| Betreft: | evenement: Activator birthday bash, vrijdag 13 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 22:09:gruwelijke hardtrance
Oh ???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 23:03:grote feesten gaan me steeds meer tegenstaan
Mij eerlijk gezegd ook...Defqon is jaarlijks terugkerend, maar de rest hoeft voor mij niet zozeer.
Uitspraak van Party Marty op woensdag 4 oktober 2006 om 23:14:Mij eerlijk gezegd ook...Defqon is jaarlijks terugkerend, maar de rest hoeft voor mij niet zozeer.
mwa vind zo nu en dan een feestje nog wel leuk hoor.
maar hoef niet perse meer bij elk feest te zijn, zoals ik dat eerder wel altijd had.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 19:40:vergeleken met de beginperiode van Matrixx, valt het laatste tijd zeker wel wat tegen daar ja.
Zover terug gaat mijn 1e bezoek helaas niet...
Uitspraak van Dj Bassjunky op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:08:Jahh Whorez and sluts uit op vinyl! vette sjit! Flink knallen vrijdag!
Acti prozac mix is de lekkerste remix hihih!
Ik heb echt retezin in dit feestje, hopelijk niet veel NL hardstyle platen
Hoog tempo en alles komt goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 00:18:nope.
Dat is wel bale
Neem altijd zelf de foto's
Dat vin ik al 1 minpunt
Niet voor ie em ge-remixed heeft
een van de weinige die van mij maar raak mag remixen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 08:22:Ik sla deze keer over want zaterdag gaat Tatanka pas echt knallen!
Qlubtempo here we come!!!!!!!
ppffft Matrixx is lekker warm lopen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 21:34:als Acti Pupils draait,
Zal denk ik wel gebeuren
hoop toch dat hij nog wel flink stukje early meepakt
H.c.m.f.
Psycho confusion
the devil inside me
Warfare (megaphone rmx)
Magik vision
NRG
Ultrabass
Let the dope get in your soul
We are the bass
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 21:34:als Acti Pupils draait, dan ben ik die gast die echt compleet uit zijn dak gaat
Dan sta ik er ergens naast.. Go with the Bassdrum
I wanna get Down
Execute (!!)
qt13
Fckng Nice
H.c.m.f.
Psycho confusion
the devil inside me
Warfare (megaphone rmx)
Magik vision
NRG
Ultrabass
Let the dope get in your soul
We are the bass
als die allemaal voorbij komen, dan weet ik nu al dat ik morgen de hele nacht intens gelukkig zal zijn, en hele nacht met een smile van oor tot oor rondloop.
oei 2 posts achter elkaar
laatste aanpassing
fukin zielige bedoeling, 20+
das om zielige kinderen buiten te houden
maar dat snap je toch
Al moet ik zeggen dat ik ze bij de laatste xxl meiden wel al wat meer zag controleren want da viel me al gelijk op.....
En bent met je eens geert
We zullen gelukkig zijn ergens op deze dag.....
laatste aanpassing