel ze wel elke dag met een plantenspuit en 1 keer in de week krijgen ze water.
ik benevel ze ook elke dag, maar geef ze ook elke dag water! De plant zuigt de hele bodem droog, vooral met dit weer!! veel vocht, ze zal niet snel verzuipen iig
http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-divinorum-kweken.html
Wel intressant om te lezen als je een salvia plantje hebt.
Wel intressant om te lezen als je een salvia plantje hebt.
Ik kende de link al, maar inderdaad interessante weetjes!
Dit bevestigt dus het verhaal van de stulp geleidelijk afbouwen!
Als je de omstandigheden wilt veranderen waarin je Salvia Divinorum groeit moet je dit heel geleidelijk aan doen. Salvia Divinorum kan zich wel goed aanpassen aan verschillende omstandigheden, maar het duurt vrij lang voordat ze gewend is aan het nieuwe klimaat.
Dit bevestigt dus het verhaal van de stulp geleidelijk afbouwen!
laatste aanpassing
Jah spuiten doe ik ook elke dag ff,
Jah indd, merk alwel dat de plant zig nu weer hersteld..,dus verwachte alwel dat dit goed gaat komen

![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6584515.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/6584515.jpg)