Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
het gaat idd nergens over, en het mooiste is dat madame $asjee al 30 is... als ze nou nog een jong puberend ding was, had ik er nog ergens begrip voor gehad...
maar hey, iedere gek z'n gebrek he.
Ow ja hoor jij trekt zeker volle zalen, met dat smerige opgeblazen lijf van je... en die tijger voor je??? Jij bent niks meer dan een prototype macho/praatjesmaker
(permanent verbannen)
Beheers je de Nederlandse taal zo slecht dat je dat op deze triestige manier probeert te verbloemen ofzo? Lullig voor je..
wat ben jij een racistische teef
beter deseng gebrek dang gebrek aan karakter eninspiratie
idd sas jij bent en blijft het lekkerste ding van pf
Hm, daag me niet uit jongetje, ik word niet graag uitgemaakt voor iets wat ik niet ben...
of je kijkt even verder dan je neus lang is... KNUL
Immitatie-neger.
Zou ie dat bedoelen?
neej iek bedoelde rassiest!
Kansloos taalgebruik!
Praat Nederlands, je woont toch hier!
kind, als jij 16 was geweest had je ook meegedaan met BrEez@HTa@L enzowwww
snap niet waar je je zo druk om maakt
tja park zie je. nu wordt je al door die kinderen op leeftijd gedicrimineerd
Discriminatie
aaaight 
wat ben jij een racistische teef
Ik weet niet of je de krant kunt lezen maar helaas zijn er in Nederland heel erg veel mensen die de Nederlandse taal niet beheersen, dit is niet afhankelijk van huidskleur, geloof of whatever, dit gegeven heeft met rascisme niets te maken kneus!
Eerst lezen dan oordelen, Hoensbroeks eikeltje
Ik weet niet of je de krant kunt lezen maar helaas zijn er in Nederland heel erg veel mensen die de Nederlandse taal niet beheersen, dit is niet afhankelijk van huidskleur, geloof of whatever, dit gegeven heeft met rascisme niets te maken kneus!
Eerst lezen dan oordelen, Hoensbroeks eikeltje
whe anders neemg jij het eveng serieus swa! wat eeng leveng moet jij dang hebbeng
whe anders neemg jij het eveng serieus swa! wat eeng leveng moet jij dang hebbeng
Verschrikkelijk! Taalverbastering!
verschrikkelijk gewoon, dat heeft toch effect op de maatschappij
ja elke keer als ik zo iets tegenkom, denk ik echt van mensen wat een mislukte analfabeet eerste klas.
ken der meestal ook maar weinig uit op maken, het lijk soms wel fries ofzo,
je haal jezelf naar beneden als je zo schrijf vind ik, triest gewoon, zullen ze ook zo praten, khoop het niet, want volgens mij ken je nog beter iemand horen kotsen.
hopelijk waait het snel weer over.
net als hierboven, gatverdamme wat ziet dat er smerig fout uit.
reageren jullie maar niet meer, iig ni in je jullie eigen verbasterde taaltje, gaat het niet ofzo.
je haal jezelf naar beneden als je zo schrijf vind ik, triest gewoon, zullen ze ook zo praten, khoop het niet, want volgens mij ken je nog beter iemand horen kotsen.
reageren jullie maar niet meer, iig ni in je jullie eigen verbasterde taaltje, gaat het niet ofzo.
ken der meestal
het lijk
je haal jezelf
je zo schrijf
khoop
mij ken je
iig ni
erbasterde
Nee , jij kwam door de spellingscontrole heen wou je zeggen
ja maar das tenminste leesbaar, zonder overal n,n een g,n aan te hangen, net alsof je 1 of andere mongool ben.
blijf derbij hoor nog liever een duitser dan dat ik dit lees.
tot de volgende knoop
ps dat het nog word overgenomen door volwassen nederlanders vind ik helemaal dieptriest. gaat het niet ofzo.
blijf derbij hoor nog liever een duitser dan dat ik dit lees.
tot de volgende knoop
ps dat het nog word overgenomen door volwassen nederlanders vind ik helemaal dieptriest. gaat het niet ofzo.
laatste aanpassing
das
derbij
word
Van 8 fouten naar 3!
Volgende keer eerst je tekst even in Word zetten. Dan je spellingscontrole erover heen. Vervolgens kopieren en plakken hier.
ja elke keer als ik zo iets tegenkom, denk ik echt van mensen wat een mislukte analfabeet eerste klas.
moet jij zeggen vage paul in het zuur.
knoop
je
op