Partyflock

Forumonderwerp · 899235
Waarschuw beheerder
Ik heb dit net bekeken het is een documentaire over 9/11
Dit moet je gewoon met je eigen ogen gezien hebben en dan een conclusie trekken,dat het zo erg was had niemand durven dromen.
Fharenheit 9/11 is hier kinderspel bij dit zijn de echte overduidelijke feiten.
Je moet er wel wat tijd voor vrij maken want hij duurt 80 minuten maar het is zeker de moeite waard.
Ik zou zeggen bekijk hem en geef daarna hier jou mening over wat je gezien heb want de wereld moet dit weten.
Veel kijk plezier.
eerst deze leugens:http://video.google.nl/videoplay?docid=-8888742751442686831&q=loose+change
duurt 8 minuutjes
dan alles helemaal weg klikken

en dan
deze is wel ondertiteld
ga naar:http://video.google.nl/videoplay?docid=-1590675314105139271&q=loose+change

veel succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zal hem eens gaan bekijken, nu niet duik zo me nest in!

Waarschuw beheerder
moeilijk... een link plaatsen...

zet je ons weer aan het werk...

Waarschuw beheerder
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1590675314105139271&q=%3ALoose+change

maar daar is ie hoor...

Waarschuw beheerder
hebben mensen dat dng al bekeken, vind 80 min wel erg lang :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PABLO BeRg MeT WiT op donderdag 7 september 2006 om 02:42:
Ik heb dit net bekeken het is een documentaire over 9/11
Dit moet je gewoon met je eigen ogen gezien hebben en dan een conclusie trekken,dat het zo erg was had niemand durven dromen.
Fharenheit 9/11 is hier kinderspel bij dit zijn de echte overduidelijke feiten.
Je moet er wel wat tijd voor vrij maken want hij duurt 80 minuten maar het is het zeker waard.
Ik zou zeggen bekijk hem en geef daarna hier jou mening over wat je gezien heb want de wereld moet dit weten.
Veel kijk plezier.
ga naar:www.video.google.nl
typ dan:Loose change

veel succes

vriend d'r is al een topic met dit onderwerp....en de docu wordt komend weekend op tv uitgezonden....oud nieuws,
Waarschuw beheerder
o wist ik niet jawel dat ie op tv zou komen maar dat maakt toch niet uit want hoe meer mensen het zien hoe beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PABLO BeRg MeT WiT op donderdag 7 september 2006 om 03:38:
o wist ik niet jawel dat ie op tv zou komen maar dat maakt toch niet uit want hoe meer mensen het zien hoe beter.

hoezo? geloof jij die crap dan?
Waarschuw beheerder
ja das nou juist de vraag je weet niet wat je moet geloven.
maar het zou opzich best wel mogelijk kunnen zijn regeringen kunnen soms heel meedogeloos zijn.
heb jij het eigenlijk gezien?

Uitspraak van smashing op donderdag 7 september 2006 om 03:42:

Waarschuw beheerder
donateur
moet zo nar me werk

bekijk hem misschien vanavond wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 05:47:
bekijk hem vanavond wel

doen !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op donderdag 7 september 2006 om 03:25:
vriend d'r is al een topic met dit onderwerp....en de docu wordt komend weekend op tv uitgezonden....oud nieuws,

die docu met die brandweermannen die alles gefilmd hadden wordt toch uitgezonden?

dit is toch een docu over alle complot theorien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op donderdag 7 september 2006 om 08:24:
die docu met die brandweermannen die alles gefilmd hadden wordt toch uitgezonden

echt je weet niet wat je ziet
Waarschuw beheerder
donateur
die docu met die brandweermannen die alles gefilmd hadden wordt toch uitgezonden?

Die docu met die brandweermannen is zaterdag om 20u op Talpa,

die Loose Change zondag om 23.30 (geloof ik) op BNN (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zondag om 22.00 op Discovery (Y)

Waarschuw beheerder
Ach ja ik weet niet wat ik ervan moet geloven :no: Dit is allemaal maar gissen maar geen harde feiten :no:
Waarschuw beheerder
Ze moeten Bush en Bin Laden samen in de ring zetten, laten ze t gvd daar maar uitvechten !!!

Bush verliest geheid... Bin Laden mag dan wel n terrorist zijn, maar Bush is geen haar beter !!!

Als t waar is wat laatst op tv was (belgische zender) ... dan zit Bush & aanhang r achter... sommige feiten liegen r niet om. Enigste waar ik mee zit, waarom al die onschuldige mensen??!! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ BONE$© (l) op donderdag 7 september 2006 om 10:10:
waarom al die onschuldige mensen??!! :[

Inderdaad :@ ik begrijp dat ook niet :no: Net als die actie in oklahoma...Die Amerikaan(gewoon een blanke) een vrachtauto voor de sociale dienst plaatst met een enorme bom erin en waar ontzettend veel kinderen en sowieso mensen bij zijn omgekomen...hij wil niet zeggen door wie hij is gestuurd...maar hij bleef in de cel zeggen Bush is de beste Bush is de beste :/ Dan ga je inderdaad heel erg twijfelen ;)
Waarschuw beheerder
Bush is gewoon een vuile rat en het zal me niks verbazen als dit idd klopt. Je hoort toch langzaamaan meer geruchten hierover.... Maar het ligt er ook aan hoe je de beelden plaatst en wat er voor commentaar bij wordt gegeven. In Fahrenheit 9/11 wordt er ook gespeculeerd dat de Bin Ladens dikke maatjes zijn met prominente ambtenaren in de VS.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boekiekie! op donderdag 7 september 2006 om 10:59:
In Fahrenheit 9/11 wordt er ook gespeculeerd dat de Bin Ladens dikke maatjes zijn met prominente ambtenaren in de VS.

dit gaat veel veel verder dan fahrenheit 9/11 keiharde feiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PABLO BeRg MeT WiT op donderdag 7 september 2006 om 11:36:

Dat zeg ik ook, het riekt naar malafide praktijken daar.... En dat de familie Bush dikke maatjes is met familie Bin Laden... Er wordt in jouw docu ook nog verteld dat Osama lekker in de watten is gelegd in een amerikaans ziekenhuis in Dubai.

Waarschuw beheerder
geen spijt van dat ik de 80 minuten vol gemaakt heb, massawaanzin voor een paar biljoentjes goud EN tegelijkertijd een hoop zooi over je regering van de aardbodem geveegt.........iemand een goede reden waarom "amerika " het niet zou doen?? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 13:33:
.........iemand een goede reden waarom "amerika " het niet zou doen??

die is er niet

Waarschuw beheerder
Heb er zeker 80 min voor over..!! Bekijk hem meteen .. !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bepaal zelf wel wat ik kijk:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 17:02:
bepaal zelf wel wat ik kijk

sorry hoor mister frustrated

Waarschuw beheerder
donateur
begin is al top!!!! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op donderdag 7 september 2006 om 03:42:

JA!!!

Waarschuw beheerder
donateur
echt heftig hoor :/

kut bush :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
screw loose change is beter :jaja:

Waarschuw beheerder
weet niet wat ik er van moet denken..
het is wel een senario hoe het ook zou kunnen zijn..
ik denk eerlijk gezecht niet dat we nooit achter de waarheid zullen komen..

maar was zeker intressant om te zien.. bedankt..
Waarschuw beheerder
donateur
1 ding is zeker: niets is zeker!

Maar goed, alleen al het feit dat de VS regering bijna niets aan beelden, geluidsopnames, black boxes en wat dan ook aan "bewijsmateriaal" wil vrijgeven of al heeft vernietigd, zegt al genoeg.

Er zit een luchtje aan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oud nieuws..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Mara op donderdag 7 september 2006 om 22:44:
oud nieuws..

dat vraagt om antwoorden tegenover al die slachtoffers over de hele wereld ja toch?
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik ging er wel heel anders tegen aan kijken idd.

Waarschuw beheerder
donateur
is alleen iritand dat je dit in meerdere topics post
waarom moeten we dit van je zien?
ben zelf oud genoeg om het te kijken als ik het wil en waar ik het wil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 23:30:
ben zelf oud genoeg om het te kijken als ik het wil en waar ik het wil

ik schuif je het bordje alleen maar voor je mag zelf toch beslissen of je een hapje neemt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 23:30:
is alleen iritand dat je dit in meerdere topics post

hoe meer hoe beter over dit onderwerp dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op donderdag 7 september 2006 om 03:25:

nee,
10 sept. komt er op Discovery een documentaire.
discovery kennende word daar ALLES verteld.

alle feiten en onderzoeken die HUN kennen hebben ze een film/docu over gemaakt, met beelden die te erg waren om op het nieuws te laten zien. (bijv. ook camera's die in het gebouw hingen die dingen gezien hebben.. dat mensen springen .. laatste telefoon en vliegtuig gesprekken van de terroristen e.d) het word vrij laat uitgezonden dus dat zal allemaal haast wel.

ik heb die hele docu van de 1e post gezien, en zelf geloof ik het wel..

10 september om 22.00u op discovery dus, een uitgebreide docu/film over die aanslagen. ik ga zeker kijken:)
--
edit:
tekst uit deze documaintaire van de 1e post:

vanaf de 15 min.:" er was geen enkel stuk boeing te zien of te bekennen, geen wrak stukken niks, de brokken van de muur waren klein genoeg om in je hand te houden.. de regering verklaarde dat de boeing VERDAMPT was door de kerozine.. maar hoe kunnen ze dan wel 189 lijk schouwingen hebben verricht?" GEWELDIG!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 02:13:
de regering verklaarde dat de boeing VERDAMPT was door de kerozine.. maar hoe kunnen ze dan wel 189 lijk schouwingen hebben verricht?" GEWELDIG!!!laatste aanpassing 8 september 2006 02:25

precies ja

Waarschuw beheerder
donateur
heb hem nu helemaal afgekeken.... dit is echt heeeeeeel erg heftig :(

Waarschuw beheerder
Dit nieuws was toch echt al jaren bekend???

Waarschuw beheerder
Ik heb hem idd gezien, echt zwaar schokkend en wat mij betreft wel met een bron van waarheid.
Dat het doorgestoken kaart is was al lang duidelijk maar deze docu gaat nog iets verder.

Het is jammer dat er niemand in actie komt tegen deze misdaden.
De Amerikanen doen aan terrorisme in een mooi jasje!!

Waarschuw beheerder
Hebk al gzien :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt geen hoer van , bevat geen enkel feit

is met elke ramp zo dat complottheorieen ontstaan van JFK tot aan de witte pakken van de Bijlmerramp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 september 2006 om 12:35:

is met elke ramp zo dat complottheorieen ontstaan van JFK tot aan de witte pakken van de Bijlmerramp

Inderdaad. Over massawaanzin hebben ze het dan ook nog.

Oh.. dubbel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PABLO BeRg MeT WiT op donderdag 7 september 2006 om 11:36:

Fahrenheit 9/11 is zelfs compleet onderuit gehaal door andere films/docu's omdat het allemaal feiten links laat liggen en precies verteld wat de regering verteld.

Het is altijd het woord van de een tegen de ander maar ik ben ervan overtuigt dat de regering meer weet/wist als dat ze naar buiten brengen. En dat van het pentagon dat ook een vliegtuig in zich gehad zou hebben is zoizo onzin, maar dat heeft iedereen die de "echte" docu's/films gezien heeft ook wel door denk. De waarheid zullen we frees ik alleen nooit (helemaal) boven water krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 september 2006 om 12:35:

brokstukken bij het pentagon? die er niet waren?
een gat wat nooit door een 757 gemaakt kan zijn?
instorten van beide wtc gebouwen door brand?

dit zijn wel boeiende feiten

evenals de telefoontjes die gepleegd zouden zijn vanuit het vliegtuig .. en dat terwijl in 2004 pas technologie aan boord van vliegtuigen beschikbaar was om dat mogelijk te maken?

dat vind ik toch wel opmerkelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 14:23:
brokstukken bij het pentagon? die er niet waren?

evenals de telefoontjes die gepleegd zouden zijn vanuit het vliegtuig .. en dat terwijl in 2004 pas technologie aan boord van vliegtuigen beschikbaar was om dat mogelijk te maken?

Jij bent een schoolvoorbeeld van iemand die geloofd in deze films die vol verdraaiingen van feiten en leugens zitten zonder hier ook maar even kritisch over na te denken en je af te vragen wie er bij deze films nu eigenlijk wel belang heeft.

Zo heb jij al die voorbeelden van branden in torenflats bekeken en dacht je waarom zijn die niet ingestort? Nou omdat er bij die geen vliegtuigcrash!!! aan vooraf ging. Bekijk de foto's van de bijlmerramp nog eens dan kun je je misschien wel voorstellen waarom de torens wel instortten.

En je hebt gelijk dat je in 2001 op 10.000 m hoogte nog niet mobiel kon bellen, maar hoe kom je erbij dat die telefoontjes op die hoogte zijn gepleegd? Want op lagere hoogtes was bellen wel mogelijk maar dat heb je niet in de docu gezien he.

En als er geen vliegtuig in het pentagon is gecrashed wie waren dan de passagiers die erin zaten? Hebben die soms nooit bestaan en zijn de duizenden rouwende familieleden allemaal leugenaars, hun collega's leugenaars hun oude schoolgenoten.. En waarom zou "de kwade genius Bush" wel 2 vliegtuigen in het WTC laten crashen om vervolgen zo'n complexe leugen over een vliegtuig in het WTC te gaan verzinnen wat eigenlijk "iets anders" was volgens jou?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Beton op zaterdag 9 september 2006 om 15:09:
Jij bent een schoolvoorbeeld van iemand die in deze films die vol verdraaiingen van feiten en leugens zitten.

Mischien had ik even duidelijk moeten maken dat ik het niet meteen voor waar aanneem maar het wel opmerkelijk en interesant vind.

En je hebt gelijk dat je in 2001 op 10.000 m hoogte nog niet mobiel kon bellen, maar hoe kom je erbij dat die telefoontjes op die hoogte zijn gepleegd? Want op lagere hoogtes was bellen wel mogelijk maar dat heb je niet in de docu gezien he.

dat lieten ze wel zien aan de hand van iemand die daar onderzoek naar gedaan heeft .. (mischien had je beter moeten opletten)
Zo heb jij al die voorbeelden van branden in torenflats bekeken en dacht je waarom zijn die niet ingestort? Nou omdat er bij die geen vliegtuigcrash!!! aan vooraf ging. Bekijk de foto's van de bijlmerramp nog eens dan kun je je misschien wel voorstellen waarom de torens wel instortten.

en dat de manier van instorten erg overeen kwam met het gecontroleerd slopen van gebouwen vind jij niet opvallend? evenals meerdere explosies na het crashen van het vliegtuig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha jij moet die docu echt opnieuw gaan bekijken want je bent er volledig ingetuimd. De telefoontjes zijn NIET op 10 km hoogte gepleegd!
Heb jij uberhaupt wel eens gezien hoe een gebouw wordt gesloopt hoeveel en hoe zwaar de explosies zijn, dat zou klaarhelder door de duizenden getuigen en camera's moeten zijn vastgelegd! Er waren idd kleinere explosies, die veel te zwak waren op ook maar enige noemenswaardige schade aan te richten, door gasflessen, ophoping gassen en mogelijk kerosine. Zoek maar eens wat filmpje van de explosies die nodig zijn bij de sloop van een gebouw op dan zie je meteen dat dat hier niet het geval is

Waarschuw beheerder
donateur
Gister heb ik grotendeels op duitse zender gekeken over deze hele gebeurtenissen maar als ik het zo hoor, zeiden de brandweerlieden dat ze paar keer explosie's hebben gehoord die in world trade center vandaan kwamen...

als regering hierachter zit, waarom zullen ze dat zoiets doen? Om oorlog?? :S
Mocht dit dus waar zijn..dan breekt er de pleuris uit met de burgers....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Beton op zaterdag 9 september 2006 om 15:34:
Haha jij moet die docu echt opnieuw gaan bekijken want je bent er volledig ingetuimd. De telefoontjes zijn NIET op 10 km hoogte gepleegd!
Heb jij uberhaupt wel eens gezien hoe een gebouw wordt gesloopt hoeveel en hoe zwaar de explosies zijn, dat zou klaarhelder door de duizenden getuigen en camera's moeten zijn vastgelegd! Er waren idd kleinere explosies, die veel te zwak waren op ook maar enige noemenswaardige schade aan te richten, door gasflessen, ophoping gassen en mogelijk kerosine. Zoek maar eens wat filmpje van de explosies die nodig zijn bij de sloop van een gebouw op dan zie je meteen dat dat hier niet het geval is

ten eerste ben ik helemaal nergens in getuint want zoals ik eerder al vermelde neem ik het niet meteen voor waar aan

aangezien je dit al gemist hebt .. vraag ik me af of jouw conclusie van die doc wel serieus genomen moet worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"brokstukken bij het pentagon? die er niet waren?

evenals de telefoontjes die gepleegd zouden zijn vanuit het vliegtuig .. en dat terwijl in 2004 pas technologie aan boord van vliegtuigen beschikbaar was om dat mogelijk te maken?"

Haha in deze post had je het anders nog over feiten! En nu beweer je van niet en dat je er wel kritisch over bent. Als je zelf al begint te liegen, dan kun je niet serieus over dit onderwerp praten aangezien je nu alleen bezig bent om geen gezichtverlies te lijden.

Ga de docu maar kijken en kijk vervolgens ook maar even naar "screw loose change"

Waarschuw beheerder
het zijn toch feiten .. die ik opmerkelijk vind .. en niet feiten die ik aan het licht breng .. slechts waarneem

ik vind het trouwens ook erg interesant om te zien hoe jij dezelfde reactie hebt als mensen die de doc voor waar aannemen alleen sta jij aan de andere kant ;)

pas eens een link .. dan neem ik daar de moeite voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:51:
het zijn toch feiten .. die ik opmerkelijk vind ..

ik vind het trouwens ook erg interesant om te zien hoe jij dezelfde reactie hebt als mensen die de doc voor waar aannemen alleen sta jij aan de andere kant

pas eens een link .. dan neem ik daar de moeite voor.laatste aanpassing 9 september 2006 15:51

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5946593973848835726&q=loose+change
dit is de link waaruit je het kan zien zoals wat Jan beton het al zei ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
10Q
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:52:
10Q

graag gedaan! :D

Waarschuw beheerder
donateur
vaag allemaal... lijkt wel als het zo is dat het alleen maar om het geld gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 15:51:
het zijn toch feiten .. die ik opmerkelijk vind .. en niet feiten die ik aan het licht breng .. slechts waarneem

ik vind het trouwens ook erg interesant om te zien hoe jij dezelfde reactie hebt als mensen die de doc voor waar aannemen alleen sta jij aan de andere kant

Oke en jij hebt "waargenomen" (cq bent erin getrapt) dat het WTC door een brand is ingestort. Dit is GEEN feit, want er geen een enorme vliegtuigcrash aan vooraf weet je nog.

En heb je inmiddels al flink wat filmpjes over gecontroleerde explosies bij sloop opgezocht. Dan zal je wel zien dat dat heel wat anders is dan die springende ruiten tijdens het instorten zelf al dus door de druk!

Daarnaast beweer jij dat ik het officiele verhaal voor de waarheid aanneem. In welke post heb ik dat dan gezegd? Nergens volgens mij, maar aangezien jij inmiddels al in de sfeer van "ruime interpratie" zit neem je dat dus ook voor feit aan. Het enige wat ik zeg is dat het overgrote deel van het "bewijs" van de complottheorie betwistbaar is en een deel zelfs ronduit gelogen.
Waarschuw beheerder
Maar beantwoord deze vragen dan eens:

-Wie vloog er wel met de 2 vliegtuigen het WTC in?
-Wie waren al de mensen in het vliegtuig dat volgens jou niet in het pentagon is gecrashed? Hebben die nooit bestaan en zijn al hun rouwende familieleden, collega's en vrienden leugenaars en ook betrokken bij het complot.
-Waarom zouden ze wel de moeite nemen om vliegtuigen in het WTC te rammen en niet in het Pentagon? Als je dan toch bezig bent is het toch een kleine moeite.
-Waarom zou Bush & co en vliegtuigen laten crashen EN bommen plaatsen? Die vliegtuigaanval alleen al zou al meer dan genoeg steun opleveren en sterker nog; waarom niet gewoon met een bom het gebouw opblazen en Osama de schuld geven? Dat zou qua financien, complexiteit en medeplichtigen (die uit gewetenswroeging kunnen gaan verklappen)toch veel makkelijker zijn?
-Wie pleegde de 1ste aanslag op het WTC en de aanslagen op o.a. de USS Cole en de ambassades in Tanzania en Kenia?
-Waarom besloot Clinton (jawel de door links geroemde Democraat)kruisraketten op Osama af te schieten?
-Aangezien jij voor feit aanneemt dat de telefoontjes niet konden zijn gepleegd, waarom zijn ze dan uberhaupt gepleegd? Wat was het nut? Maar vooral hoe kan een of andere documentairemaker in hemelsnaam nou oordelen of zo een gesprek wel of niet geloofwaardig is en hoe iemand reageert onder de angst van een kaping?

Ik hou maar op nu want ik kan wel blijven doorgaan met wat er aan de complottheorie allemaal wel niet klopt

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou Bush & co en vliegtuigen laten crashen EN bommen plaatsen? Die vliegtuigaanval alleen al zou al meer dan genoeg steun opleveren en sterker nog; waarom niet gewoon met een bom het gebouw opblazen en Osama de schuld geven?

bewijzen wegwerken dat het een actie van bush himself zou zijn... o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Beton op zondag 10 september 2006 om 12:53:
k hou maar op nu want ik kan wel blijven doorgaan met wat er aan de complottheorie allemaal wel niet klopt

he gast .. doe es ff chill hee .. neem je medicijn, windt je niet zo op ..

:S
Waarschuw beheerder
ben een beetje 9/11 moe

Waarschuw beheerder
donateur
amerika is volgens mij zo corrupt als de pest.. maar denk ook aan de 'maanlanding' en de 'moord' op jf kennedy etc etc.. allemaal van die geheimzinnige dingen en blabla

Waarschuw beheerder
je post hier dat het best aannemelijk klinkt

en meteen stijgt de bloeddruk bij sommigen :/

Waarschuw beheerder
hoe dan ook et zet je wel zwaar aan et denken :S en ik moet zelf ook zeggen dat het best aannemelijk klinkt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er was geen vliegtuig in het pentagon,
de slachtoffers konden niet ge indetificeerd worden.

kijk maar eens naar dat verhaal. dat het gat te klein was, en er geen vliegtuig in de buurd was. dat de motoren niet klopte met de boeing. hoe het wrak eruit zou hebben gezien bij vergelijkbare rampen.

ik geloof dat verhaal van die docu echt wel.

beetje erg toevallig dat burgemeester+gemeente raad dat vlak bij het wtc woonde gingen verhuizen in die week. en dat er een week ervoor alle explosieve honden werden weg gehaald.

en dat er een militair 'geheim' onderzoek in het gebouw plaats vond (bommen plaatsen). en dat er absoluut op dat moment geen werknemers aanwezig mochten zijn.

geloof me, america heeft echt wel kleine"bommetjes" die een gebouw in kunnen laten storten. degene die dat geregeld had zat zelf bij een explosief bedrijf (de broer van bush)

en wta je zegt, dat er echt wel grotere bommen nodig waren zoals je op tv altijd ziet. dat is als het gebouw in perfecte staat is, dat was het wtc zeker niet na dat vliegtuig. had gewoon een extra knalletje nodig.

en wat je in die docu ziet dat ze 1 voor 1 afgaan vlak voordat het gebouw instort en verder gaat als het instorten begint.

ik ben echt wel overtuigt van die docu.
heb de dvd hier, ga die docu eerst maar eens helemaal kijken, en oordeel dan nog een keer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom weten mensen niet wat ze moeten geloven.
ik heb zelf ook naar et feiten zitten kijken op ned 3 en ben zelf ook ervan overtuigd dat dit een complot is geweest tussen de mensen die hierachter zitten.

Wat ik ook heel erg triest vind is dat de congresleden hun eigen kinderen niet naar Irak durven te sturen omdat ze weten dat de meeste soldaten et niet overleven en maar mensen uit de straat plukken en ouders/familieleden maar ermee moeten leven als ze te horen krijgen dat hun zoon/dochter het niet gehaald hebben en bush, die lacht zich helemaal dubbel want hem interesseerd et allemaal niet.jah geld, dat is et enige.

Dat er aanslagen zijn gepleegd is puur om geld en olie. nu hebben Amerikanen et rijk..
Ik hoop dat dit echter uit de hand loopt in america.

Op een rijtje raarheden:

1. De instorting van de twin towers zou zonder explosieve onmogelijk zijn geweest. Voor 11/9 was nog nooit een groot geconstrueerd gebouw ingestort door brand.
De brandende kerosine van de vliegtuigen in het wtc was niet heet genoeg om het staal van de draagstructuur helemaal te laten smelten. Reddingswerkers beweren vlak voor de instorting explosies te hebben gehoord.
De explosieven zouden in de kelder hebben gelegen.

2.Zes kapers van de vliegtuigen zouden nog leven. Op internetcirculeren de wildste geruchten.
Zo zou Mohammed atta vlak na 11/9 nog een telefoongesprek hebben gevoerd met zijn vader.

3. Larry silverstein tekende zes weken voor de aanvallen een contract van 3,2 miljard dollar om het hele WTC-complex voor 99 jaar te huren. In de verbintenis is een verzekering opgenomen terroristische aanslagen. Waarde: 3,5 miljard dollar.

4. Het gat in het pentagon zou te klein zijn voor een passagierstoestel. Een aanmerkelijke kleiner vliegtuig of een kruisraket zou het gebouw hebben getroffen.
Opvallend is ook dat vlak na de inslag een groep mensen het hele gebied voor het pentagon heeft opgeschoond.
Ogenschijnlijk vederlichte brokstukken, op het overigens onaangestaste grasveld voor het gebouw werden veiliggesteld.

5. Het toestel dat neerstortte in een veld in shanksville, pennsylvania, is nooit terug gevonden. Reddingswerkers troffen een grote krater in de grond, maar nauwelijks resten van vluchten 93-een tachtig ton wegende boeing 757.
Lijkschouwers zochten vergeefs naar lijken. Ze vonden slechts een stropdas en een paspoort.

Dit kwam ik net ook op internet tegen:

Het is vijf jaar na de aanslagen van 11 september in New York. De correspondenten Wouter Kurpershoek en Ron Linker houden een weblog bij over deze gebeurtenis.

11/9: complottheorieën
Door Wouter Kurpershoek

Washington, 6 september - Complottheorieën zijn zo oud als de mensheid. Het is dan ook geen wonder dat na de aanslagen van 11 september goed- en kwaadwillende hobbyisten verschillende samenzweringen en complotten hebben bedacht. Niks mis mee. Vooral op internet zoeken duizenden argwanende wereldburgers elkaar op en delen hun waanideeën.

In Amerika is weinig aandacht voor de hersenspinsels van pseudo-wetenschappers, verveelde studenten en burgerjournalisten. De documentaire Loose Change zorgde even voor een opleving in aandacht voor complottheorieën. In de documentaire wordt getracht aan te tonen dat het Witte Huis de aanslagen zelf heeft georchestreerd.

Bush en zijn vrienden hadden een 11/9 nodig om hun snode plannen voor wereldheerschappij uit te voeren. De film overtuigt geen moment en hangt van handig aan elkaar gemonteerde beelden aan elkaar. Erger nog: alle bewijs voor een complot ontbreekt. Einde aandacht.

Amerika herdenkt op elf september de bijna drieduizend mensen die op die dag om het leven kwamen. Er zijn analyses over de veranderde wereld sinds de aanslagen. Aandacht voor Amerika en zijn strijd tegen het terrorisme. Verhalen over de positie van moslims na 11 september, etc.

In Nederland echter zijn collega-journalisten gegrepen door de complotten. De week voor het herdenken van de aanslagen staat volledig in het teken van Bush en zijn kornuiten die de hele wereld een hels rad voor de ogen hebben gedraaid. Alle actualiteitenrubrieken plus Zembla kiezen deze dagen voor het complot en verzaken daarmee gezonde journalistieke aandacht voor de vragen en problemen die echt spelen in de post 11/9 wereld.

Heeft deze aandacht voor obscure samenzweringen misschien te maken met het argwanende beeld dat in Europa bestaat over de Amerikanen en hun regering? En welke rol spelen de media in Europa daarbij? Waar is de gezonde journalistieke nieuwsselectie gebleven? Een nieuwsselectie waardoor een film als Loose Change nooit verder zou zijn gekomen dan het internet.

Onderstaand een verhaaltje dat eerst waargebeurd moet zijn, voordat een serieuze discussie over de gebeurtenissen rond 11/9gevoerd kan worden. Gelooft u onderstaande gebeurtenissen, dan praten we verder...

Washington voorjaar 2001
Terwijl buiten honderden toeristen zich laten vereeuwigen voor het Witte Huis, beent binnen in de Oval Office de president ongedurig op en neer. Hij wacht op Donald en Dick. Ze zijn – zoals altijd – laat. George is nerveus, voelt een knoop in zijn maag en weet dat er na vandaag geen weg meer terug is. De president denkt terug aan het telefoontje gisteravond laat waarin Donald met zelfverzekerde stem liet weten dat alle plannen rond zijn.

De deur zwaait open en een bode kondigt de vice-president en de minister van Defensie aan. De drie mannen schudden elkaar vastberaden de hand, wetende dat ze aan het begin staan van een historische ontmoeting die de wereldgeschiedenis gaat veranderen. Gebroederlijk kijken ze stilzwijgend uit over het gazon. In de verte vliegt een vliegtuig laag over de stad, klaar om te landen op Reagan National Airport.

"Elf september, dan moet het gebeuren." De stem van Donald doorbreekt de stilte en blijft in de Oval Office hangen. "Zo snel al?", mompelt de president. "Ja, zo snel al", antwoordt Dick. "Je bent net president en hebt maar een paar jaar om het Midden-Oosten te veroveren en onze oliebelangen veilig te stellen." De president vermant zich en pakt een zorgvuldig opgevouwen papier uit z’n binnenzak.

"Ik heb hier de voorwaarden opgeschreven waaraan moet worden voldaan voordat ik toestemming geef voor de plannen. Er mogen zo min mogelijk mensen bij de voorbereiding van onze plannen betrokken raken, anders lekt het uit. Alles moet daarom simpel worden uitgevoerd. Er moeten veel doden vallen. Ik wil dat gebouwen instorten, dat het Pentagon met een raket wordt bestookt. Het moet groots en meeslepend zijn! Een drama met mij als architect....."

"Kun jij typen?", vraagt Donald aan Dick. "Er mag geen secretaresse op de hoogte zijn en ik wil graag de planning voor elf september op een A-viertje zetten." De ogen van de anders zo laconieke vice-president schitteren. Hij neemt snel een harttabletje en gaat achter de computer zitten.

"Schrijf op!", commandeert de Minister van Defensie

• regelen van vier vliegtuigen
• kidnapping en executie van passagiers uit die vliegtuigen door CIA
• indentiteit ontwikkelen van 19 ‘namaak-kapers’
• fabriceren wanhopige telefoontjes vanuit vliegtuig naar familieleden met perfect gelijkende stemmen
• afvuren raket door legereenheid op Pentagon
• plaatsen explosieven in torens World Trade Center door explosievenexperts zodat de torens instorten
• cover-up door politie/FBI/CIA van de rampplekken

De president loopt naar de printer en pakt het papier met daarop de to-do-list. "Dat valt best mee", klinkt het opgewekt. "We hebben slechts een paar duizend mensen nodig om onze plannen uit te voeren. Die houden heus hun mond wel dicht en ethische gewetensbezwaren kunnen ze ook niet hebben. Alles is toch voor het goede doel..."

Florida 11 september 2001
President Bush zit op een stoeltje in een kleuterklas en leest voor. Een medewerker fluistert in zijn oor dat passagiersvliegtuigen zijn gekaapt en dat het land wordt aangevallen. Zeven minuten lang doet de president niets. Hij zit en leest voor. Ondertussen tuimelen de gedachten in zijn hoofd over elkaar heen. "Halen we de dertigduizend doden? Kan ik volgende week al naar Kabul en Bagdad? Hebben we voor altijd olie? Ben ik na vandaag de populairste president ooit?"
Bron:http://www.nos.nl/nosjournaal/dossiers/911_vijf/weblog_kurpershoek_911.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar beantwoord deze vragen dan eens:

-Wie vloog er wel met de 2 vliegtuigen het WTC in?

Weet jij wie? Nee.. ik ook niet. Dan zou de theorie waar ik in geloof net zo zeer een complot theorie zijn als waar jij in gelooft. Aangezien jij als een kip zonder kop aan neemt wat er jou voorgeschoteld word door de Bush regering en ik meer geloof in de bewijzen die mij getoond worden door het volk.

Maar om antwoord te geven op je vraag:

1. Het zouden idd terroristen geweest kunnen zijn die al wisten dat Bush de op 1 'a domste president ooit is. ;)

2. Het zouden idd terroristen geweest kunnen zijn maar dan heeft de regering bush het laten gebeuren. De feiten zijn iig wel dat de regering bush op de hoogte was van wat er ging gebeuren. En met de regering bush velen meer die een dag tot dagen voor 11-9 gebeld zijn om niet met het vliegtuig new-york in te komen.

3. Weet niet of je het nieuws volgt(ik neem aan van wel aangezien je nog steeds geloofd wat je voorgeschoteld is), dan heb je vast gezien dat de beveiliging die er voor vliegtuigen is ontwikkeld het volgende is:

Irisscan om in de cockpit te komen
Gezichtsscan om in de cockpit binnen te komen
Mocht het een "terrorist" dan toch lukken om het vliegtuig te bemachtigen dan kan deze vanaf de grond bestuurd worden.

Dat laatste is dus ook een mogelijk antwoord op je vraag.

We weten het niet en misschien zullen we het ook wel nooit te weten komen. Maar kijk naar de feiten.

-Wie waren al de mensen in het vliegtuig dat volgens jou niet in het pentagon is gecrashed? Hebben die nooit bestaan en zijn al hun rouwende familieleden, collega's en vrienden leugenaars en ook betrokken bij het complot.

Heb jij de nabestaande gezien van vlucht 77? Heb jij wrakstukken gezien van vlucht 77? Heb jij de blackbox gezien van vlucht 77?

-Waarom zouden ze wel de moeite nemen om vliegtuigen in het WTC te rammen en niet in het Pentagon? Als je dan toch bezig bent is het toch een kleine moeite.

Ja.. blijft een leuke vraag. Maar hij bekrachtigt geen van 2 theorieen.

De feiten liggen er iig wel dat het niet vlucht 77 geweest is nog een andere boeing 767. Raket of anders een kleiner vliegtuig? Ik weet het niet.

-Waarom zou Bush & co en vliegtuigen laten crashen EN bommen plaatsen? Die vliegtuigaanval alleen al zou al meer dan genoeg steun opleveren en sterker nog; waarom niet gewoon met een bom het gebouw opblazen en Osama de schuld geven? Dat zou qua financien, complexiteit en medeplichtigen (die uit gewetenswroeging kunnen gaan verklappen)toch veel makkelijker zijn?

Waarom vliegtuigen crashen En bommen plaatsen mag het antwoord bij Larry Silverstein liggen. Wat was zijn claim? :)

Waarom niet gewoon met een bom? Weet jij hoe het wtc bewaakt werd? Ben je de eerste bomaanslag vergeten?

-Wie pleegde de 1ste aanslag op het WTC en de aanslagen op o.a. de USS Cole en de ambassades in Tanzania en Kenia?

Dit heeft er niets mee te maken. Deze vraag beantwoord het feit dat er terreur bestaat.

-Waarom besloot Clinton (jawel de door links geroemde Democraat)kruisraketten op Osama af te schieten?

Ooit van Skull&Bones gehoord?

Zo niet dan kijk deze aflevering van NOVA nog maar eens.

Bush is hier lid van, zijn vader is er lid van, Kerry (de geen die met bush tegelijk strijde voor het presidentschap) is er lid van. Leden van de regering Clinton waren ook lid.

-Aangezien jij voor feit aanneemt dat de telefoontjes niet konden zijn gepleegd, waarom zijn ze dan uberhaupt gepleegd? Wat was het nut? Maar vooral hoe kan een of andere documentairemaker in hemelsnaam nou oordelen of zo een gesprek wel of niet geloofwaardig is en hoe iemand reageert onder de angst van een kaping?

Dit vind ik idd ook niets zeggen. Er zijn vliegtuigen in het wtc geramd dus die telefoongesprekken zouden best gevoerd kunnen zijn. De kans was alleen 0,06% dat je vanaf die hoogte bereik had, maar het is een kans. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het vorig week zitten kijken.. best aangrijpend! stel je voor als het waar zou zijn, ik weet ook niet wat ik moet denken.

Waarschuw beheerder
ik denk sterk dat het klopt,
miss dat bush er niks van af wist..
maar criminele takken in de regering.
--
wat denk je dat er gebeurt als bush zou bekennen dat Lose change klopt?;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 06:18:
wat denk je dat er gebeurt als bush zou bekennen dat Lose change klopt?

Dan is ie niet meer jarig

Waarschuw beheerder
Iemand Zembla gezien? Was een stuk beter dan loose change :yes:

Waarschuw beheerder
rtsp://cachestreams.omroep.nl/bongo03/0/tv/vara/ze­mbla/bb.20060911.asf

Waarschuw beheerder
DIT MOET JE ZIEN!!!!!!!!!

IK MOET NIKS !!! ;)
Waarschuw beheerder
iedereen hier is gewoon dom.

als je in loose change gelooft ben je een grote domme sukkel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op donderdag 14 september 2006 om 13:26:
iedereen hier is gewoon dom.

Jij bent hier de slimme keuken-princes ofnie..
Waarschuw beheerder
Voor sommige misschien interessant om deze dvd is te kijken.

kleine samenvatting: A movie that might actually reach our complacent mainstream. No agenda. No finger-pointing. Just the facts and the "mysteries.

Ikzelf heb hem nog niet gezien maar ga hem zkr bekijken :yes: