Partyflock

Forumonderwerp · 901061

Waarschuw beheerder
Eeejz...,

Ik had al op google na gekeken waar ik ergens de salvia divinorum plant kan vinden/kopen maar nergens kan ik deze vinden blijkbaar omdat deze plant niet legaal is in nederland..,

iemand misschien tips of adressen waar deze wel te verkrijgen zijn?

Iig alvast bedankt (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.azarius.nl
online shop waar je stekjes van salvia kunt kopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 17:00:
www.azarius.nl
online shop waar je stekjes van salvia kunt kopen

:jaja:
Waarschuw beheerder
trouwens als je paddo's wilt is het ook een aanrader (azarius) best goedkoop in vergelijking met andere smartshops

Waarschuw beheerder
zeker weten!!! kheb er deze zomer 2 porties vandaan gehaald ze zitten heel mooi in n bakkie in plaats van n verrot zakkie
Waarschuw beheerder
ik heb er nog zelf niks uit besteld omdat ik anders moeilijkheden met moederlief krijg moest zij in haar handen krijgen
het fatsoenlijk om het toe te late heeft ze totaal niet dus das best wel kut

ma toch eens probere ze late aan te kome op kot ;)

Waarschuw beheerder
Ah cool man..had zonet alwel op die site gekeken maar naar andere info :p dus keek gewoon niet ver genoeg

Waarschuw beheerder
Is ff rondneuzen...:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 17:46:
trouwens als je paddo's wilt is het ook een aanrader (azarius) best goedkoop in vergelijking met andere smartshops

Hoorde van je vriend dat paddo's moeilijk te sturen zijn..,

Waarschuw beheerder
Heb laats lsd dotje gehad echt waarzinnig vet :D
Waarschuw beheerder
te sture op de manier van verzendingswijze?
of sture naar gevoelens toe?

ja man lsd das ook nog iets voor in de toekomst
eerst wat trippen met paddo's voordat ik daar aan ga beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:28:
Hoorde van je vriend dat paddo's moeilijk te sturen zijn..,

hmm is wel te doen zolang je niet een overdreven hoge dosis neemt...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:43:
Heb laats lsd dotje gehad echt waarzinnig vet

ga ik binnenkort ook eens doen...laatste tijd enorm in verdiept...ik plak n zegel op mn tong lalalalalaaaa:P

Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 18:58:
ja man lsd das ook nog iets voor in de toekomst
eerst wat trippen met paddo's voordat ik daar aan ga beginnen

maakt nix uit opzich lijkt mij...als je maar met lage doseringen begint

Waarschuw beheerder
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....ze zijn niet voorradig :@:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:01:
ga ik binnenkort ook eens doen...laatste tijd enorm in verdiept...ik plak n zegel op mn tong lalalalalaaaa

Njaa lalalaaa zeg je niet zo snel...is best een heftige ervaring want het lijkt net of je in een film zit.

Als je wat erover wilt weten pb me ff prive;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:01:
hmm is wel te doen zolang je niet een overdreven hoge dosis neemt

das waar maar gwn dat ik wat met het gevoel van hallucinaties kan omgaan en gwn alles wat er bij komt kijken. Als je bad trip hebt gehad van paddo's heb je ook sneller iets van "how lsd laat ik voor hetgeen het is"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 18:58:
te sture op de manier van verzendingswijze?
of sture naar gevoelens toe?

Jah weet nie heb het nooit gehad dus weet niet hoe die werkingen liggen..wel vond ik truffels super vet :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een paar dingen op die site besteld :D:D

Peyote cactus, 1-2 cm
San Pedro, 6-8 cm
Morning glory, Flying Saucers,
Hawaiian baby woodrose,
Ephedra nevadensis seeds,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hawaiiaanse zijn best sterke paddo's

uw eerste keer zou ik toch wa lichter aanrade gelijk mexikaantjes

veel plezier met het zien groeie van je peyote :d:d:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 21:55:
veel plezier met het zien groeie van je peyote

Jah ben erg benieuwd...er staat alleen niet bij geschreven hoe lang je die cactus moet laten groeien?
Mja dr gaan zwz jaren aan voorbij :p
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang eer het een goed knopje is geworden. Je San Pedro zal wel goed in hoogte en breedte uitzetten
toch leuke kamercatusjes ;)

Waarschuw beheerder
Heb vandaag ook kruiden gehaald in de smartshop wild lettuce heet dat,ben het nu aant roken smaakt best lekker,en je word er best dromerig van :D(zoals de werking aangeeft)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 22:09:
Je San Pedro zal wel goed in hoogte en breedte uitzetten

dit is ook de snelste cactus

Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 22:09:
toch leuke kamercatusjes

Jah tog lijkt me ook aangezien ik volgende week vrijdag in me eigen huisje zit :d moet ik wel wat leuke plantjes hebben staan :p

Waarschuw beheerder
Maar ik heb die san pedro zaden nu aant ontkiemen,werkt dit het zelde als met hennep zaden?
als ze ontkiemt zijn gewoon poten in potgrond? en water geven op zijn tijd?
Waarschuw beheerder
ow hennig leuk
kga er mij ook aanschaffen voor op kot, plantjes zijn alleen maar gezond, ze verschaffen zuurstof, gezelligheid en een fijn tripje :d:d

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:10:
Heb vandaag ook kruiden gehaald in de smartshop wild lettuce heet dat,ben het nu aant roken smaakt best lekker,en je word er best dromerig van

kzou nie wete wat het zou zijn, momenteel zelf nogniet veel van smartshop geprobeerd buite de wat zwaardere dingen
Waarschuw beheerder
geen idee, nooit met zaadjes gekweekt
ik zou ze eignelijk gwn al kopen als ze een tijdje oud zijn, het lijkt me niet zo heel makkelijk om cactussen te kweken
veel water zulle je cactusjes nie nodig hebben

Waarschuw beheerder
ken die cactus niiet bij de weedplanten in de kast?
Waarschuw beheerder
Op deze site : http://www.meneercactus.nl/mc/sanpedro/sanpedro.htm vind je wat meer info over het kweken en gebruiken van San Pedro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 22:16:
geen idee, nooit met zaadjes gekweekt
ik zou ze eignelijk gwn al kopen als ze een tijdje oud zijn, het lijkt me niet zo heel makkelijk om cactussen te kweken
veel water zulle je cactusjes nie nodig hebben

de hennepzaadje gingen wel redelijk snel binnen 2 dagen waren ze al 3 cm lang :d en kon ze dana poten,ben benieuwt hoelang dat met die san pedro zaden gaat duren

Waarschuw beheerder
Zaaien
Je kunt uiteraard ook met zaad starten. Het duurt dan wel vele jaren voordat ze groot (ca. 1m) zijn

en in de smartshop zeiden ze dat de san pedro half jaar nodig hebben :s
Waarschuw beheerder
mja ik geloof dat hennep veel makkelijker te kweken valt
toch rot da het zo makkkelik is om een mannelijke plant te kweken en zoveel geld moe neertelle om vrouwelijke zaadjes te verkrijge

Waarschuw beheerder
Uitspraak van metal op vrijdag 15 september 2006 om 22:40:
toch rot da het zo makkkelik is om een mannelijke plant te kweken en zoveel geld moe neertelle om vrouwelijke zaadjes te verkrijge

Valt wel mee...ik had 10 zaden voor 35 euro,en de planten zijn nu aant toppen:d

en we hebben al 10 jack herer zaden gehaald van 100 euro :D
Waarschuw beheerder
kheb zelf ene keer een plantje gehad
ergens in het bos neergezet sinds het nie legaal is bij ons in belgie
hollandse hoop, toch schoon struikje geworde 1.75m

Waarschuw beheerder
wat voorn plantje?
Waarschuw beheerder
hollandse hoop was de soort
wel ferm geluk, twas toen een keihete zomer
kon welke elke dag excuus zoeke om men plantje water te gaan geven :p:p

Waarschuw beheerder
hehe nja beter dan tog :D

Ik ga slapen

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 19:03:
Njaa lalalaaa zeg je niet zo snel...is best een heftige ervaring want het lijkt net of je in een film zit.

:) ik doe het met iemand die er ervaring in heeft...en heb genoeg mensen om me heen met ervaring er in...kheb me laatste tijden verdiept in de feiten...dus ik zeg gewoon lalalallaa want dat geeft mij een positief gevoel...en das iets wat je hard nodig bent in een trip! ;)

Waarschuw beheerder
mja vergis je erniet in hoor...me vriend en maat bleven er redelijk normaal onder,dus na paar uur d8 ik ag laat ik het ook ma nemen,nja had beter eerst info kunnen gaan opzoeken...had er heel wat anders van verw8

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:57:
mja vergis je erniet in hoor...me vriend en maat bleven er redelijk normaal onder,dus na paar uur d8 ik ag laat ik het ook ma nemen,nja had beter eerst info kunnen gaan opzoeken...had er heel wat anders van verw8

wat had je verwacht dan? :D Vond je het leuk?

Waarschuw beheerder
Jah me vriend en maat die moesten alleen wat laggen,dus d8 dat die dotje niet echt sterk waren we hadden allemaal 3/4 genomen maar of ik het goede stukje had ervan ik was me possie vaag :p
Me hele gezicht stond strak,en geluid en kleuren waren echt intens eerste 2 uur was wel zwaar ook omdat je deze drugs moet leren kennen,want je vaagheid begint bij jezelf,en hoe vager je dan naar dingen gaat kijken hoe beter de trip gaat,probeer te ontsnappen van de realtiteit...,:D
Heb ook erg moeten braken,maar denk dat dat meer kwam door de verhouding van lsd en pep.
Maar vond het echt pas vet toen ik snapte waar die drugs na toe wou..en stond echt alles op de kop te bekijken lag op allerlij manieren in bed..
De trip duurt 9 a 12 uur,dus je moet er wel voorbereid mee zijn als je het gaat nemen.

Waarschuw beheerder
jah ik ben wel bekend met langdurig trippen...in het begin voel je je wel vaker een beetje raar en soms een beetje kut maar daarna is alles OKE!!!!!!!:D 2C-I bijvoorbeeld...vast niet zo intens als LSD maargoed...ik denk dat die jongens misschien wat gewenning hadden en minder effect hadden omdat ze het een tijd geleden nog gedaan hadden? Ken jou vriend van het forum hier op flock wel n beetje dus...:D

Kheb als hint eens gelezen dat als je je kut voelt dat je moet gaan tekenen ofzo...en muziek is sowiezo iets wat er bij hoort vind ik...met elke trip haast wel...whehehe ;p

Maar dotjes zijn ook sterker als zegels en ik begin met zegels...en dan eerst maar eens n halve ofzo om te kijken hoe ik reageer...:) Want zoals je zelf al zegt...je moet het leren kennen...en iets leren kennen kan het beste stapje voor stapje want dan leer je het t beste ;)

Waarschuw beheerder
Jah pcies muziek of vage stemmen doet je goed :d alleen die gevoelige muziek werd me iets te intens werd er helemaal gek van...,

wij hadden dotjes van 150/200 microgr...maar was meer dat je alles nog in 3d vorm zag,bij meer gaan de dingen echt helemaal verdraaien en word niks meer logisch :p

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=000ce1c700250f04993a4d1f1a01932a75]http://home.quicknet.nl/qn/prive/lfl.stokman/SALVIABIG.JPG[/img]

mijn kamervriendin :)
Ze zijn alleen erg breekbaar als ze lang worden :( vandaag weer per ongeluk vet mooie zijtak afgeknakt :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:26:
wij hadden dotjes van 150/200 microgr...maar was meer dat je alles nog in 3d vorm zag,bij meer gaan de dingen echt helemaal verdraaien en word niks meer logisch

dat heb je ook als je genoeg paddo's gahd hebt...liep op een gevenmoment door het bos en stond gewoon n grafkist op het voetpad en de rest was allemaal vaaaaaaaaaag in die grafkist lag nog n onderbebloedde pop ook echt eng...maar ik besloot op die kist te stampen! GAAAANNNN

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:46:
vandaag weer per ongeluk vet mooie zijtak afgeknakt

snel oproken! :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
salvia is toch salie?
deze plant groeit toch gewoon in het wild?

Waarschuw beheerder
jah, maar salvia kent heel veel soorten.. de divinorum groeit ook wel in het wild, maar niet in NL..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:20:
de divinorum groeit ook wel in het wild, maar niet in NL..

Nee,maar het is wel mogelijk...en aangezien de devinorum de enigste is die werkt...,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:46:
mijn kamervriendin

Vet hoor...vanaf zaadje begonnen? of stekje?

hoe oud is deze nu dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 17:54:
2C-I bijvoorbeeld

Ik ga binnenkort 2cb proberen kan morgen 1tje ophalen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 18:19:
Ik ga binnenkort 2cb proberen kan morgen 1tje ophalen

raad je aan vantevoren eerst stuk of 3 á 4 biertjes te drinken...dan werkt het wat minder op je lijf tis heftig spul opzich...

veel plezier en laat je me ff weten hoe het was ben beniewd!
Waarschuw beheerder
is de Salvia Divinorum (5x,10x en 20x) die hier verkrijgbaar is :
http://magicmushroom.com/shop/

.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?

edit: ik zie bovenaan nu ook een Ayahuasca Pack (DMT) en zelfs peyote ... interessant =]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmpLiF1eR op zondag 17 september 2006 om 20:41:
is de Salvia Divinorum (5x,10x en 20x) die hier verkrijgbaar is :
http://magicmushroom.com/shop/

.. aan te raden ?
Iemand enig idee ?

edit: ik zie bovenaan nu ook een Ayahuasca Pack (DMT) en zelfs peyote ... interessant =]

ik persoonlijk zou als ik die site zo bekeken heb...gewoon toch maar eens een kijkje nemen op www.azarius.nl