Partyflock

Forumonderwerp · 900501
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden de mannen van:
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen, vaak een grote mond hebben, je heel goed kunnen afbekken, alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom: vrouwen die moeilijk te versieren zijn ;)

En als je als man zo'n vrouw echt leuk vindt, ga je er dan toch voor of geef je t al vrij snel op?

Waarschuw beheerder
Ben jij toevallig zo'n vrouw?! :|
Waarschuw beheerder
Als ik na n tijdje nog geen flikker ben opgeschoten, dan kap ik ermee.
Heb wel wat beters te doen.

Waarschuw beheerder
iemand die zich niet makkelijk laat versieren daar is niks mis mee maare...

Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 10:38:
grote mond hebben

je heel goed kunnen afbekken

mensen heel snel afstoten

is dit niet een beetje te veel van het goeie? :/

Waarschuw beheerder
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen, vaak een grote mond hebben, je heel goed kunnen afbekken, alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom: vrouwen die moeilijk te versieren zijn

Redenen genoeg om totaal geen aandacht te besteden aan zulke vrouwen. Meestal zijn dit gewoon vervelende vrouwen en daar word je zo moe van :p

Een vrouw die heel goed weet wat ze wilt kan zichzelf ook open stellen voor anderen

Een vrouw die zichzelf is gaat zich niet als een enorme 'cock-block' opstellen...
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben zelf teveel verveelende eigenschappen
dus waarom de moeite doen om ze beter te leren kennen

Waarschuw beheerder
ik vind het wel wat hebben, hard to get,
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen, vaak een grote mond hebben, je heel goed kunnen afbekken, alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom: vrouwen die moeilijk te versieren zijn ;)

Nee, kortom: gigantische arrogante omhooggevallen kutwijven (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 13 september 2006 om 10:44:

want vaak zijn het namelijk
Uitspraak van Trinity³ op woensdag 13 september 2006 om 10:47:
gigantische arrogante omhooggevallen kutwijven

(Y) dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:44:
is dit niet een beetje te veel van het goeie?

Inderdaad. Geen enkele vrouw is moeilijk te versieren. Volgens mij moet je bij dit 'soort' vrouwen, juist een beetje normaal doen en niet ook een grote bijdehandte bek terug hebben.

Maar goed. Je vroeg wat ik ervan vond :

Niet interessant. Hoe jij het omschrijft klinkt het als : moeilijke en vervelende wijven

En Caelestis houdt niet van moeilijke en vervelende wijven. Die houdt van lieve en schattige meisjes.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie ook geen eigenschappen waar ik voor zou vallen :/ lijkt me geen leuk persoon!
Waarschuw beheerder
Nee, kortom: gigantische arrogante omhooggevallen kutwijven

oh wat een vervelende types!!
Waarschuw beheerder
Je kan zo'n vrouw ook aardiger omschrijven:
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen

= Een zelfstandige vrouw.

vaak een grote mond hebben

=Niet op hun mondje gevallen zijn.

alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen

=Vaak een muur om zich heen hebben gebouwd.

mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen

=Het moeilijk vinden om mensen dichtbij te laten komen.

Komt al een stuk anders over lijkt me. Jij doet net alsof dat soort vrouwen bitches zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben moeilijk te versieren maar sta zeker voor iedereen open en die dingen die jij opsomde zijn bij mij totaal niet van toepassing :no:

Waarschuw beheerder
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen, vaak een grote mond hebben, je heel goed kunnen afbekken, alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom: vrouwen die moeilijk te versieren zijn

En als je als man zo'n vrouw echt leuk vindt, ga je er dan toch voor of geef je t al vrij snel op?

Zelf vind ik dit soort vrouwen echt super, waarom:

1. Omdat ze weten wat ze willen zijn het niet van die zeurmeisjes die echt alleen maar afhankelijk zijn van het vriendje.. Dat laatste noem ik schoothondjes :p

2. Afbekken, dat houd de spanning dr in en houd je scherp.. Maar accepteer wel als je een grote bek trug krijgt.. En lkkr bijdehand heen en weer is leuk :D

3. Als een vrouw moeilijk te versieren is en je hebt dr uiteindelijk geeft je dit wel een trots gevoel zoiets van: VICTORY :p Ghehehe...

Kortom: Zelfstandige, bijdehante, ambiteuse vrouw :respect:

Over je puntje: alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen.

Dit is logisch doet iedereen toch? Ik ga ook niet graag met mensen om die ik niet mag en niet vertrouw.. Daarnaast is het altijd leuk om onbekende mensen te leren kennen..

Waarschuw beheerder
hmm ik kan mij voorstellen dat een man het op een gegeven moment toch echt opgeeft :S

Je laat je toch niet afbekken kom op he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:41:
Ben jij toevallig zo'n vrouw?!

:yes:

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Pfft ik laat me altijd versieren ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Als je zo'n vrouw leuk vindt? Hoezo nou weer zo'n vrouw. Als je iemand echt leuk vindt, als je echt gek op iemand bent, als je echt niets anders wil dan haar.... Dan doe je er alles voor. Heeft barweinig met hard-to-get te maken denk ik. Als je van iets of iemand houdt of er zwaar gek op bent, ben je bereid er voor te vechten. :jaja:

Waarschuw beheerder

joe sonnowabiesj

Waarschuw beheerder
donateur
arrogant noem je dat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:55:
1. Omdat ze weten wat ze willen zijn het niet van die zeurmeisjes die echt alleen maar afhankelijk zijn van het vriendje.. Dat laatste noem ik schoothondjes :p

2. Afbekken, dat houd de spanning dr in en houd je scherp.. Maar accepteer wel als je een grote bek trug krijgt.. En lkkr bijdehand heen en weer is leuk :D

Ik zie je al helemaal in je latex broekje met een bal in je muil aan je tepelklemmen aan de kroonluchter bungelen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:01:
joe sonnowabiesj

Eej fork on mei tebul!
Uitspraak van Trinity³ op woensdag 13 september 2006 om 11:03:
Ik zie je al helemaal in je latex broekje met een bal in je muil aan je tepelklemmen aan de kroonluchter bungelen

Uilenmasker op, buttplug in z'n reet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:57:
. Als je iemand echt leuk vindt, als je echt gek op iemand bent, als je echt niets anders wil dan haar.... Dan doe je er alles voor. Heeft barweinig met hard-to-get te maken denk ik. Als je van iets of iemand houdt of er zwaar gek op bent, ben je bereid er voor te vechten. :jaja:

mooi gezegd :D

Waarschuw beheerder
Ik ben al niet zo'n versierder, zo'n vrouw zou echt niets voor mij zijn, dat afbekken is er teveel aan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op woensdag 13 september 2006 om 10:52:
Je kan zo'n vrouw ook aardiger omschrijven:

= Een zelfstandige vrouw.

=Niet op hun mondje gevallen zijn.

=Vaak een muur om zich heen hebben gebouwd.

=Het moeilijk vinden om mensen dichtbij te laten komen.

Komt al een stuk anders over lijkt me. Jij doet net alsof dat soort vrouwen bitches zijn

Vind jouw omschrijving ook wel leuk, maar de reden dat ik t zo omschrijf is omdat zulke vrouwen wel heel vaak snel als bitches gezien worden. Of t dan terecht of onterecht is, laat ik dan maar in het midden :)

In sommige opzichten wel, maar ik stoot mensen niet af omdat ik ze niet ken ;) Maar er zijn genoeg vrouwen die dat (helaas?) wel doen.

Als je zo'n vrouw leuk vindt? Hoezo nou weer zo'n vrouw. Als je iemand echt leuk vindt, als je echt gek op iemand bent, als je echt niets anders wil dan haar.... Dan doe je er alles voor. Heeft barweinig met hard-to-get te maken denk ik. Als je van iets of iemand houdt of er zwaar gek op bent, ben je bereid er voor te vechten.

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie je al helemaal in je latex broekje met een bal in je muil aan je tepelklemmen aan de kroonluchter bungelen

Ghehehe... Ik ben niet zo van de SM :o

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
neuken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 11:08:

Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 13 september 2006 om 11:06:
mooi gezegd :D

Ervaringsdeskundige he b)

Wist niet dat ik er ooit zo over zou denken, maar heb het nu zelf bij de hand. Ik heb iets gruwelijk verpest bij iemand waar ik vreselijk veel om geef, aan wie ik de hele dag door denk, waar ik alles voor zou doen. En whatever it takes, ik geef niet op om dingen goed te maken, mocht dat uiteindelijk niet lukken, dan nog is het alle moeite waard geweest.

Daarom zeg ik ook, liefde heeft geen fuck met hard-to-get te maken... Als je echt iets wilt doe je er moeite voor! En ben je bereid al je energie erin te steken om je dromen waar te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 11:08:
maar de reden dat ik t zo omschrijf is omdat zulke vrouwen wel heel vaak snel als bitches gezien worden. Of t dan terecht of onterecht is, laat ik dan maar in het midden

Mensen die mij niet kennen hebben vaak ook een vooroordeel waar ze van terug komen. Maarja, ken er ook zat die lief overkomen, je inpakken en daarna komt de bitch tevoorschijn.

Ach, zo heeft iedereen wel wat, niemand is perfekt en op ieder potje past een deksel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 13 september 2006 om 11:04:
Eej fork on mei tebul!

Aai newe pleet haaart toe get wiz joe
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik dan zo grappig vind is dat TS een vrouw opnoemt met vrij mannelijke eigenschappen, zelfstandig, ambitieus, niet op haar mondje gevallen en weet wat ze wil, een vrouw waar volgens mij elke man op zou moeten vallen, en alle mannen vinden het helemaal niks:|. Noemen het zelfs arrogante bitches...

Nou is mijn vraag: wat is daar mis mee? Dit zijn namelijk eigenschappen die in een man geprezen worden, maar bij een vrouw mag dit niet? Nee, die moeten 'lief' en 'schattig' zijn... Afhankelijk dus van het oordeel van hun vriendje:nosmile:.

Waarschuw beheerder
kortom:

verwaande omhoog gevallen hypocriete verwende kut wijven.

ontopic: kunnen mn bruine anjer schoon likken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:23:
verwaande omhoog gevallen hypocriete verwende kut wijven.

ontopic: kunnen mn bruine anjer schoon likken.

goed bezig (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 13 september 2006 om 11:22:
Nou is mijn vraag: wat is daar mis mee? Dit zijn namelijk eigenschappen die in een man geprezen worden, maar bij een vrouw mag dit niet? Nee, die moeten 'lief' en 'schattig' zijn... Afhankelijk dus van het oordeel van hun vriendje

Blijkbaar zijn de meesten toch nog vrij ouderwets ingesteld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:no:
je heel goed kunnen afbekken

wrm zou je jezelf zo dom opstellen tegen over andere mensen
vind je jezelf beter dan iemand anders
zo'n meisje! zou niet in mijn straatje passen

want dat zijn
gigantische arrogante omhooggevallen kutwijven

tegen over alles en iedereen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 11:32:
Blijkbaar zijn de meesten toch nog vrij ouderwets ingesteld

Die ervaring heb ik ook ja...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:17:
Aai newe pleet haaart toe get wiz joe

iez zhat iez zhwot joe wond, zhen zhat iez zhwot joe ghet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 13 september 2006 om 11:22:
Nou is mijn vraag: wat is daar mis mee? Dit zijn namelijk eigenschappen die in een man geprezen worden, maar bij een vrouw mag dit niet? Nee, die moeten 'lief' en 'schattig' zijn... Afhankelijk dus van het oordeel van hun vriendje.

Ach, iedereen blert hier ook maar wat.

Die mannen die dat hier zeggen die moeten straks weer hun bek houden van hun "arrogante bitch" die niet op haar mondje is gevallen.. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maaak op woensdag 13 september 2006 om 11:41:
vind je jezelf beter dan iemand anders

Volgens mij vat je al die eigenschappen wat te negatief op.

Ik vind het wel positief. Ik laat me ook niks vertellen en kom voor mezelf op. Dat haal ik meer uit de eigenschappen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op woensdag 13 september 2006 om 11:43:
Die mannen die dat hier zeggen die moeten straks weer hun bek houden van hun "arrogante bitch" die niet op haar mondje is gevallen.. ;p

:roflol:
Waarschuw beheerder

Mijn vriend gelukkig wel (L)
Toen ik hem tegenkwam was ik anti-man en pro-myself...
Ik vond dat er geen plek voor een man in mijn leven was op dat moment :P
Maargoed, na een tijdje kon ik niet meer ontkennen dat ik hem toch wel heel erg leuk vond O:)
Waarschuw beheerder
Als je zo'n vrouw leuk vindt? Hoezo nou weer zo'n vrouw. Als je iemand echt leuk vindt, als je echt gek op iemand bent, als je echt niets anders wil dan haar.... Dan doe je er alles voor. Heeft barweinig met hard-to-get te maken denk ik. Als je van iets of iemand houdt of er zwaar gek op bent, ben je bereid er voor te vechten. :jaja:

heb je helemaal gelijk in :D(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:14:
Ervaringsdeskundige he b)

Wist niet dat ik er ooit zo over zou denken, maar heb het nu zelf bij de hand. Ik heb iets gruwelijk verpest bij iemand waar ik vreselijk veel om geef, aan wie ik de hele dag door denk, waar ik alles voor zou doen. En whatever it takes, ik geef niet op om dingen goed te maken, mocht dat uiteindelijk niet lukken, dan nog is het alle moeite waard geweest.

Daarom zeg ik ook, liefde heeft geen fuck met hard-to-get te maken... Als je echt iets wilt doe je er moeite voor! En ben je bereid al je energie erin te steken om je dromen waar te maken.

Go for it(Y)

succes!:flower:
Waarschuw beheerder

geen moeite voor doen er zijn wel genoeg andere leuke vrouwen die je dan niet afbekken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 13 september 2006 om 11:42:
iez zhat iez zhwot joe wond, zhen zhat iez zhwot joe ghet.

zjoe noow waat aai vaant, ze toel

Waarschuw beheerder
donateur
als een vrouw zo is zijn er vaak meerdere mannen die haar zo hebben gemaakt ;-p
Waarschuw beheerder
donateur
Wees altijd positief
Zo belangrijk dat we 'm nog maar eens herhalen.

Wees altijd positief!

Niet jezelf als uitgangspunt maar de ander
Nog een hele belangrijke! Als je graag wilt dat iemand anders je leuk vindt dan moet je dus proberen zo positief mogelijk over te komen naar de normen van de ander. Die normen kunnen soms best anders liggen dan de jouwe. Bij je gespreksonderwerpen en je gedrag houd je daar dus rekening mee. Vooral mannen begrijpen dit soms niet helemaal. Zo vindt hij het misschien heel interessant om uitgebreid verslag te doen hoe hij er in geslaagd is om vanuit Amsterdam binnen 8 uur naar de wintersport te jakkeren. Maar de kans dat zij erg geboeid wordt door dat verhaal is niet zo groot. Zij hoort liever hoe hij het er heeft gehad. En natuurlijk is alles wat te maken heeft met "veel vriendinnetjes gehad" (meestal positief in mannen ogen) uit den boze. Zij denkt ogenblikkelijk "ik zal de volgende niet zijn".

In de kroeg: stáán, maar niet op één plek
Als je je kansen op leuke contacten zo groot mogelijk wilt maken ga je niet zitten, maar blijf je staan.
Daarnaast ga je af en toe op een andere plaats staan. Doordat je staat kun je veel makkelijker "toevallig" bij iemand in de buurt komen. Daarnaast maakt het een actievere indruk. Met af en toe ergens anders gaan staan vergroot je de kans aangesproken te worden en je komt bij meer mensen dicht in de buurt (zodat je ze makkelijk aan kunt spreken).

In de kroeg: "de ander is in gesprek" situatie
Speciaal voor de mannen. Vaak als een vrouw wordt aangesproken, staat haar vriendin er wat verloren bij. Dat voelt voor die vriendin niet prettig en is dus voor jou de uitgelezen kans die vriendin aan te spreken. Bovendien zal de vrouw die werd aangesproken je daar dankbaar voor zijn, mits zij die man leuk vindt natuurlijk.

Betrek beide anderen in het gesprek
De "ander is in gesprek" situatie (zie hiervoor) ontstaat alleen maar omdat de man die de eerste vrouw aanspreekt een fout maakt. Hij vergeet de vriendin in het gesprek te betrekken. Als die vriendin zelf geen gesprekspartner krijgt, zal de vrouw omwille van haar vriendin de conversatie afkappen. Nog beter is het beide vrouwen tegelijk aan te spreken. Ook al heb je een duidelijke voorkeur voor één van beiden, laat dat de eerste tien minuten niet blijken. Dit om te voorkomen dat je met haar vriendin gaat "strijden om de aandacht" van jouw favoriet.

Niet te hard van stapel lopen
Speciaal voor de vrouwen. Vrouwen willen soms zo graag een leuke vriend dat ze tijdens een leuk gesprek veel te hard van stapel lopen. Dat schrikt de man af, waardoor ze het tegenovergestelde bereikt van wat ze wilde: de man trekt zich terug. Een vrouw die zich "in de aanbieding gooit" (zo komt dat soms over) houdt geen rekening met het jachtinstinct van de man. Bovendien "zal er dan wel iets mis mee zijn".

Praten over problemen
Problemen zijn geen goed gespreksonderwerp als je iemand pas leert kennen. Ze zijn strijdig met het positieve beeld dat je wilt overbrengen. Problemen bespreek je dus pas als je iemand beter leert kennen. Vrouwen beginnen soms wat te snel over problemen te praten. Maar áls ze dan over haar problemen praat, begrijpen mannen vaak niet dat dat praten over die problemen op zich een behoefte vervult. Mannen gaan dan meteen oplossingen bedenken. Dus eerst uitgebreid laten vertellen. En dan alleen wat suggesties aandragen, zodat ze jouw suggestie eventueel kan vertalen naar "haar" oplossing. Vrouw: "het dak van mijn huis lekt." Man dus niet "bel dan de loodgieter" maar "Wat vervelend. Zijn er veel dingen nat geworden?" En later: "als het al zo'n oud dak is als je vertelde, moeten er dan misschien een paar pannen recht gelegd worden?" Vrouw: "ja, ik zal eens een loodgieter bellen".

Verlegen?
Waarschijnlijk vind je het dan niet prettig vreemde mensen aan te spreken. Helemaal eng wordt het als je die ander ook nog eens erg leuk vindt.
Maar je zult toch wat moeten doen als je resultaat wilt bereiken. Je kunt jezelf trainen in het aanspreken van onbekenden. Begin dat te doen met vreemden waarbij er voor jou niets op het spel staat (dus niet die spetter uit de straat). Gewoon bij de bushalte een onschuldige opmerking maken tegen een wachtende mevrouw, of bij de kassa in de supermarkt. Als je dat vaak oefent zul je zien dat de drempel steeds lager wordt.
Probeer daarna eens met dat soort mensen een gesprekje te beginnen. Als je dat op een gegeven moment aardig af gaat, dan probeer je hetzelfde bij mensen die je wat "enger" vindt.
Neem je je uiteindelijk voor hem of haar aan te spreken, neem dan als uitgangspunt dat je alleen maar "wilt laten weten dat je bestaat". De eerste kennismaking hoeft immers niet meteen een hele conversatie te zijn. Je kunt dan zelfs van tevoren iets bedenken, wat je het zelfvertrouwen geeft niet met je mond vol tanden te komen staan.

Voorbeeld
Je komt regelmatig in de kantine een leuke jongen tegen. Het valt je altijd op dat hij zijn blad vol laadt met etenswaren. "Ha, je hebt honger vandaag zie ik!" Hij zal wat terug zeggen in de zin van "ja,inderdaad". Jij loopt gewoon door. Vanaf dat moment "ken je elkaar" en is dus het ijs gebroken. Een van de volgende keren dat je hem ziet kun je een praatje aanknopen.

Als je iemand gaat aanspreken, hou er dan rekening mee dat een eigenschap van verlegen mensen is dat ze zacht praten. En als ze erg verlegen worden zijn ze onbewust soms bijna niet te verstaan. Dus als je op iemand afstapt: duidelijk spreken (anders krijg je als reactie "Wat zeg je?" en is alle spontaniteit verdwenen).

"Projectjes"
OK. Je wilt dus op de versiertoer. Maar je hebt niet één specifiek iemand op het oog. Voor de spanning dus. Of de lol of de sex. Wat ook de reden is, probeer niet in één avond te willen scoren (= in een avond van de eerste kennismaking tot versierd hebben). Dat lukt meestal toch niet en dus ga je ontevreden naar huis.
Beter is wat we zullen noemen de "projectjes"-aanpak. Die "projectjes" zijn mensen die je gewoon leuk vindt en waarvan je werk gaat maken. Dat doe je door er af en toe een praatje mee aan te knopen. Jouw doel is een zo'n positief mogelijke indruk achter te laten bij de ander, zonder dat dezelfde avond versieren het uitgangspunt is. Beëindig meestal zelf het praatje. Ga dan een praatje maken met je volgende "projectje". Of spreek een nieuw "projectje" aan. Als je dit een aantal weken doet en er daarbij voor zorgt ook regelmatig "nieuwe" mensen aan te spreken, dan ontstaat er op een gegeven moment een "vijvertje vol vissen". En kun je dus je hengeltje uit gaan gooien. Ooit geweten dat vissen zo leuk kon zijn?

Uit je eigen kringetje
Je wilt graag een leuke vriend(in), maar komt die steeds maar niet tegen. Bijna iedereen heeft een vrij vast "kringetje" waarin hij zich beweegt. Van je baan tot je sportschool tot de kroegen waar je komt. Als je in dat kringetje "die ene" niet tegenkomt dan is het zaak búiten dat kringetje te gaan kijken.

Suggesties:

ga eens op andere plaatsen uit in je eigen stad i.p.v. waar je altijd heen gaat
ga eens wat vaker stappen bij vrienden die in een andere stad wonen
verander van sportclub /-school of ga een andere sport doen
geef je zelf op voor cursussen, lezingen, foto- of wandelclubs, theaterabonnementen, kortom alles wat je met veel nieuwe mensen in contact brengt
geef je op bij activiteiten- of dinerclubs
Schrijf je in bij een relatiebemiddelingsbureau

Praat nooit negatief over een ex …
Omdat dat een negatieve indruk van jou bij die ander achterlaat. "Hoe zal hij/zij straks na dit gesprek met anderen over mij praten?" Bovendien is het vreemd tegen "de eerste de beste" te gaan klagen over iemand waar je ooit een relatie mee hebt gehad.

Dingen die jij zeker NIET moet doen!
praat niet over politiek of geloof, dat wordt meestal niet leuk gevonden.
peuter niet in je neus, laat geen boeren of scheten.
als je een advertentie plaatst gebruik dan niet te veel afkortingen dan kom je als een zuinige vrek over!
lieg nooit! want als je te veel liegt moet je alle leugens onthouden en dan val je echt wel een keer door de mand!
drink niet te veel, want als je bezopen bent kun je nog weleens dingen doen waar je later spijt van krijgt.
dring nooit te veel aan, als iemand nee zegt respecteer dat dan!
wijs niet en ga ook niet staan staren!
praat nooit negatief over je exen en al helemaal niet in het begin!
kijk niet naar anderen als je met iemand in gesprek bent.
roddel niet net als hij/zij over een ander, dan doe hij/zij dat straks ook misschien over jou.
Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet altijd even makkelijk te versieren maar vind wel dat mannen soms eens wat meer moeite mogen doen. Sommige denken vaak dat het wel naar hun toe komt! Niet dus!
:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 13 september 2006 om 11:58:
Toen ik hem tegenkwam was ik anti-man en pro-myself...

Dat hoor je zo vaak van vrouwen... Zo van: "Verleden week heb ik mannen afgezworen, want... Blablabla heel verhaal" Vervolgens heb je toch een te gezellig aaf met dr ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:18:
als een vrouw zo is zijn er vaak meerdere mannen die haar zo hebben gemaakt

Dus jij laat jezelf beinvloeden door andere mensen?? Iemand anders bepaald dus hoe jij je gedraagd.. Niet jijzelf... :s

Waarschuw beheerder
Women are like apples on trees. The best ones are at the top of the
tree.
Most men don't want to reach for the good ones because they are
afraid of falling and getting hurt. Instead, they sometimes take the
apples from the ground that aren't as good, but easy.

The apples at the top think something is wrong with them, when in
reality,they're amazing.
They just have to wait for the right man to come along, the one who
is brave enough to climb all the way to the top of the tree.

Now men . . . men are like a fine wine. They begin as grapes, and
it's up to women to stomp :bounce: the shit out of them until they turn into
something acceptable to have dinner with!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maite op woensdag 13 september 2006 om 12:26:
Ik ben ook niet altijd even makkelijk te versieren maar vind wel dat mannen soms eens wat meer moeite mogen doen. Sommige denken vaak dat het wel naar hun toe komt! Niet dus!

Ik dacht we geëmancipeerd waren. Of wordt ook dit stuk van de emancipatie gemakshalve even vergeten???

Vrouwen die niet zelf op jacht gaan is zoooo 1992

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>LIZZY<< op woensdag 13 september 2006 om 12:01:
Go for it(Y)

succes!:flower:

Thnx :)
Waarschuw beheerder
van die önbereikbare"vrouwen zeg maar :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:30:
Ik dacht we geëmancipeerd waren. Of wordt ook dit stuk van de emancipatie gemakshalve even vergeten???

Hangt er gewoon van af wie het eerste is.
Er is er eentje die de jacht opent, als hij eerder is prima. :9
Maar ik ga echt niet ziiten wachten totdat iemand dat doet :no:

Waarschuw beheerder
is juist n uitdaging (Y)

als t echt de moeite waard is en ik zou t 100% zeker willen zou ik er wel alle moeite insteken maar dat komt nie zo vaak voor :)

Waarschuw beheerder

Haha klopt wel een beetje. Heb er net weer eentje hier op partyflock de les moeten lezen.

Krijg ik een bericht van iemand of ik op jongere mannen val, dus ik zo van met een grapje ja kijk maar naar mijn foto. Of ik dus met hem wil want hij is 26.

Staat toch echt bij relatie JA bij mij. Zelfs de foto werkt niet! Die heb ik voor maanden terug veranderd.
Dacht als ik met een kind(mijn neefje) op de foto sta dan houdt het wel op, maar nee hoor!

Ik ben echt moeilijk te versieren, maar dat is logisch want heb een relatie.

Wat een eikel!
Waarschuw beheerder
Nou ja alle kenmerken van de beschrijving hierboven bezit ik...en heb het eigelijk kwa versieren nooit iets negatiefs over gehoord..denk wel dat er minder jongens op mij afkomen omdat in de eerste instantie het wel eens op een bitch kan lijken...maar ja als mensen niet de moeite kunnen nemen om iemand verder te leren kennen zegt mij dat ook al genoeg:jaja:
En ja er zijn genoeg mannen die hier wel voor vallen:jaja:
alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom: vrouwen die moeilijk te versieren zijn

Ik vind dit juist een positief iets..want wat moet je met iemand die je niet vertrouwd en niet mag? Zonde om daar energie in te steken...moeite kun je beter voor iemand nemen waarvan je wel weet wat je er aan hebt:jaja:
En ja mensen afstoten als je die niet vertrouwd..dat scheelt vaak alleen maar narigheid en daar kun je je toch niet bij op je gemak voelen..dus weer verspilde moeite:jaja:
Maar goed mensen die ik niet ken stoot ik niet af..ben er altijd wel voor in om nieuwe mensen te leren kennen..maar vriendschap word het niet zo snel:nee: Echte vriendschap heeft voor mij een diepe betekenis..maar dat kan voor anderen natuurlijk heel anders zijn(ligt er ook ana hoe je daar zelf mee bent)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tree.

reality,they're amazing.

it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into
something acceptable to have dinner with!!

haha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
tree.

reality,they're amazing.

it's up to women to stomp :bounce: the shit out of them until they turn into
something acceptable to have dinner with!!

:lol: :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
ga je er dan toch voor of geef je t al vrij snel op?

begin er niet eens aan

Waarschuw beheerder

Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 13 september 2006 om 11:04:
Uilenmasker op, buttplug in z'n reet.

:roflol: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur

afbekken, grote mond en afstand creëren
dat komen ze tenminste niet dichtbij en doet t ook geen pijn
want je bent er heilg van overtuigd dat alle mannen k****** zijn.

herken t maar al te goed
meesten lopen met een boog om me heen, een paar nemen echt de moeite om door die facade te kijken
gelukkig denken niet alle mannen dat zulke "wijven" bitches zijn.
De mannen die dat wel denken zijn in mijn ogen te oppervlakkig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 11:32:
Blijkbaar zijn de meesten toch nog vrij ouderwets ingesteld

Absoluut:jaja:. Zo praat ik altijd over seks, en dan staan de mannen raar te kijken:|! Terwijl ze het zelf net zo hard doen, maar dat is dan wel weer geaccepteerd:).

Uitspraak van Purbo op woensdag 13 september 2006 om 12:25:
Niet jezelf als uitgangspunt maar de ander
Nog een hele belangrijke! Als je graag wilt dat iemand anders je leuk vindt dan moet je dus proberen zo positief mogelijk over te komen naar de normen van de ander. Die normen kunnen soms best anders liggen dan de jouwe. Bij je gespreksonderwerpen en je gedrag houd je daar dus rekening mee. Vooral mannen begrijpen dit soms niet helemaal. Zo vindt hij het misschien heel interessant om uitgebreid verslag te doen hoe hij er in geslaagd is om vanuit Amsterdam binnen 8 uur naar de wintersport te jakkeren. Maar de kans dat zij erg geboeid wordt door dat verhaal is niet zo groot. Zij hoort liever hoe hij het er heeft gehad. En natuurlijk is alles wat te maken heeft met "veel vriendinnetjes gehad" (meestal positief in mannen ogen) uit den boze. Zij denkt ogenblikkelijk "ik zal de volgende niet zijn".

Maw: Pas jezelf te allen tijde aan aan een ander%). Wanneer mag je dan wel ruimte voor jezelf nemen:/? No way dat ik me aan ga passen aan een ander, zeker niet op een eerste afspraakje:no:. What you see is what you get en daar hebben ze maar genoegen mee te nemen:jaja:. Ga mezelf echt niet veranderen omdat anderen me dan 'liever' 'leuker' of 'schattiger' vinden. De enige die echt met mij moet zien te kunnen leven ben IK nog altijd en niet een ander:no:. Aanpassing komt vanzelf wel, van beide kanten.
Waarschuw beheerder

Dit heeft niks met vrouwen te maken die moeilijk te versieren zijn. Je spiegelt echt een enorm zeikwijf voor. Een vrouw om op te kotsen voor de meeste mannen denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 13 september 2006 om 13:10:
Zo praat ik altijd over seks, en dan staan de mannen raar te kijken

Of ze denken dat we er meer mee bedoelen (n), terwijl we mannen ook nooit serieus moeten nemen op zo'n moment :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 13 september 2006 om 13:15:
Of ze denken dat we er meer mee bedoelen , terwijl we mannen ook nooit serieus moeten nemen op zo'n moment

Ik neem een man überhaupt niet serieusO:). Zeker niet als het over seks gaat:no:.

Waarschuw beheerder
Wel leuk juist!!
Beter als je een beetje moeite moet doen!!!

Waarschuw beheerder
Oh ja, en meestal doen ze dit alleen maar om de schijn op te werpen dat ze speciaal zijn, terwijl ze in werkelijkheid helemaal NIKS te bieden hebben...

Er is eigenlijk maar een remedie voor: ze zo goed nemen dat ze enkele keren achter elkaar genadeloos hard klaarkomen. Als ze 'ooooooooooooooohh' gaan schreeuwen weet je dat je het laatste stukje arrogantie en vervelendheid er goed uit geneukt hebt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:44:
terwijl ze in werkelijkheid helemaal NIKS te bieden hebben...

Een vrouw die weet wat ze wilt en bereid is daarvoor te knokken heeft meer te bieden dan een meisje dat als een loops hondje achter 'haar mannetje' aanloopt:).

Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij laat jezelf beinvloeden door andere mensen?? Iemand anders bepaald dus hoe jij je gedraagd.. Niet jijzelf...

Heb je ergens zien staan dat ik het over mezelf had?
Ik vind mezelf niet arrogant of moeilijk benaderbaar, maar een allemans vriendje ben ik ook niet.

In dit topic wordt het allemaal wel heel zwart wit afgeschilderd. Ik me voorstellen dat sommige vrouwen (maar ook mannen) door bepaalde ervaringen zo beinvloed zijn, dat dat hun houding naar nieuwe mensen beinvloed. Vind ik helemaal niet zo'n gekke gedachte, je verleden bepaald nou eenmaal voor een deel ook je heden. En als het klikt merk je dat snel genoeg, dan is een beetje moeite doen toch niet erg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:14:

suc6 (Y)
zal vast wel goed komen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 14:22:
Heb je ergens zien staan dat ik het over mezelf had?

Sorry :$ dan zat ik mis ;)

Ik vind mezelf niet arrogant of moeilijk benaderbaar, maar een allemans vriendje ben ik ook niet.

Gelukkig maar.. :D Maar wat bedoel je met allemans vriendje ben ik ook niet?

In dit topic wordt het allemaal wel heel zwart wit afgeschilderd.

Ja, gebeurd altijd op PF he ;)

me voorstellen dat sommige vrouwen (maar ook mannen) door bepaalde ervaringen zo beinvloed zijn, dat dat hun houding naar nieuwe mensen beinvloed

Klopt, heb ik zelf ook heel veel last van gehad.. Maar ben er achter gekomen als je jezelf laat beinvloeden door dingen niet echt zelfbewust bent.. Je kunt zo zijn zoals je zelf wilt. En niet zoals iemand anders het wil... Je kunt zo geluk zijn als je zelf wilt!

ik helemaal niet zo'n gekke gedachte, je verleden bepaald nou eenmaal voor een deel ook je heden

Als je je laat beinvloeden door andere mensen en het verleden wel jah.. Als een mens echt iets wilt bereiken en je zet je 100% in... Dan lukt het ongeacht het verleden.. Het is net hoe je naar de toekomst wilt kijken, zo ga je de toekomst ook tegemoed.. Het verleden is namelijk gebeurd, verander je niets aan en moet je achter je laten.. Soms makkelijker gezegd dan gedaan! Maar toch...

En als het klikt merk je dat snel genoeg, dan is een beetje moeite doen toch niet erg?

Precies... Dan is moeite doen juist leuk! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 13 september 2006 om 13:10:
Maw: Pas jezelf te allen tijde aan aan een ander. Wanneer mag je dan wel ruimte voor jezelf nemen? No way dat ik me aan ga passen aan een ander, zeker niet op een eerste afspraakje. What you see is what you get en daar hebben ze maar genoegen mee te nemen. Ga mezelf echt niet veranderen omdat anderen me dan 'liever' 'leuker' of 'schattiger' vinden. De enige die echt met mij moet zien te kunnen leven ben IK nog altijd en niet een ander. Aanpassing komt vanzelf wel, van beide kanten.

Pcies:

Liever een eerste klas persoon van jezelf, dan een tweede klas kopie van een ander!

WEES GEWOON JEZELF DOE JE GEK GENOEG
Waarschuw beheerder
ik al moeite om me eigen beter voor te doen dan ik ben ,dus nee doe er geen moeite voor en geen zin in

Waarschuw beheerder
Ik vind t wel een drijfveer , vrouwen die na 5 min al om zijn en al met je het bed in zouden duiken beloven niet veel goeds
Ik zou dr wel doen , maar met zulke makkelijke mensen zou ik nog nieteens een week samen willen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 13 september 2006 om 12:43:
moeite kun je beter voor iemand nemen waarvan je wel weet wat je er aan hebt
En ja mensen afstoten als je die niet vertrouwd..dat scheelt vaak alleen maar narigheid en daar kun je je toch niet bij op je gemak voelen..dus weer verspilde moeite

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:34:
Ga mezelf echt niet veranderen omdat anderen me dan 'liever' 'leuker' of 'schattiger' vinden

Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur

me 2
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet te versieren...Hou ik niet van, van die slijm praatjes...Ik versier lieverO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op woensdag 13 september 2006 om 11:43:
Die mannen die dat hier zeggen die moeten straks weer hun bek houden van hun "arrogante bitch" die niet op haar mondje is gevallen

:roflol: mooi gezegt,nog de waarheid ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat bedoel je met allemans vriendje ben ik ook niet?

dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, en dat ik ook niet klakkeloos elke vreemde met een grote glimlach in mijn leven verwelkom. Geldt ook voor mannen die een move willen maken.

Het verleden is namelijk gebeurd, verander je niets aan en moet je achter je laten..

dat het verleden gebeurd is, daar heb je gelijk in. maar het zijn niet alleen de slechte ervaringen die je maken, ook de goede. en dat je daardoor beinvloed wordt, maakt je geen slechter persoon! maar wat gebeurd is speelt altijd mee, iig wel bij mij. als het dat niet zou doen, zou ik niet van mijn fouten geleerd hebben. tenminste zo zie ik dat. je kan iets wel een plek geven, maar vergeten doe je het nooit. vrouwen niet iig ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:12:
dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, en dat ik ook niet klakkeloos elke vreemde met een grote glimlach in mijn leven verwelkom. Geldt ook voor mannen die een move willen maken.

Zo goeie!
Amen!

Maar moeilijk te versieren?
Is het voor een man ook leuk om een vrouw snel te pakken te krijgen??
Lijkt mij eerder behoorlijk saai..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Wenneke*~ op woensdag 13 september 2006 om 19:18:
Maar moeilijk te versieren?

Inderdaad.
Maargoed, de ene vent heeft een hekel aan een 'moeilijk'meisje, en de ander vind dat weer geweldig...
Prima toch, ieder z'n ding :D
Waarschuw beheerder

Damn hier word je als kerel geacht serieus op in te gaan?

Tja het is simpel, als je een dame echt wil --> dan gaat the box of tricks open. Dit doe je uiteraard niet zo 1,2,3, voor een One night stand. (alhoewel als je in een bui bent om je lekker uit te sloven ;-) )

Uitspraak van ~*Wenneke*~ op woensdag 13 september 2006 om 19:18:

Kijk, nog eentje die het door heeft :lol:
Ik wil toch wel ergens moeite voor moeten doen hoor.
:jaja:knikkers --> FUCK OFF!

Ps. moet wel zeggen dat de beschrijving van de TS wel errug overtrokken is hoor :-)

Waarschuw beheerder
donateur
tree.

reality,they're amazing.

:jaja: Nou, dan maar klimmen en eventueel hard vallen! Heb toch liever die ene hele mooie appel :lief:

Fuck the easy way :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:25:
:jaja: Nou, dan maar klimmen en eventueel hard vallen! Heb toch liever die ene hele mooie appel :lief:

lijkt me logisch ja:yes: altijd voor het beste gaan B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dag mannelijke helft onder ons:P

Ik kwam wat leuks tegen op het gebied van versieren;

www.casanovio.nl

Tips en adviezen op het gebied van succesvol en effectief vrouwen versieren.. berichtje gestuurd...kreeg echt een supertip terug!! aanrader!! Naa laterzzzz

W.

Waarschuw beheerder
vrouwen die moeilijk te versieren zijn

poepen ook!
Waarschuw beheerder

zit een verschil tussen vrouwen die weten wat ze willen..en puur arrogante snollen..

soms is het verschil moeilijk te merken

Waarschuw beheerder

Oké ik ben geen man, maar ben wel zo'n vrouw als jij omschrijft!! Hele slimme vrouwen vind ik dat!
Ook als ik vrijgezel ben laat ik me niet versieren, ik kies mijn eigen mensen en ook een eventuele partner!

Ik vind dat soort vrouwen leuk en sterk!

Waarschuw beheerder
Vrouwen die niemand toelaten hebben een complexje

bron: dr Phill

Waarschuw beheerder

Beter dan vrouwen waar je zo overheen loopt. Er moet wel wat pit in zitten :jaja: En niet een of andere suffe doos , die maar wat ja en amen zegt..

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:40:
Ook als ik vrijgezel ben laat ik me niet versieren, ik kies mijn eigen mensen en ook een eventuele partner!

Dus als jij een superleuke vent ziet die aan jou eisen voldoet, laat je je niet door hem versieren??
laatste aanpassing

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
ik heb last van diaree :/

Waarschuw beheerder
ik heb last van diaree

wat een feest :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:57:
wat een feest

Het brand een beetje :\

Waarschuw beheerder
veel sambal oelek gehad nietwaar :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:54:
ik heb last van diaree

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:58:
Het brand een beetje

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:46:
Dus als jij een superleuke vent ziet die aan jou eisen voldoet, laat je je niet door hem versieren??

Ik weet het, lezen is niet makkelijk!

Nee dat staat er niet, kijk nog maar s goed dan!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:40:

Ok....

Vrienden kies je zelf...Snap ik

Kies m`n eigen partner....Snap ik...Je wordt niet uitgehuwelijkt neem ik aan.

Ik laat me niet versieren....Uuhhmm....Ik kan er niks aan doen...Lees ik het weer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:46:

Jawel maar dan wel alleen als het mijn eigen keus is!!
Als ik hem zelf de moeite vind dan wel maar ik bedoel dat ik me niet door iedereen zomaar laat versieren!

Tuurlijk laat je iemand die aan al je eisen voldoet niet lopen... dan zou ik er zelf nog achter aan gaan!
Waarschuw beheerder
KLinkt voor mij als
vrouwen die te defensief zijn
omdat ze pijn van een vorige mislukte relatie nog niet verwerkt hebben . .

Er zijn mensen die houden van dit
''spelletje'' en hoe meer tegengas een dame geeft
hoe meer ze hun best gaan doen . .

Ik ben niet een van die heren . .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je als man zo'n vrouw echt leuk vindt, ga je er dan toch voor of geef je t al vrij snel op?

ik geef t vrij snel op.. vind capsones een grote afknapper...
Waarschuw beheerder
vrouwen die moeilijk te versieren zijn bestaan niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op maandag 18 september 2006 om 15:45:
vrouwen die moeilijk te versieren zijn bestaan niet

Schoenen thuis gelaten???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 15:40:
Jawel maar dan wel alleen als het mijn eigen keus is!!
Als ik hem zelf de moeite vind dan wel maar ik bedoel dat ik me niet door iedereen zomaar laat versieren!

Tuurlijk laat je iemand die aan al je eisen voldoet niet lopen... dan zou ik er zelf nog achter aan gaan!

Ok dan :D

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
clash of the ego's hier :s

Waarschuw beheerder
de diaree is opgehouden maar heb nog steeds zo'n branderig gevoel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 16:56:
de diaree is opgehouden maar heb nog steeds zo'n branderig gevoel...

tijgerbalsem......werkt altijd weer he :p
Waarschuw beheerder

ik denk dat als je het als man al heel gauw opgeeft, dat je zowiezo niet snel krijgt wat je wilt..

Waarschuw beheerder
ga door. wat je wil krijg je. ;)

Waarschuw beheerder
Vrouwen die heel goed weten wat ze willen, vaak een grote mond hebben, je heel goed kunnen afbekken, alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen, kortom:

moet geen arrogantie te boven worden :lol:

daar hoef je echt geen grote bek voor te hebben, of mensen niet te vertrouwen of snel afstoten.

moeilijk te versieren ben je gewoon als je geen interesse in de persoon hebt die je wilt versieren, of geen relatie wilt.
Waarschuw beheerder

Zeg...tijden veranderen ook hoor( 2002-2006)...en mensen veranderen door de jaren heen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:12:
moet geen arrogantie te boven worden

En arrogant dat lijkt vaak alleen maar zo...Hoeft niet altijd zo te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op maandag 18 september 2006 om 16:19:
clash of the ego's hier

rutalking2mi?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:52:
rutalking2mi?

tegen iedereen die zich aangesproken voelt O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Miss Me ! op maandag 18 september 2006 om 18:18:

precies.... arrogantie is vaak een teken van onzekerheid ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Miss Me ! op maandag 18 september 2006 om 18:18:

Ik hoor zo vreselijk vaak dat ik arrogant of onbenaderbaar ben :/ Maar echt, ik ben helemaaaaaaaal niet arrogant, mijn gezicht zit zo gewoon het lekkerst :D
Waarschuw beheerder
die vrouwen zijn niet moeilijk te versieren,....

is gewoon anders,..

ten eerste hoef je bij hun al niet meteen aan te komen zetten met een complimentje ,... dan kun je al bijna meteen vertrekken net als die 200 gaste voor je die zo lief zijn begonnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 20:55:
mijn gezicht zit zo gewoon het lekkerst

en je hebt z'n mooie lach :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 20:59:
ten eerste hoef je bij hun al niet meteen aan te komen zetten met een complimentje ,... dan kun je al bijna meteen vertrekken net als die 200 gaste voor je die zo lief zijn begonnen

Maar dat is toch niet raar?
Complimentjes doen mij ook niets, dan kan je net zo goed tegen een muur aan gaan lullen, met een complimentje trek je mijn aandacht ook niet :no:

Maar dat betekent niet meteen dat je moeilijk te versieren bent.
Tis heel makkelijk, je moet alleen even weten hoe en goede timing hebben O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 18 september 2006 om 21:03:
Tis heel makkelijk, je moet alleen even weten hoe en goede timing hebben

jah :p

je moet gewoon (vooral in het begin)
geen bedrijging vormen ,. gewoon niet te graag willen

eerder inplaats van een complimentje, zeggen dat je haar nie mooi zit ofzo :p (werkt veel beter , heb je meteen de aandacht :p )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:01:
en je hebt z'n mooie lach

Dank :D Maar als ik niet lach, schijn ik arrogant uit mijn bek te kijken :$ Daarom krijg ik vaak te horen dat ik onbenaderbaar eruit zie :/

Werkelijk gebeurd: Kwam op Mysteryland een vent naar me toe, die begon tegen me te lullen en ik als chronisch ouwehoer babbel gezellig terug. Op een gegeven moment wilde ik weer richting mijn vrienden, bedankte die vent me voor het feit dat ik met hem wilde praten :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:07:
eerder inplaats van een complimentje, zeggen dat je haar nie mooi zit ofzo :p (werkt veel beter , heb je meteen de aandacht :p )

Mwah, dat moet nog origineler kunnen hoor.
Een gezellige babbel doet het ook goed hier.
Geen glad gedoe, geen vies geslijm, gewoon een leuk gesprek en een bepaalde klik dan raak ik wel geinteresseerd hoor :P (Y)

Waarschuw beheerder
dan was het in de oertijd toch veel makkelijker...toen kon je gewoon zo,n chick neerknuppelen, en meenemen naar je hol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 18 september 2006 om 21:11:
Geen glad gedoe, geen vies geslijm, gewoon een leuk gesprek en een bepaalde klik dan raak ik wel geinteresseerd hoor

Precies en ze moeten niet te graag willen, laat mij maar lekker verlangen, dan bespring ik zelf wel :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:12:
dan was het in de oertijd toch veel makkelijker...toen kon je gewoon zo,n chick neerknuppelen, en meenemen naar je hol

wa hadden die het toch goed he die holbewoners O:)

Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:08:
Op een gegeven moment wilde ik weer richting mijn vrienden, bedankte die vent me voor het feit dat ik met hem wilde praten

whahaha :p
dus je bent echt een killerchick :p die iemand dood kan kijken ? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op maandag 18 september 2006 om 15:44:
vind capsones een grote afknapper...

Als iemand moeilijk te versieren is heeft ie toch niet automatisch kapsones?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:14:
Precies en ze moeten niet te graag willen, laat mij maar lekker verlangen, dan bespring ik zelf wel

vrouwen zijn net katten,..
als je het speeltje te dichtbij legt is er niks aan,.. te makkelijk

te ver weg,.. onmogelijk.. werkt ook niet

maar net buiten het berijk.. en op het goeie moment aan het touwtje trekken en de kat begint helemaal gek door de kamer te vliegen om het speeltje te pakken

SUPER :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:15:
whahaha
dus je bent echt een killerchick die iemand dood kan kijken ?

Mijn vrienden noemen me wel een kutwijf :O

Maar ik vind mezelf gewoon een sociaalwrak en een mega watje O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:18:
maar net buiten het berijk.. en op het goeie moment aan het touwtje trekken en de kat begint helemaal gek door de kamer te vliegen om het speeltje te pakken

Neh.. dat is weer te moeilijk O:) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:18:
Maar ik vind mezelf gewoon een sociaalwrak en een mega watje

alles is te leren :p

gewoon vaker die mooie lach van je opzetten en nie zo vaak de bitch uithangen:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 18 september 2006 om 21:25:
Neh.. dat is weer te moeilijk

heb je dan liever dat ze op een zilvere schaal toegerijkt worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:25:
heb je dan liever dat ze op een zilvere schaal toegerijkt worden?

Als het even kan :9
No just kidding...
Ik hou niet van moeilijk gedoe, en geslijm... alles wat daar tussenin zit kan nog wel eens leuk wezen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:25:
gewoon vaker die mooie lach van je opzetten en nie zo vaak de bitch uithangen

IK BEN GEEN BITCH, ik ben altijd vet schattig O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 18 september 2006 om 21:34:
Ik hou niet van moeilijk gedoe,

is het speeltje net te ver houden

en geslijm

te dichtbij

alles wat daar tussenin zit kan nog wel eens leuk wezen

spreekt voor zich

Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:34:
IK BEN GEEN BITCH, ik ben altijd vet schattig

gedraag je dan zo :p ;) net als op PF
Waarschuw beheerder

Ik geloof je wel hoor (L)

Waarschuw beheerder

Zijn die er dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:41:
Hoezo??? Ben ik niet schattig op PF???

da bedoelde ik :p

gedraag je lief,.. net als op PF
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 21:42:
gedraag je lief,.. net als op PF

Ik ben in real life nog liever....soms....af en toe O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:52:
....soms....af en toe

word steeds minder ;)

neej geloof je wel hoor :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 22:03:
word steeds minder

:D

Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 22:03:
neej geloof je wel hoor

Ach, mensen moeten altijd erg aan me wennen, ik ben erg druk, grote bek en absoluut bij tijd en wijlen een pokkewijf. Maar als ik eenmaal om iemand geef ga ik door het vuur voor ze (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 22:08:
ik ben erg druk, grote bek en absoluut bij tijd en wijlen een pokkewijf. Maar als ik eenmaal om iemand geef ga ik door het vuur voor ze

my kind of girl :p

ben zelf redelijk rustig,.. heerlijk z'n speels ding om je heen ;)

grote bek moet ook, nie over je heen laten lopen

pokkewijf,.. ben ik wel tegen bestand

en door het vuur gaan :p ;) --> trouw :p

wa is je nr? (neej grapje )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 22:16:
en door het vuur gaan --> trouw

Ja, trouw in een relatie als ik daar een reden voor heb: Mijn ex vond zijn eigen geluk belangrijker dan de mijne (zei hij ook letterlijk tegen me), dus na 4 jaar braaf zijn ging ik daarna vreemd bij de vleet :$ Maar ik zei het wel eerlijk :D

Bij vrienden ben ik zo trouw als een hond (L)

Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 22:16:
wa is je nr? (neej grapje )

Meestal 1 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeffrey!! op maandag 18 september 2006 om 22:22:
eerst verdienen

ben je niet zomaar

Ik zei ook meestal O:)
Waarschuw beheerder
als je als man zo'n vrouw echt leuk vindt, ga je er dan toch voor of geef je t al vrij snel op?

Wat heeft dat met kapsones te maken?
Niet iedere vrouw is makkelijk te versieren, hoor??
Sorry, maar ik heb meer respect voor een "man" die moeilijk te versieren is, dan eentje die snel toehapt..
Als je iemand echt leuk vind, dan doe je gewoon moeite.
Als iemand na heel veel moeite je nog niet aankijkt, tja.. Dan ben je misschien een kapsoneswijf aan het versieren of.... ze heeft gewoon geen interesse..

Wanneer heeft iemand nu precies kapsones?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Wenneke*~ op dinsdag 19 september 2006 om 23:31:
Als je iemand echt leuk vind, dan doe je gewoon moeite.

Daar zit zeker wat in ja;) vooral als je die gene leuk vind

Waarschuw beheerder

en zeker

waarom al die onzin eromheen als je elkaar leuk vindt?
Waarschuw beheerder
ik heb zo vaak mannen achter me aan zitten en soms word ik daar een beetje moe van!

dus ja ik ben moeilijk te versieren!

ze mogen best wat meer moeite doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sexy Blond Girl(k) op dinsdag 19 september 2006 om 23:55:
ik heb zo vaak mannen achter me aan zitten en soms word ik daar een beetje moe van!

dus ja ik ben moeilijk te versieren!

ze mogen best wat meer moeite doen!

maar als je echt iemand leuk vindt ook? waarom de risicos van een spel spelen als de gevoelens echt zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 00:00:
maar als je echt iemand leuk vindt ook? waarom de risicos van een spel spelen als de gevoelens echt zijn...

omdat het spel dan leuker wordt????
Waarschuw beheerder
ik vind dat altijd spannend, dat begin als je nog niet echt iets hebt.

ik hou daar wel van en vind het jammer als het over is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Wenneke*~ op woensdag 20 september 2006 om 00:08:
omdat het spel dan leuker wordt????

of juist niet....

ik vind dat altijd spannend, dat begin als je nog niet echt iets hebt.

ik hou daar wel van en vind het jammer als het over is.

dat is het ook zeker...maar een echt spel spelen pas ik voor, heb nog meer te doen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 00:26:
of juist niet....

als je een meisje echt boeiend vind, dan echt wel.. Dan doe je echt alles om diegene te "krijgen"
Denk ik, hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Wenneke*~ op woensdag 20 september 2006 om 00:28:
als je een meisje echt boeiend vind, dan echt wel.. Dan doe je echt alles om diegene te "krijgen"
Denk ik, hoor..

tot een bepaalde hoogte ja..maar daarna heb ik zoiets van ok dan niet, voor jou tien anderen, als de gevoelens oprecht zijn is al dat gedoe niet nodig:)

maargoed heb ook al paar slechte ervaringen meegemaakt, misschien vetroebeld dat mijn mening...
Waarschuw beheerder
kut wijven zijn dat, te verwaand en zo
Waarschuw beheerder
kan zoiezo nie versieren,
ja de kerstboom maar das ook al een tijdje gelee..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 00:39:
tot een bepaalde hoogte ja..maar daarna heb ik zoiets van ok dan niet, voor jou tien anderen, als de gevoelens oprecht zijn is al dat gedoe niet nodig

Ja maar welke gevoelens? Elkaar aantrekkelijk vinden?
Juist door het "spel" leer je elkaar beter kennen en weet je pas echt of het klikt, ja of nee..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 00:39:
maargoed heb ook al paar slechte ervaringen meegemaakt, misschien vetroebeld dat mijn mening...

Misschien wel.. :flower:
Waarschuw beheerder

...uhhh .... gaan bij mij vaak als eerste plat .... heb ik namelijk een truukje voor ;p;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de grote boze wolf op woensdag 20 september 2006 om 11:09:
...uhhh .... gaan bij mij vaak als eerste plat .... heb ik namelijk een truukje voor

En die ga je nu met ons delen??? :9

Waarschuw beheerder
ik heb ook trucje waar zelfs de verwaanste vrouwen om moeten lachen :)!!
Waarschuw beheerder
vrouwen die mensen afstoten als ze die niet vertrouwen is goed :)

maar vrouwen die moeilijk te versieren en te kieskeurig zijn die wetyen gewoon niet wat ze willen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donder87 op woensdag 20 september 2006 om 12:59:
maar vrouwen die moeilijk te versieren en te kieskeurig zijn die wetyen gewoon niet wat ze willen

misschien wel door onzekerheid.
Waarschuw beheerder
vrouwen die moeilijk te versieren en te kieskeurig zijn die wetyen gewoon niet wat ze willen

offfff..... ze weten het heel goed... maar val jij altijd buiten de boot :( :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 20 september 2006 om 14:40:
offfff..... ze weten het heel goed... maar val jij altijd buiten de boot

:respect: :yes:

Waarschuw beheerder
uhhh .... gaan bij mij vaak als eerste plat .... heb ik namelijk een truukje voor

nu ben ik ook wel nieuwsgierig?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <CoLLiN> op woensdag 20 september 2006 om 14:40:
offfff..... ze weten het heel goed... maar val jij altijd buiten de boot

Denk dat de meeste mannen die lopen te roepen dat zulke wijven kutwijven zijn en arrogant of wat dan ook, met bovenstaand rekening moeten houden :yes:
Maar ja, t is natuurlijk ook niet leuk om elke keer buiten de boot te vallen he ;) :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op donderdag 21 september 2006 om 10:39:
Denk dat de meeste mannen die lopen te roepen dat zulke wijven kutwijven zijn en arrogant of wat dan ook, met bovenstaand rekening moeten houden

Uitspraak van ~Hoisje~ op donderdag 21 september 2006 om 10:39:
Maar ja, t is natuurlijk ook niet leuk om elke keer buiten de boot te vallen he

ag gossie :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 20 september 2006 om 12:54:
En die ga je nu met ons delen???

...tuurlijk niet schatje .... op jou moet ik dat truukje toch nog toepassen ..... laat je verrassen zou ik zeggen :kusje2:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 10:35:
nu ben ik ook wel nieuwsgierig?

..... jou leg ik het nog wel uit via pb .... messchien ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de grote boze wolf op donderdag 21 september 2006 om 19:12:
...tuurlijk niet schatje .... op jou moet ik dat truukje toch nog toepassen ..... laat je verrassen zou ik zeggen

:O :O :O

Laat ik je de moeite besparen :X Dus vertel je truc nou maar gewoon :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 21 september 2006 om 19:14:
Dus vertel je truc nou maar gewoon

....whahahahah ...... NEEEEEE!!!!! ....... nahnahnahnahnaaaa!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de grote boze wolf op donderdag 21 september 2006 om 19:50:
....whahahahah ...... NEEEEEE!!!!! ....... nahnahnahnahnaaaa!!!!

*&$^(@^ Dit is heel vervelend :[

Maar goed, dan niet, ik ben in ieder geval op mijn hoede O:)

Waarschuw beheerder
ik ben moeilijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 21 september 2006 om 20:11:
Jij bent scherp

...tussen de vlagen van altsheimer door ..... soms wel jah ...... of was't aderverkalking ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 20:19:
ik ben moeilijk

maak je geen zorgen... :aai: alle vrouwen zijn/doen moeilijk ;)

:bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 20:55:
Ik hoor zo vreselijk vaak dat ik arrogant of onbenaderbaar ben :/ Maar echt, ik ben helemaaaaaaaal niet arrogant, mijn gezicht zit zo gewoon het lekkerst :D

(y)

Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 21:18:
Maar ik vind mezelf gewoon een sociaalwrak en een mega watje O:)

Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 18 september 2006 om 22:08:
Ach, mensen moeten altijd erg aan me wennen, ik ben erg druk, grote bek en absoluut bij tijd en wijlen een pokkewijf. Maar als ik eenmaal om iemand geef ga ik door het vuur voor ze (L)

Echt hele leuke en goede antwoorden heb jij!!
Wel grappig!!

..uhhh .... gaan bij mij vaak als eerste plat .... heb ik namelijk een truukje voor ;p;p;p

You damn wish!!! Hahahaa
Waarschuw beheerder
maar vrouwen die moeilijk te versieren en te kieskeurig zijn die wetyen gewoon niet wat ze willen

Of juist wel ;)

Ik weet dondersgoed wat ik wel en wat ik niet wil en dat heeft niets met arrogantie te maken.
(Hmmm, misschien wel :/ , Het is maar net hoe je het bekijkt.)

Kijk, je moet tenslotte een partner zien te vinden waarmee je jaren, als je geluk hebt, door moet brengen.
Waarom zou je dan de eerste de beste nemen?
Je wilt toch het totaal pakketje?

Ik ben niet moeilijk te versieren voor de juiste persoon :D (In mijn ogen O:))

Waarschuw beheerder
Juist goed als vrouwen dat doen, en niet alleen als ze vrijgezel zijn.
Juist vrouwtjes die zich makkelijk laten pakken en laten inpeperen zijn minder populair dan de vrouwen die juist "leuk arrogant" doen.

Waarschuw beheerder
donateur

Ik wil niet weten hoe mannen in t algemeen over me denken 8) ga dus niet de antwoorden lezen :lol:

Vind persoonlijk dat het je meer siert wat sceptisch en gereserveerd te zijn
dan wanneer je voor elke broodmongool valt ( met benen wijd meestal)

Waarschuw beheerder

1x met 5euro zwaaien en het probleem is opgelost..:X
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik zelf wel zo'n vrouw die moeilijk te versieren is. Als me iets niet aanstaat dan zeg ik t ook, eventueel met een grote bek. Maar als je je kaarten goed neer legt ben ik gewoon een easy going person.. dus wat vind ik ervan? Groot gelijk, je kunt t ook als zelfbescherming zien en idd, als je iemand echt leuk vindt, dan doe je gewoon moeite.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 19:20:
1x met 5euro zwaaien en het probleem is opgelost..

Niet zo gul man
een euromuntje beloven is voldoende
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder

Kerstversiering ligt weer in de schappen...
dus moet te doen zijn! (y)
:)
Waarschuw beheerder
Ik zou zeker niet iemand achterna blijven lopen, en al helemaal niet als ze het voor de aandacht doet..

Moet wel van 2 kanten komen nauurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wen1985 op maandag 30 oktober 2006 om 19:23:
Volgens mij ben ik zelf wel zo'n vrouw die moeilijk te versieren is.

of veel kerels vinden je niet de moeite waard om te versieren..:flower:

kan ook toch.? :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P3R op maandag 30 oktober 2006 om 19:37:
Ik zou zeker niet iemand achterna blijven lopen, en al helemaal niet als ze het voor de aandacht doet..

Voor mij geldt het dat het zeker niet voor de aandacht is, maar dat ik vind dat een man wel moeite mag doen als hij daadwerkelijk iets met me wil. Doet hij dat niet en wil hij maar één ding, dan zal ik hem op dezelfde manier zien en behandelen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 19:44:
of veel kerels vinden je niet de moeite waard om te versieren

Je kunt het beter opvatten als dat die kerels steeds bot vangen :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P3R op maandag 30 oktober 2006 om 19:37:
Ik zou zeker niet iemand achterna blijven lopen

heeft ook helemaal geen nut,of het klikt WEL,of het is het gewoon niet..:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 30 oktober 2006 om 19:44:
Je kunt het beter opvatten als dat die kerels steeds bot vangen

zo zie jij dat.:looser:
Waarschuw beheerder
Hey dit is grappig, het wordt al voor mij opgenomen:) thanks Hoisje:)

ach en Ronney B, ik weet wel beter ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wen1985 op maandag 30 oktober 2006 om 23:34:
ach en Ronney B, ik weet wel beter

ik stelde in principe een vraag...
kan ook toch.?

Waarschuw beheerder
of veel kerels vinden je niet de moeite waard om te versieren..

Zo'n conclusie kan ze toch alleen maar maken als ze daadwerkelijk echt versiert wordt? Of zie ik dat verkeerd?? :/

Ik bedoel, als ze niet versiert wordt, dan kan ze nooit zeggen: "Volgens mij ben ik zelf wel zo'n vrouw die moeilijk te versieren is."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Wenneke*~ op maandag 30 oktober 2006 om 23:47:
Ik bedoel, als ze niet versiert wordt, dan kan ze nooit zeggen: "Volgens mij ben ik zelf wel zo'n vrouw die moeilijk te versieren is."

Dordtenaren is toch apart volk;)

Waarschuw beheerder
Zo'n conclusie kan ze toch alleen maar maken als ze daadwerkelijk echt versiert wordt? Of zie ik dat verkeerd??

anders ga je er ff flink serieus op in..:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 23:52:
anders ga je er ff flink serieus op in..

Uhu :jaja:

Daar zijn wij toch vrouwen voor? :D

Waarschuw beheerder
voor sommige meisjes zou ik idd moeite doen! maar alle meisjes zijn te versieren je moet alleen weten hoe je elk individu moet aanpakken en uiteraard moet er kwa uiterlijk wel wat chemistry zijn.....

tjaa sommige jongens vallen bij bijna alle vrouwen in de smaak sommige vallen bij geen 1 in de smaak

danNn maar hopen dat je ouders je de goeie genen hebben gegeven;):P

Waarschuw beheerder
Hard to get... zijn de leukste :P
Waarschuw beheerder
Zo'n conclusie kan ze toch alleen maar maken als ze daadwerkelijk echt versiert wordt? Of zie ik dat verkeerd??

Dank u dank u dank u, maar idd, ik heb meerdere malen naar mn kop geslingerd gekregen dat ik niet 1 van de makkelijksten ben dus vandaar...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 03:54:
Hard to get... zijn de leukste

Waarschuw beheerder
oke effe iets recht zetten!!!

VROUWEN WORDEN NIET VERSIERD!!!

het is zo dat mannen een vrouw graag willen en het hangt er meestal vanaf of de vrouw het ook wil...

Dus een vrouw wil wel of wil niet .
Dan noem je het eerder toelaten dan overhalen
Dus ee vrouw versier je niet , de vrouw maakt simpelweg een keuze .

Enige wat je kan doen is dat je goed uit de hoek komt ...

En zeg eens eerlijk vrouwen ..... meestal weten vrouwen wel vanaf de eerste 10 minuten of het wat wordt ja of nee .

En het is en blijft gewoon een spel over en weer ..

En dat spel is zoooo leuk .
zou je willen zou ze het niet willen ...

Alleen bij mij is het extra leuk.... mannen kunnen ook spelletjes spelen even goed!
Waarschuw beheerder
Gewoon doen of je niet geinteresseerd bent. Kunnen ze niet tegen :p
Waarschuw beheerder

das altyd goed .. wil geen twijfelaar .

alleen maar mensen toelaten die ze mogen en vertrouwen, mensen heel snel afstoten als ze die niet vertrouwen of kennen

niemand is opzich te vertrouwen. vertrouwen moet je winnen en daarvoor moet je mensen ook toelaten .
Waarschuw beheerder
donateur

volgens mij wel..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op donderdag 30 november 2006 om 17:19:
Gewoon doen of je niet geinteresseerd bent. Kunnen ze niet tegen

niet te goed je best doen want dan hebben ze het idee dat het onmogelijk is...

dan ben je nog niets verder gekomen