Uitspraak van FC Ultrajectum op donderdag 7 september 2006 om 19:54:Herman Berkien
Niet te vergeten uiteraard
Knal die grafiti er is bij Kraaymans
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 15:45:Hier kreeg ik kippevel....
stonden een paar honderd Utrechters bij, je kon een speld horen vallen...
en er komt inene een Hagenees die een ADO sjaaltje neerlegd en vanuit het niets stond iedereen inene keihard te klappen...
Had ik ook toen ik mijn Feyenoordsjaaltje neerlegde....Iedereen helemaal bedanken enzo....

Oudste ballenjongen
Datum: 14-03-2006
Zo nu en nemen we een kijkje in de geschiedenis van FC Utrecht. Dit keer kwamen wij een oude uitzending van het tv-programma gewest tot gewest tegen. Dit programma is inmiddels gestopt maar een aantal jaar geleden blikten zij terug met een aantal van de mooiste onderwerpen uit het verleden.
1 van deze onderwerpen ging over Rinus van der Bout. Rinus werd ook wel de oudste ballenjongen van Nederland genoemd. Een mooi stukje over een supporter die voor de club duizenden guldens verdiende.
Op deze pagina kunt u de betreffende uitzending van gewest tot gewest bekijken. Het stukje over Rinus begint na 3.15.
Uitspraak van master BEER op donderdag 7 september 2006 om 18:14:para r.i.p
carlo r.i.p
hessels r.i.p
Is sowieso nooit tof om een dierbare te verliezen
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 7 september 2006 om 21:30:Had ik ook toen ik mijn Feyenoordsjaaltje neerlegde....
Strakke actie.... waren echt bizarre taferelen daarzo...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 20:01:R.I.P. for all laatste aanpassing 7 september 2006 20:01
Uitspraak van FC Ultrajectum op donderdag 7 september 2006 om 23:18:Viggo
Respect voor Viggo! RIP Jongen!
Je wordt nog steeds gemist op msn door de ajax bois!
Uitspraak van [SF] Trip_OAlways in our Memoryop vrijdag 8 september 2006 om 01:46:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 20:01:R.I.P. for all
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:09:Zo wordt deze topic geplaatst en een dag later gaat er weer een heen van ons..
Uitspraak van 010indahouse op vrijdag 8 september 2006 om 09:54:RIP CO
laatste aanpassing
Idd
Co, RIP...
Uitspraak van 010indahouse op vrijdag 8 september 2006 om 09:54:Ons groep word hier alsmaar kleiner
Co, RIP...
R.I.P CO
veel sterkte aan familie en vrienden
veel sterkte aan familie en vrienden
laatste aanpassing
Uitspraak van master BEER op donderdag 7 september 2006 om 18:14:para r.i.p
carlo r.i.p
hessels r.i.p
spare
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 8 september 2006 om 04:55:R.I.P. for all
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:09:Zo wordt deze topic geplaatst en een dag later gaat er weer een heen van ons..
Co R.I.P
Wij zijn hier, jij bent daar, maar aan het einde zijn we allemaal weer bij elkaar..
Ik hoorde het vandaag ja...
RIP...

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)