Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:32:omdat ie vroeger een hardcore dj was
daarom
Hij was idd, moest bijna huilen toen ik hem hoorde op Mysterland
Uitspraak van Mani di Mani op dinsdag 12 september 2006 om 19:35:moest bijna huilen toen ik hem hoorde op Mysterland
vertel wat deed ie dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:38:vertel wat deed ie dan
belachelijk slechte tunes ten gehore brengen
Uitspraak van Spaanse VliegUitspraak van EppoRick op dinsdag 12 september 2006 om 19:57:op dinsdag 12 september 2006 om 20:01:
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed.. live dan
Leeftijd: 16
vind je het gek
nee jij?
Uitspraak van Spaanse VliegUitspraak van EppoRick op dinsdag 12 september 2006 om 19:57:op dinsdag 12 september 2006 om 20:01:
vind je het gek
Nee dit is niet gek, Epporick heeft een forumplaatje van Angerfist
Live houd ie alleen van Angerfist
Omdat hij altijd aerodynamische naalden gebruikt. Dit resulteerd in minder luchtweerstand, wat weer het draaimoment van het vinyl ten goede komt. Dit alles bij elkaar opgeteld zorgt dus voor een veel zuiverder geluid dan wannneer een andere dj aan het draaien is.
Daarom is the prophet zo goed
Daarom is the prophet zo goed
laatste aanpassing
omdat ie op een goed moment, lees: zijn hiphop tijd met o.a. jongens van de OP er voor koos de house kant op te gaan, wat een moedige stap is geweest. In korte tijd Major leaque Hardcore DJ is geworden, jaren prominent HC heeft geproduceerd en opgetreden. En toen daarna Hardstyle kwam, wat opzich tien x zo stoer en vet is, ook die overstap heeft gemaakt en nu Top of the bill HS DJ is. met nog vettere producties als ooit tevoren.
zoiets?
zoiets?
qua draai technieken vind ik m wat minder...komt bij mij niet echt als overtuigend over..zie m nogal erg vaak de laatste eindjes aan elkaar knopen en vaak snel van het ene naar het andere zonder mixen. En verder...zoals met alle hardstyle dj's...er zit geen originaliteit in..het is allemaal commerciele muziek wat ze draaien 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 20:21:Uitspraak van Spaanse Vlieg op dinsdag 12 september 2006 om 20:01:
Uitspraak van EppoRick op dinsdag 12 september 2006 om 19:57:
vind je het gek
Nee dit is niet gek, Epporick heeft een forumplaatje van Angerfist
Live houd ie alleen van Angerfist
Nou... nee
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op woensdag 13 september 2006 om 21:55:heel dat scantraxx team niet eigenlijk
A-lusion maakt toch wel erg vette tracks hoor
Headhunterz ook, ook al wordt het nu wel heel veel vant zelfde
The Prophet is cker goed.
Geef hem wel gelijk dat hij wat commercieele platen gaat maken. Maar het zijn cker niet mijn favorieten van hem.
Maar hij moet ook een goed pensioen hebben!!!
Wat ik ook goed aan hem vind dat hij jonge producers een kans geeft op z'n platen label scantraxx.
Zoals Headhunterz, Brennan Heart en abject(duurt wel beetje lang maar wordt al wel bekend omdat the prophet wel z'n nr's draait)
Deze 3 hebben echt een vernieuwende stijl. en dat is toch wel relaxt.
Geef hem wel gelijk dat hij wat commercieele platen gaat maken. Maar het zijn cker niet mijn favorieten van hem.
Maar hij moet ook een goed pensioen hebben!!!
Wat ik ook goed aan hem vind dat hij jonge producers een kans geeft op z'n platen label scantraxx.
Zoals Headhunterz, Brennan Heart en abject(duurt wel beetje lang maar wordt al wel bekend omdat the prophet wel z'n nr's draait)
Deze 3 hebben echt een vernieuwende stijl. en dat is toch wel relaxt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op woensdag 13 september 2006 om 23:31:brennan heart is niet bepaald "een jonge producer" meer imo
Nah 24 vind ik nog jong
laatste aanpassing
Dov Elkabas alias The Prophet!
Vroeger mijn nummer 1 producer!!!!!!!!!
Luister maar naar......
Dominatin, Housetime, I wanna rock you, Tutti frutti, Allright now here we go, muffin in mokum, why not, 4 buffalo's etc etc........
Dat is aleen maar passie werk!
&
voor hem voor die tijd!
Vroeger was hij best wel schuw
Maar nu hij niet meer zo schuw is, Is hij verandert!
Kwa draaien!!!!!!!
Vroeger geweldige mixer met ozo sterke mixen!
Nu vind ik het echt jammer dat hij de hardstyle kant is gegaan
& lett the prophet rise gevoel is er bij mij zeker al dik 5jaar weg
Persoonlijk aardige man
Maar kwa muziek tegenwoordig nee sorry niet mijn ding!
Vroeger mijn nummer 1 producer!!!!!!!!!
Luister maar naar......
Dominatin, Housetime, I wanna rock you, Tutti frutti, Allright now here we go, muffin in mokum, why not, 4 buffalo's etc etc........
Dat is aleen maar passie werk!
&
Vroeger was hij best wel schuw
Maar nu hij niet meer zo schuw is, Is hij verandert!
Kwa draaien!!!!!!!
Vroeger geweldige mixer met ozo sterke mixen!
Nu vind ik het echt jammer dat hij de hardstyle kant is gegaan
& lett the prophet rise gevoel is er bij mij zeker al dik 5jaar weg
Persoonlijk aardige man
Maar kwa muziek tegenwoordig nee sorry niet mijn ding!
2 Goede redenen:
Allright now here we go
en z'n set @ thunderdome 96 blijft ook legendarisch
Wat hij nu doet met de hardstyle ligt mij niet. Dat heb ik eigenlijk wel met elke artiest die van de hardcore is overgestapt naar de hardstyle. Met uitzondering van o.a. DJ Zany die toch kwaliteit en originaliteit ervan maakt ipv kwantiteit.
maarja het brood moet toch op de plank komen dus kan ik het wel begrijpen.
Allright now here we go
en z'n set @ thunderdome 96 blijft ook legendarisch
Wat hij nu doet met de hardstyle ligt mij niet. Dat heb ik eigenlijk wel met elke artiest die van de hardcore is overgestapt naar de hardstyle. Met uitzondering van o.a. DJ Zany die toch kwaliteit en originaliteit ervan maakt ipv kwantiteit.
maarja het brood moet toch op de plank komen dus kan ik het wel begrijpen.
Die vraag heb ik me idd ook al vaker gesteld
Geweldig 
Je kan der altijd lekker op los gaan 
Tja zn overgang... Tis maar waar je van houd, hardcore of hardstyle. Ik ben iig blij dermee
ff vraagje: Alias prophet is hardheadz. klik je daarop, krijg je alliasen Pavo en Prohpet.
Ik neem aan dat hardheadz een groep is van prophet en pavo?
Tja zn overgang... Tis maar waar je van houd, hardcore of hardstyle. Ik ben iig blij dermee
ff vraagje: Alias prophet is hardheadz. klik je daarop, krijg je alliasen Pavo en Prohpet.
Ik neem aan dat hardheadz een groep is van prophet en pavo?