Partyflock

Forumonderwerp · 900877
Vrijdag 13 oktober @ The Matrixx

XXlerator presents:

Activator Birthday Bash !!!

Toegang: 10,-
22:00-05:00

DJ's:

- Activator (long set)
- Zatox
- Luca Antolini
- Tatanka

Lekkere line-up :D Wordt lekker rammen !!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 22:31:
ja, zat redelijk op einde van zijn set volgens mij.

Dan ken ik m wel, lekker plaatje is dat ja :D
Uitspraak van Mani op zondag 15 oktober 2006 om 17:43:
Maar het was 100% een vrijdagpubliek, het ging niet zo los als dat het op een zaterdag zou gaan (veel mensen bob of zichzelf sparen voor de zaterdagavond of QT?)

Vond het publiek ook wat 'rustiger' dan op een zaterdag ja, en ook jonger trouwens, of begin ik nou oud te worden :X

Uitspraak van Party Marty op zondag 15 oktober 2006 om 18:51:
Vond het publiek ook wat 'rustiger' dan op een zaterdag ja, en ook jonger trouwens, of begin ik nou oud te worden

hehe ik vind het publiek bij XXlerators over het algemeen sowieso erg jong laatste tijd ja, heeft idd te maken met ouder worden denk ik :p
Artiest Mani
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 18:55:
heeft idd te maken met ouder worden denk ik

Weet t wel zeker .... :)

doe wel :) maar bedoel natuurlijk eigenlijk :(
Uitspraak van Party Marty op zaterdag 14 oktober 2006 om 18:19:
Rico draaide wel een paar lekkere hardtrance platen aan het eind van z'n set toen ik net binnen kwam. Luca draaide wel een paar hardtrance platen (Walt - Let The Music Play), maar over het algemeen toch hardstyle ja...maar waar is dat 100% hardtrance feestje dan ?

https://partyflock.nl/party/75951

Is wel klein feesje maar sowieso hardtrance :)
Uitspraak van Mani op zondag 15 oktober 2006 om 17:43:
Maar het was 100% een vrijdagpubliek, het ging niet zo los als dat het op een zaterdag zou gaan (veel mensen bob of zichzelf sparen voor de zaterdagavond of QT?)

ik ben flink loos gegaan btw ook al zou ik volgende naar qlubtempo gaan maar jah met die italiaanse maatjes ga je altyd lekker los
Uitspraak van Party Marty op zondag 15 oktober 2006 om 18:51:
Vond het publiek ook wat 'rustiger' dan op een zaterdag ja, en ook jonger trouwens, of begin ik nou oud te worden

je bent niet veel ouder als mij ;-)