Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
we hadden namelijk een discussie.. 1 iemand is er heilig van overtuigd dat het snel uit je lichaam is..
en wij met zijn 3en denken dat er altijd wel een spoor van lsd in je lichaam te vinden is..
Toevallig
Toevallig
zoo met mij is de discussie begonnen
ik ben er heilig van overtuigt dat het snel weg is
p.s. laatste woord
Laat hem ons ongelijk maar bewijzen
Trouwens, testen op lsd-aanwezigheid worden toch nooit uitgevoerd nietwaar.
Omdat ze niet uitgevoerd worden wil nog niet zeggen dat dit niet bestaat
Laatste woord trouwens
Flashbacks
Flashbacks zijn herbelevingen van LSD- trips (of vervormingen in de waarneming) terwijl je op dat moment niets genomen hebt. Flashbacks worden losgemaakt door herinneringen, stress, vermoeidheid, blowen of "zo maar door iets".
Klopt...maar dit wordt op een natuurlijke manier aangemaakt door je hersens....soort placebo effect zeg maar.....dit staat los van het feit dat LSD jaren na gebruik nog traceerbaar is in je lichaam.....als enigste van alle soorten drugs,sigaretten, drank enz....
Hmzzzzz.....ben toch nog niet helemaal overtuigd
volgens deze tekst blyft lsd tot 7 jaar na gebruik "passief" aanwezig in het lichaam, vandaar de flashbacks!
volgens deze tekst blyft lsd tot 7 jaar na gebruik "passief" aanwezig in het lichaam, vandaar de flashbacks!
Dat wordt dan hoog tiet
Van 2 walletjes eten....
Laatste woord
Kunnen we ondertussen 16 letter lingo spelen, hartstikke gezellig
toch..
maar ik ga nu toch maar echt achter de pc weg
nog ff een jointje roken en dan lekker
nu echt
snik,snik nu moet ik mijn laatste woordje weer ff opgeven
naja morgen weer
Laatste woord
Heb vaak angstaanvallen!
Maar leef je leven met mate!
lang leven de lol
Maar ben nu al naar de klote!
Ik zelf heb super veel coke &paddo's gedaan
& de ene kan er beter tegen dan een ander denk ik??
Alles met mate
Maar ben nu al naar de klote!
Want heb dat nooit gehad!
Niet dat ik gek ben ofzo
Maar ik ken er zat die de zelfde symptonen hebben als ik!
hehe zelf bedacht goed he
voor mij blijft acid no.1! en psylocibine meest leerzame psychedelica out there
Alles met mate
Nee nee er zijn uitzonderingen op de regel:
- Lachen
- Sex
- Gelukkig zijn
dat moest eigenlijk het échte laatste woord zijn geweest.
Je hebt
Je gelijk krijg je voor 1 keer....het laatste woord krijg je niet
soort placebo effect zeg maar.....
wat een onzin
Oehhhhh....indruk....
nee er zijn uitzonderingen op de regel:
- Lachen
- Sex
- Gelukkig zijn
Was een beetje vaag....
Het laatste woord
Voor mij
Klopt
Ben nog steeds niet overtuigd van jou gelijk
Laatste woord
De meningen blijven verdeeld hierover
Ik weet dat ik ook gelijk heb....
Zijn niet echt bepaald mijn vrienden
Maarruhhh Wendy...
Ben jij al overtuigd van Bas zijn gelijk
Laten we het daar voor nu nog maar ff op houden
Nadenken lukt toch niet echt
voor mij blijft acid no.1! en psylocibine meest leerzame psychedelica out there (moet mescaline overigens nog steeds proberen)
(voor mescaline)Als je een cactus neemt,en 20 jaar w8 krijg je een persoonlijke trip..,Ik ga er zeker ook 1 halen
Heej Luitjez, ik ben ff nieuw hier, kzal me ffkes voorstellen, ik ben DeMoN en las wel allerlei leuke dingetjuhs hier op het Forum.
Echte Psychonautische feestbeesten hier hahaha, precies wat ik zocht!
Ik ben dit jaar helemaal los gegaan op Solar deze zomer.
En dit was echt anderz! Vloeibare lsd in een klein mondwaterflesje, een druppeltje bij het ontbijt, mooi weer, vrolijke mensen en een heerlijke stemming!
Jammer genoeg had iemand dat flesje bij en ik zou graag willen weten hoe het heet en hoe ik er aan kan komen,
het was pas mijn 2e ervaring met lsd en heb het weekend in een droomtoestand beleefd en na deze ervaring hoef ik al die andere zooi nie meer, LSD Rules!!
Greetz DeMoN
Heej Luitjez, ik ben ff nieuw hier, kzal me ffkes voorstellen, ik ben DeMoN en las wel allerlei leuke dingetjuhs hier op het Forum.
Echte Psychonautische feestbeesten hier hahaha, precies wat ik zocht!
Ik ben dit jaar helemaal los gegaan op Solar deze zomer.
En dit was echt anderz! Vloeibare lsd in een klein mondwaterflesje, een druppeltje bij het ontbijt, mooi weer, vrolijke mensen en een heerlijke stemming!
Jammer genoeg had iemand dat flesje bij en ik zou graag willen weten hoe het heet en hoe ik er aan kan komen,
het was pas mijn 2e ervaring met lsd en heb het weekend in een droomtoestand beleefd en na deze ervaring hoef ik al die andere zooi nie meer, LSD Rules!!
Greetz DeMoN
Sorry....laatste woord is voor mij
Zijn er nog mensen die zin hebben in een wazig feest zonder sluitings tijden en diverse sets en live optredens?
en de laatste zegel is verdwenen .........
Zijn er nog mensen die zin hebben in een wazig feest zonder sluitings tijden en diverse sets en live optredens?
klinkt interessant
Ennieweej Ik ben bezig met het organiseren van een wazig feestje medio November, met een Wazig thema in een leuke knusse lokatie.
moet je maar ff een bericht droppen als de tijd rijp is
Hier zijn de meningen over verdeeld
jah ??
dacht het niet
LSD pis je er de volgende dag al voor het meeste eruit
zijn MICROGRAMMEN wat in je bloed zit
en is zo verdwenen
aantoonbaar wel
ze hoeven maar een haar van je te pakken
en ze weten precies wat je hebt uitgevreten
afgelopen tijd
Of is het laatste woord hierover nog niet gesproken
ze hoeven maar een haar van je te pakken
en ze weten precies wat je hebt uitgevreten
afgelopen tijd
Of is het laatste woord hierover nog niet gesproken
Laatste woordje dan maar.......
Allemaal bijdehandjes hier die denken te weten... kan nu al zeggen dat de meeste nja bijna iedereen hier nog nooit int echt lsd hebben gezien..dus laat staan of ze weten waar ze over praten
Hey jonges , effe tussendoor.
Dit is geen directe oproep of zo, maarre stel ik wil het een keer proberen... naar wat voor soort personen moet ik dan zoeken en zo? In m'n directe kring wordt eik niet gebruikt...
ojee nou M@ggie we komen binnenkort wel ff een jointje
roken en fijn verder discusseren..
LaatSte woorD
Wrom....of voel je jou soms een beetje Remy
LaatSte woorD
go M@ggie
LaatSte woorD
nouja, je kan er heel je leven terug vallen van krijgen..
dus denk dan wel heel je leven..
Nope voor mij.....
Nix beters te doen??